Gå til innhold

fullt i gang :D


*netta*

Anbefalte innlegg

:duskedame: heier også for marsbebis :duskedame:

deilig med :sol: på kroppen. Gleder meg skikkelig til langhelg igjen, hørte det var spådd kanonvær. Vi krysser fingrene for full klaff og sommervær :strix:

Stor :klem: til deg *netta*

Endret av Luna-jenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja mars hadde vært en topp mnd å få baby i ;) rett før sommeren og allt, så slipper enn allt styr med vinterklær å slikt :)

Tusen takk for heiing og gode ord jenter :hoppe: Nå er det bare en dag igjen før jobbkjøret begynner og pengesummen for neste mnd stiger ;)

I dag har vi bare vært hjemme og jeg har fått åpnet noen fler sanger på guitar hero :) Spiller på hard så nå begynner det å bli temmelig vanskelig på slutten men fy for et genialt spill :jepp: Ellers så har vi hatt besøk av R og laget god kylling middag :) Nå har jeg fått skrevet middagsliste for neste mnd så det blir storinnkjøp på oss den 10 neste mnd :5: Vi fant ut at med vår dårlige økomomiske sans så var det best så vet vi 100% at det er middag til hele mnd ;) Tror vi skrev ned 20 forskjellige middager :fnise:

I kveld blir det frustrerte fruer og kanskje litt :popcorn: Gleder med sånn til el nå :duskedame: :duskedame: :duskedame: heier for at denne pp er lykke pp vår :)

Har så lyst til å ringe til hu elvira spådama og høre men jeg er så overtroisk å dødsredd for neg svar :sjokkbla:

Men uansett nå skal jeg sette meg ned å skrive ned hva vi trenger til neste mnd av husholdningsartikler :D

:kose: til alle go jentene her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guitar Hero er gøy!! :hoppe: Vi kjøpte det i vinter etter at vi var på besøk hos noen som hadde det. Fikk helt dilla og måtte kjøpe det selv med en gang. Men jeg er ikke så god enda da, spiller på easy. :sjenert: Prøver meg på medium, men det blir for vanskelig. :fnise: Men moro er det uansett og øvelse gjør jo mester så snart kommer jeg etter. Guitar Hero er fint tidsfordriv når man er i ventemodus. :nigo:

Moro at EL nærmer seg snart. Heia, heia! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det er gøy det spillet ja, var der du er nå for ikke lenge siden men så startet jeg bare å spille på expert for gøy og da jeg begynte på medium da var det kjempe enkelt :fnise: Ikke lenge etterpå var jeg på hard å moret meg ;) Jeg trodde ikke det var mulig å spille på hard men allt går visst ann :gjeiper:

Ja ikke lenge til el så håper på full klaff denne gang ;) Er så babysjuk at det ikke ligner grisen, fføler alle merker det men det er nok bare paranoide meg som tror :skratte:

:kose: til deg happy feet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et lurt tips! :fnise: Kanskje jeg skal kline til på expert jeg og, så kanskje medium blir superlett. :skya:

Ha en super dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det hjelper faktisk også det er det sykeste av allt :fnise:

Hvem hadde trodd?:klø:

I dag har vært en fin dag bortsett fra at det regnet som bare det, så kommer finværet i helgen selvfølgelig da jeg er på jobb ?!?! Skjer med det liksom?!Hmm..

Ellers så har jeg hatt besøk av min far og lilliesøster ;) Og på kvelden hadde jeg besøk av R. K og S kom også bort en tur på kvleden :hoppe: Koselig med besøK :jepp: Nå er det ikke lenge igjen til el bare en uke :duskedame: :duskedame: :duskedame: I morgen må jeg vanne orkideen min før jeg går på jobb !!!!! Gleder meg til jobbhelgen skal jobbe sammen med ei veninne på kjøkkenet så det er jo kos ;););)

Men i morgen er det meg å kjøkken sjefen og ny meny :5:

:kose: til happy feet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også jobbe på lørdag i finværet. Heldigvis stenger det tidligere pga pinsen, så har håp om å få med meg de siste solstrålene før den går ned for kvelden.

På grunn av lesedager så har jeg jo fri på dagen, var en minitur på kjøpesenteret i dag, og tror du ikke det er gravide damer OVERALT! La det være vår tur snart... har så lyst på :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: blåmor ;)

Ja nå må det jo være vår tur snart :hoppe: Er jo greit å jobbe litt å med tanke på pengene ;)

Var på jobb i dag fra klokken 18 og til halv elleve så ble ikke en kjempe lang dag men de 2 neste dagene blir jo fra 2 til 23 så da får jeg nok blitt litt sliten ja ...

Koselig dag på jobb, noe å gjøre hele tiden så klokken gikk raskt :) Liker når det er sånn at man ikke kjeder seg ja :jepp:

Fikk skattekortet i posten også i dag så hvis jeg får levert det før den 1 så skal jeg vel få lønn for det jeg jobbet i mai neste mnd eller? Noen som har peiling på det?

Jaja nå skal jeg spise ostesznitsel eller hvordan det skrives :fnise:

Ellers så er det bare 8 dager til el nå :duskedame: :duskedame: :duskedame: litt heiing for at denne pp blir full klaff på baby-fronten ;) Begynner temping på mandag :hoppe:

:kose: til blåmor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: trinemor ;) Koselig med besøk i dagboka :hoppe:

Ja klokka er jo over 12 så da er det jo bare 7 dager igjen til el ;) Gleder med til å komme over på dpo siden nå, ventingen a tr til el er sååå lang, håper jeg slipper å vente sånn igjen og at denne gang klaffer det :duskdadme: :duskedame: Heier for det ;)

I dag var det jobb fra 2 til halv elleve sånn ca :) Deilig å tenke på at fredagen er unnagjort og at det bare er tre dager til på jobb før fri :hoppe: Noe å glede seg til og se frem til samtidig som at tiden går raskt mor el da man har noe å gjøre :)

Eller så var vi hos noen venner etter jobb, de hadde fått seg boblebad så der satt vi og drakk et par øl ;) Nå holder jeg på med den siste øla før senga og kjenner at de brisne øyene mine trenger noe søvn ja :fnise: Men jaja det er jo bare fredag en dag i uka så...

i morgen blir det nok masse å gjøre på jobb da er det jo lørdag og alle skal ut å spise, håper det blir roligere enn i dag da alle kom rasende inn døren og bestillingen kom og kom til frem til klokken halv ti.. Kanskje det blir en rolig lørdag :klø:

Iallfall så kommer jeg jo inn og informerer i morgen om hva som skjer så ;)

Ellers så deler jeg ut litt :kose: til alle som er innom ;) Og ønsker god helg :)

:duskedame: heier fortsatt for mars babyen min :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei netta! Høres ut som du koste deg i går.. ;) og håper det gjelder for dagen idag også! Deilig med fri ja... ? ;) (dersom du har det, fikk ikke helt med meg det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fri på meg før i morgen og det skal bli deilig, sov helt til halv 2 i dag :sjokkbla: Kommer aldrig til å få sove i kveld joo :( Jaja det er jo lov å prøve iallfall :) I dag ble det en lang dag på jobb var ferdig kllooken halv tolv og var å så film hos K og S etter jobb med min kjære :hoppe: Det var jo koselig det da ;)

I morgen vil jeg sole meg og slappe av men har jo leiligheten som må vaskes da, årrrh jeg har så lyst til å flytte nå :( Håper vi kan få leie et rekkehus vi har litt lyst på men det spørs siden vi har 2 hunder så blir det sikkert et klart nei :(

Jaja nå tror jeg at jeg skal spise en kanelsnurr før jeg tar siste røyk før kvelden ja ;)

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

Heier for FULL klaff denne mnd og satser på MARS baby :hoppe:

:kose: til aurelia ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:duskedame::duskedame::duskedame::duskedame:

For at vi to kan melde oss inn i marsklubben sammen!!!

Håper du har hatt en kjempefin langhelg, tiltross for jobbing, også satser vi på at du får finvær neste gang du har fri!

Ha en fin kveld Netta :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for heiing jenter ;) Og hvis vi alle kunne meldt oss inn i mars klubben sammen hadde det vært knall :hoppe: Ble ikke noe sengekos på oss i går så da får vi ta det igjen i kveld :sjarmor: Ellers har jeg bare slappet av i dag og vært på kaffebesøk hos nabon ;)

Er så koselig når folk bor nærme synes jeg :)

I morgen skal jeg opp til min kusine som ikke har det så greit, en psykisk knekk kan man vel kalle det. Vanskelig og prøve å hjelpe når man ikke vet helt hvordan :( Men må jo prøve så godt jeg kan å stille opp for henne. Har så lyst til å dele med henne at vi prøver men føler ikke jeg kan det nå, jeg får heller si til henne når det har klaffet eller når det passer bedre :) Mangler en del til støvsugeren som er i stykker så skal innom ekspert og høre hvor mye delene jeg trenger koster. Vi har en temmelig dyr støvsuger så det hadde vært kjipt å kjøpe ny nå jeg bare mangler 2 deler liksom :(

:duskedame: :duskedame: :duskedame: Heier fortsatt for en nydelig spire i magen min denne mnd ;)

:kose: til go jentene :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er din tur denne perioden... det lyser av hele dagboka di hvor mye du har lyst.. :) Baby til netta! *heia*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke: baillie og aurelia ;)

Så søte dere er begge 2 inne å heier og styrer :rødme:

Og 9 uker på vei baillie det er jo helt fantastisk :hoppe: Håper du har det strålende og nyter hver dag :)

Håper det er min tur også denne gangen og gleder meg til å komme over på dpo siden ja :duskedame: Heier litt for at det fester seg en spire her ;)

I dag har jeg vært i et møte på jobb med kjøkkensjefen og det blir bare jobbing i sommer etter sommeren kunne de ikke garantere noe så jeg har skrevet søknad i dag som jeg fakser til brilleland i morgen :hoppe:

Ellers har vi kost oss med kjøttkake middag, muffins og is ;)

I morgen blir det bare tur med hundene tenker jeg så blir det litt jopbbing pålørdag og søndag ;)

:kose: til go jentene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere står på og koser dere i helga :sengekos: altså..

Du må nemlig ta ansvar og bli vår representant i marsklubben, da jeg ble nektet adgang i denne omgang ;) Oi, håper ikke jeg må vente til mars2011 forresten..

Isj, skulle ønske man kunne bestemme selv når man ble gravid!

Men nok negative vibber, her inne skal alle egg løsne, treffe svømmere og bli meget befruktet!!

Lykke til :fnise:

Og sist men ikke minst... :duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...