Gå til innhold

fullt i gang :D


*netta*

Anbefalte innlegg

Poizki Lagt til I dag, 00:24

Rart at man er så forskjellig..Her i gården er det dårlig med symptomer, fryktelig ømme pupper er eneste lille tegnet på at noe er på gang...

Meeeeen, kanskje dumt å glede seg for tidlig, hovmod står for fall og slikt vettu laught.gif

Ja ikke alle er like nei, like greit uten symptomer da :jepp: Koselig at vi er like langt på vei nesten :hoppe: Vi får trøste hverandre på veien da :kose:

Aurelia Lagt til I går, 16:47

10 timer på kjøkken som gravid høres ikkee noe kjekt ut nei... jobber du som kokk? synes å jobbe på kjøkken høres sååå masete og varmt ut. så jeg forstår deg der..

Håper formen er sånn noenlunde grei nå da.. icon_wink.gif

Ja formen er litt bedre i dag men den kjøkkenjobben frister ikke noe i dag. Pratet med sjefen i dag og fikk levert sykemeldinga, allt gikk greit så ble litt lettet :) Håper du snart blir gravid du også, slenger ut noe babystøv du kan rulle deg i :duskedame:;)

:klemmer::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cupcakes

innom for å :hoppe: enda mere for at du er gravid! like herlig å lese det hver gang synes jeg! :strix:

godt du fikk ordnet med sykemelding da! :jepp: 10 timer uten pause eller mat hørtes ikke noe godt ut nei! trodde ikke det var lov å jobbe så lenge sammenhengende uten pause jeg...hmm..jaja.. godt du fikk sykemelding da hvertfall :)

ha en strålende kveld med den lille-lille-lille-gravid magen din som snart blir mer og mer synelig! :gravid:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurelia Lagt til I går, 07:26

1304.gif 1304.gif 1304.gif 1304.gif 1304.gif 1304.gif 1304.gif 1304.gif

Ruller meg godt og håper at det sitter!! Tusen takk Happy.gif

*netta* Lagt til I går, 02:14

Du skal nok se at snart er du smellt på tjukka du å ;)

:duskedame: Heier for at du er gravid nå jeg ;)

:kose:

Cupcakes Lagt til I går, 22:37

innom for å hoppe.gif enda mere for at du er gravid! like herlig å lese det hver gang synes jeg! loveshower.gif

godt du fikk ordnet med sykemelding da! jupp2.gif 10 timer uten pause eller mat hørtes ikke noe godt ut nei! trodde ikke det var lov å jobbe så lenge sammenhengende uten pause jeg...hmm..jaja.. godt du fikk sykemelding da hvertfall Happy.gif

ha en strålende kveld med den lille-lille-lille-gravid magen din som snart blir mer og mer synelig! gallery_1879_28_819.gif

klemmer.gif

Så søt du er :rødme: Håper den blir STOR ;) Den er allerede begynt ¨å vokse så det går nok raskt her i gården ja :hoppe:

Var på første kontroll i dag og allt så flott ut, var lengre på vei enn det jeg trodde da, fikk ny termin dato 23 februar men den blir sikkert forandret til senere igjen etter ul i uke 19 :hoppe: Ellers er jeg verdens lykkeligste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

verdens lykkeligste.... hehe...*smelt* Du fortjener det! Ønsker deg all hell og lykke på veien fremover nå.. og håper humøret blir værende.

deilig å få bekreftet ting med kontroll da.. alt går bra, tra la la ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lhinn

hei hei!

en litt sen GRATULERER fra meg til deg!! hurra for lille babyen imagen din :bolledeig:

...åja, mulig du kan dette alt, men ser at du driver å siterer på en litt tungvint måte. om du bruker den "siter" knappen til venstre for "svar", vil du kunne svare på flere innlegg i ett svar. før du trykker er det ett pluss tegn, når du trykker blir det minus. dette kan du gjøre på alle innleggene du vil svare på. så går du nederst på siden og trykker "skriv svar".

mulig du visste dette alt, men husker selv at det tok meg mange mnd før jeg fant ut av dette :fnise:

Ha en fin :gravid: aften! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei!

en litt sen GRATULERER fra meg til deg!! hurra for lille babyen imagen din :bolledeig:

...åja, mulig du kan dette alt, men ser at du driver å siterer på en litt tungvint måte. om du bruker den "siter" knappen til venstre for "svar", vil du kunne svare på flere innlegg i ett svar. før du trykker er det ett pluss tegn, når du trykker blir det minus. dette kan du gjøre på alle innleggene du vil svare på. så går du nederst på siden og trykker "skriv svar".

mulig du visste dette alt, men husker selv at det tok meg mange mnd før jeg fant ut av dette :fnise:

Ha en fin :gravid: aften! :klem:

Se det ja der fant jeg ut av det :hoppe: Takk skal du ha ;) Takker for gratulasjoner og håper det blir din tur ganske snart :5: Du skal nok se at det snart går deres vei også :duskedame: Heier litt for det jeg :)

Ha en nydelig helg ;)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

verdens lykkeligste.... hehe...*smelt* Du fortjener det! Ønsker deg all hell og lykke på veien fremover nå.. og håper humøret blir værende.

deilig å få bekreftet ting med kontroll da.. alt går bra, tra la la ;)

Takk for det Aurelia ;) Du er så søt du :rødme:

Håper snart det er deres tur også :hoppe:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis så mye med liten kul på magen, netta! :strix: Så de gledelige nyheten i signaturen din i en annen dagbok, og måtte bare inn å gratulere! :bolledeig:

Registrer deg i terminklubben for januar og februar da vel! :nigo:

Hvis du har en stressende jobb (på kjøkken er det jo veldig stressende, har stått der selv!) kan du få graderte svangerskapspenger og permiteres delvis fra stillingen din, i stedet for å gå sykmeldt. Bare et lite tips å tenke på framover...

Håper formen er ok! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis så mye med liten kul på magen, netta! :strix: Så de gledelige nyheten i signaturen din i en annen dagbok, og måtte bare inn å gratulere! :bolledeig:

Registrer deg i terminklubben for januar og februar da vel! :nigo:

Hvis du har en stressende jobb (på kjøkken er det jo veldig stressende, har stått der selv!) kan du få graderte svangerskapspenger og permiteres delvis fra stillingen din, i stedet for å gå sykmeldt. Bare et lite tips å tenke på framover...

Håper formen er ok! :klem:

Takker så masse ;) Ja det må jeg vel kanskje få gjort snart, litt artig å snakke med andre i samme trimester :5: Jeg skal ikke jobbe der så lenge så det er vel ikke så mye vits. Vet ikke om jeg kanskje bare skal gå sykemeldt så lenge jeg kan så slipper jeg stresse med sosialstønad og slikt til jeg finner ny jobb. Det er jo bare første mnd egentlig man trenger å gi sykemeldingen til arb plassen tror jeg og resten kan man levere til nav siden det er de som betaler sykepenger :jepp: Det hadde iallfall vært veldig greit :hoppe:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at du er gravid, Netta, det er så koselig å tenke på! Jeg håper inderlig at du får et problemfritt og herlig svangerskap, og så håper jeg at jeg snart kan begynne å stille deg spørsmål fordi jeg selv er gravid. Håpehåpehåpe!

Skal du på noe ferie i sommer?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: hei blåmor ;) Vet ikke om det blir noe ferie denne sommeren nei men sykemeldingen er ferie nok for meg :fnise:

Ellers så HÅÅÅÅPER jeg ogvså at du snart kan begynne å stille meg spørsmål ja :jepp: Det MÅ være deres tur snart det vet jeg!!!!!!! Hva skjer hos dere for tiden da? Håper allt går bra ;) I dag har jeg vasket og styrt ellers bare slappet av, sambo var ute i går så vi har bare tatt det rolig i dag :) Så skal jeg til legen på mandag og få ny sykemelding som må leveres på jobb... Ikke så artig å levere den men jaja ..

Så håper jeg alle nyter sommeren like mye som jeg ;)

:klemmer: til alle sammen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går dessverre ikke strålende med prøvingen, negative EL-tester og negative grav-tester. Men vi må vel bare fortsette å prøve og håpe at det går for oss også snart.

Godt at du får slappet ordentlig av, det er jo det viktigste, feriere kan man jo gjøre hjemme også! God helg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Blåmor ;) Du skal nok se det bare er litt syklus kluss, det skjedde med med den mnd jeg ble gravid el testenene var helt rare og positive flere dager på rad, så var det jo det at jeg fikk el en uke forsinket :) Men tar du tempen, det er til stor hjelp når man ikke r helt sikker.

Ellers så går det egentlig veldig bra, begynner og bli mindre kvalm men er fortsatt ganske trøtt. Humøret svinger noe veldig og det kunne man jo vært foruten :sukk:

Har skikkelig dilla på lakris og allt som heter mat :jepp: Magen begynner og komme ut nå så det er jeg veldig fornøyd med :) Fordøyelsen min funker ikke helt som den skal men det har den aldrig gjort før heller :fnise:

I kveld skal vi kose oss med godterier og tv :hoppe: Er helt hekta på paradise hotel danmark :nigo:

:klem: til alle som er innom :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med dårlig fordøyelse tror jeg kommer i bølger, jeg hadde en ille uke i uke 6, men så gikk det over..... jeg tar ekstra melkesyrebakterier jeg da pga dårlig fordøyelse, så tror det er det som redder meg =) Er så mye bedre å leve når ting fungerer på dne måten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my good! Jeg er nok en smule sen her men;:

GRATULERER ME SPIRE I MAGEN!!

Bedre sent enn aldri ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tusen takk for det pleiepike ;) Håper snart det er din tur nå :hoppe:

Du har nok helt rett thumbalina det er på og av med hard og løs mage her men tror jeg skal prøve meg på biola om det ikke bløir bedre men nå tror jeg at det har samlet seg igjen så det er jo en liten opptur ;) Ellers så gleder jeg meg til søndag da det er gått 10 uker allerede :duskedame: Så er det bare 2 uker til 12 uke og vi kan snakke om det åpent :jepp: Det skal bli deilig å ikke måtte tenke over allt en prater om hele tiden :)

Ellers håper jeg alle nyter denne deilige helgen :hoppe:

:kose: til alle go jentene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for det pleiepike ;) Håper snart det er din tur nå :hoppe:

Du har nok helt rett thumbalina det er på og av med hard og løs mage her men tror jeg skal prøve meg på biola om det ikke bløir bedre men nå tror jeg at det har samlet seg igjen så det er jo en liten opptur ;) Ellers så gleder jeg meg til søndag da det er gått 10 uker allerede :duskedame: Så er det bare 2 uker til 12 uke og vi kan snakke om det åpent :jepp: Det skal bli deilig å ikke måtte tenke over allt en prater om hele tiden :)

Ellers håper jeg alle nyter denne deilige helgen :hoppe:

:kose: til alle go jentene ;)

Det er kjempedeilig å komme ut av skapet og kunne snakke om graviditeten!! Løftet mange kilo av mine skuldre -. spesielt på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

innom og :hoppe: av gleder litt mer på dine vegne!!! :duskedame:

tenk at det snart har gått 12 uker alt!!! :) så stas, blir nok kjempe deilig å kunne snakke med alle om det og glede seg over dte lille mirakelet du har i magen din i offentlighet ja :jepp:

ønsker deg en fortsatt strålende helg!

:klemmer:

Endret av Cupcakes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei cupcakes :hoppe: Ja det skal bli så skjønt å få sagt det til alle men på en måte litt skummelt også. Men sikkert som Thmumbalina sa at det er nok noen kilo av skuldrene :jepp:

I helgen har vi hatt besøk av min bror og søster som har vært til i dag da pappa hentet de, så vi har kost oss med god mat og film + spill hele helgen :) I morgen skal vi til et vennepar og se film og slappe av ;)

Men i kveld slapper vi bare av og nyter stillheten :fnise:

:klemmer: til alle sammen :hoppe:

:duskedame: Hurra for 10 uker med baby i magen :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...