Gå til innhold

fullt i gang :D


*netta*

Anbefalte innlegg

Håper på det, er supersulten og har magevondt så det holder. Har nesten forstoppelse fordi jeg er så hard i magen :fnise: Hvordan hadde du det rundt ikm thumbalina ?? ;)

:kose:

Vondt vondt vondt.. hehe.. brant i bekkenet, vondt i korsryggen - helt nederst og mensmurringer fra en annen verden... gikk å ventet på at tanta skulle komme HELE tida... sånn var det nesten hele første mnd... tydelig at det var noe som jobbet seg frem litt plass...

(se side 34 i dagboka mi hvis du vil ha fulle detaljer :) )

Endret av thumbalina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååååh, nå ble jeg skikkelig glad av lesninga her altså!! Høres jo veldig positive ut de testene dine, men forstår godt du vil ta en digital i tillegg for å være heeelt på sikre sida. Gleder meg til å sjekke dagboka di på fredag altså!! :hoppe:

:duskedame: Heier på *netta*!!!!!!! :duskedame:

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: vet ikke om jeg tørr ta de n digitale jeg .... :klø: Da er det plutselig så virkelig da det står på displayet.. Hvis jeg tar en venter jeg til mandag tror jeg hvis ikke billigtestene + qr blir positiv da er jeg nok gravid :jepp: Men frem til det er det bare å kose seg med symptomene og magevondten :rødme: Klør nedentlil litt av og til, IRRITERENDE....

:skratte:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig spennende her inne! En strek er jo en strek?? Orker du virkelig å vente helt til mandag med en digital? Her må jeg følge med videre!! :) Lykke til, har virkelig følelsen av at dette er en spire som spirer, Du kan nok snart slippe jubelen løs:D :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe lønner seg å vente ;) Dåner snart selv også :fnise:

:duskedame: Heier for at dette går veien :5:

:klemmer: til alle de støttende jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempestor :klemmer: ! :) Jeg griner litt jeg, er det greit..? :fnise: Frøken følsom... :ler:

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempen er fortsatt høy på 37 :hoppe: Og testen i dag var nesten like sterk som kontroll streken :duskedame: Jeg tror kanskje det virkelig er sant dette her ;)

Trinemor du må bare slippe noen gledestårer det liker jeg :)

Hvis tempen ikke synker i morgen så kommer nok ikke tanta heller ikke på ikm dagen iallfall den synker alltid betraktelig dagen før ... Var på jobb i dag :( Vanskelig å få tiden til å gå med alle disse tankene i hodet :jepp:

Oppdaterer sikkert litt mer i kveld om dagen ;) Nå står vasking av leilighet for tur og jeg dåner snart av varmen ...

:klem: til trinemor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det skogtussa :hoppe: Jeg fikk iallfall vasket leiligheten i dag og er fornøyd med det da ;) Magesmertene har roet seg i kveld litt deilig men samtidig litt skummelt... Håper den sitter og vi kan glede oss over dette mirakelet vi har ventet på :duskedame:

I morgen skal jeg jobbe kveldsvakt og på lørdag også. Klokken 5 begynner jeg så blir nok på jobb til 11 - 12 elle noe. Håper bare ikke det blir masse stress, men det gjør det nok siden det er noe slags sommer revy i byen :(Heldigvis er det bare en mnd til på jobb før jeg er ferdig. De trengte meg bare på sommeren så jeg gidder ikke bli for et par dager i august fordi da får jeg ikke penger av nav i september...

Jaja får se tempen ann i morgen og testen :hoppe: Gleder og gruer meg :(

:duskedame: Heier for at spiren holder seg godt fast og har tenk til å bli :)

:klemmer: til skogtussa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke du får en helt klar tydelig test på ikm så vet ikke jeg! Jeg testet jo negativ to dager før ikm, men klart positiv to dager etter ikm..... så når du får så sterk strek nå så er det jo ikke tvil!!!

Tror du bli marsmamma jeg altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off har drete meg passe godt ut om tanta kommer i morgen da :fnise: Temperaturmåleren gikk tom for strøm da jeg hadde den i rompa i dag men tror tempen lå på 36,8 så da har den ikke sunket til det den pleier men allikevel skal kanskje ikke stole på den siden den gikk tom for strøm :(

Nå skal jeg snart på jobb og det blir en hektisk kveld .... Har SÅÅÅ lite lyst til å være der når jeg er så spent på imorgen....

Men iallfall så håper jeg at testen blir enda sterkere i morgen igjen og da brenner jeg av en qr også :hoppe:

:klem: til thumbalina ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åhhhhh.... jeg er så spent og glad på dine vegne... hvorfor stoler du ikke på analog-testen? hehe... Synes nå det virker som du kan være smelt på tjukka jeg...

Håper jobb gikk greit!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du holder oss virkelig på pinebenken her nå, *netta*! ;)

Det høres utrolig positivt ut så langt hvertfall, så krysser jeg fingrene alt jeg har for at det stemmer.

Ha ei flott helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takker for det alle sammen :) jo stoler jo på testene men har lest så masse om kjemisk graviditet og slikt at jeg er litt smånervøs her :( Men håper jo på det beste da :hoppe: Har ikke fått kjøpt ny temp måler så blir pinebenken i morgen ja...

Skal jobbe i morgen også men heldigvis så har jeg fri på søndag ;)

:5: For at dette er full klaff disse streker :jepp:

:kose: til alle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt høy temp og kjempe positiv qr test :duskedame: Jeg er verdens lykkeligste :hoppe: Gleder meg sånn til magen begynner å vokse og jeg får vite kjønn og kan begynne og handle ;) Har tenkt på å begynne å strikke leii ;) Baby sokker å slikt,k men jeg har jo ikke peiling så får se om det blir noe:) I morgen har jeg fri ;) Det skal bli superdeilig bare sole meg å kjenne på magen og kose meg :)

:kose: til alle sammen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig::bolledeig::bolledeig: Men det er jo helt fantastisk Netta!!! :) Håper at ingenting skjer nå fremover... og at du får se magen vokse!! *så glad på dine vegne*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...