Gå til innhold

fullt i gang :D


*netta*

Anbefalte innlegg

Så bra og se deg heie for deg selv... Da :duskedame: jeg med deg!

Ha en kjempekoselig helg!! ;O) Fredag er deilig selv om det regner og blåser.. er bare til å krype under teppet i sofaen og bli der tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble spare ribs til middag her i dag, utrolig deilig! Snart er det testing på gang for oss, det blir så spennende :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter :vinke:

Denne helgen har vi kost oss skikkelig med masse god mat og litt øl og vinkos igår ;)

I dag har vi gått ute i skauen med hundene i 3 timer på langtur :hoppe: Føler meg nesten litt sprek :fnise:

Ellers gleder jeg meg litt til å begynne testing til uken men føler meg ikke gravid i det hele tatt så ... Hehe har ingen symptomer denne gang, forrige pp var det jo helt villt. Jeg har såre pupper som sist men tar ikke det som noe symptom har gått på den før!!!

:kose: til alle samma ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer på tur.. det var sprekt, det ja! :)

Håper jeg også får mindre symptomer denne pp.. vet jo at det er tilsvarende symptomer med TR som bolle-i-ovnen da, derfor skriver jeg dem opp for å huske. Uansett hva det måtte være et symptom for. Greit å notere ned, men ikke greit å begynne å tolke altfor mye. Iallfall ikke før jeg kjenner egen syklus bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sprek du har vært i helga da. Veier litt opp for meg som bare har spist godis i helga! :fnise:

Kanskje det er et symptom at du ikke har noen særlig symptomer ;):hoppe: litt for deg og en liten spire :)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter ;)

I dag har jrg vært på plantasjen og litt av hvert med 2 veninner :hoppe: Var innom spaceworld i dag og hentet noen forsikrings papirer så jeg kan få ny telefon ;)

Etter dette var vi ute i båt og grillet på en holme en hel gjeng :jepp:

Kjempe koselig. På kvelden var R her og vi koste oss med kaffe :) I morgen blir det nok bare avslapping tror jeg, så masse gøy på tv i morgen :hoppe:

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

Heier fortsatt for baby i magen hos meg ;)

:kose: til alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er jeg skikkeli dårlig og sutren i humøret og håpet har sniket seg innpå meg :kjefte:

Jeg er så redd for negativ test igjen selv om jeg fikk en i dag så er jeg fortsatt litt i tvil....Hmmm denne ventinga blir jeg gal av, skal iallfall jobbe i helga så da går dagene mot ikm litt raskere :) Temperaturen er fortsatt høy, helt opp i 37,1 i dag ;)

:duskedame: :dudskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Heier som bare juling :hoppe:

:rulle: Ruller meg i babystøvet igjen folk har slengt ut til meg og HÅPER at denne gangen er jeg :gravid:

:5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg solet meg og det stekte på verandaen, smørte meg med solkrem og ble ikke brent :5:

R var innom og vi drakk litt kaffe og koste oss i sola :) Ellers har det bare vært hjemmekos og lasagne med salat og hviløks brød til middag :) Vi har brukt litt for mye penger denne mnd men det overlever vi vel som alltid...

Var på europris i dag og handlet nye lys og noen hhusholdningsartikler :jepp:

:duskedame: Heier fortsatt :duskedame:

VIL VÆRE :gravid:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og heier litt! :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Blir spennende framover her nå :kose:

Endret av Baillie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter ;) Håper det var klaff denne gang. Stikkinger i magen i kveld og det har jeg ikke hatt sist gang. Visste ikke hva det var men nå vet jeg det kiler litt på en ekkel måte hehe... ÅÅÅÅ vil så gjerne ha babby i vomma nå :hoppe:

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

Heier som en galning og krysser fingrene for positiv test allerede i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det :babysmokk: , det er jeg helt sikker på! :jepp::Nikke:

:duskedame:

:duskedame: :duskedame:

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

:duskedame: :duskedame:

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

negativ i dag også :kjefte: Blir så suuur!!! Men skal jobbe i dag så da går dagen raskt til i morgen :hoppe:

:duskedame: :dusekedame: :duskedame:

Heier så det griner etter her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for heiing jenter :) Dagen gikk raskere enn når jeg har fri men tenker jo på det HELE tiden. Ligger liksom i bakhue :jepp:

Var en grei dag på jobben ikke så masse å gjøre men det er alltid stille før stormen og regner med at 17 mai blir helt villt. Blir jobbing i morgen også fra 2 til 11 regner jeg med så begynner jeg kvart på 10 på morgenen på 17 mai men kunne gå utover dagen om det ble stille så håper jeg får gå på kvelden :hoppe:

Mannen skal lage egg og bacon til meg nå :rødme: så har han laget sjokolade mousse med daim kuler namm :hoppe:

Håper på positiv test i morgen da :strix: HAdde blitt så glad ;)

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

Heier fortsatt for baby i magen min :) :) ;)

:kose: til alle jentene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blenda hvit test i dag å :kjefte: blir så irritert, vil så gjerne være :gravid: nå med en gang!!! Skulle øsnke det satt en spire på lur i magen men begynner å miste troa på det nå :( kjenner ingenting i dag heller ikke et eneste stikk så tror nok vi kan forberede oss på pp3 ja :jepp: Vil ikke vente så lenge men med min flaks så må vi nok det :( Neste pp blir uten don quai men med WY så får vi se hvordan det går.

Blør ikke enda så heier litt til :duskedame: :duskedame: :duskedame:

:klem: til meg selv :trist:

baby hvor er du ? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag ble det en kort dag på jobb, tre timer. Kunne bare dra hjem, det var så lie å gjøre. Regner med folk var hjemme og ladet opp til 17 mai i dag ;)

I morgen begynner jeg halv ti på morgenen :sukk: blir trøtt i trynet på jobb d ja :fnise: Er glad jeg ikke er servitør så slipper jeg iallfall å snakke med alle de stressa 17 mai folkene..

Ellers så har vi spist lapskaus og godteri og sett på tv, begynner å bli gal av tenkingen min nå om det er noe i magen eller ikke :klø: Blir nok en ny test i morgen tidlig tenker jeg, har en del så gjør liksom ikke så masse å teste hver dag. Så ha jeg noe å underholde meg selv med :jepp:

Skriver i morgen hvordan dagen gikk hvis jeg har noe energi igjen :skratte:

Hvis jeg blir helt til stengetid så er jeg der 12 timer :sjokkbla:

:klemmer: til alle samma :hoppe:

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

Heier som bare det fortsatt og :kjefter: etter tanta så ho holder seg unna!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da kom tanta til morgenen som jeg trodde... Er lei meg i dag og har hodeverk i bøttevis.

Kjæresten skulle til byen så han gikk akkurat, sa til han at jeg fikk mensen til morgenen så svarte han åja??? Ikke noe mer eller at det var synd det ikke gikk denne gang men kanskje neste elelr noe sånn. Han så jo at noe var galt da han gikk men gikk uten å spør om det gikk bra med meg... Så nå føler jeg meg egentlig veldig alene om denne prøvingen, han var så med første pp den første uka etter vi bestemte oss for å prøve men etter det så virker det som om han er likegyldig. Han sa på torsdag til meg da vi hadde lagt oss - jeg tror du får mensen på mandag??? Hva faen er det å si når jeg ikke vil at ho skal komme selv da kan han vel klare å holde kjeft om det... Angrer på at jeg har fortalt det til 2 av veninnene mine også nå har liksom ikke lyst til å dele skuffelsen med noen heller for jeg er så lei meg, hvis ikke det klaffer neste gang kommer jeg til å krype iinn i en hule i fjellet og bli der tror jeg. Blir så gal av allt nå jævla pms ....

:kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...