Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

Gjest Smaragd

:kjefte: Jeg irriterer meg litt over: :kjefte:

-at bilscener ikke kan flyttes en gate lenger bort når de har laget spor i asfalten på tidligere forsøk!

Når der faktisk er ca 7 bremsespor fra de forrige forsøkene på å få det perfekt, er det ikke mye perfekt i mine øyne!

-at ting blir repetert til døde! (såpeserier som bl.anna hotel cæsar, home and away og days of our lives er vel verstinger.....)

-at det aldri ser ut som personen nettopp har stått opp, når de spretter utav senga for å ta telefonen, eller åpne døra!

-Dårlige oversettere!! SÅÅÅ lite profesjonellt når de klarer å ta en setning heeelt utav sammenhengen ved å oversette ett ord feil!!

(kommer dessverre ikke på noen gode eksempel... :gjeiper: )

-når noen "plutselig" er tørre igjen etter å nettopp ha vert våte!

-der er nok mye mer, men jeg kommer ikke på mer i farten ;)

Jeg er bare irritert i et sekund eller to altså, jeg er ingen surpomp som ikke klarer å glede meg over filmen fordiom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er vanlig i USA.

Det er veldig vanlig at sofaen står midt i rommet i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg at blod aldri størkner på film. Uansett hvor mange timer/dager gammelt blodet er så holder det seg like rødt og vått.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Debuterer på KG i denne morsomme tråden.

Forundrer meg over hvor lett det er å sparke inn dører.

Så tar mange yttertøyet OVER ARMEN før de går ut i kulden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pilletrille

Ser noen har svart meg på innlegget mitt om hvordan de spiser piller - og at folk faktisk svelger piller på den måten som gjøres i filmene. Da tar jeg bare av meg hatten - jeg har lært noe i dag også! :knis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Ellen_*

Og hvordan har det seg at CSI-teamene finner spor av blod absolutt over alt, gjerne fem år gamle blodspor, og dette nesten alltid er knyttet opp til saken de holder på å løse - mens de aldri finner så mye som en dråpe mensblod???

Jeg mener... med alle disse mikroskopiske blodsporene de finner etter mord... mord bør være mer sjeldent enn mensen, right?

Det er ikke det at jeg på død og liv MÅ se mensblod på TV... men jeg stusser stadig på at det aldri er et tema, mens de klarer å lete opp en mikroskopisk dråpe hundeblor fra 70-tallet, liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Når det liksom skal være høljeregn og vind, så skinner sola i bakgrunnen. Og trærne svaier voldsomt like foran kamera, mens det er vindstille bak!! :gjeiper: Og så har de veldig dårlige vegger, det blir store hull hvis en person blir slått i veggen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundrer meg over hvor lett det er å sparke inn dører.

Hehe, man tar bare god løpefart, setter skulderen mot døren og vips så går den opp uansett hvor låst den er på forhånd. Lett som bare det. :fnise:

(Lykke til med debuteringen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane
Og hvordan har det seg at CSI-teamene finner spor av blod absolutt over alt, gjerne fem år gamle blodspor, og dette nesten alltid er knyttet opp til saken de holder på å løse - mens de aldri finner så mye som en dråpe mensblod???

Jeg mener... med alle disse mikroskopiske blodsporene de finner etter mord... mord bør være mer sjeldent enn mensen, right?

Det er ikke det at jeg på død og liv MÅ se mensblod på TV... men jeg stusser stadig på at det aldri er et tema, mens de klarer å lete opp en mikroskopisk dråpe hundeblor fra 70-tallet, liksom...

Jeg tror faktisk de fant mensblod i den CSIepisoden som gikk for 2 uker siden. Jeg har tenkt på det samme nemlig, og ble meget fornøyd da det skjedde :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_vilde_*

Bryllupene er så overdådige. De varer i flere dager, med glitter og stas.

Er det noen som har slike bryllup??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupene er så overdådige. De varer i flere dager, med glitter og stas.

Er det noen som har slike bryllup??

Å, ja du så den filmen du også ;-) Nå var jo The Wedding Date satt til Storbritannia, da, og familiene var over gjennomsnittet rike, men likvel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så har de veldig dårlige vegger, det blir store hull hvis en person blir slått i veggen..

Jeg tror faktisk det er mange tynne vegger i USA, det samme skjer nemlig på America's Funniest Home Videos! :ler:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis døra ikke skal sparkes inn så kan den lett åpnes med et bankkort eller en hårnål.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk hjertesukka. :)

(Var låste dører jeg mente,selvfølgelig. Gjerne med sikkerhetslenke også.)

Bryllup ja. Et ubegripelig fenomen noen ganger er at bruden gleder seg til å bli

mrs. John Smith og så; I give you Mr. and Mrs. John Smith. Heter hun Mrs nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Kjæledyr er aldri i veien. De er der bare når de har relevans for historien, eller skal gjøre noe hysterisk morsomt som å stjele den store kalkunen eller grillmaten.

Alle er kjempetynne og har definerte muskler, men du ser aldri at de trener(må være den heftige sex'en).

Alle jenter spiser salat på restaurant mens gutta eter en heftig biff.

Alle jenter med briller blir kalt "stygga" men med en gang de tar dem av er de så pene at alle stopper opp og glor(gjerne i slow motion). Også kalt Clark Kent-syndromet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Legg merke til at når en person kjøper en helt ny og full brus med sugerør på f.eks kino,og begynner å drikke,så kommer det slurpe lyder som det i virkligheten bare gjør når brusen nesten er helt tom :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superhelter som Batman, Supermann, Zorro ol. er utrolig vanskelige å kjenne igjen bare de skjuler bittelitt av ansiktet. Det blir litt sånn som om vennenne mine ikke skulle kjenne meg igjen når jeg har på meg solbriller (og eventuelt supplerer med trikot/kappe).

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ellen_*
Jeg tror faktisk de fant mensblod i den CSIepisoden som gikk for 2 uker siden. Jeg har tenkt på det samme nemlig, og ble meget fornøyd da det skjedde :fnise:

Er det sant?? Fantastisk. Det hadde jeg aldri trodd kom til å skje. Var det Vegas, Miami eller New York? (ikke kjempeviktig, altså, ble bare nyskjerrig)

Enig med dere andre: det er sjokkerende lett å åpne låste dører på TV/film. Enten man bruker vold eller hårnål krever det ikke særlig mye innsats... Må lære meg noen triks der, ha-ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lotte_*

Det eneste jeg stusser over er at kvinner alltid går til sengs for natten med full make-up .. men det er ikke kun i amerikanske serier - det skjer over alt - de gjør det f.eks. også i Paradice Hotel ... står de opp igjen og fjerner sminken etter at kameraene er skrudd av? :ler:

Jeg fjerner til og med sminken når jeg kommer hjem etter fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...