Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

Lily i Modern family må være den mest talentløse skuespilleren jeg har sett noen gang. Har irritert meg over henne siden starten. Blir gal av episodene der hun er med! Alt hun sier lyder helt tafatt, det virker som om hun bare leser høyt. Urk.

Anonymkode: 66009...e9e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lily i Modern family må være den mest talentløse skuespilleren jeg har sett noen gang. Har irritert meg over henne siden starten. Blir gal av episodene der hun er med! Alt hun sier lyder helt tafatt, det virker som om hun bare leser høyt. Urk.

Anonymkode: 66009...e9e

Vel hun er et barn synes ikke man skal dømme barn slik man dømmer voksne.

Anonymkode: 8b64b...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, hun er et barn. Synes ikke man skal dømme barn slik man dømmer voksne.
Anonymkode: 8b64b...5ba

Man kan dømme dem mot andre barn. Og det blir som med voksne: noen er strålende, andre er talentløse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som irriterer meg i friends som bare er FEIL

Spoiler

Nå har jeg sett hele friends, og jeg fatter ikke alle forandringene og feilene de slapp unna med. Den forskjellige alderen og når de feirer bursdag, at ross var 29 i sikkert 4 år, de 4 forskjellige gangene Rachel møter gjengen for første gang. Hvordan central Perk var en bar først, og monica var slank og 25, så ser de tilbake, central perk er central perk og monica er en feit 20 åring på besøk i byen. At rachel giftet seg og ville være utro med joey, fant mannen sin i senga med en annen, men i en annen episode kom løpende i bryllupskjole hvor hun dumpet ham ved alteret. At ross fant ut at kona var lesbe og flyttet sammen med susan FØR sønnen var født, i en episode seeær de tilbake på at ross ber sin 5år gamle sønn gå på rommet og leke, for så å diskutere trekant med kona og hennes nye venninne susan. At monica og chandler hadde hatt sex mens hun var tykk. At chandler fortalte monica at han elsker henne første gang 2 ganger. At lokalet de booket ikke ble det samme de giftet seg i. 

 

Anonymkode: 8820b...4c4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alt som irriterer meg i friends som bare er FEIL

  Skjul innhold

Nå har jeg sett hele friends, og jeg fatter ikke alle forandringene og feilene de slapp unna med. Den forskjellige alderen og når de feirer bursdag, at ross var 29 i sikkert 4 år, de 4 forskjellige gangene Rachel møter gjengen for første gang. Hvordan central Perk var en bar først, og monica var slank og 25, så ser de tilbake, central perk er central perk og monica er en feit 20 åring på besøk i byen. At rachel giftet seg og ville være utro med joey, fant mannen sin i senga med en annen, men i en annen episode kom løpende i bryllupskjole hvor hun dumpet ham ved alteret. At ross fant ut at kona var lesbe og flyttet sammen med susan FØR sønnen var født, i en episode seeær de tilbake på at ross ber sin 5år gamle sønn gå på rommet og leke, for så å diskutere trekant med kona og hennes nye venninne susan. At monica og chandler hadde hatt sex mens hun var tykk. At chandler fortalte monica at han elsker henne første gang 2 ganger. At lokalet de booket ikke ble det samme de giftet seg i. 

 

Anonymkode: 8820b...4c4

Jeg tror du har sett episoden "The one that could have been" og ikke skjønt at det var en episode om hva som kunne ha skjedd..

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk aldri kjenner hverandre igjen hvis de har ryggen til og folk blir aldri oppdaget selv om de står rett foran dem. De kan sitte i en bil rett ved vedkommende de følger med på, men personen oppdager dem aldri og det å gjemme seg bak noen greiner er alltid nok.

For eksempel i 'You' så blir ikke Joe oppdaget selv om han sitter rett ved siden av på en bar eller noe, men han har jo ryggen til så da blir han ikke oppdaget :roll:

Karakterer som påstår at de ikke trener, men så kan man tydelig se at de gjør det og I tillegg skal de visstnok ikke spise særlig sunt heller. Den dietten de går på vil jeg gjerne ha hvis man får flat mage og definerte muskler av å spise pizza og sjokolade :P

Endret av Elaine Marley
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss gå to meter fra de andre og prate, fordi ingen kan høre oss selv om at vi egentlig står veldig nært dem enda.

Anonymkode: a8046...ea1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La oss gå to meter fra de andre og prate, fordi ingen kan høre oss selv om at vi egentlig står veldig nært dem enda.

Anonymkode: a8046...ea1

Åhh det der gjør de i sååå mange serier og filmer 😩 Det er så tåpelig. 

Anonymkode: 85a7d...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dame og en mann er betatt av hverandre. De er bare venner/kolleger. Plutselig hopper de på hverandre som to dyr, drar av klærne og har sex i trappa, på kontoret osv, istedet for i senga/sofaen. Alltid synes det ser så vondt ut, hardt og ukomfortabelt. Og klærne ligger strødd. 

Anonymkode: c290e...37f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen er røde i øynene etter en real gråt. De bruker uekte tårer å drypper i øynene. Lyser fake. Jeg blir rød bare jeg blir litt rørt over noe... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Riverdale: Det skjer masse faenskap i bygda, likevel så er det ingen som varsler FBI, DEA eller myndighetene..

Greys Anatomy: Så lenge pasienten er venn eller i familie med en av kirurgene så klarer de alltid å yte litt ekstra eller finne på noe nytt for å redde vedkommende som ligger på operasjonsbordet.

I mange serier og filmer hvis en person ikke blir gjengjeldt i kjærlighet så blir denne personen ond.

Anonymkode: c565c...d7e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I tv serier så er alt svart eller hvit, det er nesten aldri gråsoner.

Anonymkode: 8b64b...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg fremdeles en smule at i alle filmer våkner damene ferdig sminket og ferdig friserte, like fine som de var dagen før. De har ikke flatt hår eller bustete hår en gang, og sminken er perfekt.

Det er kun i noen få komedier de har smurt litt sminke utover trynet til skuespillerinnen, for at hun skal se ekstra dum ut når hun våkner og folk skal le...

Anonymkode: 8c90a...470

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rabrabara

At "alle" damer klipper av seg håret selv foran speilet med kjøkkensaks når de har det fælt. 

At alle får svar på telefonen etter et halv sekund og legger på uten å si hadet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, jegerusynlig skrev:

De går med sko på overalt.

Det gjorde vi ikke i Norge heller, tidligere. Jeg var nesten 30 år før jeg for første gang så noen sette fra seg skoa før de gikk videre inn i huset/leiligheten. Så det kan skyldes kulturforskjeller.

Anonymkode: aca52...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det gjorde vi ikke i Norge heller, tidligere. Jeg var nesten 30 år før jeg for første gang så noen sette fra seg skoa før de gikk videre inn i huset/leiligheten. Så det kan skyldes kulturforskjeller.

Anonymkode: aca52...a21

Ikke godt å si. Går inn med skoene på jeg også og så tar dem av meg, men sitter blant annet ikke med sko på bordet og slikt. Men når jeg er borte hos andre tar jeg dem av meg i gangen bestandig.  Det ble jeg tidlig lært opp til å gjøre og synes det er vanliig høflighet. Tror heller ikke det er vanlig å gå med sko inne på soverom osv. :)

Anonymkode: 012a3...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjorde vi ikke i Norge heller, tidligere. Jeg var nesten 30 år før jeg for første gang så noen sette fra seg skoa før de gikk videre inn i huset/leiligheten. Så det kan skyldes kulturforskjeller.

Anonymkode: aca52...a21

Jeg tar alltid av meg skoene når jeg går inn hos meg selv og er på besøk hos andre. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...