thumbalina Skrevet 19. juni 2009 #221 Del Skrevet 19. juni 2009 Veldig postivit at tempen holder seg høy! Jeg trodde jeg skulle få tantebesøk hele de to første ukene, til og med etter positiv test - for det kjentes sånn ut i mageregionen hele tida... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #222 Del Skrevet 20. juni 2009 Ja pms tegn og graviditets tegn er jo veldig like så man vet jo aldrig, merkeli at jeg ikke har ømme pupper denne gangen det pleier jeg alltid ha etter el :klø: Kanskje det er pga den var forsinket denne gangen ?!? Men i da ble det 9 og en halv time på jobb og full restaurant + 2 selskap med tre retters middag Har fått stressa fra meg nå iallfall, og i morgen blir det sikkert enda villere .... Heldigvis er det fri på søndag ellers hadde jeg dødd Men blir vel til at jeg vasker hjemme så fri og fri ffru blom ... Jaja ellers så er jeg 6 dpo i dag eller 7 siden klokka er over 12, så får vi jo bare se om spuren har klort seg fast denne gang la meg bli mamma denne pp :hoppe. Heier spiren frem og satser på sen mars baby ja til alle de søte som er innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 20. juni 2009 #223 Del Skrevet 20. juni 2009 Hei *netta*! Innom og prøver å heie fram en baby til seint i mars for deg Håper du har ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #224 Del Skrevet 20. juni 2009 Takker og bukker honning I dag ble det 10 timer på jobb Stress fra jeg kom til jeg gikk hjem og vasking av kjøkken på slutten av kvelden var gruuusom Ellers så har vi spist kantarell suppe til kvelds og minibakkels I morgen skal jeg bare slappe av og det skal bli så utrolig deilig, håper finværet holder så jeg kan sole meg Tempen var 36,8 igjen i dag men fortsatt høy så det er bare fortsette å måle og vente til honning heier for mars babyen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #225 Del Skrevet 22. juni 2009 I dag har tempen steget til 36.9 så er rimelig fornøyd med det, og i kveld er jeg snufsen og uggen i formen. Skulle ta på neglelakk, noe som ble ganske så ubehagelig Lukta er til å spy av ... Vi har kost oss hjemme på dagen i dag og vært på besøk hos et vennepar og spist gatekjøkken mat nam nam Hadde skikkelig suget på det i dag kjente jeg, så lenge siden sist Ble negativ test i dag men tar en ny i morgen elelr tirsdag Har så mange så Nå har jeg akkurat vært på tur med den ene hunden som er i løpetiden for fullt så vi må ha de avskilt denne uken.. I morgen satser jeg på på verandaen Skal ikke på jobb før klokka 5 for spire i magen og heier videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 22. juni 2009 #226 Del Skrevet 22. juni 2009 Høres bra ut med tempstigning! Satser på at den holder seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. juni 2009 #227 Del Skrevet 22. juni 2009 Ser for meg deg snu deg på ryggen, med tempen i rompa. Det hadde nok ikke vert særlig behagelig. :duskedame: på spiren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #228 Del Skrevet 22. juni 2009 Tempen er fortsatt på 36.9 og i dag fikk jeg en svak strek på testen, trodde ikke mine egne øyne så jeg tok en til før jeg gikk på jobb og jammen ble den positiv den å. JEG DÅÅÅÅNER .... Tør ikke bli for glad men klarer jo ikke la være jooo .... Er jo enda noen dager igjen til ikm så min største frykt er at tanta kommer fordi om Har lest om mange som fikk positiv test før ikm men så kom tanta likevel kjenner det i magen hele tiden at noe skjer og sykling er vondt, da må jeg stå hele sykleturen Håper så inderlig denne drømmen er sann og ikke blir til et mareritt i stedet Ellers så skal jeg holde dere oppdatert og ønske alle andre også denne lille lykkefølelsen som sniker seg innpå meg innimellom ... til alle go jentene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. juni 2009 #229 Del Skrevet 23. juni 2009 :dåne: En positiv strek er en positiv strek vet du, selv om den er svak. :duskedame: :duskedame: :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 23. juni 2009 #230 Del Skrevet 23. juni 2009 Oi oi... jeg ville nok gått til innkjøp av en digital test!!! Da slipper du å tolker streker... men høy temp er virkelig et bra tegn altså!!!! Gleder meg til fortsettelsen her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 23. juni 2009 #231 Del Skrevet 23. juni 2009 Høy temp! Strek!! Kjøp digital da jente!!!! Spennende!!! :duskedame: Skal heie masse på deg og sende over masse -vibber! :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 23. juni 2009 #232 Del Skrevet 23. juni 2009 spent på oppdatering her... !!! Håper på et gledelig budskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #233 Del Skrevet 23. juni 2009 Tror nesten jeg må kjøpe en digital en men tar den ikke før på fredag da hcg nivået er høyere enn nå. Kjipt hvis den viser ikke gravid da... Tør nesten ikke ta den vet dere nesten bedre å se om tanta kommer da..... I dag er det murringer og kramper så det holder, har aldrig vært sånn og føler meg rar... Får se tempen de neste dagene og tar test hver morgen så holder dere oppdatert Håper så inderlig vi virkelig har klart det nå til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 23. juni 2009 #234 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg hadde også skikkliege murringer og kramper..... men testet veldig positivt på digitalen.. men skjønner hva du mener med å la være å teste og heller se om tanta kommer.... går jo an å ha en kjemisk gravidtet også... så for å unngå å lure seg selv, så er det kanskje like greit å bare vente litt å se.... hvis tanta ikke har gjort sitt inntog innen fredag, og tempen er høy så er det jo bare å slippe jubelen løs!! Du skal merke det ganske drastisk på tempen dersom tanta er på innmarsj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #235 Del Skrevet 23. juni 2009 Det har du rett i thumbalina, da faller den på fredag fordi ikm er på lørdag... Kjemisk ja det hadde vært kjipt, men kjenner det godt i magen i dag og i går og det vet jeg ikke om man gjør om det er kjemisk men hadde jo vært litt merkelig siden selv om det er kjemisk så kommer tanta på ikm dagen fordi om??? HAr ikke helt fatta dette her jeg .. Men håper jo de andre testene blir sterkere og sterkere for hver dag som kommer nå Er dette sant er jeg verdens lykkeligste for at drømmen er virkelighet til thumbalina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 24. juni 2009 #236 Del Skrevet 24. juni 2009 Masse lykke til!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 24. juni 2009 #237 Del Skrevet 24. juni 2009 Her var det utrolig spennende lesing!!! Håper at tempen holder seg høy og at det er en liten mini-Netta på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #238 Del Skrevet 24. juni 2009 Tempen har steget til 37 grader og testen i dag ble sterkere positiv enn i går Håper dette går rette veien I dag har jeg vært i byen og spist pizza med R og kost meg R shoppa litt babytøy mens jeg kikket litt Var også å fisket men ble ingen fisk på meg Måler tempen videre og tar ny test hver dag, fortsetter den å bli sterkere så tror jeg det er noe på gang her og holder tanta seg vekk så blir jeg skikkelig overlykkelig til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 24. juni 2009 #239 Del Skrevet 24. juni 2009 Tror dette går veien jeg altså.. rett før jeg gratulerer her nå!!! En strek er vel en strek?? spesielt hvis den blir sterkere for hver dag?? Jeg har aldri tatt test med strek jeg, så vet ikke helt hvordan dette funker... men tror det blir baby på deg om ikke så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #240 Del Skrevet 24. juni 2009 Håper på det, er supersulten og har magevondt så det holder. Har nesten forstoppelse fordi jeg er så hard i magen Hvordan hadde du det rundt ikm thumbalina ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå