Gå til innhold

Lille katts potespor


lille katt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:fnise:

Jeg er fortsatt veldig høy på min egen flinkhet, og er foreløpig ikke særlig støl heller. Verste stølheten pleier å komme andre dagen derpå, så vi får se i morgen. Er faktisk litt øm i bekkenet, men ikke noe å klage over.

Fantastisk vær i dag!! :sol:

Jeg, som er en av Norges største solkremfanatikere, har faktisk prestert å gå hele dagen uten faktor på overkroppen. Smurte meg litt i fjeset når sola kom frem, men resten har blir godt stekt, for å si det mildt. Heldigvis har jeg litt grunnlag fra sydenturen, så jeg tror det går bra. Har litt dårligere samvittighet ovenfor D, som er lys i hår og hud. Jeg klasket på litt solkrem rundt lunsjtider, og var ikke særlig nøye. Hun er heldigvis ikke blitt like godt stekt som meg, men litt rosa enkelte utsatte steder. Huff... :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass bra? :)

Veldig bra dag :). Mannen har jobbet hardt på Del av Uendelig Prosjekt, mens jeg har kombinert barnepass med litt soling :nigo:. Det har generelt vært god stemning i familien, D har vært en solstråle, og A har lekt masse for seg selv i et lite soltelt på verandaen.

Og like bra - om ikke bedre - vær i morgen! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sol:!!! :) :) :) :) :)

PS: Takk for lån av ekstra kjøleskap, kaka som var der på visitt var NYDELIG! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saeria: :kyss2:

hverdagslykke: håper dere hadde en knall dag, selv om dere sikkert rant bort i bunadene! Jeg kan vel kanskje skryte på meg at vi bidro til at kaken var knallgod, siden den sikkert hadde vært litt mindre god om den hadde stått i en bil hele dagen :fnise:.

Ellers er det vel ikke nødvendig i si at denne dagen har vært super? :sol:

FOR et fantastisk vær vi har! Og en hel fridag igjen, og mere sol! Mannen har vært superflink i dag også, og nå er det forhåpentligvis ikke så mye pes igjen på Uendelig Prosjekt. I morgen skal vi hovedsaklig rydde opp etter oss, og kose oss mest mulig i godværet :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe:

Gjett hvem som nettopp har spist en porsjon is? :sjenert:

Jeg! :nigo:

Har nemlig spist lammestek hos svigers i dag, med MYE is til dessert, pluss litt Verdens Beste oppå der igjen. Var redd jeg skulle være for full i magen til å klare joggeturen, men det gikk bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, håper du får slappet av innimellom alle tingene du har på lista di som skal gjøres! Vi sees!

:)

Hils til lille jenta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Da er jeg ikke alene. Jogget har jeg ikke gjort da. ;)

Is-spisere, foren Eder! :ler:

:hallo:

Innom og hilser på :vinke:

Hyggelig med nytt besøk! Velkommen :).

Hei, håper du får slappet av innimellom alle tingene du har på lista di som skal gjøres! Vi sees!

:)

Hils til lille jenta!

A hilser tilbake :). Beklager at jeg sviktet dere i går! Var mest redd for at det ikke skulle bli noe av hvis for mange avlyste, men leste hos *Joyce* at det hadde vært en fin piknik :).

Det var synd, men lurt, å avlyse terminklubbpikniken. Jeg fikk gjort unna en del av "burdene" som hang over meg. Vi fikk ikke handlet til pinse (!) så vi hadde ikke en smule igjen i huset da hverdagen kom. I tillegg var hele huset ganske bombet, og det var en god del klesvask som ropte på meg. I tillegg til at jeg måtte gjøre et større ærend for sameiet.

Ja - jeg kunne ha utsatt alt sammen og kost meg i parken i stedet. Men da hadde jeg brukt hele dagen i dag i stedet, og på en måte aldri kommet i gang med uka.

Så nå har jeg den glede av å ha shinet hus PLUSS en så godt som avtalefri uke! Null avtaler er egentlig yndlingsbeskjeftigelsen min :fnise:.

Jeg har forsåvidt brukt dagen til å pådra meg noen avtaler, da. I morgen skal jeg først til helsestasjonen for å sjekke fontanellen til A, og så skal jeg til tannlegen etterpå, mens svigers passer A. Har ikke vært hos tannlegen på... erhm.... ca. tre år....

Tobarnsmammatilværelsen er egentlig ganske fin :). Nå er A så stor at D kan ha litt meningsfull interaksjon med henne, og siden de nesten er like store så trenger jeg ikke være så bekymret for at A skal bli poket eller skvist av storesøster :ler:. Jeg har fått mye mer roen på morgenene når jeg skal få opp begge barna og følge D i barnehagen. Jeg merker det på D også - hun er mye mer tilfreds når hun blir levert. Tidligere var jeg mer stresset og måtte liksom få henne avgårde så fort som mulig slik at jeg bare hadde ett barn å konsentrere meg om, og da var hun også mye mer sutrete og trassig. Nå er vi riktig så rolige og harmoniske alle sammen :ler:

Det er så fantastisk å ha to barn som begge er i en helt herlig alder! Det er så mye å glede seg over, og så mye å glede seg til! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig! :)

I dag hadde jeg egentlig joggeplaner, men nå regner det, gitt!

Har vært på helsestasjonen med A i dag. Jeg bestilte time hos lege fordi jeg ikke kan kjenne fontanellen hennes. Legen undersøkte henne og mener at fontanellen holder på å lukke seg. I tillegg har hun en liten dipp på hodeomkretskurven, men fortsatt innenfor normalen. Ny time om 14 dager for å sjekke at hodet vokser normalt.

Ellers måtte jeg jo veie og måle for moro skyld - 7 kg og 62 cm. Fire måneder og en uke gammel. Godt i hold, altså :). Merkes godt på klærne at hun er en helt annen size enn storesøster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er egentlig enig i det. Da D var baby fløy jeg på helsestasjonene hele tiden de første månedene for å veie. Hun var minst i barselgruppa og av andre babyer jeg kjente på samme alder. I tillegg hadde hun så korte måltider, jeg ammet sjelden mer enn fem minutter! Ikke rart jeg lurte på om hun fikk i seg nok mat. Men hun har holdt seg innenfor kurven sin hele tiden, og nå er hun ganske lik de andre toåringene i barnehagen.

Med A har jeg ikke hatt behov for å veie, annet enn fordi det er artig å se forskjellen på dem. I og med at hun er rund og god, har jeg ikke trengt å lure på om hun får i seg nok mat. Pluss at man kanskje slapper litt mer av med nr. 2 :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...