Redbird Skrevet 16. juni 2009 #181 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Hei honning! Snikleser litt hos deg jeg. Slår meg sammen med Happy Feet og på tanta. Hu har fått masse kjeft de siste dagene her og! Artig med brannalarm som vekker deg ja.. Vi har alarmsystemet vårt inne på soverommet (aner ikke hvorfor, dumme utleiere. ) og hver gang utleierne våre drar hjemmefra og vi sover lenge (de drar ofte på hytta i helgene) så begynner det å pipe å styre hos oss også når alarmen oppe hos dem skrus på. Masete...! Og det slår aldri feil: så snart den har gitt seg med piping, så kommer de hjem fordi de har glemt noe... Jeg har forresten selv nettopp begynt på Vitex! Hiv deg rundt og gjør det samme! EDIT: HAHA!! Oppdaget nettopp at jeg hadde skrevet "Happy fett", ikke "Happy feet"! For en tragisk skrivefeil! (mange unnskyldninger til Happy FEET! ) Endret 17. juni 2009 av trinemor83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #182 Del Skrevet 16. juni 2009 Koselig at du er innom og snikleser hos meg, trinemor83 Høres utrolig irriterende ut med det alarmsystemet deres hvor utleiere ikke tenker seg om. Hehe. Virkelig fæl måte å våkne på Så spennende at du har kommet igang med Vitex. Jeg skal virkelig inn og følge med på hvordan det går hos deg. Får innom dagboka di i ettermiddag etter jobb tenker jeg. Ellers så er vel mannen hjemme med sædprøven sin nå. Han skulle visst ta en eller annen annen prøve også samtidig som jeg ikke husker helt navnet på, og så skulle han få svaret med en gang også, så da får vi faktisk vite i dag om svømmerne hans kan svømme!! Åååh, som jeg krysser fingrene nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 16. juni 2009 #183 Del Skrevet 16. juni 2009 Så da får han stikke hjem fra jobb en tur i morgen i ett-tida og ta seg en runk ****** Så spennende! Bra han får svar med en gang så dere slipper å holdes på pinebenken. Krysser fingrene sammen med deg og håper på gode nyheter her senere i dag. Heia mannens svømmere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #184 Del Skrevet 16. juni 2009 Gutta hans kan svømme!! :duskedame: Kjenner jeg blei skikkelig glad Nå får vi bare håpe at jeg også er frisk som en fisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #185 Del Skrevet 16. juni 2009 Hehe, jeg fikk bare to linker på msn da han var ferdig: http://www.80stees.com/products/Boys-Can-S...eld-T-shirt.asp Og så hadde han fått beskjed om at alt var godt over snittet Håper jeg er like blid som dette neste onsdag etter utredningstimen også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 16. juni 2009 #186 Del Skrevet 16. juni 2009 Gratulerer så mye til guttas svømmere... !! Da var iallfall det ikke noe å bekymre seg for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 16. juni 2009 #187 Del Skrevet 16. juni 2009 Så herlig! Gratulerer så masse til mannens svømmere. Utrolig morsom måte å fortelle det til deg på! Jeg måtte fnise godt for meg selv her jeg sitter. Dette var goooode nyheter! Kan tenke meg mannen var lettet også. Satser på at du er like blid etter din utredning også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. juni 2009 #188 Del Skrevet 16. juni 2009 Så bra Måtte flire litt da jeg så you tube klippet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lhinn Skrevet 16. juni 2009 #189 Del Skrevet 16. juni 2009 Gutta hans kan svømme!! :duskedame: Kjenner jeg blei skikkelig glad Nå får vi bare håpe at jeg også er frisk som en fisk Hei! så gode nyheter det var her da! så godt å få ting bekreftet.. jeg var selv til legen igår (pga min ustabile syklus) og legen ville også få testet svømmerne til sambo. så, neste uke skal han levere prøve. stakkar, jeg tror han vegrer seg litt, men vi er begge enige i at det skal bli godt å få det sjekket ut.. som legen sa; bedre å få dette sjekket nå, enn om noen år.. men, jeg ble litt overrasket at man kan få resultatet med én gang. er dette vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #190 Del Skrevet 16. juni 2009 Gratulerer så mye til guttas svømmere... !! Da var iallfall det ikke noe å bekymre seg for Tusen takk Aurelia!!! Så herlig! Gratulerer så masse til mannens svømmere. Utrolig morsom måte å fortelle det til deg på! Jeg måtte fnise godt for meg selv her jeg sitter. Dette var goooode nyheter! Kan tenke meg mannen var lettet også. Satser på at du er like blid etter din utredning også. Ja det var virkelig en lettelse, og jeg satt lenge og flira på jobb! Jeg tror jeg hadde blitt mer lei meg om det var noe feil med han enn med meg, for han hadde tatt det så tungt. Er nok en skikkelig manneting det der med at gutta skal svømme Så bra Måtte flire litt da jeg så you tube klippet Hehe ja, og om jeg blir gravid og vi skal fortelle det rundt, så kjøper han sikkert den t-skjorta og går med den til noen reagerer på det. Hadde ikke forundra meg Hei! så gode nyheter det var her da! så godt å få ting bekreftet.. jeg var selv til legen igår (pga min ustabile syklus) og legen ville også få testet svømmerne til sambo. så, neste uke skal han levere prøve. stakkar, jeg tror han vegrer seg litt, men vi er begge enige i at det skal bli godt å få det sjekket ut.. som legen sa; bedre å få dette sjekket nå, enn om noen år.. men, jeg ble litt overrasket at man kan få resultatet med én gang. er dette vanlig? Hei Lhinn! Ja jeg syns også at det var godt å prøve å finne utav ting så fort som mulig bare for å se om noe feiler oss før vi har prøvt i flere år. Vi bor i nærheten av en fertilitetsklinikk hvor de har en maskin som teller sperm osv (mannen såg på en skjerm når han var der at det var masse som svømmte rundt - det kunne jeg også tenkt å sett), og der er det visst vanlig å få resultatet med en gang. Men de skal ta en test for å se hvor mange av de som ikke var gode svømmere eller noe sånt også, og det kunne han ikke få svar på med en gang. Det såg uansett veldig bra ut hos han. Skal samboeren din levere til legekontor eller sykehus? Jeg er litt usikker på hva som er vanlig andre steder. Håper det går like bra med din kjære som med min!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lhinn Skrevet 16. juni 2009 #191 Del Skrevet 16. juni 2009 Hei Lhinn! Ja jeg syns også at det var godt å prøve å finne utav ting så fort som mulig bare for å se om noe feiler oss før vi har prøvt i flere år. Vi bor i nærheten av en fertilitetsklinikk hvor de har en maskin som teller sperm osv (mannen såg på en skjerm når han var der at det var masse som svømmte rundt - det kunne jeg også tenkt å sett), og der er det visst vanlig å få resultatet med en gang. Men de skal ta en test for å se hvor mange av de som ikke var gode svømmere eller noe sånt også, og det kunne han ikke få svar på med en gang. Det såg uansett veldig bra ut hos han. Skal samboeren din levere til legekontor eller sykehus? Jeg er litt usikker på hva som er vanlig andre steder. Håper det går like bra med din kjære som med min!! Okay, da skjønner jeg litt mer. Han fikk henvisning til rikshospitalet (andrologisk lab). jeg aner egentlig ikke hva de har av utstyr, men antar at det er ganske bra siden det er på riksen..? ahh, merker jeg blir nervøs av dette..men dette skal gå bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 16. juni 2009 #192 Del Skrevet 16. juni 2009 Koselig at du er innom og snikleser hos meg, trinemor83 Høres utrolig irriterende ut med det alarmsystemet deres hvor utleiere ikke tenker seg om. Hehe. Virkelig fæl måte å våkne på Så spennende at du har kommet igang med Vitex. Jeg skal virkelig inn og følge med på hvordan det går hos deg. Får innom dagboka di i ettermiddag etter jobb tenker jeg. Ellers så er vel mannen hjemme med sædprøven sin nå. Han skulle visst ta en eller annen annen prøve også samtidig som jeg ikke husker helt navnet på, og så skulle han få svaret med en gang også, så da får vi faktisk vite i dag om svømmerne hans kan svømme!! Åååh, som jeg krysser fingrene nå Så hyggelig da! Alltid hyggelig med besøk i boka mi! Vær forberedt på masse rar, uvitende tåkeprat. Og for sterke svømmere hos mannen din!! Det er jo helt topp da, hjelper sikkert på selvsikkerheten hans også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #193 Del Skrevet 16. juni 2009 Okay, da skjønner jeg litt mer. Han fikk henvisning til rikshospitalet (andrologisk lab). jeg aner egentlig ikke hva de har av utstyr, men antar at det er ganske bra siden det er på riksen..? ahh, merker jeg blir nervøs av dette..men dette skal gå bra!! Det går helt sikkert bra, men det er skikkelig nervepirrende ja. Det er sikkert bra utstyr siden det er på riksen ja Hvilken dag skal sædprøven hans leveres? Gikk det bra på legetimen din i går? Jeg har vært veldig glad pga at jeg er i gang med utredning i det siste, men kommer til å grue meg når vi skal på time med gynekologen neste uke og hører hva h*n sier. Men om noe er galt med meg, får vi heller få hjelp videre til hva vi skal gjøre framover og prøve å ta det som det kommer (jeg er nok tøffere nå enn når det kommer til stykket...). Føler uansett at jeg er i trygge hender, og gynekologen min har jobbet på fertilitetsklinikken tidligere, så h*n virker hvertfall flink så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #194 Del Skrevet 16. juni 2009 Så hyggelig da! Alltid hyggelig med besøk i boka mi! Vær forberedt på masse rar, uvitende tåkeprat. Og for sterke svømmere hos mannen din!! Det er jo helt topp da, hjelper sikkert på selvsikkerheten hans også! Hei igjen, trinemor 83! Ja jeg tror absolutt at det hjalp godt på for selvsikkerheten til mannen! Han har sagt iblant at "tenk om gutta mine ikke kan svømme, hva gjør vi da?", men nå kan han slutte å si det, for nå har vi det svart på hvitt! Nå er jeg på vei inn til boka di for å legge igjen en hilsen. Masse rar uvitende tåkeprat høres veldig bra ut Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. juni 2009 #195 Del Skrevet 16. juni 2009 Gutta hans kan svømme!! :duskedame: Kjenner jeg blei skikkelig glad Nå får vi bare håpe at jeg også er frisk som en fisk Så bra det var gode svømmere Deilig å få svar så kjapt da, kan tenke meg sambo er lettet nå ja Krysser fingerne for at alt ser bra ut hos deg til uken også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #196 Del Skrevet 16. juni 2009 Så bra det var gode svømmere Deilig å få svar så kjapt da, kan tenke meg sambo er lettet nå ja Krysser fingerne for at alt ser bra ut hos deg til uken også da Tusen takk Lucky? Får håpe at alt er bra her også til uken ja. Får jo satse på det Nå er vitex akkurat bestilt. Har hjulpet mange her inne og er verdt et forsøk, men jeg må si at jeg tviler på at det skjer med meg også. Men selvfølgelig har jeg et håp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. juni 2009 #197 Del Skrevet 16. juni 2009 Nå er vitex akkurat bestilt. Har hjulpet mange her inne og er verdt et forsøk, men jeg må si at jeg tviler på at det skjer med meg også. Men selvfølgelig har jeg et håp! Er jo absolutt verdt forsøket da Tenkte å prøve jeg også, må bare få ut fingeren å få bestilt jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 17. juni 2009 #198 Del Skrevet 17. juni 2009 litt for gode svømmere Så herlig med gode nyheter Tror jeg skal bestille vitex jeg også, virker som det er mange som har hatt positiv effekt av det. Hvor har du bestilt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #199 Del Skrevet 17. juni 2009 Takk for hopping, Ananan Ja det er bare å henge seg på vitex-trenden, Lucky? Jeg bestilte vitex på helsekosten.dk. Jeg ser at jeg kan gå inn og sjekke status på ordren min også, og den står som mottatt nå. Under to timer igjen på jobb... Kjeder meg, men har igrunn mer enn nok å gjøre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. juni 2009 #200 Del Skrevet 17. juni 2009 Håper de siste timene på jobb gikk fort og at du har kommet deg hjem Er nok ikke lenge til vitexen dumper ned i postkassen din nå nei Ha en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå