Gå til innhold

fullt i gang :D

*netta*

Anbefalte innlegg

Så moro å høre at det gikk så bra den første dagen din da! En deilig følelse når man kjenner at man klarer det og man til og med imponerer litt!! :hoppe:

Håper også det klaffer for dere den gangen! For min del var det kanskje positivt med oppstart i ny jobb og andre ting å tenke på. Hadde sikkert blitt det uansett, men uansett blir det helt sikkert samme tilfeldigheten for dere :jepp:

Gleder meg til å se hvordan testingen går når den tid kommer! Håper du får en strålende dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at alt gikk så bra og at du trivdes! Kjempebra start. Tror det hjalp at jeg kjøpte Don Quai (har ikke begynt ennå), for i dag fikk jeg positiv EL-test :bolledeig: Så da blir jeg å tilbringe resten av helgen i senga :lur:

Neida :fnise: Men litt så :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy at du hadde el iallfall ;) Da får du ha de til gode :hoppe:

kanskje du skulle hatt deg noe WY i stedet? :fnise:

Viktig å tilbringe litt tid i sengen nå ja :jepp: Så artig at vi har el på samme tid nesten, regner med min blir knallpositiv i morgen utover dagen :duskedame: Jeg har hatt nesten like sterk strek som kontroll linja i dag så i morgen er den nok bra ;)

Hei hei cuba :) Det er så sant det du sier med jobb og sånn, så utrolig deilig den følelsen jeg har om den jobben :rødme:

I går reiste vi til mamma og sov over til i dag, vi tok et par glass vin og noen øl og plutselig hadde stefaren min klart og lure oss til byen :fnise:

Kjempekoselig men ikke så lurt dagen før konfirmasjon, alrig igjen sier jeg bare :murvegg:

lillesøster var så søt der hun stod som voksen dame blitt :trist: ble helt rørt i dag. Sangen min fikk vi til så det var topp, hadde en på gitar der å hele pakka :)

Min fetter hentet oss og kjørte oss hjem i dag sååå nydelig å slenge seg nedpå sofaen etter en LANG dag med bare tre timers søvn :klø:

Blir spennende fremover nå :hoppe:

gleder meg masse ;)

:kose: til dere 2 søte <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg bare vært hjemme å slappa av, vært inne å kikket på youtube hvordan man spiller rihanna med unfaithful på piano ;) Skal begynne å øve på den i morgen, den er så fin. Vi får låne keyboardet til svigers i morgen hvis de finner laderen :hoppe:

Jeg tror el var i natt eller i går fordi streken var mye svakere i dag og i går var den myyye sterkere like sterk som kontroll streken og tempen har steget til 36,6 i dag så da tror jeg el har vært, blir spennende å se litt vanskelig med wy da men får bare gamble ;)

tester i morgen tidlig å så får vi se om den er positiv da hvis ikke regner jeg negativ fra i dag så da blir føste dag på onsdag med WY. I kveld blir det film og popcorn :nigo:

:5: for at det blir februar baby på oss :strix:

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

Heier for meg selv litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for positiv el test i dag :duskedame: Da bør tempen stige i morgen eller i overimorgen :nigo: I dag har vi bare vært hjemme og slappet av, ble helt ødelagt av helgen merker jeg :murvegg:

vi får besøk av en kamerat i kveld og skal se wipeout :hoppe: Det er så gøy, så blir det jo litt sengekos da ;) Så for å oppsummere så var det sex på søndag, tirsdag, torsdag, fredag og lørdag så blir dety i dag :sjarmor: Håper det holder iallfall, blir nok i morgen også sånn for sikkerhets skyld :fnise:Kanskje på morgenen, det skal visst være så bra siden mannen sitt progesteron nivå er på det høyeste da "!!!

Så nå får jeg batteri til keyboardet snart og er igang med pugging :gjeiper:

:duskedame: Heier for baby denne måneden og at tr vet sitt eget beste og holder seg UNNA!!!!!

:5: for baby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, spennende!

Ser ut som om dere har stått på for å klare det disse dagene i hvertfall - og det er vel den store finalen i morgen ser jeg på tickeren din...

LYKKE TIL ihvertfall...

:danser::danser:

Haha..når man selv bommer på EL får man ty til å heie på andre på nett...

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skya::hoppe: for EL. Det ser ut som om dere har vært aktive i sengehalmen i det siste, så vi håper frøet klarer å klore seg fast! :duskedame:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: :duskedame: for eggløsning! :duskedame: :duskedame:

Håper virkelig at det blir en februarbaby på dere :babysmokk::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter ;) Dere er så søte :kose: Håper på den februarbabyen jeg å :hoppe:

Ellers så ble el testen negativ i dag og tempen hadde steget til 36,9 så tror el var i går på kvelden eller i natt da? Vet ikke helt hvordan det funker det der men negativ var den iallfall i dag i 4 tiden eller hva det var :) Så da begynner jeg med WY på fredag tror jeg, har ikke helt skjønt det heller men skal sjekke litt opp :nigo:

I dag har jeg øvd og øvd på piano og introen og versene sitter så da er det bare refrenget igjen ... Litt vanskeligere enn først antatt men JEG SKAL KLARE DET :) Så kan jeg synge og spille den for lille baby i magen da den en gang klarer og klamre seg fast!!!

Ellers har jeg hatt besøk av R og vi har poppa popcorn i popcorn maskinen med masse smør, det er sååååå godt. Har heelt DILLA :sikle: Ellers så har tannverken kommet tilbake så det er ringerunde i morgen igjen :( Nå skal jeg ut med minstehunden og så skal jeg å sambo se mr deeds. Så lenge siden jeg har sett den ...

:duskedame: heier for meg selv i dag også og tr har bare med å holde seg vekk for denne gang skal det klaffe :hoppe:

:klemmer: til alle samma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har trua på dere nå, slik som dere har holdt på i det siste. :fnise:

....og popcorn er farlig godt!! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for heiing og jaging av tr, håper bare hun hører:)

Har vært i byen med ei venninne i dag som har baby:rødme:

Så var vi og spiste kake og drakk kaffe :nigo: senere på kvelden var jeg hos ei veninnne som har kommet hjem fra utlandet og vi spiste reker og koste oss, la på falske negler også så får beklage skrive feil. Begynte på WY i dag ;) Få håpe den gjør jobben sin :)

I morgen blir det sjøen og lunsj i byen :)

:kemmer: til alle samma

Heier villt for meg selv her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for heiing belle :hoppe: Koselig å se deg :5:

I dag har vi vært på restauranten der jeg mest sannsynlig begynner og jobbe og spist lunsj ;) Jeg hadde spear ribs nam nam :nigo: Etter dette handlet vi grillmat og grillet hos et vennepar, de drakk litt men jeg holdt meg likegreit unna bedre å være litt forsiktig. Men i morgen tar jeg kanskje en øl, tror ikke det kan skade så masse gidder liksom ikke la det styre HELE livet mitt heller må ha noe kos av å til ;)

Så har vi vært ute på tur med hundene og kasta ball og gått lang kveldstur :) I morgen venter tur til sørlands senteret og shopping :fnise:

:kose: til belle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Innom og ser hvordan det går. Håper det er klaff denne månen. Ser du har veldig lang sykluss ?

Blir spennende fremover :jepp:

:klem:

Endret av drømmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes herlig ut med grilling og god mat. Misunner dere det fine været! Her blåser det apekatter i dag, sammen med at det regner hunder. :fnise: *lei av stygt vær*

Jeg er helt enig med deg, du kan ikke la prøvingen ta over livet ditt. Dersom du nå skulle være gravid, tar ikke frøet noe særlig stor skade av noen øl. Selvsagt er det best å holde seg helt unna, jeg får veldig dårlig samvittighet jeg også, men når vi begynner å nærme oss 2 år, da får ingen ta fra meg den trøste-fyllekulen jeg så sårt trenger. :sjenert::fnise:

:duskedame: :duskedame: :rope: Heier litt til!

Ha en strålende helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...