Gå til innhold

Glabarn?


GlaJenta88

Anbefalte innlegg

:goodbye:

Det er så spennende å følge med på dagboken din!

Jeg er ikke gravid, men jeg blir så glad av å lese hos deg, så det kommer jeg jommen til å fortsette med.

Håper du får en kjempe fin helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er forresten også nabo :sjenert:

Bor i Horten, og følger forsatt med i boka di, GlaJenta88! :D

Så moro at du fortsatt er med, Involvert! :klemmer: Hva er det du er ferdig med om en måneds tid da? Bakkenteigenstudier? :)

:goodbye:

Det er så spennende å følge med på dagboken din!

Jeg er ikke gravid, men jeg blir så glad av å lese hos deg, så det kommer jeg jommen til å fortsette med.

Håper du får en kjempe fin helg

Så god du er Lotus! :klemmer: Nå har vi jaggu rundet 9 sider også, gitt! :biggrin:

Håper at alle som titter innom får en fortreffelig helg! Nå har jeg fri resten av helgen jeg også! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miam

Herrlihet! 10 uker allerede, det går jammen fort! :nigo::bolledeig: Grattis!!!

Tenk at det nå er et foster! En liten, søt bebis :popcorn:

Hørtes jo ut som en gøy fest :) Artig med sånt av og til!

Tenk når du kjenner et spar for første gang da! ÅÅåh.. hihi, blir artig den dagen du sier du har KJENT liv! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at du fortsatt er med, Involvert! :klemmer: Hva er det du er ferdig med om en måneds tid da? Bakkenteigenstudier? :)

Nope, er russ i år jeg :) Så jeg er 90-modell.

Skal jobbe til neste år, ta et 'friår' som det heter :) Så blir det vel Bakkenteigen etter det tenker jeg :)

Men først dette friåret da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med 10 uker :hoppe::smilyblomst:

:klemmer:

Takktakk! :hoppe:

Herrlihet! 10 uker allerede, det går jammen fort! :nigo::bolledeig: Grattis!!!

Tenk at det nå er et foster! En liten, søt bebis :popcorn:

Hørtes jo ut som en gøy fest :) Artig med sånt av og til!

Tenk når du kjenner et spar for første gang da! ÅÅåh.. hihi, blir artig den dagen du sier du har KJENT liv! :strix:

Ja! Det er litt rart å tenke på egentlig. At alle kroppsdelene egentlig er ferdig dannet, og at de neste 30 ukene så skal fosteret bare vokse seg større.

Det var veldig koselig på fredag, men fristet ikke til gjentakelse igår for å si det sånn. :ler: I grunn deilig å bare sitte her i sofaen med laptopen i fanget søndagsformiddag klokka halv tolv også, gg ikke stresse rundt på sykehjemmet :fnise:

Gleder meg masse til de første tegnene til liv også, ja. Og til magen begynner å vokse, ikke minst!

10 uker i dag :duskedame:

Ja! I min 11. svangerskapsuke nå! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, er russ i år jeg :) Så jeg er 90-modell.

Skal jobbe til neste år, ta et 'friår' som det heter :) Så blir det vel Bakkenteigen etter det tenker jeg :)

Men først dette friåret da :)

Å, ja! Sånn sett ;) Er du rød eller blå da? Deilig med friår da, Involvert. Jeg angrer litt på at jeg ikke tok det jeg også. Men jaja. Sånn gikk det ikke :)

Har du tenkt litt på hva du har tenkt til å studere eller? Førskolelærer, kanskje? :lur: Det passer jo fint sammen med at jeg skal ha ett års permisjon vettu :fnise:

:hoppe: 10 uker :hoppe:

Hurraaaa!

Jaa!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Skulle egentlig ha lest litt nå tror, jeg. Men.. Jeg har ikke så veldig lyst. :fnise: Tror jeg skal jobbe litt mer med albumene til mamma istedet, jeg. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jobbe med albumet hørtes MYE koseligere ut enn å lese ja ;) Jeg ser Gilmore Girls i stedet for å lese akkurat nå! Hehe :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: :duskedame: GRATULERER MED 10 UKER :duskedame: :duskedame:

Koselig med fest da, og jeg skjønner du gleder deg fælt til 12 uker er gått så du ikke trenger å finne på masse unskyldninger lengre!!

Ha en fortsatt fin søndag!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

hei :goodbye:

var veldig stille hos deg i den andre dagboken..men skjønte jo fort at det var her det var mest aktivitet fortiden..ikke rart det ;) og så bra å høre at han har slått seg mer til ro med det å skulle bli pappa nå da :jepp:

:hoppe: for at du er 10 uker på vei allerede, så moro og spennende og det blir sikkert ekstra stas når magen begynner å vokse ordentlig osgå! :duskedame:

ha en fortsatt fin søndag videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å jobbe med albumet hørtes MYE koseligere ut enn å lese ja ;) Jeg ser Gilmore Girls i stedet for å lese akkurat nå! Hehe :nigo:

Ja, det er igrunn mye mer moro å sitte og pusle med det istedet gitt. Uff. Jeg har egentlig lest skremmende lite, og gjort enda færre oppgaver. :sukk: Jeg får ta det igjen imorgen!

:duskedame: :duskedame: GRATULERER MED 10 UKER :duskedame: :duskedame:

Koselig med fest da, og jeg skjønner du gleder deg fælt til 12 uker er gått så du ikke trenger å finne på masse unskyldninger lengre!!

Ha en fortsatt fin søndag!

:hug:

Takktakk! :klemmer:

Ja, det skal bli godt å komme seg over de 12 ukene altså. Særlig nå som sommeren nærmer seg osv, og logisk nok en del festing. Mamma skal ha "jentene" på bursdag lørdag 6. juni. Da er jeg etter menstermin 14 uker. Jeg må innrømme at jeg egentlig ikke hadde tenkt til at hele slekta skulle få vite det så tidlig heller, men nå vil mamma veldig gjerne fortelle det til alle der. Uff. Jeg lurer veldig på det altså. For det første så liker jeg ikke akkurat å være hovedsamtaleemnet når jeg selv er tilstede noe sted, og for det andre så tror jeg nok det kommer til å bli en blanding av reaksjoner. Av de tantene som har eldre barn enn meg, tror jeg nok det blir litt "åh, "stakkars" deg da. Såå tidlig?" og av resten så blir det mye stress. Positivt stress, men stress. Dessuten så er det mammas dag da, og jeg synes ikke akkurat det er rett at jeg skal få all oppmerksomheten. Men, vil ho at jeg skal være der hele kvelden, og hvis ho vil fortelle det, så er det jo greit det og.

Søndagen var fin, og jeg satser på en flott mandag også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :goodbye:

var veldig stille hos deg i den andre dagboken..men skjønte jo fort at det var her det var mest aktivitet fortiden..ikke rart det ;) og så bra å høre at han har slått seg mer til ro med det å skulle bli pappa nå da :jepp:

:hoppe: for at du er 10 uker på vei allerede, så moro og spennende og det blir sikkert ekstra stas når magen begynner å vokse ordentlig også! :duskedame:

ha en fortsatt fin søndag videre :)

Heihei! Ja, det blir ikke så mye i den andre boka nå for tiden. Eller. Ikke så mye før heller :fnise: Har blitt litt bedre til å oppdatere denne her. Jeg prøver å skrive litt i den andre også da. Fra tid til annen, men denne er litt prioritert for tiden, gitt.

Jeg gleder meg masse til magen begynner å vokse, ja! Men jeg blir sikkert lei av å være så stor også. Når jeg først er der. :ler: Det er vel sånn at jeg gleder meg til magen nå som jeg ikke har den, og så gleder jeg meg til jeg får kroppen min for meg selv igjen så fort jeg får stor mage. ;) Jaja, graviditet går jo over med tiden, da ;)

:duskedame: Grattis med ti uker litt på etterskudd!! :duskedame:

Takktakk! 11. svangerskapsuke nå! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å ja. Så dumt at han har sånn jobb da :frown: Er nok ikke bare bare å være borte lenge fra mannen uten en liten en heller, tenker jeg. Det er nok bedre å vente til han får seg en jobb nærmere hjemme, ja! Men jeg kan tenke meg det er fine lønningsslipper, da ;)

Ja, satser på at det kommer til å gå raskt! :Nikke: Vet jo at sommeren alltid flyr forbi uansett, da. Og når skole starter igjen, så er det jo nytt studie og ny skole, så tiden kommer nok til å fly avsted da også tenker jeg. Det er nå i mai og begynnelsen av juni som kommer til å ta tid tenker, jeg ;)

Det er ikke bare bare at han reiser, selv når det bare er meg og pusen vår som er hjemme.. Men det er en periode i livet vi går gjennom, så det er greit så lenge det varer..

Lønnslippene er ikke alltid å forakte nei :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal bli godt å komme seg over de 12 ukene altså. Særlig nå som sommeren nærmer seg osv, og logisk nok en del festing. Mamma skal ha "jentene" på bursdag lørdag 6. juni. Da er jeg etter menstermin 14 uker. Jeg må innrømme at jeg egentlig ikke hadde tenkt til at hele slekta skulle få vite det så tidlig heller, men nå vil mamma veldig gjerne fortelle det til alle der. Uff. Jeg lurer veldig på det altså. For det første så liker jeg ikke akkurat å være hovedsamtaleemnet når jeg selv er tilstede noe sted, og for det andre så tror jeg nok det kommer til å bli en blanding av reaksjoner. Av de tantene som har eldre barn enn meg, tror jeg nok det blir litt "åh, "stakkars" deg da. Såå tidlig?" og av resten så blir det mye stress. Positivt stress, men stress. Dessuten så er det mammas dag da, og jeg synes ikke akkurat det er rett at jeg skal få all oppmerksomheten. Men, vil ho at jeg skal være der hele kvelden, og hvis ho vil fortelle det, så er det jo greit det og.

Søndagen var fin, og jeg satser på en flott mandag også!

Huff skjønner at du har betenkninger når det gjelder 6. juni. Jeg er sånn som deg - liker ikke helt å ha all fokus rettet mot meg. Men hvis du absolutt ikke ønsker at de alle skal få vite det samtidig så må du nesten si det til mammaen din. Tor du ikke hun respekterer det?

Om det kommer kommentarer fra tantene dine så får du bare fortelle de at folk er forskjellige - noen ønsker barn tidlig og andre ikke! :jepp:

Jeg vet det ble hvisket i krokene da jeg giftet meg for 2 år siden i en alder av 22. Men som jeg utrykte i talen så er det jeg selv som vet hva som er riktig for meg! Og vi er fortsatt nyforelsket og planlegger famileforøkelse! :strix:

Ønsker deg iallefall lykke til, uansett om du velger å fortelle de i tur og orden eller om du tar alle i samme slengen i bursdagen til mammaen din!

Ha en fin mandag GlaJenta!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare bare at han reiser, selv når det bare er meg og pusen vår som er hjemme.. Men det er en periode i livet vi går gjennom, så det er greit så lenge det varer..

Lønnslippene er ikke alltid å forakte nei :fnise:

Ja, det er jo bra at du ser sånn på det da! :Nikke: Og jeg kan tenke meg det er kos når han kommer hjem også ;) Man får jo tid til å savne hverandre på den måten. Her så ser vi jo hverandre omtrent hele tiden, og opplever ikke så ofte å savne hverandre. Men det går jo rundt her også! :ler:

Huff skjønner at du har betenkninger når det gjelder 6. juni. Jeg er sånn som deg - liker ikke helt å ha all fokus rettet mot meg. Men hvis du absolutt ikke ønsker at de alle skal få vite det samtidig så må du nesten si det til mammaen din. Tor du ikke hun respekterer det?

Om det kommer kommentarer fra tantene dine så får du bare fortelle de at folk er forskjellige - noen ønsker barn tidlig og andre ikke! :jepp:

Jeg vet det ble hvisket i krokene da jeg giftet meg for 2 år siden i en alder av 22. Men som jeg utrykte i talen så er det jeg selv som vet hva som er riktig for meg! Og vi er fortsatt nyforelsket og planlegger famileforøkelse! :strix:

Ønsker deg iallefall lykke til, uansett om du velger å fortelle de i tur og orden eller om du tar alle i samme slengen i bursdagen til mammaen din!

Ha en fin mandag GlaJenta!!

:klem:

Joda, jeg tror nok hun kommer til å respektere det, men jeg vet at hun gjerne vil fortelle det. Jeg tror hun skal få lov til å ringe søsteren sin etter at jeg har vært hos gynekologen. Satser på at jeg får innvendig ultralyd da, så da vet jeg jo om alt står bra til også. Etter menstermin så er jeg da 12+5, så da skal hun få lov til å si det. Men helst ikke til alle da. Eller. :sukk: Jeg vet jo at så fort svigermor får vite det, så kommer hele slekta til samboer til å få vite det omtrent samme dag. (Derfor de ikke har fått vite noe enda :ler:) Så da kan vel likeså godt min familie få vite det også antar jeg. Det er bare at ventetiden blir så himla lang hvis man får vite det så tidlig.

Ja. Det kommer nok ikke noen kommentarer, men heller snakk seg imellom. Tror jeg. Jaja, vi får vel bare la det stå til regner jeg med. Det er jo en stund til den 6. juni uansett. :Nikke: Er jeg heldig så blir pappa også hjemme, sånn at jeg slipper å bli sittende der "alene" med mamma og alle tantene.

Håper du også hadde en fin dag idag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg fått gjort en del husarbeid faktisk! :husarbeid:

Jeg har fått vasket to maskiner med vask, ryddet kjøkkenet og badet. Ryddet soverommet og fått sortert ut vintersko og lagt dem klare til å bli lagt i kjelleren. :tommelsmil: Nå er det bare støvtørking og støvsuging igjen. Tror jeg tar det imorgen istedet. Bare jeg får sambo til å gå ut med søppel og ned i kjelleren med skoene nå, så blir det bra.

Edit: Nå gikk visst sambo og la seg.. :sukk: Jeg skjønner jo at han er trøtt og sånn etter en lang dag på jobben, men nå kom han hjem halv åtte, satte seg på PCn og gikk nå og la seg. Trodde vi skulle spise middag og sånn sammen idag, jeg. Plutselig løp klokka litt fra meg, og så kommer sambo og sier at han ikke er så sulten likevel. Hadde håpa at jeg slapp å lage middag, jeg. Men nå må jeg nesten finne på et eller annet, for jeg kjenner kvalmen komme snikende gitt. Uff. Det er så dumt å glemme og spise altså! Går og smører meg en brødskive elns, jeg. I tillegg så klarte han å si at han ikke hadde lyst til å gjøre noe på 17. mai i år, så det gjorde ikke noe at dressen ikke har blitt renset! :trist: Han vet jo hvor moro jeg synes det er å gå i byen og se på borgertoget/spise soft-ice/lakrislisser osv. Det er på en måte noe med stemningen i byen på 17. mai synes jeg. Alle er så glade, og folk roper hurra til hverandre selv om de ikke kjenner hverandre osv. Liker det godt! Jeg vil jo ikke gå alene i år heller. :sukk: Må finne på noe i alle fall. Det er nok for sent å levere dressen på rens nå også. Uff. Jaja. Han kommer nok på bedre tanker etterhvert. Jeg skal jo ikke piske han opp tidlig heller. Jeg skal jo på jobb frem til kl. 14 uansett. Jeg tror dessuten vi skal på middag hjemme hos foreldrene hans. Han kan jo ikke stille i baggy jeans og hettegenser da heller synes jeg. Det går jo kanskje med bare "finklær" da. Hvis jeg kjøper et nytt par jeans og en fingenser elns? Får høre med han i morgen.

Ha en fin kveld og en god natt alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...