Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen har entre. Alle kommer rett inn i stue/kjøkken. Ingen har sofabord. 

Anonymkode: c290e...37f

Dette er nok ikke bare på film, er nok vanlig i virkeligheten i USA og England/Irland

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 21.1.2019 den 12.13, AnonymBruker skrev:

Det gjorde vi ikke i Norge heller, tidligere. Jeg var nesten 30 år før jeg for første gang så noen sette fra seg skoa før de gikk videre inn i huset/leiligheten. Så det kan skyldes kulturforskjeller.

Anonymkode: aca52...a21

Det kan jeg ikke skjønne. Hvor gammel er du egentlig? Jeg har alltid fått beskjed om å ta av meg skoene inne hjemme, og jeg er født på slutten av sekstitallet. Ingen av mine venner fikk lov å gå med sko inne heller, alle måtte ta de av seg i gangen eller utenfor døra.

Anonymkode: 8c90a...470

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Dødningehode skrev:

Det som irriterer meg mest er at de finner kjærligheten, mens jeg fortsatt sitter alene i sofaen når rulleteksten går.

Mulig vi må komme oss opp av sofaen først 😂 Men kjenner på det samme.

Noe som irriterer meg (beklager hvis det allerede har blitt nevnt):

Filmer som baserer seg på misforståelser fordi et sunt forhold mellom to voksne mennesker er KJEDELIG. Det skal alltid skje noe dramatisk før de finner sammen igjen og alt er tilgitt.

Samme når en snakker med noen av det motsatte kjønn helt uskyldig. Partneren deres dukker opp for å snakke med dem eller er der for en date, men så ser de denne samtalen og plutselig var de ikke så lysten på date/samtale likevel.

Istedenfor å faktisk gå bort og si "hei" som et vanlig menneske. Sjalusi er gøy på TV gitt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, TinyBean skrev:

Mulig vi må komme oss opp av sofaen først 😂 Men kjenner på det samme.

Noe som irriterer meg (beklager hvis det allerede har blitt nevnt):

Filmer som baserer seg på misforståelser fordi et sunt forhold mellom to voksne mennesker er KJEDELIG. Det skal alltid skje noe dramatisk før de finner sammen igjen og alt er tilgitt.

Samme når en snakker med noen av det motsatte kjønn helt uskyldig. Partneren deres dukker opp for å snakke med dem eller er der for en date, men så ser de denne samtalen og plutselig var de ikke så lysten på date/samtale likevel.

Istedenfor å faktisk gå bort og si "hei" som et vanlig menneske. Sjalusi er gøy på TV gitt.

🙄🙄🙄🙄

Og den der «I can explain!» - «Don’t bother!» *løper avgårde på en dramatisk måte*. Og egentlig er det en skikkelig enkel løsning på hele dramaet, hvis bare karakterene hadde vært litt mindre tafatte og ikke trekke masse teite konklusjoner ut av ingenting. 

Anonymkode: 85a7d...3c4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

🙄🙄🙄🙄

Og den der «I can explain!» - «Don’t bother!» *løper avgårde på en dramatisk måte*. Og egentlig er det en skikkelig enkel løsning på hele dramaet, hvis bare karakterene hadde vært litt mindre tafatte og ikke trekke masse teite konklusjoner ut av ingenting. 

Anonymkode: 85a7d...3c4

Ja fy faen 😂

Enda en!

Stalking er romantisk! Hvis den andre sier nei, press, press, press til de ombestemmer seg. [Not]

Love triangles? Vik fra meg. 

Anonymkode: 3ebf2...d10

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

🙄🙄🙄🙄

Og den der «I can explain!» - «Don’t bother!» *løper avgårde på en dramatisk måte*. Og egentlig er det en skikkelig enkel løsning på hele dramaet, hvis bare karakterene hadde vært litt mindre tafatte og ikke trekke masse teite konklusjoner ut av ingenting. 

Anonymkode: 85a7d...3c4

Ja sånn er så syyykt irriterende. La nå personen få forklare seg før du klikker i vinkel liksom. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- når noen dør, og ligger med åpne øyne. Så et det en som drar hånda over fjeset, ikke nær omtrent. Og vipps- så er øynene lukket. 

Not in real life 🙄

Anonymkode: cbc24...0a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

- når noen dør, og ligger med åpne øyne. Så et det en som drar hånda over fjeset, ikke nær omtrent. Og vipps- så er øynene lukket. 

Not in real life 🙄

Anonymkode: cbc24...0a1

Tv serier\filmer trenger ikke være 100% realistiske.

Anonymkode: 8b64b...5ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Tv serier\filmer trenger ikke være 100% realistiske.

 Anonymkode: 8b64b...5ba

Så hva egentlig poenget med å ha denne tråden da? :nisse:    

Anonymkode: 2cecb...72b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2019 den 20.14, TrekStar skrev:

1. Jeg synes det er rart at dem aldri går på toalettet, sjelden ihvertfall. Dem må ha store blærer for å klare holde ut.

2. At i serier som "Mord og mysterier", så er personen som ble drept i forrige episode, tilbake med et nytt navn og ny jobb. Det skjer for hele tiden. Noen har blitt drept sikkert 3 ganger før, men kommer alltid tilbake i neste episode.

Det der irriterer meg med pablo schreiber i special victims unit. Han spiller William Lewis en psykopat over flere episoder. Så er han plutselig en annen person de ikke er redd for🤔

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over folk som ikke forstår at skuespillere kan spille flere roller.

Anonymkode: 8b64b...5ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg irriterer meg over folk som ikke forstår at skuespillere kan spille flere roller.

Anonymkode: 8b64b...5ba

Jasså! Hvilken film/TV serie har du sett det i? 🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, #Sunrise skrev:

Jasså! Hvilken film/TV serie har du sett det i? 🤔

Her er en liste med filmer hvor en skuespiller spilte mer en 1 rolle. Det er ganske utrolig at folk ikke forstår at skuespillere kan spille mer en 1 rolle iløpe av sin karierre

Adaption

The Island

Leaves of Grass

Pretty Things

The Man in the Iron Mask

Cloud Atlas

Goya`s Ghosts

Enemy

Night at the Museum 2

Start the Revolution Without Me

Dead Again

Lost Highway

The Prestige

Psycho

Dead Ringers

Dr, Stranglove

Vertigo

The Fountain

The Meaning of Life (+ alle de andre Monthy Pyton filmene)

Raisng Cain

 

Også har man jo tv serien Orphan Black hvor Tatiana Maslany spilte 11 forskjellige karakterer og som regel mellom 2 og 5 forskjellige i vær episode. 

Anonymkode: 8b64b...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er en liste med filmer hvor en skuespiller spilte mer en 1 rolle. Det er ganske utrolig at folk ikke forstår at skuespillere kan spille mer en 1 rolle iløpe av sin karierre

Adaption

The Island

Leaves of Grass

Pretty Things

The Man in the Iron Mask

Cloud Atlas

Goya`s Ghosts

Enemy

Night at the Museum 2

Start the Revolution Without Me

Dead Again

Lost Highway

The Prestige

Psycho

Dead Ringers

Dr, Stranglove

Vertigo

The Fountain

The Meaning of Life (+ alle de andre Monthy Pyton filmene)

Raisng Cain

 

Også har man jo tv serien Orphan Black hvor Tatiana Maslany spilte 11 forskjellige karakterer og som regel mellom 2 og 5 forskjellige i vær episode. 

Anonymkode: 8b64b...5ba

Det er ikke dette jeg spør om. Jeg spør om hvilken film/TV serie har du sett hvor de diskuterer at det gjenbrukes skuespillere?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SeptemberRose

Skikkelig irriterende at det alltid er mørkt i rommet når de er redde på film og serier. Hvorfor skrur de ikke bare på lyset? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, #Sunrise skrev:

Det er ikke dette jeg spør om. Jeg spør om hvilken film/TV serie har du sett hvor de diskuterer at det gjenbrukes skuespillere?

Jeg mente folk som deg som klager over at en skuespiller spiller flere roller i en serie eller film.

Anonymkode: 8b64b...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 Jeg mente folk som deg som klager over at en skuespiller spiller flere roller i en serie eller film.

 Anonymkode: 8b64b...5ba

lol! Klage du ikke over nøyaktig dette for bare noen få sider siden også? :fnise: 

Anonymkode: 2cecb...72b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det kun er to-fem politi ansatte på hele Island? I serien trapped innesperret. Det er ett helt land liksom.

Anonymkode: 3b8a1...b50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg at i skrekkfilmer så er det alltid en eller annen idiot som bestemmer seg for å gå alene. Og hva skjer? Den personen blir drept...Hvorfor ikke bare holde sammen som en gruppe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Skribent09 skrev:

Det irriterer meg at i skrekkfilmer så er det alltid en eller annen idiot som bestemmer seg for å gå alene. Og hva skjer? Den personen blir drept...Hvorfor ikke bare holde sammen som en gruppe?

Ja, men den personen hører jo ikke den skumle musikken vi hører:laugh:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...