Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det irriterer meg når de skal skru av lyset på kvelden på soverommet, og rommet blir enda mer opplyst av det "sterke måneskinnet utenfra".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe problem å ha videokonferanse mens den ene parten er omord i et fly.

Folk tar telefonen med en gang den ringer.

Man kommer rett inn i stua når amn kommer inn, men det er kanskje bare en praktisk filmgreie?

Folk går inne med alle slags sko og støvletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marlo

Det mange av dere irriterer dere over er altså helt vanlig amerikansk kultur?

VELDIG mange hjem, så går man med sko inne. Man går også rett inn i stua når man kommer utenfra.

Det er ikke bare på film det skjer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mange av dere irriterer dere over er altså helt vanlig amerikansk kultur?

VELDIG mange hjem, så går man med sko inne. Man går også rett inn i stua når man kommer utenfra.

Det er ikke bare på film det skjer

:jepp:

det er faktisk færre land hvor det er normalt å ta av skoene.

Det med å komme rett inn i stua stemmer også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At når de skriver meldinger og sånn har de på tastelyd sånn at det piper når de trykker.

Hvor mange gidder å ha på det i virkeligheten? :fnise:

Alle har sin 'bad' periode, og den går over like fort som den kom.

Slektninger som bor langt unna kan ikke komme på besøk bare for å hilse på, de har alltid en mørk hemmelighet som ødelegger alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest strykebrett

At når de skal komme seg inn på datamaskinen til noen greier de alltid å gjette passordet, som viser seg å være navnet på ungddomskjæresten eller noe annet opplagt. Dette til og med når de skal prøve å komme seg inn på maskina til en eller annen supersmart datageek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes de alltid "dikke dikker" med barna hele tiden...."yes sweetie" "honey" "little baby", masse kyss og klem, og de bærer alltid barna eller setter de i ei lekegrind eller i noe slags stol.

kan ikke de amerikanske barna gå?

og når barnet faller og slår seg for eks, løper alle i STOR fortvilelse bort til det og overreagerer til de grader!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hater når latter og applaus er lagt på, klarer det ikke overhodet!

Og så er det veldig irriterende med barn som ser på Dubba filmer på disney channel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke irriterende, men noe jeg har undret meg litt over. Alle klasserom har vinduer i dørene, og hvis man skal besøke noen som er lærer gjør man det mitt i en time, og så går læreren bare ut av klassrommet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ikke irriterende, men noe jeg har undret meg litt over. Alle klasserom har vinduer i dørene, og hvis man skal besøke noen som er lærer gjør man det mitt i en time, og så går læreren bare ut av klassrommet.

Godt poeng, lurer på om de virkelig har det sånn.

Vi skulle hatt en "studietur" til USA for å se om de virkelig har det sånn det fremstilles i filmer og serier.

Tror du NAV betaler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Bente_*

Det er en grunn til at sitcoms som steg-for-steg og alle elsker raymond har ytterdør som kjem rett inn i stua, det er fordi det er filma på ei scene, med publikum!! og då må det tilrettelegges slik.. Det er ikkje nødvendigvis slik i alle amerikanske hus :P ellers er det mange ting som irriterer meg med film og serier, sitter berre og kommenterer heile tida :P

- såpeserier brukar ei veke eller meir på å komme te poenget i EI samtale!!

- Folk står opp om morningen med perfekt hår og make-up

- sko innendørs ja.. halooo? :P

- og eg har en tendens til å leve meg veldig inn i filmen, som viss ei dame plutseleg ikkje har med seg bagen sin lenger, so tenker eg" åå neeei, den kjeme te å bli stjelt!!" for so ikkje sjå noke meir te den bagen :P

kjeme ikkje på alt som irriterer meg, irriterende!!! hahaha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle skrekkfilmer der en av hovedpersonene har et kjæledyr, kommer dette kjæledyret til å dø.

Så en skrekkfilm senest før helgen der hovedpersonen sto og klappet på en kattunge ganske tidlig i filmen, jeg sa med en gang "Å nei, den katten kommer til å dø!" Og det gjorde den jo selvfølgelig. Utrolig forutsigbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan vet alle de andre personene, gjerne en hel gruppe med mennesker, å vite teksten på sangen en person begynner å synge på i en musikal?

Man betaler aldri på kafé eller restaurant i tv-serier, det har irritert meg mange ganger.

Skal man ut på date med noen så avtaler man bare at "jeg henter deg klokken åtte". Uten at han vet hvor hun bor, og ingen avtale om hvor de skal eller hva de skal ...

Barna i tv-serier er veldig fraværende. Å f.eks ha en baby er visst ikke noe slitsomt, man våkner ikke av gråting, babyen sover hele tida og er nesten ikke synlig.

På f.eks Hotel Cæsar driver man og snakker om superpersonlige ting midt i lobbyen, med arbeidsgiver og gjester rett ved siden av ... Veldig smart, ja ... :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som klager så fælt over ting som skjer i amerikanske filmer -

ser dere filmer/serier fra andre land? Er det virkelig slik at i franske sitcoms så kommer man ikke rett inn i stua og i engelske serier tar de alltid av seg på bena?

Bare synes det er merkelig å henge ut amerikanske filmer/serier når det mest sannsynelig skjer akkurat det samme i filmer og serier fra andre land :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere som klager så fælt over ting som skjer i amerikanske filmer -

ser dere filmer/serier fra andre land? Er det virkelig slik at i franske sitcoms så kommer man ikke rett inn i stua og i engelske serier tar de alltid av seg på bena?

Bare synes det er merkelig å henge ut amerikanske filmer/serier når det mest sannsynelig skjer akkurat det samme i filmer og serier fra andre land :popcorn:

I agree with you on this.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undres også litt over hvorfor alle i CSI har flagrende hår mens dem jobber på "labben" Er det ikke vanlig å bruke hårnett når det er snakk om å ta eks. DNA prøver av hårstrå osv...

Fantastisk :gjeiper:

Ja, utrolig irriterende at de samler hårstrå-bevis, mens sitt eget meterlange hår henger og dingler over pinsetten...

Og det er irriterende at de aldri slår på lyset i leiligheter de tar seg inn i, men heller bruker en bitteliten lommelykt. Håpløst :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som klager så fælt over ting som skjer i amerikanske filmer -

ser dere filmer/serier fra andre land? Er det virkelig slik at i franske sitcoms så kommer man ikke rett inn i stua og i engelske serier tar de alltid av seg på bena?

Bare synes det er merkelig å henge ut amerikanske filmer/serier når det mest sannsynelig skjer akkurat det samme i filmer og serier fra andre land :popcorn:

Det kan vel være så enkelt som at veldig mye av det som går på norske kanaler er amerikansk...? Litt norsk, litt svensk, litt britisk, litt australsk... Men veldig masse amerikansk!

Jeg har hvertfall ikke sett nok franske/italienske/japanske etc serier til at jeg har funnet ting som irriterer meg :)

Men de gjør nok sikkert mye rart der også!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

I days of our lives... Er det ingen som jobber? Joda, ser jo at Bo&Roman er ute på oppdrag og at Lexie er lege, men hva med de andre?

Jen, Jack, Brady, Belle, Shawn, Mimi, Sami, Lucas... og mange andre...de jobber ikke og går ikke på skole, iallefall hører vi ikke noe om det. Drama er visst en heltidsjobb i Salem!

Nå høres jeg kanskje ut som Days-geek, men når man har ettermiddagsvakt så er det ikke annet å gjøre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...