Gå til innhold

fullt i gang :D


*netta*

Anbefalte innlegg

ja da kom tanta til morgenen som jeg trodde... Er lei meg i dag og har hodeverk i bøttevis.

Kjæresten skulle til byen så han gikk akkurat, sa til han at jeg fikk mensen til morgenen så svarte han åja??? Ikke noe mer eller at det var synd det ikke gikk denne gang men kanskje neste elelr noe sånn. Han så jo at noe var galt da han gikk men gikk uten å spør om det gikk bra med meg... Så nå føler jeg meg egentlig veldig alene om denne prøvingen, han var så med første pp den første uka etter vi bestemte oss for å prøve men etter det så virker det som om han er likegyldig. Han sa på torsdag til meg da vi hadde lagt oss - jeg tror du får mensen på mandag??? Hva faen er det å si når jeg ikke vil at ho skal komme selv da kan han vel klare å holde kjeft om det... Angrer på at jeg har fortalt det til 2 av veninnene mine også nå har liksom ikke lyst til å dele skuffelsen med noen heller for jeg er så lei meg, hvis ikke det klaffer neste gang kommer jeg til å krype iinn i en hule i fjellet og bli der tror jeg. Blir så gal av allt nå jævla pms ....

:kjefte:

Isj, møkka TR :kjefte: Da "blir du med meg" på neste pp da:)

Blir spennende.. jeg gleder meg masse, men er og fryktelig spent på hvordan det blir.. Helse osv... :sjenert:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

godklemmer til deg!!! :klem:

og måtte den derre hersens PMSinga gi seg. Det er jo ikke godt for noe det! (vi kunne vel vært fruktbare med godt humør???)

Har du hatt en bedre dag resten av dagen? Leit at du føler deg litt ensom med prøvinga, men det er sikkert ikke så greit for typen din å sette seg inn i alt dette her.. Det er jo vår kropp, våre følelser osv osv.. Du får prøve å ta en prat med ham, og se om han skjønner deg litt bedre dersom du forklarer ting for ham. Det hender det hjelper..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for alle :klemmer: Det er jo bare 14 dager til el igjen etter denne tanteuka er ferdig så får trøste meg med det da :kose:

Føler meg MYE bedre i dag og skuffelsen har lagt seg og jeg er klar for ny pp :)

Men har på følelsen at dette kan ta litt tid ja :sukk:

Men jeg er klar så får spiren komme når den er klar ;) Gleder meg sånn til jeg blir :gravid: at jeg skulle ønske jeg bare kunne spole tiden frem til det skjer :hoppe: Men desverre går visst ikke det :klø:

Jaja begynner å heie meg inn i pp3 jeg og satser på mars baby da :duskedame:

:klemmer: og :kose: til alle samma ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mars-baby er vel og bra, ingenting er som å være marsbarn! :jepp: Jeg skjønner ingenting lenger jeg, fikk jo mensen lørdag kveld, hadde ganske mye søndag og i går, men nå er det ingenting. :klø: Må nok kaste i meg Don Quai for i dag, men da aner jeg jo ikke når EL er i det hele tatt. Får bli testetøs jeg også, godt jeg har bestilt en ny pakke med EL-tester (og noen G-tester). Eneste positive med dette, er at jeg faktisk har vært stabil fra forrige mens, hadde mens 12.januar, 16.mars og nå 16.mai, så det er i alle fall litt stabilt. Men vil ha EL hver måned!

Håper Don Quai hjelper. Oj, dette ble mye om meg. Jeg skulle egentlig bare :duskedame: litt for marsbaby hos oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for alle :klemmer: Det er jo bare 14 dager til el igjen etter denne tanteuka er ferdig så får trøste meg med det da :kose:

Føler meg MYE bedre i dag og skuffelsen har lagt seg og jeg er klar for ny pp :)

Men har på følelsen at dette kan ta litt tid ja :sukk:

Som å lese mine egne tanker for 14 dager siden..Tror vi kvinnemennesker er konstruert ganske likt oppe i hodet, og når vi først begynner å prøve så skal det skje STRAKS!

Tror nok ikke det er så lette for mannfolka våre å skjønne alle tankene våre heller..Som min kjære sier, "om du blir gravid så er det jo fortsatt lenge til ungen kommer"

De klarer vel ikke helt å se for seg hvordan det er for oss som skal kjenne alt dette på kroppen i 9mnd..Tolke EL, lete etter tegn, kjenne tegn, kvalme, stikkinger, redsel for blødninger og hele sulamitten..

Bra vi har KG, og andre damer å prate med, og dagbøker der vi kan skrive ned de tankene som romsterer rundt oppi toppen...

Ha en fin dag! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja blåmor du har jo helt rett :) Mars er jo en super mnd pluss at samboer har bursdag da også så hadde jo vært litt artig å få det til i pp3 ;)

hmm ikke godt å si med mens og el og slikt men det er godt du har en del tester og teste med da :hoppe: Har bestillt nye selv begge deler så er klar for ny runde i ringen med juling :fnise: Håper ikke skuffelsen blir like stor neste gang tanta kommer,hvis ho kommer :lur:

Får håper don quai bare blir bedre å bedre :):kose:

Ja poizki vi er nok skrudd sammen på lik måte oppi knolten virker det som av og til :fnise: Håper bare jeg slipper og gå igjennom så mange av de nedturene, merker på humøret om dagen denne tr at skuffelsen var større enn jeg trodde. Føler meg sliten og mislykket med både prøving og livet sjenerelt men regner med det går over :)

:kose:

Heier videre for mars baby for oss :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Huff, jævla mensen! :kjefte::sinna:

Men det er godt at humøret ser ut til å bli bedre! :klem: og :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter ;) takk for kosen og heiing for mars baby :hoppe: Gleder meg til el nå bare en uke til den seriøse :sengekos: begynner. Blir fullt kjør fra mandag av (ikke denne uka men neste) annehver dag frem til fredag og seff hver dag i helgen :duskedame: bonus i helga :fnise: Håper lysten er litt mer til stedet denne gang enn forrige, første pp var jeg så klar som et egg og kunne sikkert blitt liggende i senga hele uka :skratte:

Denne helgen har jeg lyst på alkohol men er blakk så det blir sikkert vanskeligere enn jeg tror. Får se hva som skjer ;) I dag har jeg vært på sjøen og dradd opp teiner, bare tre krabber til sammen. Ble ikke noe middagsparty i dag nei :skratte:

I morgen skal jeg bare slappe av tror jeg med kaffe og forhåpentligvis besøk :jepp:

I kveld ser vi film og nyter fridagene :5:

:duskedame: Heier for at egget møter en match denne pp :hoppe:

Og at dette resulterer i baby hos oss :duskedame:

:kose: til go jentene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heier for deg... for en god helg, få tak i litt alkohol og nyt livet mens du enna kan (...... :legrine: ) og heier for heftig prøving og maks flaks på babyfronten

:duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: hei jenter ;)

Helgen har vært knall, på fredag var vi ute og det var supert :bolledeig: Merket alkoholen var sårt savnet her ja :fnise: Lørdag har vi hatt besøk av et vennepar og så film ;)Kjempe nydelig vær i dag og jeg fikk solet kroppen. Fullt av pollen rundt i lufta nå men ingen reaksjon så langt :5:

Håper alle har hatt en like nydelig helg som det jeg har :hoppe:

:kose: til alle go jentan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cupcakes

:hoppe: og :duskedame: for mars-baby jeg også! er ikke så flink til å følge med her inne..sikkert fordi jeg ikke helt skjønner alle forkortelsene og sånn på prøvetingene..men krysser fingrene for at det klaffer for dere snart! :)

så deilig med sol på kroppen, det liker vi :sol:

nå skal jeg ta på meg male klærne og komme meg ut ;)

ha en flott dag i dag!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe takker for det cupcakes ;) Ikke lett å følge med på alle oss prøvere :gjeiper:

i dag har vi kost oss hos et vennepar og sett film ;) Jeg fikk dulla litt med babyen og drysset litt babystøv p¨å meg selv :hoppe:

Gleder meg sånn til det er min tur ... Er så verpesjuk nå :fnise:

Det blir en sen kveld her tror jeg på sambo han satt seg akkurat ner for å se fotballkamp .. KJEMPEGØY :ninja:

Ellers begynner jeg å glede meg til el som ikke er langt unna nå ;)

:kose: til alle samma

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

FOR MARS BABY :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ugggh.. fotballkamp.. *medfølelse* Min ser heldigvis sjelden, takk og lov. Hater de der fotballkomentatotrene og heieropene.. græla mas! ;)

Hvis du er verpesjuk, så legg et egg.. Leste noe om at kvinner kan legge ekstra egg dersom vi får sterke orgasmer.. Kanskje noe å prøve på ikveld? :kaklehone:

hihihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer på om det er sant?!?! Hmmm... :fnise: Jeg er så overtroisk så.. Men det er jo litt rart hvis det skal gå ann fordi da må man jo ha DØDS bra sex fra tanta reiser til ho kommer igjen :skratte: Med all prøvingen så er det ikke alltid sex er like godt. Blir raskt en sånn rutine sak :fnise: Men vi prøver jo å holde liv i det så godt vi kan :hoppe:

Blir full :sengekos: her fra mandag av til over helgen ;) Så da får vi kjørt oss :duskedame: heier for at kjøringen har full effekt denne gangen :) Har vært en del med baby i det siste også så kanskje det hjelper?

Blir MASSIV jobbhelg på meg rett før månedskiftet ;) Så blir det litt mer penger å rutte med neste mnd :5:

Ellers er det full :sol: og livet smiler til oss ;)

:kose::klem: til deg aurelia ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

så bra med litt ekstra cash, kommer alltid godt med ;)

å være med babyer hjelper ikke akkurat på verpesyken nei..satser på at det blir full klaff for dere med full fart på soverommet..også blir det mest sannsynlig mars-baby på dere! :heie:

ha en strålende flott dag :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for mye :sengekos: og at det blir en liten marsbaby!

Krysser fingrene at du har drysset nok babystøv på deg etter babybesøk :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...