Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

Irriterer meg kraftig over at alle i CSI har supermann-syn og kan se et mikrofiber som ligger 20 meter unna dem, under en plomsterpotte..

Og ikke nok med det. Når de kommer inn i en leilighet for å lete etter spor, så skrur de aldri på lyset. Aldri!!!! Neida, de tar fram den bittelille maglite lommelykta si og finner mikroskopiske korn over alt...

Det irriterer meg så utrolig hver gang. Jeg har endt opp med å rope: "skru på lyset"" til tv'n.

Kjenner jeg ble irritert bare av å skrive det......

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_klara_*

I såpeserier: Når de blir spurt om noe, så tenker de ofte tilbake lenge, og da stirrer ut i løse lufta. Begynner ikke den andre personen å lure litt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også imponerende mange dører som bare kan åpnes fra utsiden, som dør til fryselager, skap og diverse kott.

Det er også enkelt å hoppe fra ett hustak til et annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg ikke, men bare lurer: Hvorfor er det aldri noen som må på dass?

Ja bortsett fra John Travolta da, som blir skutt mens han er på dritern i Pulp Fiction.... Fantastisk scene.

De går ikke tom for bensin i bil heller, men derimot tilsvarende lynkjapt dersom man er i fly eller helikopter.

En bil kan kjøre så lenge som helst, selv om den er i fyr og flamme.

Bruce W blir alltid mer og mer mørbanket og blodig i løpet av hver film han er med i. Men han seirer til slutt! Taram, taram!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ellen_*
I såpeserier: Når de blir spurt om noe, så tenker de ofte tilbake lenge, og da stirrer ut i løse lufta. Begynner ikke den andre personen å lure litt?

Eller som Joey i "Friends" kalte det: "Smell the fart"-acting!! :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha, skjer det!?! Hysterisk festlig! :skratte:

Ja, jeg husker det skjedde i Frustrerte Fruer i allefall. Mener det var dagen etter Susan kom hjem med en test fra supermarkedet. Husker ikke hvem hun hadde hatt seg med eller noe mer rundt det, men hun ventet ikke 14 dager for å si det sånn :ler:

Utrolig sensitive tester i USA, vet du ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wind

Jeg kom på en ting, og det er at folk som jogger eller trener eller noe så godt som ALDRI er svette eller røde i ansiktet eller noe, og hår og sminke er perfekt. :sukk:

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen får en tlf, sier de som regel "hello" også går det bare et brøkdel av et sekund før de svarer på et eller anna spm som personen i den andre enden på merkligvis har rukket å stille i løpet av denne korte tiden...De fleste setninger trenger man minst et par sekunder på å uttale...!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Og ikke nok med det. Når de kommer inn i en leilighet for å lete etter spor, så skrur de aldri på lyset. Aldri!!!! Neida, de tar fram den bittelille maglite lommelykta si og finner mikroskopiske korn over alt...

Det irriterer meg så utrolig hver gang. Jeg har endt opp med å rope: "skru på lyset"" til tv'n.

Kjenner jeg ble irritert bare av å skrive det......

JA! Takk og lov at det ikke bare er meg som blir helt oppgitt, hehe. Serien skal være så realistisk og greier, men allikevel må de lete etter bevis i mørket. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Og ikke nok med det. Når de kommer inn i en leilighet for å lete etter spor, så skrur de aldri på lyset. Aldri!!!! Neida, de tar fram den bittelille maglite lommelykta si og finner mikroskopiske korn over alt...

Det irriterer meg så utrolig hver gang. Jeg har endt opp med å rope: "skru på lyset"" til tv'n.

Kjenner jeg ble irritert bare av å skrive det......

Dette tror jeg er for at det er lettere å finne spor i det direkte lyset fra lommelykta. Leste noe sånt et sted, så kanskje det ikke er så dumt likevel, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! Noen har allerede nevnt at få går på do (jeg venta og venta på at Eli eller Jarl én eller annen gang skulle si at de måtte en tur på do. Om jeg så lenge nok, så ville jeg få vite hvor i huset doen var! Skjedde aldri...)

Jeg har begynt å kalle det "TV-kos", om noen klemmer meg slik at vi ser ut som om vi skal smile inn i et kamera, sånn keitete med venstre kinn mot høyre kinn.

Synes også det er teit at alle alltid sitter og sover, barn som voksne! Er sjeldent noen som legger seg ned på en pute som ser behagelig ut for nakken.

I det virkelige liv synes jeg journalister som alltid spør idrettsutøvere om feiring og fest etter prestasjoner minner om dårlige TV-serier, De forventer et svar som inneholder svært frilynte holdning til alkohol og fyll. Tror faktisk mange toppidrettsutøvere er forsiktige med alkohol, og jeg synes det er kjempetøft hver gang noen tør å svare ordentlig og reflektert på hva slags feiring det skal bli! Ups. Spora visst litt av, men det føles som en eneste lang TV-serie med det samme spørsmålet i blant. Hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Glør
Dette tror jeg er for at det er lettere å finne spor i det direkte lyset fra lommelykta. Leste noe sånt et sted, så kanskje det ikke er så dumt likevel, hehe.

Hvis man lyser på en liten gjenstand fra bare en side vil den kaste skygge, og dermed bli mye lettere å få øye på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende når:

- "100 grand" blir oversatt til 100 kr.!!

- Helten har blitt banket opp etter alle kunstens regler uten å vise smerte, det er først når den lekre dama skal rense såret med sprit at han rykker kraftig tilbake med et intenst smertedrag i ansiktet!

- At de aldri klarer å immobilisere "slemmingen" ved første forsøk, de slår han ned, antar at han er død/hard skadet, men så våkner han plutselig og slår til igjen! Det er først etter nok en kamp på liv og død at de får knerta vedkommende for godt.

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg også over "kjøringa" der sjåføren absolutt må vri hodet for å snakke med sidemannen. :sur:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Grafica

Haha herlig tråd :fnise:

Det med "bakgrunnslatter" på sitcoms har en helt naturlig årsak. Se en morsom film helt alene: Du ler ikke så mye da, trekker kanskje på smilebåndet av og til. Se den sammen med en person, og du ler mye mer. Latter avler latter.

Jeg henger meg sjeldent opp i slike ting da, jeg velger å se helheten og ikke henge meg opp i irriterende småting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_inga_*

Når det er auditions, så er alle møkk. Og når de begynner å gi opp håpet, så dukker det opp én fantastisk (som ofte egentlig ikke er spes interessert i syngingen/dansingen/cheerleadingen) som får joine teamet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AT SOFAN ALLTID STÅR MIDT I ROMMET!

Og trappa opp til 2. etg er alltid bak sofaen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...