Gå til innhold

fullt i gang :D


*netta*

Anbefalte innlegg

Ja da var det positiv el test på søndag og :sengekos: både søndag mandag og tirsdag ;) Håper den satt nå :) da er vi jo bare i pp 1 så håper det ikke blir flere.. men har følt meg så rar denne el har vel aldri merket noe til el tidligere men var dårlig i magen , lignenede mens smerter og rare lyder fra magen på mandag kveld :) siden da har jeg faktisk hatt halsbrann på onsdag kveld og vært kvalm på kveldene noe som går over da jeg spiser! stod opp tidligere enn vanlig i går og i dag pga kvalme og tissetrengt så det holdt!! I dag er jeg på 4 dag ettersom jeg regner at el var over på tirsdag;) er det feil regning dette kanskje? temperaturen har steget med 0.1 grad hver dag siden onsdag morgen :) begynte på 36.5 og i dag er jeg oppi 36.9. vanlig termometer ikke basal termometer men bestiller på nett nå snart ;) I dag merker jeg at jeg er sulten men har spist frokos, ikke mye jeg fikk ned siden salamien la seg et fettlag i munnen så jeg trodde jeg skulle brekke meg ÆSJ.. og dansk salami har alltid vært min favoritt... ellers er det ganske stille i magen i dag har kjent en stikking til nå men ømme pupper kom i går kveld og det pleier jeg ikke få før en uke før mens?!?hmm<3 Men nå skal jeg vaske stuebordet og lage meg noe lapskaus for nå kommer halsbrannen og tar meg snart :/ håååååper det er baby på gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen hit! :vinke:

Så spennende! Krysser fingrene for at det er baby på gang! Blir moro å følge med her framover. :)

Lykke til!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da, Netta :D Gleder meg til å følge deg videre og håper dagboken din snart blir en graviditetsdagbok :jepp:

Satser på at en liten spire driver å bosetter seg i magen din nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så masse tilo alle sammen for varm velkomst :rødme: alle er så koselige her inne så liker meg så godt her! pluss at det er så deilig å :skravle: med noen om fantasien min også ;) i går merker jeg ingenting utenon puppene da og ikke i dag heller.. Hadde en del luft i magen i går da jeg la meg, la meg førs i går og det tror jeg han skal være glad for :skratte: I går var jeg hjemme alene noen timer og koste meg med kg og tv :) merkelig jeg pleier ikke like være alene, har en tendens til å kjede meg med en gang og bli rastløs men storkoste meg i går i mitt eget selskap faktisk :gjeiper: hehe ;) jaja dag 5 etter el var over.. skal jeg regne fra den dagen el var positiv eller blir dette riktig når jeg regner fra tirsdag da el testen var negativ igjen? hadde svak strek på mandag så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. Er ikke helt sikker på om jeg forstod helt. Du vet at den bare er positiv når teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken? :)

Om man f.eks har positiv på mandag og på tirsdag er teststreken litt svakere enn kontrollstreken igjen (altså negativ) har man EL på tirsdag.

Onsdag blir da 1 DPO, en dag etter eggløsning.

Når hadde du positiv test da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Er ikke helt sikker på om jeg forstod helt. Du vet at den bare er positiv når teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken? :)

Om man f.eks har positiv på mandag og på tirsdag er teststreken litt svakere enn kontrollstreken igjen (altså negativ) har man EL på tirsdag.

Onsdag blir da 1 DPO, en dag etter eggløsning.

Når hadde du positiv test da?

den var sterkerer enn kontroll linjen på søndag ;) tok ikke på mandag tror jeg men den var borte på tirsdag :D så da skal jeg regne fra mandag da? eller :jepp:

natta :klemmer: til alle samma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den var sterkerer enn kontroll linjen på søndag ;) tok ikke på mandag tror jeg men den var borte på tirsdag :D så da skal jeg regne fra mandag da? eller :jepp:

natta :klemmer: til alle samma :)

Ja, det kan du sikkert gjøre :) Om teststreken var veldig svak på tirsdag var den sikkert negativ på mandag også :)

Må si jeg har litt troa på deg da, håper dere er så heldige og får det til på første forsøk :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

troa er viktig å ha :) er vel det eneste jeg klamrer meg hardt til nå:) hehe... I går da jeg la meg hadde jeg noen rare magegreier, akkurat som mens smerter bare de var mildere ! har vonde smerter når jeg får mensen så da lever jeg på paracet men dette var mer en interessant mage greie.. det dunket og strammet seg på annehver siden så litt i midten og av og til føltes det som om noen skjøt en rakett der inne fra den ene siden og over til den andre oppover på en måte ??? allt annet jeg har kjenbt kan ha vært innbillning men dette var ikke det men kan det være noe annet enn festesmerter, det varte kanskje i en halvtime time eller noe??+ skjønner ingenting her... var litt kvalm tidligere i dag og trøtt men så fikk vi besøk av et vennepar og grilla og styrte til sent på kveld og da merket jeg INGENTING ikke så mye som et lite roml fra magen en gang :( vi hadde oss en tur i køya i dag også og paranoide meg tror at allt er ødelagt nå KANSKJE på grunn av det.. Høres jo helt sinnsykt ut det vet jeg men var så rart med sex i dag.. ble liksom ikke noe glid der nede bare skjørt og litt rart, ikke var jeg noe særlig følsom heller så vi måtte ha vibratoren med på leken i dag ;) hmm.. allt er rart får bare vente og se :) HÅPER FORTSATT SÅ INDERLIG MYE... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i dag har jeg vært skikkelig slapp! måtte omtrent tvinge meg selv til å ta oppvask men da jeg kom igang var det jo ikke så ille allikevel. Er litt opp og ned i humøret men det kan jo like godt være pms som noe annet.. Gleder meg til testdag ;) en uke i dag :wow: Skal bli deilig og slippe denne uvitende følelsen :) Gutta hadde jo øl igår uten at jeg hadde lyst på og det fant jeg merkelig?!!Men det er kanskje siden jeg er så innstillt og fornøyd med hva alle de 9 mnd innebærer kanskje.. Ikke vet jeg kan ikke annet enn og vente.. brenner vel av en test om 4 - 5 dager uasnett blir cb fra apoteket! Tror man kan ta de tre dager før ikm:)Men ikke alltid riktig svar så tidlig men hvis det jeg tror natt til i går VAR feste smerter så burde man se det greit på dag 5 iallfall 2 dager før ikm :) Gleder meg sånn til å finne ut :D Hvis ikke så skal jeg ut neste helg og drukne sorgene i alkoholen! Om jeg ikke er det stoler jeg aldri på kroppen min igjen og iallfall ikke puppene for de er så vonde at nå er det bare en bh som er tilfredstillende :slår: :skratte: Men andre har også vært sikre på at de er pregnant men så var de ikke det så de neste dagene blir selv psykologi, må bare få meg selv til å være SIKKER på et negativt resultat så kanskje det ikke blir sånn en skuffelse, hehe... Nei i kveld er sambo og ser fotballkamp hos noen venner av oss men jeg orket ikke så jeg er her ;):popcorn: ellers så har temperaturen steget til 37.0 i dag :) Bare positivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temperaturen er fortsatt 37 grader ;) Og brystene er ømme og såre, brystvortene har det ikke noe greit i dag. Skulle legge meg i går og dyna brant omtrent på brystene... Har vært på apoteket i dag og handlet en cb test og 2 quick respons tester :) Så nå er det bare å vente til neste uke. Tror jeg tar cb testen på mandag en dag før ikm så er den litt sikrere enn 3 dager før. Var inne på siden å leste og bare 75 % av gravide testet positivt tre dager før så da venter jeg litt heller :) er forberedet på at jeg ikke er gravid så har tålmodigheten med meg her :jepp: Ellers er formen bedre i dag, ikke så slapp og trøtt :) Bortsett fra lufta i magen så er vel allt som vanelig (ja brystene ja).. Nei det er bare å bite seg i leppa og ikke bli en testetøs :D hehe :skratte: Spennende...I dag skal vi til vårt elskede vennepar og jeg står for middagen som blir indrefilet.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag sank temperaturen 0.2 grader igjen :forvirret: hmm.. stakk i siden i dag når jeg hostet vet ikke hva det var men.. tisset på en el test i dag for morro og den ble 2 streker men test streken var litt svakere enn kontroll streken .. den blir jo alltid negativ eller ingenting om jeg tar den å ikke har el, så håper det er hcg hormon som slår ut :)ellers føler jeg meg helt fin i dag:) lys våken klokka halv tolv ;)deililg :) i dag skal vi til svigers å spise middag klokken 5 !! får iallfall dagen til å gå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cupcakes

hei hei :)

håper virkelig at dere får en liten i magen snart og du slipper å gå sånn i uviten, det er ikke noe moro! :jepp:

og god tur til svigers ;) er samboeren din lettere å ha med til si familien enn til din familie sånn som min? hehe.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :)

håper virkelig at dere får en liten i magen snart og du slipper å gå sånn i uviten, det er ikke noe moro! :jepp:

og god tur til svigers ;) er samboeren din lettere å ha med til si familien enn til din familie sånn som min? hehe.. :fnise:

hehe ja han er jo det. også bor de så nærme så da blir jo allt så enkelt for han :) Tror han liker ha det sånn at han kan dra hjem hvis det er noe som frister mer :P Skjønner jo det da men familie er viktig for meg og iallfall når jeg ser de så sjeldent :( Skal du i påaken da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har vi vært hos svigers og jeg har vært så god i humøret i dag :) Litt klemmete faktisk??!!hehe jeg pleier jo aldrig å være kelmmete hahaha... skulle til å klemme svigermor flere ganger da vi stod nærme hverandre lol.. fikk liksom følelsen av at det var det hun skulle hele tiden haha.. men det var nok ikke det =) Fikk klemt litt på lillesøstra da iallfall ;) Det var så godt med middag, RIBBE ;) NAM... Men blir aldrig mett merker jeg men det er vel et godt tegn.. Men blir ikke så sulten hele tiden, litt dårlig matlyst men når jeg først kommer igang og det er skikkelig godt klarer jeg ikke stoppe ;) Greit for meg siden jeg er ganske tynn :( Skulle ønske jeg hadde kvalme eller noen andre symptomer på at jeg defentlig er gravid.. Har hatt no stikking i magen og sidene i dag men det kan jo være innbillning !! :tristbla: Håper det er noe som gror der iallfall :) tester på mandag en dag før ikm med cb digital ;)Så da er det bare å pine seg gjennom helgen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:jepp: det er godt å høre cuba ;) Hehe kommer nok inn å skriver litt ja :D Tenker jeg går i taket av glede blir den positiv kommer til å glise hele uken :) Er den negativ blir jeg sur og skuffet for kroppen min tar helt av i kveld :) hetetokter, mens murringer (tror jeg) ikke like vondt som mens smerter men på en måte en blanding av det og sultfølelse :klø: ikke vet jeg.. hehe måtte le litt her nå for meg selv, den minste hunden så noen grine på tv og kikket og skakket på hodet. Kikkket bort på meg så gikk hun å la seg næmere tv en hehehehe... Tror nesten hun ble litt trist :( oppblåst i kveld også ...

Kjempe god påske til deg å ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja da var det ny dag og et skritt nærmere mandag 1 dag før ikm :) I går da jeg la meg hadde jeg rare magesmerter som bygde seg opp hele tiden og endte i et stikk, var så varm holdt på å dau... Håper dette er et godt tegn, hadde ganske mye utflod til morgenen i dag da jeg satt på do. Urinen luktet veldig sterkt men det kan jo bare være meg som plutselig legger merke til det, men synes liksomd et gjorde det i hele går :) I dag har det vært et par småstikk i den ene siden og tempeaturen har steget til 36,9 igjen ;) Deilig, begynte å frykte i går da den hadde sunket litt .. I dag skal jeg til en vennine som er gravid og kose meg masse.. Så utrolig vanskelig å la vær å si noenting : / Men skal ikke si noe til noen før jeg har hatt tre positive tester hehehe.. best å være på den sikre siden ja;) Så får man jo se hvodan resten av dagen går, skulle ønske jeg ble så dårlig å lå å spøy på doen så hadde jeg vært litt mer sikker på at det klaffet ja.. Men får klamre meg til håpet frem til den negative testen blender meg :kjefte:

Nå kom solen og så da går jeg snart å steller meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...