*netta* Skrevet 27. april 2009 Forfatter #101 Del Skrevet 27. april 2009 Tusen takk for heiing honning og blåmor Dere er så søte dere Ja i dag har vi altså hatt besøk av et vennepar og det var knallkoselig Vi så på tv 2 programmene og whipeout på tv N De ringte fra restauranten i dag og jeg skal prøve jobbe på torsdag heier for at de liker meg og at jobben er min Ellers så er el rett rundt svingen og begynner testing i morgen på grunn av don quai, litt redd for at den kan komme tidligere :fy fy: Men uansett så ser jeg da den kommer og sånn som jeg har regna skal den være her 3 mai Men allt kan jo skje så bedre å være på den sikre siden!Har jo 12 stykk så skal nok holde uansett!! Ellers så har sambo lagd gryterett til middag/kvelds i dag og det var knallgodt I morgen får jeg besøk av veninnen min som var her i dag Det blir nok koselig Ellers så har jeg skiftet på sengen som også er del av mandagens gjøremål så i morgen er jeg pliktfri I dag blir det ingen sengekos bare vanlig kos og babysnakk :rødme: Blir en del babysnakk rundt el jeg blir så himmla verpesjug Ellers ønsker jeg alle en god natt og en nydelig tirsdag Ses nok i morgen, er jo ikke en dag uten kg her og til alle samma !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 27. april 2009 Forfatter #102 Del Skrevet 27. april 2009 Blei en del setningen som starta på ellers her :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baillie Skrevet 28. april 2009 #103 Del Skrevet 28. april 2009 :hoppe: :hoppe: For at jobben blir din!! :hoppe: Blir spennende å høre hvordan det går, men det går nok din vei det, skal du se Er helt enig med deg, dagen blir ikke den samme uten KG Ha en fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. april 2009 #104 Del Skrevet 28. april 2009 for at du får jobben og for februarbaby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 28. april 2009 #105 Del Skrevet 28. april 2009 Så spennende med prøvejobbing! Det går helt sikkert veldig fint Kos deg videre med en pliktfri dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 28. april 2009 Forfatter #106 Del Skrevet 28. april 2009 Tusen takk jenter, dere er så søte Ja det er deilig med pliktfrie dager og vite det er en uke til neste gang Men guuuud så klar jeg er for å jobbe nå!!! I morgen er det blomstervanning dag her og jeg er så fornøyd med meg selv siden jeg husker det Og orkideen blomstrer som aldrig før *stolt* I dag så har jeg hatt litt el slim Og er klar for i dag igjen Her skal det bli februarbaby i dag begynte dagen halv tolv og jeg var ute med hundene og så slang jeg meg i dusjen. Jeg fikk besøk av K og vi ble sittende å skravle og røyke i noen timer før vi fant ut vi skulle ut å kjøre litt Jeg elsker å sitte i bil, er så utrolig deilig Vi kjørte en god stund og fikk kjøpt oss noe frokost. Så dro vi opp til dem sener der vi spilte mario world på wee, det var artig Ble noen øl og litt baileys i dag :gjeiper: Det er så godt, jeg labbet hjem fra de i dag og guuud for et deilig vær, varmt og godt :rødme: Men nå tror jeg jammen jeg skal pusse tennene ta siste røyk og legge meg, har jo tross allt noe kos i vente mange varme til alle som leser Og håper alle får baby denne pp!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 29. april 2009 #107 Del Skrevet 29. april 2009 Tror jeg må herme etter deg og lage faste dager som jeg gjør husarbeid på. Her går det litt i rykk og napp Gleder meg til å lese videre, blir spennende mot testing nå Har et spørsmål ang Don Quai (har kjøpt Solaray sin, håper det er riktig :klø: ) når skal jeg begynne på den? Jeg har jo ikke noe mens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baillie Skrevet 29. april 2009 #108 Del Skrevet 29. april 2009 Innom og :hoppe: :hoppe: for at det klaffer denne mnd!! :strix: Står ihvertfall ikke på vilja, ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 29. april 2009 Forfatter #109 Del Skrevet 29. april 2009 Det skal klaffe denne mnd!!! Når man ikke har mens kan man vel begynne når som helst tenker jeg, du ser nok når el kommer på el slim Tror du bare kan begynne med en gang 2x2 hver dag frem til el Forhåpentlig så hjelper den deg til el Jeg har don quai med damiana fra solaray og er meget fornøyd fikk el slim allerede i går så er storfornøyd Den kommer nok til å hjelpe deg en god del med allt Viljen her er det iallfall ikke noe galt med nei Gleder meg og gruer meg litt til i morgen men gleder meg mest Skal bli deilig å få prøvejobbe oppdaterer senere om dagen til alle jentene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 29. april 2009 #110 Del Skrevet 29. april 2009 lykke til med prøvejobben! og EL.. får du vondt når du har det? Får kose deg masse da.. heida deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 29. april 2009 #111 Del Skrevet 29. april 2009 Hei på deg Her var det lenge siden jeg hadde lagt igjen spor. Men jeg følger med deg Selvfølgelig blir det februar baby på deg Blir spennende å følge med fremover. Jeg må bare si at jeg har aldri observert EL slim. Men eggløsning har jeg hatt :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 29. april 2009 #112 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg har også prøvd å lete etter det tidligere, men har aldri sett noen forskjell. Tror nok det må bestilles opp et nytt lager med både EL- og graviditetstester. I morgen den dag begynner jeg! Hvor lang tid tok det fra du begynte til du fikk EL da? Eller slim i alle fall--- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 29. april 2009 Forfatter #113 Del Skrevet 29. april 2009 Startet 19 med don quai tablettene men jeg har jo el på¨mandag så hadde sikkert ikke fått el slim før til helgen til vanelig så er kjempe fornøyd med don quai! Den har bare gjort positive ting for meg Så koselig drømmer :rødmer: Så søt du er med meg. Håper også på den februar jenta, har sååå lyst på jente jeg Merkelig det med el slim, skulle jo tro alle hadde men kanskje ikke alle har like mye :klø: Tusen takk for lykkeønskninger aurelia, Sist gang kjente jeg veldig godt el og det var som mensen skulle komme omtrent bare litt annerledes og ikke så veldig vondt bare merkelig og rart Men denne gangen tror jeg ikke jeg kommer til å kjenne noe pga don quai Samme for meg egentlig så lenge den er der og jeg blir gravid I dag stod jeg ikke opp før halv et sov som en stein frem til det Så var jeg ute med hundene som vanelig før jeg så home and away !! Fikk besøk av R en tur da hun kom fra jobb og vi kjadret litt før hun og kjæresten gikk hjem og lagde middag . Hun kom tilbake senere og vi spiste pytt i panne som mannen laga :rødme: søøøøte mannen min På kvelden var gutta å så fotballkamp mens jeg og R var her og nøyt kokkeprogram og onsdags kvelden på tv norge !! I kveld blir det ikke sengekos her men fra i morgen av er det på an hver dag frem til tirsdag Nå sitter vi i sofaen og koser oss mens den eldste hunden ligger på ganga, han har spist kattebæsj så vi vil ikke ha han i stua... FYSJ, sambo var IKKE glad VI ER SÅÅÅÅ KLAR FOR BABYYYYY :duskedame: Heier som bare det på meg selv nå rund el !! Har troen på at det hjelper jeg til alle de søte og støttende jentene her inne P.s husket vanne blomster i dag STOLT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baillie Skrevet 30. april 2009 #114 Del Skrevet 30. april 2009 Innom og ønsker deg lykke til på prøvejobbingen i dag! Det kommer nok til å gå så bra,atte! for at det skal klaffe for dere denne mnd! Og slenger inn litt babystøv :duskedame: og håper det gjør susen! Ha en fin torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 30. april 2009 #115 Del Skrevet 30. april 2009 Vil ønske dere lykke til i framover mot EL! Håper spiren deres sitter nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 30. april 2009 #116 Del Skrevet 30. april 2009 Babybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 30. april 2009 Forfatter #117 Del Skrevet 30. april 2009 Søte jentene :rødme: Ja hååååper såååå mye det blir baby denne gang, er så sinnsykt nervøs nå da det bare er en halvtime til jeg skal gå. Er så vanskelig å spise til å med ser for meg at jeg flyr på trynet eller noe sånn det er så typisk HJEEEEEELP huff og huff.... Kommer oppdatering senere om hvordan det gikk for nå MÅ jeg ha en røyk og en kopp kaffe her Håper det går så bra som aldrig før til begge tre av jentene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 30. april 2009 #118 Del Skrevet 30. april 2009 Lykke til i dag Det kommer til å gå kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 30. april 2009 #119 Del Skrevet 30. april 2009 spent... håper det gikk bra på jobb idag! og nå er det helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 30. april 2009 Forfatter #120 Del Skrevet 30. april 2009 Det gikk superbra, tror aldrig jeg har trives sånn noe sted før Er superfornøyd med meg selv og alle andre som var på jobb det ble full restaurant og jeg heiv meg rett på grytene Tror kjøkkensjefen ble imponert over meg rett og slett HURRA Han skulle ringe så vi kunne ta en prat etter helgen I dag blir det Deilig med noe å gjøre også får tankene drevet litt bort fra babyverden I dag har vært en av de beste Takk for støtte jenter dere er så søøøøde I morgen bærer det til kristiansand og konfirmasjon på lørdag .. yeehaaa Snakkes i mogen sødingan !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå