Gå til innhold

fullt i gang :D


*netta*

Anbefalte innlegg

Ja da var dagen over igjen og merker at tiden går senere med dette prosjektet i bakhodet.. Men det får så være, må bare prøve å finne på noe lurt i dagene frem mot el.. fortsatt noen grufulle dager med tanta igjen da :(

Håper bare jeg har el hver syklus, ikke så artig å gå glipp av en når syklusen er så eviiig lang!! Noen som vet kanskje om man har færre el med lang syklus? At man kanskje går glipp av noen innimellom?

Ja egentlig så venter jeg bare på helgen da det endelig skjer noe ;)

Mange natta :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja da ser det ut som jeg kanskje har fikset meg en jobb fremover ;) Deiliiii...

Blir nok kokk ja får bare håpe at det ikke blir for mye stress så spiren klarer og holde seg fast inni der når den bestemmer seg for å bli :)

Kanskje jeg tar en tur til restauranten i dag og prater med sjefen :) Artig med jobb prosjekt ja :) Gleder meg til å få begynt igjen med noe fornuftig ;)

Ellers så har hunden fått et lite tilbakefall i pubertets krisa si og oppfører seg helt teit ute, blir så oppgitt når jeg må gå rundt og rundt over allt for at han skal gå på do når jeg ser at han må med EN gang egentlig... Skal bare drøye det så lenge som mulig og det er ikke store tålmodigheten jeg har for tiden. Sambo har latt han gå uten bånd så mye i det siste så nå finner han det kjedelig at han må drite mens han går i båndet, men det er en stor hund og jeg kan jo ikke slippe han heller tilfelle han finner ut at han vil hilse på noen som kommer forbi. Han er jo verdens snilleste men ikke alle som synes han ser så snill ut :fnise:

Husker da han var en bitteliten baby valp og vi hadde han med inn på butikken så kom det en mor forbi som sa til den 5 år gamle ungen sin at han måtte passe seg for den farlige hunden :skratte: Vi trodde vi skulle le oss ihjel.. Er det rart folk blir redde for hunder? Folk må jo få lov å tro hva de vil er bare så lei av folk uten hund står å uttaler seg om hvor livsfarlig hunden vår er og at det er en drapsmaskin og bla bla bla... De kjenner han tydeligvis ikke godt nok!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

gratulerer med nesten helt sikker jobb (??)! :bolledeig:

kan nok være greit ja å informere han om at dere holder på å prøve å bli gravide sånn at de kan ta litt hensyn med det med tanke på vakter osv. :)

er alltid irriterende når folk snakker om ting de lissom egentlig ikke kan noe om eller har det rette grunnlaget for å si noe om..jaja..sånn er det nå bare, alle tror jo de kan og vet best om alt, til og med om hvordan hunden til noen en ikke kjener en gang..

håper du har hatt en strålende dag tross i en hund som kanskje var litt vel ubesltuttsom om doplassen sin :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja bortsett fra hunden så har jeg det strålende :) Håper det samme der ;)

Ja folk må bare uttale seg alltid :kjefte: men så lenge jeg vet hva som er sant så har det jo ikke noe å si hva de tror! Det blir min jobb og bevise det motsatte!! Jeg tror ikke jeg sier noe om prøvingen men blir jeg gravid så sier jeg nok det så jeg kan få litt forståelse da jeg plutselig på morgenen ringer og ikke kan komme forsi jeg liger på do å kaster opp :fnise: Skal ned å prate med kjøkkensjefen på fredag ;) Gleder meg allerede har en god følelse :)

Hyggelig du stakk innom :jepp:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en dag ble til kveld.. :) I dag har jeg vært på auropris og handla stearin lys inn, er en sånn lysoman at det ligner ikke grisen. Sambo klager alltid på at det er så varmt her og bla bla men jeg synes det er så koselig !! Mannfolk altså :murvegg: Skjønner meg ikke helt på de av og til... Ellers så har jeg betennelse i tannroten på ei jeksel som ikke er der mer og det begynner og irritere meg at alle tannleger her har fullt eller ikke tar inn nye pasienter før om et år til!! :kjefte: Så har jeg så skrekk også så jeg har drøyd det og drøyd det, så nå er det jo blitt skikkelig ille joo :tristbla: Lurer på om det er noen som vet om det finnes noen form for akutt tannlege som man kan ringe når ting må gjøres kjapt, det er jo farlig med sånn betennelse det kan jo spre seg opp til hjernen eller skjelettet :sjokk: Må gfå ringt noen i morgen ang den tanna men ikke så lett når jeg ikke vet hvem jeg kan ringe jooo :sprettoy:

Nei ellers så håååper jeg at det ordner seg med den jobben og at jeg blir RIIIIIIIK :duskedame:

Nå kommer sambo snart hjem og krever pc en så jeg stikker og tar en røyk til lost :flekke:

Kos dere alle mann, det skal iallfall jeg :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god kveld! :)

synes veeldig synd på deg som har tannverk, jeg er livredd tannlegen.. men har funnet en tannlege nå, som gir meg piller så jeg blir helt tullerusk i hodet og må ha med meg assistanse så jeg kommer meg trygt hjem :fnise:

tannlegen jeg går hos har noen akuttimer ledig (hver dag??), så fikk time på dagen sist gang. du får prøve å ringe tidlig om morgenen, disse akutt timene fylles opp fort tror jeg!

natta fra linn :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei lihn=)

Ja tannlegen er grusom men i dag har jeg sunnet en i kristiansand som kunne ta meg imot men problemet er at det blir etter helgen siden jeg er under nav. De trenger at nav ringer og bekrefter at de dekker allt så jeg håper at de kan gjøre dette.. det blir de jo nesten nødt til siden det er så farlig å gå med dette uten behandling!!:(

I dag tror jeg vi skal grille siden det er så fint vær, får besøk av en veninne som har vært en stund på island men som skal flytte til oslo nå :)

Ellers så har jeg vært på apoteket og kjøpt kost tilskudd for prøvere og gravide ;) For håpe allt dette nye kjøpet setter fart på sakene :hoppe:

Oppdaterer i kveld ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Måtte le litt når jeg så hva du skrev i pp1 om alle symptomene dine..for jeg føler det på akkurat samme vis som deg. "Rare" menssmerter, halsbrann etc etc..Men kanskje like greit at jeg leste det nå, for da får jeg kanskje roet tankene mine på at "dersomatte hvisomatte"..Sjansen er jo ikke akkurat så stor at det gjør noe..

Håper du skal gjøre noe koselig i kveld:) Her i gården blir det total avslapping tror jeg, men må gå tur med hunden først!;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe ja er litt flau over de første sidene :fnise: Sikkert sammen hver syklus bare ie jeg som har lagt mere til det før :gjeiper:

Det er så vanskelig å la være å lete etter tegn når enn har så innmari lyst på :(

Håper dine symptomer er tegn på noe artig iallfall så er det en av oss med hodet i behold iallfall :fnise:

Ja da ble det øl i dag =) JIPPI :hoppe: Sal nytes med god samvittighet ;)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe ja er litt flau over de første sidene :fnise: Sikkert sammen hver syklus bare ie jeg som har lagt mere til det før :gjeiper:

Det er så vanskelig å la være å lete etter tegn når enn har så innmari lyst på :(

Håper dine symptomer er tegn på noe artig iallfall så er det en av oss med hodet i behold iallfall :fnise:

Ja da ble det øl i dag =) JIPPI :hoppe: Sal nytes med god samvittighet ;)

:kose:

Drikk en øl for meg au da(eller to :fnise: )!!! :nigo: :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Hehe, ser for meg hunden din jeg. Høres ut som vår. Hun er skikkelig sjenert, er ganske vittig egentlig. Når hun bsjer og jeg ser på hun, da ser hun på meg med det uskyldige blikket. Hahaha. Igår da jeg gikk på tur med hun så satt hun seg ned fler ganger, men klarte ikke gjøre noe. Så jeg tok av båndet hennes slik at hun kunne gå litt løst i parken. Da løøøpte hun bak et tre og bæsjet der :ler: Er skikkelig tidig. Hun blir så fort flau. Men kan være det har litt med at hun har bare vært her i dager.. :klø: Hun er vel ikke helt trygg her, og spiser ikke så mye :sukk:

Hvordan gikk det med tannen? Åh guuu så digg med grillings, det er så digg det :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei jenter ;)

Hehe ja jeg drak iallfall 5 for deg, ble vel litt mer innabords enn jeg hadde planlagt egentlig :ninja: så formen i dag er ike på topp:(

Sjønner hva du mener Titt, hunder er litt rare når det gjelder doplass og sånn så tror ikke det er noe med deg. Høres ut som hun har det som plomma i egget så mat og sånn blir no bedre etter hvert ;) Hvilket for har dere til henne? Kanskje hun er vant til middags rester og sånn ?Hmm.. Jaja gøy er det iallfall med hund de gjør de rareste ting :fnise:

Noen planer for dagen da jenter?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

Vært innom å lest i boka di,mens jeg sikker å venter på :heks: Mager trøst at en kan drikke når det ikke klaffer, men en trøst uansett! ;) Satser på den i kveld jeg også! :skaal:

Snedig hvordan en "plutselig" legger merke til alt som skjer med kroppen når en begynner å prøve! Laget min første symptomliste denne PP`en, og det er faktisk ikke så dumt for da kjenner du igjen ting fra PP til PP, så slipper en å "lure" seg selv så fryktelig mye! :lur:

Ha en flott helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe ja jeg har også skrevet ned, men kommer til å fortelle meg selv nå at det er are mageknip om det skulle komme noe merkelig jeg ike har jent før :fnise: Tror jeg er en liten symptom jeger jeg :gjeiper:

Ja sant det med at det er en liten trøst i å kunne drikke ja.. Var ikke så artig som jeg trodde det sulle bli, ikke greit å få høye forhåpnonger nei :fnise: I dag har jeg hatt besøk av min gode veninne men hun dro akurrat hjem en tur for å handle å slikt vi skal nemlig grille i dag og ;) Sola står på himmelen som aldrig før og skinner så jeg håper jeg har fått noe farge i ansiktet ja :) Ellers så har jeg bare slappet av og spist kroneis, det er sååå godt :sjenert: Venter spent på don quai og WY som skal komme i posten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: For mange øl jah, går det å?? :ler: Har selv en tendens til å drikke litt mer enn planlagt av og te.. Og da blir jeg sjitdårlig dagen etter.. Huff.. hehehehe.. Fyllesjuke er no dritt :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det le litt for mye :fnise: Skulle jo ned på restauranten i dag og prate med kjøensjefen, full av fyllenerver :skratte: Heldigvis hadde han ikke tid så han skulle ringe meg til uka å vi kunne ta en prat. Like greit var litt ake i hue så :murvegg:

I dag har vi grilla pølser og maiskolber og drukket boblevann(olden boblevann)kost oss skikkelig. Stod opp lokka 10 i dag og etter gårsdagen merket jeg raskt jeg hadde tatt meg vann over hodet da ja :lol:

så da var enda en dag fori og et skritt nærmere el ;););)

Skal bli deilig og få kommet til :sengekos: igjen :) Jeg blir som forelsket på nytt når jeg har el det er skikelig merkelig men er nok pga hormonene som raser ja :gjeiper:

I morgen MÅ jeg støvsuge leiligheten her og vaske senge og undertøy !!! :fy_fy:

Sendte akkurat sambo på butikken for å jøpe enn flere kroneis og en pake med hold it :skratte: Han er så søt og går ALLTID på butikken fordi jeg ikke liker å gå på butikken selv ;) Jeg er sånn en jøpefrik så da går vi rast tom for penger, ike så mye og rutte med som sosialklient nei :kjefte: !!!

Gleder meg til en nydelig dag på verandaen i morgen, blir sikkert grilling da å :) Kansje det blir en tur ut på sjøen på oss også :) Har jo brygge til elva rett utenfor leiligheten så allt er så perfekt her på sommeren ;)

Kos dere masse jenter og ha en nyyyydeeeeliiiiig helg :skaal:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TittTitt

Gu så deilig med grillings, det er så digg :) Ville abre rett innom å si hei, før jeg må løøpe videre. Litt dårlig tid no. Håper alt går bra med deg :):kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig titt :hoppe: Du er så søt du ;) Ja grillings er livet :) Er sikkert kjempe lei når sommeren kommer vet du men jaja :fnise:

Håper du har en strålende lørdag og at lykken skinner ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes deilig ut med grilling, kroneis og greier! Og ikke minst ble jeg litt misunnelig når du sier dere bor rett ved elva og greier :lur:

Ønsker deg en fortsatt god helg, og kose deg masse! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det er greit å bo her på sommeren men fy å kaldt det er på vinteren, vi får snøstormen rett inn fra sjøen :) Her er det sånn at hvis vi kjører litt ut herfra i elva så kommer vi rett ut på sjøen ;) Deilig om sommeren ja :hoppe:

I dag har jeg faktisk støvsugd og rista tepper og vaska tøy:5: Pluss at jeg har vært ute hele dagen og vi har hatt besøk av vårt elskede vennepar :strix: Grillet plølser og maiskolber i dag å og drakk litt hvitvin :) Jeg er solbrent i ansiktet og på brystkassa :skratte: Har det mega singlet skille, NOT NICE :Hehe: I mogen er det meldt knall sol hele dagen så da er det opp tidlig og rett ut i :sol: steiken ;) Det ble hold it til kvelds og kroneis :fnise:

Det har vært en strålende dag for meg og mine kjære :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...