*netta* Skrevet 25. april 2009 Forfatter #81 Del Skrevet 25. april 2009 hehe jeg glemte helt massasjen:( hehe får lure meg inn på temaet i kveld å se om han er klar Kanskje det blir noe belønnings Hvis han er flink I dag har jeg suttet ute igjen og soleksemet har gitt seg litt men har fortsatt på hendene, typisk der alle ser det Det ser jo ut som noe som kan smitte men orteller jo alle hva det er da (venner) ikke ho i kassa på rama liksom men det er blitt bedre så forsvinner nok snart. Det er don quai som gjør at jeg får det så det er bare å holde ut frem til el som ikke er lenge til nå Takk for fine ord Cupcakes Håper også det er vår tur denne gang HVOR ER TITT ???? årrrrhhhh.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 25. april 2009 Forfatter #82 Del Skrevet 25. april 2009 I dag har det blitt litt sol og besøk på kvelden av R Vi så elsk meg i morgen på tv 2, det er så gøy med elling filmene syndes jeg ellers så begynner jeg å glede meg skikkelig til uken nå da vi på torsdag begynner med annehver dag vi har spart på kruttet begge 2 i 3 uker nå så tror vi er klare for en HOT uke ja Vil liksom ikke gå lei av sengekosen heller så når man har det sånn så synes jeg det er veldig greit Nå sitter vi bare å sløver foran tv en og ikke gjør noenting Så nå skal jeg ha en kroneis så er det snart kvelden Håper det blir i morgen også til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 25. april 2009 #83 Del Skrevet 25. april 2009 Så kjekt med besøk og heiing! Heier her inne også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 25. april 2009 Forfatter #84 Del Skrevet 25. april 2009 Så koselig med får håpe det hjelper Tror ikke jeg har tålmodighet til flere pp enn 2 Håper det blir denne gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 26. april 2009 #85 Del Skrevet 26. april 2009 hei på deg! Er i min første PP nå, og kjenner på meg at det må være tøft og gå gjennom flere PP med tanke på spenningsnivå.. hehe. Ulidelig spennende! Og det tar jo sååå lang tid fra man har EL-uka til man finner ut om det er skjedd noe også.. og blir sikkert skuffa også når TR dukker opp (har ikke opplevd det enda selv, siden dette er min første). Lykke til, når finner du ut om det er klaff denne PP? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 26. april 2009 #86 Del Skrevet 26. april 2009 Innom med en helge :strix: heier med lit støv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 26. april 2009 Forfatter #87 Del Skrevet 26. april 2009 hei Aurelia Koselig med nye folk i dagboka Jeg har 9 dager igjen til el så etter det så er det 14 dager til ikm men tester sikkert før ikm dagen jeg :gjeiper: Ja skuffelsen var ubeskrivelig sist gang men tror det blir bedre denne gangen Gleder meg bare til don quai kuren er over jeg er sur å grinete hele tiden og holder snart på å bli gaaaaaal Ikke har jeg lyst på sex heller så håper det bedrer seg til torsdag Har ikke noe å si skal ha baby denne mnd så det er bare å hive seg i Hei drømmer Takk for helekosen og ruller meg villt i babystøvet du slang inn Kan ikke skjønne dette med don quai finner ikke noen andre som har hatt det slik. :klø: Jaja oppdatering om dagen kommer senere ikke at den blir så spennende, planene til nå er å støvsuge iallfall til dere begge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 26. april 2009 #88 Del Skrevet 26. april 2009 Ikke noe å si på innsatsviljen her, nei.. *fnis* Stakkars typen din.. Er så heldig at jeg har kjempelyst hele veien, jeg.. etter at jeg sluttet på pillen. Så DET er ihvertfall ikke et problem. Men det går vel sikkert litt opp og ned i syklusen, nye ting og venne seg til... Blir litt tid for deg og vente til EL da... du får øve deg litt i mellomtiden;) Har du hatt ei fin helg til nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogtussa Skrevet 26. april 2009 #89 Del Skrevet 26. april 2009 Hei hei! Hatt det fint i helga? Nå er det ikke lenge igjen før dere skal prøve igjen ja. Denne gangen kommer det til å klaffe! Jiiihaaa! :danse: Hva er det den Don Quai er bra for da egentlig? Og har du prøvd deg på Wild Jam enda? Håper du får en strålende fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 26. april 2009 Forfatter #90 Del Skrevet 26. april 2009 Aurelia : hehe så deilig det må være å ha lyst hele tiden Skulle gjerne jeg å hatt Etter p pillene så mistet jeg helt lysten, skulle aldrig begynt en gang. Kom ikke tilbake etter jeg slutta heller men begynner å komme seg nå. Kjenner humøret har lettet litt i dag da jeg vet det er tid for å begynne med sex annehver dag fra i dag Kan jo ikke skade med litt ekstra Helgen har vært strålende her ja, bare stille å rolig Der da?? Skogtussa : Helgen var bra ja Skal til på WY etter el denne gangen, var inne på snart gravid å fant bruksanvisning så følger den jeg. da var det 2x2 WY fra 3 dpo i en uke og trappe ned til 2 tabletter hver dag frem til 12 dpo eller 2 dager før ikm Don quai med damiana er det jeg har det er en blanding av begge, urtene utfyller hverandre og passer veldig godt sammen Glede meg sånn til å komme over til dpo siden nå Har hatt en ok søndag til nå men støvsugingen ble det ikkke noe av :klø: I morgen kanskje til dere begge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 26. april 2009 #91 Del Skrevet 26. april 2009 Hei *netta*! Det er godt det snart er tid for ny runde med prøving for deg. Får håpe det snart blir fulltreffer Er alt for spennende dette her greiene Ha en fin kveld videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baillie Skrevet 26. april 2009 #92 Del Skrevet 26. april 2009 Mandag er en fin dag for støvsuging! For det blir det her og. God søndagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 26. april 2009 #93 Del Skrevet 26. april 2009 Det er jammen godt vi er flere som er utålmodige! Skulle helst blitt gravid i går. Innom og huker deg av slik at du havner på mine innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 26. april 2009 Forfatter #94 Del Skrevet 26. april 2009 Hei honning og baillie Kooooooseliiiig Hehe ja det er så spennende med all denne prøvingen men ikke så veldig når det er enn selv Bare dagene fra el til ikm og resten er en endeløs venting Men nå er det ikke lenge til el så humøret begynner og løsne her Hadde 2 dager nå eller 3 da allt har vært grusomt, full av humørsvingninger stakkars sambo Er ikke så snill alltid når jeg er sur og grinete Godt å høre mandag er fleres rengjøringsdag Ja i morgen skal det støvsuges, ryddes, vaske doen og badet Blandede følelser rundt dette haha ... Heier litt for meg selv å God søndagskveld til de søte damene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poizki Skrevet 27. april 2009 #95 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Hallo! Vaske på mandager? Det blir jo heeeelt feil Jeg bruker å ta det torsdager, så er det rent til helga..Så slipper jeg å bruke lørdagen til å irritere meg over at det er skittent, for i helgene gidder jeg IKKE å vaske..Da har jeg fri.. Men greit, alle har vel forskjellige rutiner..Det må jo være lov Jaja, ny uke nye muligheter...Hørt noe fra evt ny jobb? Spennende.. Endret 27. april 2009 av Poizki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 27. april 2009 Forfatter #96 Del Skrevet 27. april 2009 De har ikke ringt enda men bare å vente is penning. Ja det du sier med torsdag er jo helt riktig bytter nok til det etter sommeren men ikke så mye vi er inne når det er sol ute. Hører terrsassen hyler på meg når det er sol sekundet jeg våkner Jeg fikk gjort unna vaskingen og støvsugingen men ryssingen ble satt på vent ja :klø: Flytta liksom bare på ting vet ikke helt om det er godkjent som rydding det nei :skartte: Oppdaterer om dagen senere men ettersom jeg vet blir den nok stille og roilig Får besøk av et annet vennepar som også prøver så det er jo spennende Koselig med besøk Poizki og til alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 27. april 2009 #97 Del Skrevet 27. april 2009 Helga var deeeeilig.. særlig lørdagen, med kongevær. Men gikk veldig fort da. Føler livet mitt har speeda opp i det siste, alt går så foooooorrrt. dagene, ukene, selv et år går på null komma niks. hjelp liksom. Godt å høre du har det godt og er i bedre humør netta.. tenk, plutselig en dag blir du gravid. Kan ikke gå rundt og sippe den dagen, nei! så da må du smile og kose deg hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 27. april 2009 Forfatter #98 Del Skrevet 27. april 2009 Den dagen det blir 2 blå er jeg nok overlykkelig frem til det går opp for meg at jeg faktisk må presse ut lilletroll også De sier de fleste gravide begynner ikke glede seg til fødselen før i 7 mnd, så da er det noen måneder å grue seg på Så godt å høre at helgen var nydelig, her er godværet sporløst forsvunnet :klø: Kanskje på tia siden vi har hatt så lenge nå Måtte snike meg inn her en gang til før kvelden er sååååå avhengig Da blir det gryterett til middag i dag, spiste rester fra kjøttkakene i går til frokost i dag så slang jeg i meg 2 toast for ikke sp lenge siden. Har fått helt hektings på pizza å kebab dressing nammmmm Jeg var på en tur med tila minste hunden også da regnet stoppet Ikke lenge igjen til el jippiiiii DENNE MÅNEDEN SKAL JEG BLI GRAVID heier for termin i februaaar til alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 27. april 2009 #99 Del Skrevet 27. april 2009 for februarbaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 27. april 2009 #100 Del Skrevet 27. april 2009 Innom og heier for februarbaby jeg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå