Gå til innhold

fullt i gang :D


*netta*

Anbefalte innlegg

Ja da var det kvelden igjen og nok en dag er forbi :) I dag har jeg hatt et par stikk i magen og såre pupper og brystvorter ;) Ser vel ganske lyst på det da :) I mogen blir det jentekveld med kaffekos og vaffler :) Kommer vel inn i morra tidlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag var jeg litt kvalm da jeg våknet men det gikk raskt over ;) Nå sitter jeg hjemme og slapper av tenkte kanskje og hive meg i dusjen snart :gjeiper: litt treig i dag som alltid :fnise: Teller ned for alle penga her nå, bare 2 netter til så tisser jeg på cb digital :) JEII... Må si jeg blir skuffa om den blir negativ men har vel allerede begynt og innstille meg på pp2 her ja.. Vil ikke ha besøk av tr denne mnd :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Heei :)

Haha jeg sitter og er litt forvirret jeg. Jeg skjønner IKKE dette her. Jeg har gidd opp, jeg følger med i Gossip Girl sin dagbok, men jeg melder pass med dette PPD1 dag og CS prøve og alt sånt, skjønner det ikke :sjenert: En ting vet jeg, og det er at når jeg og N skal ha barn, så skal det bare skje når det skjer. Jeg hadde blitt kokko i ode om jeg skulle holdt på det ppd1 og pd 2 og alle disse forkortelsene :ler:

Det du skal gjøre no, den der digitale dingsen, er det graviditetstest? Er vel et positivt tegn at du er øm i puppene og sånt? :hoppe:

Blir spennende dette her :) Jeg har jo vært litt i dagboken til gossip, og jeg kommer til å grine når hun har blitt gravid :sjenert: Er spennende dette her :)

Vil du fortelle litt hvem du er, alder og hvor du bor og sånt, eller er du anonym?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg heter jeanette og er 21 år og bor på sørlandet ;) Jeg og sambo har vært sammen 2 år og samboere nesten like lenge ;) Du da?

Ja det er en graviditets test jeg har ja, men skal spare til mandag :) Liker og drøye det litt å så ikke jeg blir skuffa men allikevel sitter å håper fordi mensen ikke har kommet.. hehe skjønner forvirrelsen til alle forkortelsene men en kommer inn i det etter hvert.. pp står for prøveperiode :) Kjempekoselig at du stakk innom en tur og håper jeg ser mer til deg her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Jeg håper på positiv test da på mandag :jepp: Jeg bor i Bergen, så er derfor jeg vil ha regnfrakk til hunden :ler: Har også håndkle klar i gangen. No ligger hun oppi sofaen, har et teppe der som er hennes, så ser jeg på de skitne potene hennes. Jeg fikk hun til å gå i litt større dammer, slik at hun ikke sku være så skitten. Vi har kastet ball i parken og hun så ikke ut. Hehe. Skulle tatt støvler til hun og :skratte:

Jeg er 25 år. Herregud, gammal kjerring :hakeslepp: Neida :fnise: Har vært sammen med N i litt over 2 år. Faktisk 2,5 års dag på mandag, så skal bli spennende å se om han husker det :P Vi har egentlig bodd sammen like lenge, men i sommer var det slutt med oss i noen mnd, selvom vi var sammen hele tiden. En av de tyngste tiden i mitt liv :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ikke så kjempe gammel da :) Jeg vil så gjerne ha barn før jeg er 23 har jeg funnet ut av så da passet det å sette igang nå ;) Blir jo 22 i november så.. Ja bergen er en regnfull by ikke noe å krangle på det nei :)

Nå har jeg besøk av 2 nydelige veninner og ser på brødrene grimm.. er så utrolig trøptt, har vært det i går og i dag :)

klarer ikke helt bestemme meg om jeg skal ta cb digital i morgen eller mandag.. i morgen er det jo 2 dager før jeg skulle hatt mensen.. hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cupcakes

påsken er rolig her, skulle egentlig vært på fjellet, men skulle jo jobbe i dag (lørdagen altså..) så det ble ikke noe av det nei... :( men men, neste år :)

du da?rolig påsek i heimen? :)

må si at jeg krysser fingre og tær og alt som er for deg nå når jeg leser, og er fryktelig spent på svaret på prøven du skal ta på mandag :Nikke:

jeg hadde egntlig en "plan" om å få barn rundt 25 års alderen jeg, men da jeg plutselig fikk det over meg at jeg har fryktelig lyst til å bli gift med gubben her og helst før vi får barn..og etter noen runder med prat om det da vi kom frem til 24-25 år på meg paset fint til giftermål blir det kanskje litt etter, men helt sikkert et bryllupsreise barn :fnise:

hunder er herlig! særlig når de gjør sånne søte rare ting som gjør at man bare må smile/le :jepp:

har du hatt en fin kveld i dag?åssen er formen? :)

nattaklem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kvelden har v'rt nydelig helt til sambo kom hjem dritings med 2 kamerater.. prøver [ snakke han til fornuft men han har drukket sprit og da er det ikke så lett nei :kjefte: er ikke så god i humøret i dag, grinete så det holder... Og nå måtte jeg inn her for å klage over smertene i korsryggen, det er så vondt, godt det finnes noe jeg ikke innbiller meg ialllfall :fnise: Nei så nå venter jeg på at de skal gå så jeg kan få sove :( Skikkelig vondt og sitte og vente såne sånne smerter som dette............ Er så irrititeeeeeeeeeeeeeert :snurt:

natta :klemmer: til deg å cupcakes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Hehe, jeg og hater en driting samboer!! Hvordan gikk det da? Gikk de til slutt slik du kunne sove? Jeg håper og ønsker og vil at du skal ta graviditets test idag!!!! :hoppe: Jeg er så speeeeeeent!

No skal vi ut med voffen, så skal vi kjøpe mel og sånt, jeg skal lage pannekaker :sikle: Senere idag skal jeg lage raspeballer :sikle: Det er så driiiiiiita godt!!! :bolledeig:

Håper du er bedre i ryggen din :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det er døds godt men ikke så vanelig her nede, har familie fra setesdalen som lager dette innimellom ;) Savner de nå som du sa det, kan du ikke ta å sende noen ned i posten til meg :gjeiper: :skratte: Er det stress å lage de? Har du en knallbra oppskrift til meg?

Temperaturen var sunket til 36, 6 i dag? Hmmm.. Sovna jo ikke før klokken 4 - 5 på morraen da så kanskje derfor ... :(

Smertene i korsryggen har gitt seg iallfall ;) (Inntil videre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet med cb digital i dag på dagen da :( Kanskje ikke så bra men.. Ble ikke gravid på akjermen iallfall så da er det bare å vente å se.. Har lest litt i dag og mange som ikke testa positivt før leeeeeeenge etter ikm.. Håper jeg er en av de da :) Klamrer meg til håpet enda så er det bare å vente.. HATER DENNE VENTINGEN...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :)

Kjedelig med negativ test da, men kan jo vær at du testet litt for tidlig ?

Håper du har hatt en fin påske :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom tr i dag nøyaktig på dagen, så da har jeg begynt og forberede meg på pp2.. Jippi, ånei.. Må si jeg ble litt irritert da jeg hadde en liten tro om at denne gangen klaffet det. :kjefte: .Hmm.. Jaja da vet jeg det at jeg ALDRIG skal stole på kroppen og heller bare vente og se om tr kommer.. :grine: Kjenner jeg min egen flaks så blir det vel et par pp til.. :frown:

Jaja i dag har jeg faktisk vasket veggene og dørene i gangen, toalettet, badet, støvsugd, vaska gulvene :biggrin:

Så får jeg bare vente og se hva som skjer senere ja.. Deilig ok kunne drikke så mye kaffe jeg vil iallfall pluss at jeg kan ta en røyk uten dårlig samvittighet ;) Så til helgen blir det vinkos på verandaen da min elskede kusine kommer ned fra stavanger på besøk :kose:

:klemmer: til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hehe ja sørlandet er norges perle spør du meg :danse: Ja håper også det klaffer neste gang ja :) Kjedelig med ventingen bare iallfall nå når jeg er arbeidsledig.. Blir så sur så lett også, og deppa.. Jobb er viktig for mange ting ja :forvirret:

med pergo begynner man på de rett etter tanta eller under ? Eller er det sånn en uke før elman begynner ? Hehe har ikke peiling på de pergo geiene håper bare jeg slipper det selv :jepp:

Godt å se deg etter påska iallfall :skravle:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja sørlandet er norges perle spør du meg :danse: Ja håper også det klaffer neste gang ja :) Kjedelig med ventingen bare iallfall nå når jeg er arbeidsledig.. Blir så sur så lett også, og deppa.. Jobb er viktig for mange ting ja :forvirret:

med pergo begynner man på de rett etter tanta eller under ? Eller er det sånn en uke før elman begynner ? Hehe har ikke peiling på de pergo geiene håper bare jeg slipper det selv :jepp:

Godt å se deg etter påska iallfall :skravle:

:kose:

Jah, det er det vet du! Digger Sørlandet og ska aldri flytte herfra heller :nigo: :nigo:

Jeg har veldig liten anelse om PERGO egentlig.. :fnise: Fikk beskjed om å begynne me ann 3 dager etter 1. blødningsdag. Og det har jeg gjort. Oxo ska jeg inn på UL 12 dager etter 1. mensdag. Så får vi bare se hva som skjer etter det....

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke inn i dagboken din drømmer :(

Linken funker ikke...

:snurt:

hmm, får se litt på dette !!

synd med TR, lykke til i neste periode :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, det er det vet du! Digger Sørlandet og ska aldri flytte herfra heller :nigo: :nigo:

Jeg har veldig liten anelse om PERGO egentlig.. :fnise: Fikk beskjed om å begynne me ann 3 dager etter 1. blødningsdag. Og det har jeg gjort. Oxo ska jeg inn på UL 12 dager etter 1. mensdag. Så får vi bare se hva som skjer etter det....

:klemmer:

Ja håper du blir gravid med EN gang ;) hehehe.. Nå er det jo deres tur!!!!

Ja har ikke helt peiling på pergo å slikt men prøver og få med meg hva som skjer :) Er det hormoner dette da?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...