Gå til innhold

fullt i gang :D


*netta*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja det le litt for mye :fnise: Skulle jo ned på restauranten i dag og prate med kjøensjefen, full av fyllenerver :skratte: Heldigvis hadde han ikke tid så han skulle ringe meg til uka å vi kunne ta en prat. Like greit var litt ake i hue så :murvegg:

I dag har vi grilla pølser og maiskolber og drukket boblevann(olden boblevann)kost oss skikkelig. Stod opp lokka 10 i dag og etter gårsdagen merket jeg raskt jeg hadde tatt meg vann over hodet da ja :lol:

så da var enda en dag fori og et skritt nærmere el ;););)

Skal bli deilig og få kommet til :sengekos: igjen :) Jeg blir som forelsket på nytt når jeg har el det er skikelig merkelig men er nok pga hormonene som raser ja :gjeiper:

I morgen MÅ jeg støvsuge leiligheten her og vaske senge og undertøy !!! :fy_fy:

Sendte akkurat sambo på butikken for å jøpe enn flere kroneis og en pake med hold it :skratte: Han er så søt og går ALLTID på butikken fordi jeg ikke liker å gå på butikken selv ;) Jeg er sånn en jøpefrik så da går vi rast tom for penger, ike så mye og rutte med som sosialklient nei :kjefte: !!!

Gleder meg til en nydelig dag på verandaen i morgen, blir sikkert grilling da å :) Kansje det blir en tur ut på sjøen på oss også :) Har jo brygge til elva rett utenfor leiligheten så allt er så perfekt her på sommeren ;)

Kos dere masse jenter og ha en nyyyydeeeeliiiiig helg :skaal:

:klemmer:

Brygge me elva?? Jatakk, det vil jeg å ha!!! Jeg bor rett ved en liten bekk som betyr MYGG!!! Hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei celestine :hoppe: Så koselig med nye folk i dagoka ;) Håper dere har hatt en like fin helg som det jeg har :bolledeig:

I dag har vi hatt besøk siden morgenen og vært ute hele dagen ;) Var å fisket ikke så langt fra her men kan ikke si det var mye å skryde a :skya:

Etter dette har vi hoppet paradis faktisk og solt oss i ansiktet :) Har fått skikkelig farge i ansiktet i helga og det passer jo perfekt siden jeg skal prate med kjøkkensjefen i restauranten i morgen :hoppe: Håper så inderlig jeg får jobb RASKT :strix: At det er noe ledig med en gang hvis jeg får ;) Er så klar for årbeide igjen nå har jo vært et helt år snart uten.... :sjokkbla:

Vi har vært på tur med hundene på kveldingen sammen med noen vi kjenner som har en shæfer hund og en sånn liten en ;) De lekte og løp godt fra seg :)

Nå er vi endelig kommet inn og jeg skal lage hamburgere og pommes frites:gjeiper: Ikke akkurat den sunneste livstil her men jaja :blink:

Så i kveld skal jeg spise og SLAPPE HEEELT AV, er så sliten i hele meg :)

:klemmer: TIL ALLE SAMMEN :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk baillie ;) Vi får håpe det klaffer for oss alle ganske snart :hoppe: Kjenner jeg er SÅÅÅ klar for 2 blå nå !!!!

I dag stod jeg opp halv 12 (litt sent) men var så utrolig trøtt etter dagen i går ... Satt meg ut i den nydelige sola etter en ruslings med Tila (den ene hunden) Sambo tok Tysom før han gikk på kurset i dag ;) Snille mannen :rødme:

I dag har jeg begynt på don quai selv om det er siste mens dag, men tror ikke det har så mye å si :klø: Tar 2x2 hver dag fremover tenkte jeg men tenker litt på el om den kanskje kommer før denne mnd da siden jeg tar de? Noen andre som har noen opplevelser rundt dette???

Ellers i dag så har jeg klart å få soleksem på hele brystkassa men det er heldigvid nesten borte nå;) Jeg som smørte meg og allt, kan ikke skjønne hvorfor jeg fikk det :sukk:

Jeg var også nede på restauranten i dag til intervju der, jeg var så sinnsykt nervøs siden det er så lenge siden sist :slår: Men det gikk greit iallfall frem til jeg kom hjem og begynte å spekulere over intervjuet, men følte meg bedre etter en prat med sambo. Han er så flink til og muntre meg opp :troest: Ellers i dag så har jeg vasket tøy og badekaret siden jeg dusjet hundene i går så var det greit å få det gjort før enn skulle oppi selv :Nikke: Så har jeg tatt oppvasken og ryddet litt utenfor ;) Det må jeg jo hver dag siden jeg aldrig få kjørt den søppelsekken som står utenfor på søpla :murvegg: Katten er på oppdagelsesferd der hver natt og river ut dagbokpapirer og litt av hvert :rodme: Håper don quai korter ned syklusen min litt, er allt for mye med 35 dager synes jeg :( Nå har vi hatt besøk av en kamerat i kveld og sett på tangerudbakken og whipeout ;) Hehe de er så gøye egge programmene :hoppe: Så nå er samo på butikken og kjøper is til meg :sikle:

God kveld jenter og takk for i dag ;);)

Håper babystøvet kommer på oss alle i natt da vi sover, kanskje john blund har med godsakene!!! Hvem vet? : :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm.. 2 dag med don quai kan ikke si jeg merker noe forskjell, men det er vel bare positivt ;) Nå skal jeg støvsuge og vaske doen så begynner jeg vel på middagen som jeg tror blir fiskeboller :) Tenker en del på den jobben men ting går vel ikke noe bedre av den grunn :klø: Er så lei allerede av å tenke på baby og jobb nå som alle rundt meg blir gravide og får jobb.. Tror alle jeg kjenner har baby nå eller er gravide! Sist da en kamereat av sambo si dame ble gravid kjente jeg at jeg ble irritert!!! Har liksom vært så klar i et år nå og så når jeg bestemmer meg for å begynne å prøve så blir alle andre gravid:(

Kanskje jeg lekker babystøv og at andre suger det opp, jeg er jo tydeligvis fruktbarhetsgudinnen for alle rundt meg utenom meg selv :kjefte:

Vet det er egoistisk og tenke sånn som dette er jo bare på pp2 og kan ikke engang forestille meg hvor gal jeg er når jeg er kommet til pp7 eller noe sånn :(

Jaja får vel bare bite det sure eplet og godta ting som de :jepp:

God dag til alle som kikker ;)

Og varme :klemmer: til alle som vil ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov til å bli litt skuffet når en har så lyst å bli gravid, og "alle" andre blir det før det klaffer for deg! Jeg har hatt noen runder med det selv. Men det har heldigvis gått over og jeg greier etterhvert å glede med over andres lykke.

Du kan ikke ta sorgene på forskudd og jeg tror ikke èn prøveperiode er lik den andre når det kommer til hva en tenker og grubler på ang. prøvingen. En er ekstra ivrig til å begynne med, naturlig nok, og så kanskje det dabber litt av, en får andre ting å tenke på (som forhåpentligvis jobb). Du får bare ta det som det kommer og i mellomtiden har du bl.a. KG å betro deg til, syte, klage og lære av andres erfaringer.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner godt igjen følelsene dine når alle andre blir gravide! Føles skikkelig urettferdig egentlig! Særlig da eksen til samboeren ble gravid, ble jeg utrolig lei meg og følte meg ikke akkurat så vellykket.

Men tror ikke du skal tenke på at det blir så mye verre etterhvert. Har ikke blitt det for meg til nå hvertfall. Var nesten verst rundt 2-4 pp for da hadde jeg litt mer håp på en måte. Nå er jeg blitt mer vant til negative resultat og falske symptomer.

Har tenkt mange ganger at "er jeg ikke gravid nå, skal jeg aldri tro noe som helst om symptomene mine igjen". Så prøver å tenke minst mulig på det og det er egentlig ikke så mye annet å gjøre enn å passe på at man har sex til riktige tider :gjeiper:

Håper vi begge kan møte sommeren med en liten spire i magen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for varme ord missiw og cuba :rødme:

Hehe ja kg er en fin ting, her kan man få lastet litt problemer av skuldrene ;)

Skulle gjerne ha pratet med en veninne om sånnt men hun er gravid og føler det setter litt demper på stemningen på en måte :( Men nå er iallfall klesvasken gjort støvsugingen og vaskingen ;) YES :)

Ja håper vi er på tjukka til sommeren alle mann her ;):duskedame:

Hadde vært knall :strix:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var nok en dag over og i morgen begynner tempingen ;) Ikke lenge igjen til el og det skal bli såååå digg :)

Ble ikke fiskeboller til middag, var litt mangel på melk så det ble grillpølser i stedet, mannebeinet stod for middagen :hoppe:

Så da var det tid fo vitaminer og don quai, kanskje litt kvelds:) Vi har fersk loff og syltetøy i kjøleskapet :sikle:

Hehe sambo kom akkurat inn med Tyson, han var ikke fornøyd. Hunden spiser kattebæsj og hadde glefset til seg en ute. Da han sa til han SLIPP så begynte han å golmle den foran han selv om han VET SÅ GODT at det er nei og fy :kjefte: Så sambo ble så irritert denne ganga at han rev kattebæsjen ut av munnen på han bare for å vise at selv om det er bæsj så får du ikke ha det :skratte: Skulle sett dette mohahaha... Godt han er konsekvent med han :hoppe: Har hatt besøk av R i kveld min gode veninne som er gravid og vi så sannhetens øyeblikk og koste oss masse :jepp:

God natt jenter ;) Håper dere har hatt en fin dag alle som leser :strix:

:klemmer: til alle samma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg kjenner igjen de følelsene dine så godt, tror nok alle prøvere får dem. :Nikke: Da min kjære fortalte at en kompis av ham og dama hadde blitt gravide (igjen!) ble jeg så forferdelig misunnelig. *sukk* Det var nesten (bare nesten altså) at jeg godtet meg litt da hun mistet. Ond, jeg? Neeeeida, ikke i det hele tatt. :sjenert: Jeg tok meg raskt inn igjen da, jeg er jo ikke noen fæl person. Selv om misunnelsen og lengselen kan ta litt overhånd i et par sekunder før fornuften seirer... :flau:

Bare vent du, så får du nok godene av Damiana/Don Quai du også! :nigo:

Ha en glitrende onsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei jenter :vinke:

Ja jeg tenkte tanken selv Belle, hun skrev det på facebook 2 sek etter ho pissa på pinnen :kjefte: Så jeg tenkte liksom haha tenk om hun mister så dum hun er som sier det så tidlig :jepp: For jeg har liksom tenkt såå godt over hvor lenge jeg skal holde munn før jeg sier det til folk!!! For jeg er så redd for å miste :tristbla:

Ja får håper don quai og WY gir STORE resultat denne mnd ;)

Kommer oppdatering om dagen senere ;)

:klemmer: til alle sammen :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mnd kommer det nok til å klaffe, for det har jeg bestemt! :jepp:

:strix:

Jeg også! :jepp:

Ha en fin torsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så søte dere er :strix:

Håper så inderlig at denne mnd går det og ventingen tar knekken på meg hehe :fnise:

Men har kost meg så mye i går og i dag at dagene har flydd så nå er det jo egentlig fredag igejn med tanke på at klokka er over tolv :sjokkbla: hehe..

I går så satt vi utenfor meg og 2 veninner, men hun ene R gikk hjem. Så meg og K hadde vinkos på kvelden på røykerommet :) Det var så koslig og det kom frem i lyset at jeg er ikke den eneste prøveren :hoppe:

I dag så har jeg vært på apoteket og kjøpt hydrokortison, jeg har fått soleksem på armene oså nå :kjefte: Så får håper det hjelper, var på cubus å kjøpte solkrem også ;) 25 % på alle samma :hoppe:

Etter dette handla vi grillmat og gikk på tur med alle hundene og 3 vennepar, grillet og styrte :) Humdene ligger rett ut de har vært med på tur og hatt besøk i hele dag :bolledeig:

Så nå etter et par pils så skal vi ta kvelden :hoppe:

Skal bli nydeli :strix:

begynte temping igjen i går også ;) Så da er det snart igang med el :blush:

Koselig med besøk i boga :rulle:

:klemmer: til alle sammen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med tur og grilling :)

Blir deilig å ta fram grillen nå og kose seg med god grillmat fremover :hoppe::strix:

Er så mye god mat man kan grille, og nå blei jeg sulten her og :fnise:

Ha en god helg, netta :kose: , og håper det blir mye :sengekos: og EL! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så sant baillie ;) Elsker å grille også er det så enkelt :hoppe:

Har jo blitt så mye grilling i det siste så kanskje jeg bør roe meg så jeg ikke er helt lei til sommeren :) Ellers så har vi bare slappet av her hjemme i dag og passet på at katten ikke tar livet av hunden her :fnise:

Har flyttet hun ned på gulvet nå med korgen sin på siden av sofaen, sammen med sine 4 små ;) Men han vil så gjerne være med å passe på, vaske og oppdra de og han forstår ikke helt at det vil IKKE hun :murvegg: Så vi måtte stenge han inne på do en halvtime i dag som straff for at han omtrent la seg oppi korga så hun klikka jo å fløy på han. Han ble jo knall fornærmet og skulle ta igjen siden han fikk vondt. Så da ble det litt kjeft ja :kjefte:

Han må forstå at det er hennes unger og hun beskytter dem jo hvis hun føler seg truet og at her er det hun som bestemmer :fy fy: ( i dette tilfelle da)..

Så i kveld skal jeg bare spise kroneis, drikke masse brus og slappe av :strix:

Sambo har lovt meg en massasje nå en GOD stund så kanskje jeg skal hinte litt til den :5:

Nå skal jeg ut med hunden siste gang før kvelden så er det resten av kvelden rett ut på sofaen :duskedame:

Heier litt på meg selv å denne pp ;) Nå er det ikke lenge til el :sjarmor:

Kos dere masse i helgen jenter :hoppe:

:klemmer:

TIL ALLE :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

tittei :duskedame:

håper det klaffer for dere denne mnd. det fortjener du! :Nikke:

man kan da ikke bli lei av grilling vel, er jo så masse godt å slenge på den :sikle: vi har ikke begynt grillsesongen enda, men begynner nok neste uke tenker jeg :)

og hvis deg var deg ville jeg nok tatt den masasjen i kveld ja, er jo så deilig med masasje! :) tror jeg skal få lurt samboeren her til det også jeg :P

ha en strålende helg videre!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...