*netta* Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #201 Del Skrevet 6. juni 2009 Hei Poizki Du skal se at neste pp så blir du på tjukka Og Blåmor også, alle her skal bli gravide iløpet av sommeren uten tvil!!! Ja da er eggløsningen her og jeg kjente det tidligere på jobb men ingenting nå men pleier å få tanta på formiddagen men så regner med el agså er da Ellers har vi kost oss og stått på¨ Vi var ute i går å drakk og jeg ble kjempefull, har brannsår på fingrene etter jeg kokkelærte litt i fylla Frityr og øl passer ikke godt sammen, jeg har kjeftet på sambo så mange ganger da han har kommet hjem å slikt å stekt seg noe i frityren Tydelig at grisemat er den ultimate fyllematen ja Så får håpe dette var siste gangen jeg drakk på 9 mnd En veninne av meg fikk akkurat babyen sin nå Han var så bitteliten og søt, bare 2000 gram Nå har jeg jo enda mere lyst Ikke alltid rettferdig allt som skjer men denne gangen håper jeg det er vår tur. I dag skal vi BARE slappe av og nyte kvelden og i morgen er det jobb igjen fra klokka 3 til 21-22 på kvelden. Greit med noen penger i juli så her skal det jobbes for harde livet :duskedame: Heier for mars babyen!!! til de søte jentene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna-jenta Skrevet 7. juni 2009 #202 Del Skrevet 7. juni 2009 Hei Poizki Du skal se at neste pp så blir du på tjukka Og Blåmor også, alle her skal bli gravide iløpet av sommeren uten tvil!!! Ja da er eggløsningen her og jeg kjente det tidligere på jobb men ingenting nå men pleier å få tanta på formiddagen men så regner med el agså er da Ellers har vi kost oss og stått på¨ Vi var ute i går å drakk og jeg ble kjempefull, har brannsår på fingrene etter jeg kokkelærte litt i fylla Frityr og øl passer ikke godt sammen, jeg har kjeftet på sambo så mange ganger da han har kommet hjem å slikt å stekt seg noe i frityren Tydelig at grisemat er den ultimate fyllematen ja Så får håpe dette var siste gangen jeg drakk på 9 mnd En veninne av meg fikk akkurat babyen sin nå Han var så bitteliten og søt, bare 2000 gram Nå har jeg jo enda mere lyst Ikke alltid rettferdig allt som skjer men denne gangen håper jeg det er vår tur. I dag skal vi BARE slappe av og nyte kvelden og i morgen er det jobb igjen fra klokka 3 til 21-22 på kvelden. Greit med noen penger i juli så her skal det jobbes for harde livet :duskedame: Heier for mars babyen!!! til de søte jentene Hei Veldig kjekt med ekstra penger ja Det er god motivasjon til å jobbe litt ekstra! Du får holde oss oppdatert om du skulle begynne å merke evt symptomer Jeg kjenner og kjenner så jeg tror jeg blir gal. Vet utrolig godt at det antakelig er altfor tidlig til å kjenne noe men, leter etter symptomer alikevel :gjeiper: Ang tickeren din så har jeg et spm.. Har du EL 6 og 7 juni og IKM 13/14 juni? Og total syklus på 34 dager? Hvordan har du regnet deg frem til den? Har du målt etc i tidligere pp? Er nysgjerrig bare jeg, er ikke erfaren på dette området i det heletatt Ha en fin dag videre *netta* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #203 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg har alltid en syklus på 34 dager så da regner jeg det ut med at mens kommer 35 dager etter forrige mens igjen og at el er da 14 dager før dette! Ikke så veldig avansert egentlig dag 35 blir jo da første mens dag. Så i dag er jeg 1 dpo grunnen til at jeg skrev begge dagene på begge 2 var fordi jeg ikke var helt sikker hvilken av dagene el var så da er det jo usikkert hvilken av dagene mens kommer også siden mens er alltid 14 dager etter el Kjenner til den symptom jakten ja, tror nok jeg kommer til å bli likedan denne pp jeg også selv om frykten for skuffelsen er der. Håper at vi har fått det til denne gangen og at det nå er vår tur til å få baby Ellers så blir neste måned pp4 og den er jeg ikke så klar for Tror jeg spiser noe WY i kveld da el testen ble negativ til morgenen i dag!Tar en etter jobb for å være helt sikker!! Ellers så må jeg heie meg frem litt her Og håpet om mars baby blir større og større for hver dag som går frem mot ikm til luna jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna-jenta Skrevet 7. juni 2009 #204 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Jeg har alltid en syklus på 34 dager så da regner jeg det ut med at mens kommer 35 dager etter forrige mens igjen og at el er da 14 dager før dette! Ikke så veldig avansert egentlig dag 35 blir jo da første mens dag. Så i dag er jeg 1 dpo grunnen til at jeg skrev begge dagene på begge 2 var fordi jeg ikke var helt sikker hvilken av dagene el var så da er det jo usikkert hvilken av dagene mens kommer også siden mens er alltid 14 dager etter el Kjenner til den symptom jakten ja, tror nok jeg kommer til å bli likedan denne pp jeg også selv om frykten for skuffelsen er der. Håper at vi har fått det til denne gangen og at det nå er vår tur til å få baby Ellers så blir neste måned pp4 og den er jeg ikke så klar for Tror jeg spiser noe WY i kveld da el testen ble negativ til morgenen i dag!Tar en etter jobb for å være helt sikker!! Ellers så må jeg heie meg frem litt her Og håpet om mars baby blir større og større for hver dag som går frem mot ikm til luna jenta for klaff nå ja... Ok, er sikkert bare jeg som er litt treg i toppen disse dagene :gjeiper: Jeg har hatt 28 dagers sykluser nå i 2 mnd før prøvingen startet. Trodde jeg da skulle ha EL etter 14 dager pga syklusen min er 28 dager. Og at om man hadde feks 35 dagers syklus så hadde man ikke EL etter 14 dager (men etter ca 21 dager og IKM igjen 14 dager etter det igjen)... men, igjen jeg har nok ikke helt skjønt dette. Roter ikke dette for å blande meg oppi din ticker altså, bare for å skaffe meg oversikt over hvordan dette fungerer pp4 lyder litt kvialt ja.. jeg er jo halv-desp i pp1.. Men det er pga jeg har sett for meg februar 2010 bebis da.. Vet jo utrolig godt at det er minimal sjanse for det Men vi krysser fingrene likkavel Ha en fin søndag videre!! Endret 7. juni 2009 av Luna-jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #205 Del Skrevet 7. juni 2009 Det er lov å håpe luna I dag var jeg på jobb i 5 timer og det var egentlig ganske stille ikke så masse å gjøre. I morgen har jeg fri og skal nyte dagen med ei veninne tenkte jeg Skal egentlig få lønn også i morgen men sendte timer å slikt på mail til sjefen så vet ikke helt om jeg får den i morgen men håper jo det!! Ellers har sambo vært på fisketur og fått en lyr som jeg sløyetr og ga til katten, gjett om hun ble glad Malte og hev i seg fisken Ellers har jeg vært øm i magen og kjent masse stikkinger så lurer på om det var egget som reiste nedover egglederen jeg kjente?? :klø: Mange kjenner visst dette og hvis el var i går så er vel det ganske sannsynelig eller?? Ananlyserer allt til hver minste ting!! heier fortsatt for mars babyen min og håper at spiren klorer seg fast denne mnd Ha en nydelig mandag alle sammen for ffull klaff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 8. juni 2009 #206 Del Skrevet 8. juni 2009 Håper du får en super fridag! Og så krysser jeg fingrene for at det blir klaff denne gangen og at du får mars-babyen din! Skal følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #207 Del Skrevet 8. juni 2009 Huff ikveld er jeg lei meg, kom hjem her og fant de splitter nye skoene mine fra dna bitt i stykker og i biter over hele gulvet! Da ble jeg så forbanna at jeg klasket skoen på hunden en gang....... Føler det gikk litt for langt og nå føler jeg meg skikkelig ille, snakket om å gi vekk hunden fordi vi ikke hadde tid til henne selv om jeg vet inni meg at jeg ikke hadde klart det uansett. Men oppi all prøvingen i det siste har jeg tenkt en del ganger at baby og 2 hunder er allt for mye men jeg klarer jo ikke gjøre noe med det heller fordi jeg er glad i de. Måtte sette meg inn på røykerommet å skrive og ta en røyk for jeg klarer ikke prate med sambo om dette fordi jeg føler meg så egoistisk og dum og har vanskelig for å inrømme at det bare er noe jeg sier men egentlig ikke vil. Jeg sa jeg ikke ville gi bort hunden men at det var mye med 2. Så begynte jeg klage over katten og den stygge leiligheten vi bor i og blomsten jeg kjøpte i dag og allt var galt. Vet ikke hva som er galt med meg av og til men denne dagen har vært helt grusom, føler meg nesten litt ustabil når jeg har det sånn fordi jeg klarer ikke slutte å trykke meg selv ned å tenke stakkars hunden det er jo ikke den sin feil og at en sko er en sko mens en hund er noe man blir glad i og betyr mye mer. Vet ikke hvorfor jeg skriver dette her men tenkte kanskje jeg kunne føle meg bedre etter jeg hadde fortalt det til noen. Tror på gud også og når jeg oppfører meg slik så tenker jeg at han ser ned å tenker at hun skal iallfall ikke ha noe baby og tenker det pga slike ting vi ikke får det til siden vi ikke liksom har fortjent det Tung dag og følelser .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 9. juni 2009 #208 Del Skrevet 9. juni 2009 dumme hunden din!!! bite opp skoene dine på den måten...*snufs* Av og til er dagene bare grusomme, og alt føles helt for jævlig.. nesten uten grunn. Rart det der.. Håper du hadde en betraktelig mye bedre dag idag! Kanskje det kan bli litt mye med 2 hunder og en baby ja? Det må jo dere tenke litt på... Sambo og jeg ønsker en hund, men vi ser at det blir litt rart å få en valp og så en baby.. så vi venter med hund (fint, han vil ha baby før hund iallfall). Kanskje vi får det når vår minste og siste baby er blitt et par år..) vil heller ha fokus på de tobeinte som kommer... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 9. juni 2009 #209 Del Skrevet 9. juni 2009 Hei *netta* Håper at dagen i dag har vært mye bedre enn gårsdagen Noen dager er bare helt fæle ja, men det er godt å få ut frustrasjon og tanker her på KG. I dagboka di har du jo lov til å si akkurat hva du vil Hopper for at det går bra hos deg denne PP :hopper: Alt ordner seg for snille jenter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #210 Del Skrevet 9. juni 2009 Masse stikkinger/kramper i magen i dag men ingen temp stigning??? Jeg skjønner ingenting, hos meg bruker den vaneligvis stige dagen etter el. Men det kan være den er litt forsinket denne gang så vi får prøve oss på noe kos i kveld også fant vi ut av dagen i dag har vært mye bedre, har vært på jobb også så det hjalp litt. Deilig å få tankene over på noe annet enn denne prøvingen I morgen har jeg fri og skal nyyyte dagen med vasking av leiligheten Har iallfall husket og gi katten p piller i dag men tror hun er gravid uansett, vet ikke hvordan hun får det til men kunne gjerne hatt det slik Da blir de tatt livet av med en gang de kommer ut og hun får bare beholde 1!!! Vi har fortsatt tre igjen her som er 8 uker og verdens nydeligste. Så bare si ifra hvis dere er interessert Så skal vi alltid fått fikset noe Den ene er svart,hvit og langhåret hann mens de andre to er grå og hvite jenter;) Med kort pels Nei nå skal jeg ha noe Natta jenter for full klaff denne merkelige syklys!! :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #211 Del Skrevet 10. juni 2009 Knall positiv el test i dag?? Skjønner ingenting jeg :klø: syklus kluss plutselig her ja, så nå vet jeg ikke når ikm er eller noe. Godt vi hadde i går da så får vi rulle i høyet i dag og i morgen også. Jeg har jo hatt positiv test siden lørdag jeg Så jeg har tydeligvis mye LH stigning rundt el og temperaturen min går rett i været etter el så mye progesteron produksjjon også antar jeg.. Bra det men hadde liksom innstillt meg på 3dpo i dag Jaja kanskje like greit så kanskje jeg klarer la være med denne ville testingen da Sist testet jeg fra 7 dpo eller noe Penger rett i dass ja Men nå satser vi på el i dag eller i morgen og temp stigning de neste dagene!! Godt jeg følger med på tempen ellers hadde jeg begynt på WY .. Lykkeønskninger til alle andre og :duskedame: for at det blir på meg denne pp til alle som er innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. juni 2009 #212 Del Skrevet 11. juni 2009 Merkelig syklus. :klø: Jaja, du får se det positive i det og ha mye nå når du har så mange positive EL-tester. :duskedame: på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #213 Del Skrevet 11. juni 2009 Hehe kanskje jeg har en sånn super el nå :klø: I dag har jeg vært på jobb siden klokken 5 og blir jobbing fredag og lørdag også Blir nok en del å gjøre denne helgen så deilig at jeg har fri søndag så jeg kan kose meg da;) Får håpe sola stikker frem da så jeg kan få noe farge, er jo likbleik igjen Nå skal vi spise grandis her og kose oss, sambo har akkurat åpna en pakke toffifee I dag har vi handlet inn middag for en måned så da er det i boks, også har jeg fått kjøpt ormekur til alle dyrene så de begynner i morgen Kontrollen er på topp denne mnd og det føles deilig til belle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #214 Del Skrevet 12. juni 2009 Hmmm POSITIV el test i dag også KNALL positiv mye sterkere enn kontroll streken, skjønner ingen ting jeg :klø: Må være el som er igang i dag da, så håper jeg på temp stigning i morgen så det holder Samboer kjempefornøyd da det blir noe på han hver kveld Deilig at det ikke blir for mye for han og at han sier nei, han vil nok dette like mye som meg ja Jaja da var jeg tidlig hjemme fra jobb i dag Stille i restauranten så jeg fikk gå tidligere Så nå blir det burgere her til middag og ostekake fra jobb nam nam nam Er så deilig å kose seg hjemme Skal ut med hundene en siste gang før kvelden og slippe de på plassen utenfor så de kan få løpt fra seg litt Ellers ønsker jeg alle en knall fredag og en enda bedre lørdag heier for at el er overstått i morgen og at tempen stiger noe som resulterer i :gravid til alle kjente og innomsnublere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #215 Del Skrevet 13. juni 2009 Hmm :klø: skjønner fortsatt ikke hva som skjer her, kramper i magen og mageverk i dag men el testen ble like sterk som kontroll streken.. I går var den sterkere enn kontroll streken og i dag var tempen på 36,5 i går var den 36.3 men får vel bare vente å se i morgen om den har steget mer!! Håper det iallfall, får jeg mensen til helgen så har det ikke vært el denne mnd:( Men vi har stått på de siste dagen så i kveld blir det pause fra !! 10 og en halv time på jobb i dag litt sliten og gleder meg til å ha fri i morgen Ellers haar jeg ikke gjort stort annet enn å jobbe i dag nei... :duskedame: Heier for den ønskede spire, om ikke så iallfall fall en stabil syklus!!! til alle jentene her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 14. juni 2009 #216 Del Skrevet 14. juni 2009 Go *netta* :duskedame: :duskedame: Så flinke dere er til å *fnis* Kanskje det vil lønne seg? litt rart det med de EL testene.. men kanskje det "bare" var EL rett og slett og at du var heldige med testingen? Håper dere er heldige på å treffe også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #217 Del Skrevet 14. juni 2009 Takk Aurelia I dag steg tempen til 36.8 så nå har el vært og jeg er offesiellt på 1DPO Deilig, jeg som tenkte at jeg hadde en syklus uten el denne gang.. Blir en LANG syklus da 41 dager eller noe Så neste mnd er det til med don quai igjen om tanta melder sin ankomst! Håper jo at deg får positiv test og slipper dette styret mer og heller kan glede meg over en spire i magen I dag stod jeg opp klokka halv ni og stakkars hunden som var så dårlig av ormekuren hadde gått på do inne 2 steder så jeg gikk rett på teppevask Men ser ut til at det går bedre i kveld og siste kur var i dag Ellers så har jeg hatt besøk av R og vi har kost oss med kaffe og kjeks Etter dette var vi på båt tu og fisket og jeg fikk en makrell på kroken Skikkelig fin fisk og god mat til kattene Men orker ikke sløye den nå så tror den blir søppel ja Nå ser vi litt på tv og tenkte oss noe kvelds før sengen, så før jeg stikker : :duskedame: Har troen på at alle gode ting er 3 Så håper jeg det klaffet denne gang til deg Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. juni 2009 #218 Del Skrevet 18. juni 2009 :duskedame: Krysser fingrene for at spiren klarer å klore seg fast og vips! du er ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 18. juni 2009 #219 Del Skrevet 18. juni 2009 Hei hei - bare innom å ønsker lykke til å drysser litt babystøv rundt meg.. Blir spennende å følge tempen fremover nå - satse på at den holder seg høy leeeeenge.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #220 Del Skrevet 18. juni 2009 5 dpo i dag og tempen opp i 37 grader Sovnet litt med den i rompa så kanskje det ble litt over men Skummelt om jeg plutselig hadde lagt med på ryggen I dag ble det 8 og en halv time med jobb igjen Så da er det bare fredag og lørdag igjen med arbeid så er søøøndaaag fridag Ellers har jeg spillt litt guitar hero og spist muffins og nå tenkte jeg jeg skulle ta en røyk og varme noe ertesuppe Håper så inderlig spiren sitter denne gangen men har mine tvil, kjenner pms er i marsj her så Men men en vet jo aldrig så venter til etter helga med å teste Klarer ike la vær heller da jeg jusst fikk nye tester i posten til belle og thumbaline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå