Gå til innhold

fullt i gang :D


*netta*

Anbefalte innlegg

Jøss da var helgen her igjen nesten og tiden flyr :hoppe: Snart er det 12 uker og vi kan snakke om det :) I dag har vi vært i byen en tur og kost oss med kaffe :) Ellers har vi hatt besøk av ei veninne her i kveld og sett på tv ;) Det er full storm ute så i kveld blir det kjempekos og sove :5: Gleder meg til å finne ut om det er jente eller gutt som ligger inne i der og venter :) Den 1 er det slutt på sigaretten og det blir nok en del klaging og sutring her inne da ja :fnise: Men har så lite lyst på røyk sor tiden så da slutter jeg likesågodt siden det er det beste for meg og babyen :duskedame:

Ellers så håper jeg at pleiepike og trinemor har klart det denne gang :duskedame:

:kose: til alle som leser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempeflink du er som slutter å røyke!! Håper virkelig at du klarer å holde deg helt nå! Det er som du sier aller best for både deg og den lille. Så slipper du å bekymre deg for om det er noe galt på grunn av noe du har gjort! Astma og greier er ikke mye gøy for et spebarn! og du får innsnevra blodårer av det og dermed større sjangs for hovne bein etterhvert!

Så way to go!!! Er bare å sutre i vei her - må bare få det ut slik at du klarer deg! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss da var helgen her igjen nesten og tiden flyr :hoppe: Snart er det 12 uker og vi kan snakke om det :) I dag har vi vært i byen en tur og kost oss med kaffe :) Ellers har vi hatt besøk av ei veninne her i kveld og sett på tv ;) Det er full storm ute så i kveld blir det kjempekos og sove :5: Gleder meg til å finne ut om det er jente eller gutt som ligger inne i der og venter :) Den 1 er det slutt på sigaretten og det blir nok en del klaging og sutring her inne da ja :fnise: Men har så lite lyst på røyk sor tiden så da slutter jeg likesågodt siden det er det beste for meg og babyen :duskedame:

Ellers så håper jeg at pleiepike og trinemor har klart det denne gang :duskedame:

:kose: til alle som leser :)

Tusen takk for de gode vibbene du sender. :rødme: :klemmer:

Hurra for røykeslutt!! :duskedame: Klaging og sutring er da helt greit (en stund!) :fnise: Det skal nok gå bra skal du se, du har jo den beste motivasjonen noensinne da! Lille spiren din. :rødme:

Håper du får en fin fredag og ikke blåser bort med stormen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Thumbalina :) Ja det er bare å slutte, er vel egentlig ikke noe vanskeligere enn det man gjør det til selv, så får røyke meg ferdig i dag :fnise:

I går fant jeg endelig hjertelyden med doppler hjemme :hoppe: Var så deilig og endelig få høre ;) Ellers så får vi besøk av et vennepar i kveld og skal lage mat og se film ;)'

Har ikke blåst av sted anda men nå har den roet seg litt så ;) Gode vibber er det nok av her i gården :hoppe:

God helg til dere begge 2 :kose: Og :duskedame: for at det er klaff trine ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koslig med hjertelyden =)

Håper du klarer å kutte røyken - veldig flink!

God helg til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

herreminn merker røyken går på psyken iallfall. Ikke røyk til nå men hjernen min tenker tanken hele tiden. Vanskelig dette og det er en lang vei igjen :jepp: Angrer nå på at jeg ikke trappet ned skikkelig!!! Men jeg SKAL klare det og får bare tenke på babyen når jeg får lyst på en røyk :) stakkars meeeeeeeeeeeeeg.......................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puss tennene hver gang du får lyst på en røyk =) Tannkrem smaken og det at du gjør noe med hendene hjelper på litt.. må bare bryte vanen rett og slett...

nikotinen er ute av kroppen i løpet av max 3 døgn tror jeg... så etter det er det bare vanen det går på.

You kan do it! Ditt lille ufødte barns helse er verdt det!!

Tips og råd!

Fordelene med å slutte å røyke

Endret av thumbalina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Invicta
stakkars meeeeeeeeeeeeeg.......................................

Det er ikke synd på deg i det hele tatt! Tenk på det som at du er FRI fra den ekle pinnen. Det høres jo teit ut, men det hjalp faktisk for meg å tenke "æææsj jeg skjønner ikke hvorfor jeg har så lyst på det ekle greiene der, jeg er jo bare heldig som har sluttet" Og etterhvert som dagene går, blir det enklere. Jeg var veldig humørsyk de første to ukene, men etter det tenkte jeg mindre og mindre på røyk.

Håper du klarer det, både for den lilles og din egen helse :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss da var helgen her igjen nesten og tiden flyr :hoppe: Snart er det 12 uker og vi kan snakke om det :) I dag har vi vært i byen en tur og kost oss med kaffe :) Ellers har vi hatt besøk av ei veninne her i kveld og sett på tv ;) Det er full storm ute så i kveld blir det kjempekos og sove :5: Gleder meg til å finne ut om det er jente eller gutt som ligger inne i der og venter :) Den 1 er det slutt på sigaretten og det blir nok en del klaging og sutring her inne da ja :fnise: Men har så lite lyst på røyk sor tiden så da slutter jeg likesågodt siden det er det beste for meg og babyen :duskedame:

Ellers så håper jeg at pleiepike og trinemor har klart det denne gang :duskedame:

:kose: til alle som leser :)

Aww!!! Håper jeg oxo!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for støtten jenter men holder fortsatt på med nedtrapping og det ser lysere ut nå :) Klarte ikke bare slutte sånn med en gang :( Akkurat nå er det faktisk ikke det jeg tenker mest på det er tannverken som har kommet for å ta livet av meg .... :sukk:

Lever på paracet her og venter på sykepengene mine så jeg kan få kommet meg til tannlegen. Blir GAL snart................................................. Heldigvis funker paracet (fforeløpig) Har vært igjennom dette her en del ganger i livet så håper tannlegen kan hjelpe med at noe av det jeg skal ordne blir dekket pga tannslit... Hadde vært topp om pengene kom i morgen! :)

Forresten så er det 3 uker før nikotinen er helt ute av kroppen allt etter det er bare psyken :)

Men nå må jeg spise noe før tanna våkner til liv igjen ...;)

:kose: til alle jentene :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos tannlegen i dag og fått akutt time. han kunne ikke fikse den tanna jeg hadde vondt i pga at han ikke hadde det teppet til magen. Men han fikset den som lå over og den var ille den å, han fikk stappa inn en midlertidig fylling men den må rotfylles. Det samme må en annen tann på andre siden. også oppe. Ellers har tanna oppført deg temmelig greit i dag på dagen men det skulle bare mangle etter den J%&#ige natta jeg hade, er forberedt på søvnløse netter etter fødselen om det fortsette sånn som dette iallfall :fnise: Godt jeg har paracet og snart får penger så jeg kan få bestillt en time hos en tannlege som har dette berømte teppet til magen :hoppe: Ellers gikk allt helt topp og tannlege skrekken er nesten kurert. Han var så flink jeg kjente ikke sprøyta en gang når han satt bedøvelsen :hakeslepp:

Men godt var det så nå gleder jeg med til neste gang jeg skal fordi jeg vet at etter jeg har vært der er allt så mye bedre så kan jeg spise i hele munnen igjen ;)

Ellers i dag har det vært en del stikkinger og kvalme, er ganske trøtt og sliten hele tiden og skal til legen igjen på torsdag for å få ny sykemelding. Klokken halv ti på morgenen :skratte: Det blir morro for meg som alltid sover til i 12 tiden... :sukk:

Hadde en del spm til legen men de har jeg glemt, skulle skrevet de ned men det tenkte ikke rotehaue på :klø: Nå sitter jeg og skriver her inne og gjør ferdig innkjøpslista til lønningen kommer :Hehe: Hvis den noen gang kommer da .. Begynner å lure snart :kjempesinna:

Smågrinete er jeg også for tiden og kranglete, men dette forsvinner vel etter hvert?(håper iallfall det) I morgen skal jeg ringe rundt og finne noen jeg kan få time hos så jeg kan fikse den skada tanna mi :jepp:

:kose: til alle som er innom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var nok en onsdagskveld her og formen er slappere og trøttere enn noen gang før. Og tanken på tannlegen klokka 8 i morgen tidlig og legen halv ti er uutholdelig. Kommer til å sovne i tannlegestolen iallfall :gjeiper: Føles rar den tanna han fyllte i går, helt merkelig å ikke ha noe hull å pirke i med tunga :fnise: Rart hvilke sprøe ting man venner seg til om det er mulighet for det :) I morgen skal hun fikse den tannen som gjør vondt og det gleder jeg meg veldig til :hoppe: Har ventet lenge nå så skal bli deilig å få det overstått. Og da det er så tidlig på morgenen også kan jeg dra hjem og sove ut bedøvelsen :) Hater å gå rundt helt skev i ansiktet og prøve å gjøre normale ting. I dag har jeg bare slappet av hjemme, har fått støvsugd litt iallfall så slipper å tenke på det. Skulle vel vaska litt i dag men orker rett og slett ikke :sukk: Deilig å til legen i morgen med urinprøve og blodtrykksjekk kanskje det er derfor jeg er så sliten :vetikke:

Får iallfall prøve å være på tiden i morgen :murvegg:

:klemmer: til alle som er innom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

trodde da virkelig at jeg skrev et innlegg til deg her før idag... det kan visst ikke ha kommet med!

KJedelig med tanntrøbbel... du må ha masse lykke til hos tannlegen i morgen.. så fint om du klarer å sovne i tannlegestolen, da har du iallfall ikke tannlegeskrekk.

Håper du får mer overskudd snart! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Aurelia :) koselig å "se" deg igjen :hoppe: Tusen takk for lykkeønskninger ;)

Var hos tannlegen i dag og hun fikset en midlertidig fylling i den tannen jeg har så vondt i så nå håper jeg tannverken forsvinner iløpet av noen dager :nigo: Hun sa det kunne ta en uke før verken gikk helt bort :sukk: Men det var vært det, var der klokken 8 kjempetrøtt pga av søvnmangel(tannverk). Og etter det var det rett til legen for ny sykemelding og jeg var SÅ kvalm siden jeg ikke rakk og spise frokost. Har jo ingen matlyst kl halv åtte på morgenen da jeg aldrig er oppe på denne tiden.. Så ventetiden hos legen og gåturen hjem var helt forferdelig og smaken av fyllingen i munnen gjorog jeg de ikke saken stort bedre. så da jeg kjom hjem hev jeg i meg en liten skalk med loff og et glass vann så la jeg meg i 3 timer og da jeg våknet var bedøvelsen borte sammen med kvalmen :duskedame: ellers i dag har jeg vært på båt tur med ei veninne og stefaren hennes og jeg fikk en lyr ;) Satt 2 kroker i bunnen og gikk tom for snøre men morro var det jo :hoppe: I morgen begynner skalldyr festivalen for fullt her og har jeg ikke fått noen penger til da river jeg håret mitt ut og bytter det i penger på en eller anna frisørsalong :fnise: Ingen mat her hjemme nå snart, til å gå på veggene av :murvegg: Men ellers så er jeg glad jeg har fikset 2 tenner midlertidig fylling og bare en igjen ;) Men den får vente til neste mnd :jepp: Ikke akkurat gratis det der :sjenert:

Men :klemmer: og :kose: til alle som er innom ;) :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, høres ut som en dårlig kombinasjon med tannverk, røykeslutt, dårlig økonomi og litt hormoner(?)! :tristbla:

Jeg hadde det litt som Invitca når jeg sluttet for noen år siden ved hjelp av "Endelig ikke-røyker". Gikk fra 20+ om dagen til null, og det var så utrolig deilig å ikke være slave av røyken! :duskedame: Vil aldri begynne på igjen, samme om jeg får beskjed om at jeg hadde bare noen dager igjen på jord og jeg kunne gjøre hva jeg ville!

:strix:

Grattis med å ha rundet de magiske 12 ukene!

:bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal si at det har skjedd litt saker siden jeg har vært borte. Lille *netta* skal bli mamma!! :bolledeig: :bolledeig:

Og du har til og med kommet deg til uke 12!! :kose:

Kanskje jeg bør holde meg borte.... :klø: :gjeiper:

Ikke noe gøy med tannverk, så håper den går fort over.

Sleit med en del kvalme, men det gikk plutselig over. Og den dagen den ble borte, blei jeg stuptrøtt istedenfor... :fnise:

Håper det står bra til med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...