Gå til innhold

Glabarn?


GlaJenta88

Anbefalte innlegg

Det er kanskje greit å holde seg unna den mørke fargen nå før sommeren.. Jaja, kan jo alltids stripe og klippe det nå elns og så farge det mørkt når det har vokst litt igjen. Jeg har lagt ut masse bilder av håret mitt "gjennom tidene" på en blogg jeg tror de fleste skal ha tilgang til. Jeg vet jo ikke om dere kommer inn, men jeg tror det skal gå. :Nikke: Hvis ikke så får jeg spørre om hjelp fra Blåmor. Har jo ikke offentliggjort graviditeten osv enda, så det er jo litt dumt om venner og familie oppdager det på kg først. :ler: Så jeg tror ikke gjester skal komme inn på den, men jeg har lagt inn alle nickene til dere her inne i alle fall. :enig:

Jeg ville også gjort håret lysere hvis du skal gjøre noe. Sol og sommer gir lyse striper, samt rask ettervekst, så er sikkert ålreit å gjøre noe som ikke krever så mye vedlikehold, eller? Jeg farget håret brunt i vinter, men ville ha det blondt nå til sommeren, så lot være å farge fra januar til april, tok en runde med lyse striper før påske, og en ny runde nå for et par dager siden. Nå er jeg nesten like blond (men med mye spill) som jeg tidligere var, og er kjempefornøyd. Striper er topp!

:klemmer: til Glajenta og lillebebisen :rødme:

Nå har jeg ordna blogg jeg også! Så nå kan dere vurdere håret! :ler: Men bare håret altså. :fnise: Det er noen merkelige bilder egentlig, men det blir gjerne sånn når man klipper ut de andre på bildet. Jeg er ikke fan av veldig mye vedlikehold, nei. Og nå vokser det håret mitt fryktelig raskt. :sukk: Litt kjipt med lys ettervekst :Nikke: Jeg tenker nå at jeg kanskje skal klippe det opp og kanskje lysere striper.. Hmm.

Si ifra hvis dere ikke kommer inn i bloggen da! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag skal jeg lese! Masse lykke til Miam. Tenk så deilig å være ferdig nå snart, da! :Nikke:

Også skal jeg på kirkegården og plante hos farmor og farfar idag. Sånn at pappa slipper å stresse med det på 16. mai. Dessuten så liker jeg å være der litt egentlig.

Fikk kjøpt fine klær til sambo i går også forresten. :Nikke: Sort Batistini bukse hos Dressmann (sort jeans egentlig.) Hva han egentlig synes om den vet jeg ikke, men jeg tror den kommer til å falle mer i smak etter at jeg har vasket den og den har blitt litt mykere. :Nikke: Også fikk han en lyseblå/nesten turkis penskjorte, og en tøff ytterjakke. Litt sånn trench-coat for herrer egentlig. Han så litt utilpass ut i den, men han var ikke så villig til å prøve klær igår egentlig. Han fikk en vanlig blå Munk jeans også da. Den likte han tror jeg. Men det er jo ikke så rart. En blå olabukse liksom. :ler: Jaja. Han så bra ut i det i alle fall.

Haha, pus har akkurat oppdaget leikaring på TV. Hun satt og nistirret på alle disse som hoppet rundt i ring etter Hardingfela vett. :ler: Rare pusen altså. Og nå ligger hun på lur på ei stakkars skjære. Litt dumt at fuglen er på utsiden av vinduet da. ;) Eller kanskje det er like greit. I går lå hun sånn og "jaktet" på en måke. Så fløy plutselig måken rett opp mot vinduet hvor hun lå på lur, og skremte pus så mye at hun pilte rett under senga på soverommet. :ler: Hun kom ikke ut igjen på ganske så lenge heller. ;)

Snakkes plutselig! Må få kjøpt balkongflagg idag også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med lesinga! Og takk for lykkeønskinger, nå er jeg ferdig! Og det er helt sinnsyyykt deilig!! Tror ikke det gikk sånn kjempebra på eksamen. Første jeg tenkte når vi fikk oppgavene var "faaaen i helvette!" og alle satt bare å rista på hodet og så deprimert ut.. Hehe! Vanskelige oppgaver, menmen.. Skreiv 11 sider, håper på ståkarakter! :) Nå er det i allefall ferie.. Nå skal jeg hjem te ho mor! Hehe! Også blir det bunad, is og brensnut på 17. mai!

Hørtes ut som du kjøpte stiilige klær til mannen! Håper han likte de da :)

Skal sjekke om jeg kommer inn på den bloggen din ja! :) Artig med blogg, jeg har selv, men ikke her da, sånn blogspot - blog! Hehe :ler:

Hehe, høres ut som pusen har jaktinstinktene inntakte i allefall ;) Koser seg sikkert! Bortsett fra når den ble skremt da, hehe, stakaren.

Håper du har en flott dag i det supre været! Kan nesten si god sommer vet du :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer inn i bloggen din, men er ikke noe der inne så vidt jeg kan se ihvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med lesinga! Og takk for lykkeønskinger, nå er jeg ferdig! Og det er helt sinnsyyykt deilig!! Tror ikke det gikk sånn kjempebra på eksamen. Første jeg tenkte når vi fikk oppgavene var "faaaen i helvette!" og alle satt bare å rista på hodet og så deprimert ut.. Hehe! Vanskelige oppgaver, menmen.. Skreiv 11 sider, håper på ståkarakter! :) Nå er det i allefall ferie.. Nå skal jeg hjem te ho mor! Hehe! Også blir det bunad, is og brensnut på 17. mai!

Hørtes ut som du kjøpte stiilige klær til mannen! Håper han likte de da :)

Skal sjekke om jeg kommer inn på den bloggen din ja! :) Artig med blogg, jeg har selv, men ikke her da, sånn blogspot - blog! Hehe :ler:

Hehe, høres ut som pusen har jaktinstinktene inntakte i allefall ;) Koser seg sikkert! Bortsett fra når den ble skremt da, hehe, stakaren.

Håper du har en flott dag i det supre været! Kan nesten si god sommer vet du :fnise:

Jeg har starta en sånn "vanlig" blogg også nå. Desemberlykke Siden det ble litt kluss med den bloggen her inne.. Tror jeg har fiksa det nå, men det er ikke sikkert. Håper at hvis noen kommer inn, så legger de igjen en kommentar. :Nikke: Uansett så legger jeg ikke ut bilder av meg selv på den andre bloggen før om en god uke altså. Vil som sagt ikke røpe meg overfor venner og familie på den måten synes, jeg. Ikke det at jeg har noen venner som aktivt går inn for å søke etter meg på den måten heller da tror jeg, men hvem vet hva man faller over i løpet av uka?

I den bloggen her på kg tenkte jeg at jeg kunne poste magebilder og ultralydbilder og sånn også. Det er jo det som sikkert på kommer på den andre også etterhvert da, men nå har jeg jo posta masse bilder av håret mitt her inne. :ler:

Jeg tror pus kommer til å bli en litt middelmådig jeger egnentlig. Hun har instinktene og ligger stadig vekk på "lur" for å angripe lekene sine, men ute i virkeligheten tror jeg nok hun er litt av en "scaredy cat".

Ja, det er jo helt vilt. Det er varmere i Bergen enn her i Sandefjord for tiden, da. Var jo meldt hele 20 grader i Bergen nå! Holder oss på gode 14-15 fortsatt, vi. Så det er egentlig ganske kaldt når solen forsvinner bakom skylaget. Likevel har det vært skyfri himmel her i går, og jeg tror nok det legges opp til det idag også. :nigo: Bare det er sånn imorgen også, så er jeg fornøyd!

Du som er ferdig med eksamene kan jo si god sommer så mye du orker du, vel! :klemmer:

Kommer inn i bloggen din, men er ikke noe der inne så vidt jeg kan se ihvertfall..

Hmm. Gjør du det nå da? :klø:

Endret av GlaJenta88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, da var lørdag 16. mai kommet, og jeg har fri fra jobben! :hoppe: Det er igrunn litt deilig å sitte her på en lørdag kl. 10 og bare slappe av. Lurte på om jeg skulle ta en ringerunde til de ulike frisørene i byen, men jeg regner med at de har så mye å gjøre at jeg ikke gadd. :ler: Har ikke noe hast med å ordne håret til i morgen uansett. Skal jo på jobb. ;) Jeg tenker jeg kjører noe enkelt, jeg. Som flette eller hestehale. Kanskje jeg krøller litt, kanskje ikke. Eller kanskje jeg skal sette håret opp for én gangs skyld. Det er jaggu lenge siden. Jaja, det stresser jeg med etter dusjen imorgen tenker jeg.

Jeg jobbet forrige lørdag for ei venninne på jobben som skulle i konfirmasjon, så derfor ble det til denne ene dagen med jobb i uken. Vanligvis jobber jeg annenhver helg, både lørdag og søndag, dagvakter. Nå har jeg funnet ut at jeg faktisk tjener mindre på det, enn om jeg jobbet én kveld i uka. F.eks. hver mandag eller onsdagkveld. :sukk: Der har du helsevesenet vettu. Tenk å ha mindre helgetillegg enn ettermiddagstillegg, da. Dessuten synes jeg det er teit at det er like mye tillegg på lørdag og søndag. Søndag er helligdag, og burde hatt mer i tillegg altså. Men nei. :sukk: Får satse på at satsene går betraktelig opp snart! :nigo: Er jo lov å håpe på det i alle fall. :tommelsmil:

I kveld så skal vi til foreldrene mine og spise middag. :sikle: Så det blir bra! Oi! Det glemte jeg! Jeg holdt på å forsnakke meg i byen på fredag. :ler: Når jeg er byen med mamma så prater vi ganske mye om graviditet osv, for hvem er det som egentlig hører etter hva de andre snakker om? Så sant det ikke inneholder "interessante" ordvalg eller er veldig høylytte. I alle fall så stod vi utenfor kjøpesenteret og prata, så kommer plutselig lillesøsteren til sambo forbi. Hun så oss ikke da, og var sammen med en fyr jeg ikke hadde sett før, så hun virket ganske så distrahert av han og la ikke merke til oss en gang. :ler: Jeg fant ut i ettertid at det er den nye typen hennes, da. Så ikke så rart at hun ikke så oss. Og heldig for oss at hun ikke hørte oss ;) Hun fortalte dessuten at hun hadde møtt moren sin i byen også! Så tenk det da. Svigermor finner det ut på den måten?! :nei: Det er ikke bra. Nå er det heldigvis bare én uke igjen til jeg er 12 uker, og 12 dager til ultralyd! (Og 9 dager til eksamen er ferdig :hoppe: / :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix::danser::duskedame: 11 uker :duskedame::danser::strix:

Fra 11 uker og 0 dager til 11 uker og 6 dager av svangerskapet.

Vekt: 5-10 g

CRL: 41-52 mm

OM BARNET

Fosteret er i begynnelsen av denne uken ni uker gammelt. Denne uken dekker øyelokkene øynene, og de åpnes ikke før 27. uke. Lever, tarmer, hjerne og lunger begynner så smått å fungere nå, og hodet vokser ikke fullt så fort lenger. Dermed kan kroppen ta igjen litt og få riktigere proporsjon til hodet. Føttene har til nå stått med fotsålene mot hverandre, men vil sakte men sikkert rette seg ut slik at fotsålene peker bort fra kroppen.

20 små tannknopper finnes nå i gommene. Ved slutten av denne uken samles tarmen igjen i buken, slik at navlebrokket forsvinner. Tynntarmen er også foldet og begynner å få tarmtotter som etter fødselen vil trekke næringsstoffer ut til kroppen. Fordøyelsesmusklene begynner å virke og trekker seg sammen.

Fosteret beveger seg mye, men det er fremdeles for tidlig å kjenne de små sparkene. Men kanskje kjenner du toppen av livmoren like over skambeinet? Snart vil du kanskje få høre det lille hjertet slå. Det slår omtrent dobbelt så fort som ditt, rundt 150 slag i minuttet.

TIL MOR

"Tenk vakre tanker" er et svært gammelt råd. Ikke alltid så lett i en stresset hverdag med fullt program. Jeg har lest at gravide i Kina og Japan pleide å ta seg tid til en daglig meditasjon med babyen. For et flott rituale! Om du ikke er vant til å meditere, kan metoden brukes til en god "pust i bakken," og til å knytte de første bånd mellom deg og barnet ditt.

Kanskje er det nå du kan starte med ditt lille "undringskvarter"? Livmoren, som begynte å vokse tidlig i svangerskapet, ligger fortsatt nede i bekkenet og presser på urinblæren. Jeg tipper at du må late vannet oftere nå. Noen kan til og med tro at de har en urinveisinfeksjon på gang på grunn av denne trangen til stadig å late vannet.

Dette vil endre seg, for om ca. 1-2 uker kommer livmoren opp av bekkenet, og du kan føle en liten oppfylling over bekkenkanten eller symfysen (på norsk; "skambenet" – et forferdelig ord!). Dette kan gi deg en mulighet til å høre barnets første hjerteslag. Apparatet som brukes kalles doppler. Det fungerer etter samme prinsipp som et ekkolodd. Siden de fleste førstegangsgravide ikke kan kjenne barnets bevegelser før ca. 16-20 uke, er dette en stor opplevelse, og for mange en kjærkommen lyd. Bare gled deg!

Føles magen stor og oppblåst, er det et velkjent fenomen. Både hormonene østrogen og progesteron (som står for de fleste av forandringene) gjør glatt muskulatur i hele kroppen din slappere. Dette skjer også i fordøyelseskanalen. Maten kan av den grunn av og til passere langsommere gjennom systemet, og du vil føle deg oppblåst. Dette er positivt for barnet ditt! Det langsomme tempoet fører nemlig til at næringsstoffene suges bedre opp fra blodet ditt. Kanskje er det også hyggelig for passasjeren din at det er liv om bord!

TIL FAR: Den magiske uken

Jeg forstod det aldri helt de første gangene, men faktum er at det finnes noen uker i svangerskapet som representerer et vendepunkt. Min kone talte dagene frem mot den tolvte uken i svangerskapet og så frem til den med forventning.

Det er selvfølgelig ikke uten grunn at svært mange kvinner er opptatt av akkurat denne uken. Vi lever i en tid hvor statistikk, forskningsrapporter og informasjon er en del av hverdagen, og alle vordende mødre ved at sjansen for spontanabort er minimal etter denne uken. Det innebærer naturligvis mindre engstelse og uro. Med det følger også en sterkere glede og forventning i forhold til barnet som skal komme og tiden som er igjen. Det vil også smitte over på deg.

Mens svangerskapet så langt på mange måter har vært forbeholdt kvinnen, er dette også starten på en fase hvor du som far vil bli mer fysisk delaktig. Planleggingen av praktiske ting blir mer konkret, enten det dreier seg om navnevalg, barnerom, utstyr eller diverse andre innkjøp. Ultralydundersøkelsen nærmer seg, og om ikke så mange uker vil du også kunne kjenne barnet bevege seg. Det er på mange måter nå det begynner.

Barnet ditt har vokst fra å være et ørlite embryo til å bli et foster med alle organer det noen sinne vil ha. Barnet kan krølle tærne og sparke, og har til og med fått øyelokk! Selv om det fortsatt er veldig lite, kan du så smått begynne å forestille deg hvordan det er. Det begynner å likne et lite barn!

Ukens sitat:

"Liv i nuet, vent ikke til i morgen; plukk livets roser i dag."

Pierre de Ronsard

Edit: Åhh, bebisen kan krølle tærne! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Krangla med sambo idag. Og vi som aldri krangler, da. :sukk: Nå har han plutselig slått seg helt vrang og nekter å gjøre en dritt i morgen. Han vil gjøre som han vil, for det er han som bestemmer over hva han skal gjøre. Jeg kan ikke fortelle han hva han skal bruke tid på. Jeg skjønner jo det, men det betyr jo ganske mye for meg dette her, og i alle fall i år som er siste året det bare er oss to. Jeg klarer ikke få han til å forstå at det faktisk betyr så mye, for da kommer bare "Det er så mye som betyr så mye for deg. Jeg bryr meg ikke om en dritt av sånne ting, jeg. Når skal jeg få lov til å bestemme?!" Skjønner ikke hvorfor han gjør sånn heller. Blir jo ikke noe bedre når jeg er såpass hormonell som jeg om dagen. Klarer jo ikke se ting klart jeg heller. Nå er jeg bare mest irritert på at han ikke sa noe første gangen han prøvde klærne på. Da kunne jeg jo ha byttet dem idag i alle fall. Pokker at ikke dressen er i brukbar stand altså. Da hadde det vært så mye enklere. Står opp, tar på seg hva enn han vil, dusjer, tar på seg dress, drar ut, kommer hjem, tar av dress, sover. Nå blir det jo bare et himla stress. Sier at han kommer til å skifte osv. Kikker ned på buksa, som egentlig er helt like alle de andre buksene, bortsett fra at den er sort, og sier at ja. "Jeg kommer jo bare til å bruke den to ganger i året da. Bortkasta penger altså." Også blir jeg så sint i tillegg. Skjønner ikke hvorfor han ikke kan gjøre en liten innsats liksom. Jeg veit at hvis han hadde vært ungkar, så hadde han bare dratt på seg et eller annet og tuslet til foreldrene sine på ettermiddagen. Thats it. Jeg skjønner at det er stress for han at det "alltid" er jeg som skal bestemme, men jeg tror ikke han skjønner hvor mye jeg allerede har droppa og forsøkt å møte han på halvveien. Jeg har jo sagt at det er greit at vi ikke skal til byen, evt. om jeg tar en tur sammen med foreldrene mine. Det blir jo ikke ordentlig 17. mai uten bytur, selv om jeg synes det er mye stress jeg også. Jeg tenkte også at han skulle få slippe å sitte i noe så stivt som en dress tross alt er. Kan ikke fatte at en sort olabukse, blå skjorte og en sort jakke skal skape så mye problemer. :sukk: Og det er klart at det også er for min egen del. Jeg vil ikke bli sett sammen med han slasken som ikke gadd å pynte seg det døyt på 17. mai, heller. I tillegg til hvor skuffet foreldrene hans kommer til å bli når han kommer slengende i hullete bukser og møkkete jakke. Og han skal bli pappa og et forbilde i desember. :sukk:

Jeg skal ikke overpynte meg jeg heller. Jeg skal ha en helt enkel rød, sommerlig kjole og hvit dressjakke. Så det er jo ikke helt graden av hvor pyntet man er det er snakk om heller. Uff. Sikkert ikke helt riktig arena for å få utslipp for den dritten her denne dagboken, men jaja. Jeg fikk det ut i alle fall. :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så kjedelig at dere kranglet da.. Det er jo i allefall ikke noe gøy. Dumt at han ikke har noe lyst å være med på ting på 17. mai da, men han må jo pynte seg liiitt da, synes jeg, det er jo tross alt nasjonaldagen vår :)

Håper dere fikk en hyggelig dag uansett da, og at dere fikk ordnet opp sammen. Ha en fin mandag da du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, så kjedelig at dere kranglet da.. Det er jo i allefall ikke noe gøy. Dumt at han ikke har noe lyst å være med på ting på 17. mai da, men han må jo pynte seg liiitt da, synes jeg, det er jo tross alt nasjonaldagen vår :)

Håper dere fikk en hyggelig dag uansett da, og at dere fikk ordnet opp sammen. Ha en fin mandag da du :)

Joda, alt i orden her! Er vel jeg som tar litt for mye på vei for ting om dagen. Haha, skylder på hormonene, jeg. Er tross alt ikke så ofte jeg kan det, så disse månedene som kommer er det jo fint å ha noe å skylde på.

Han er en merkelig mann han samboeren min, altså. I går tok han på seg alle de nye klærne, og tok omtrent ikke jakken av inne engang. Han fikk masse skryt for både bukse, skjorte og jakken. Kanskje det var det som gjorde det. Jeg vet ikke. Hadde det ikke regnet så fryktelig på morgenen idag, så hadde han nok brukt jakken på jobben også. :ler: Fikk ikke spist soft-ice igår, da. Men fikk kjøpt lakrisen, og sett borgertoget :Nikke: Og spist tre middager! :sukk::roll:

Etter "krangelen" (var vel egentlig bare jeg som lashed out og han som forsøkte å rettferdiggjøre det han sa med tåpelige argumenter :ler:) på fredag, så pratet vi faktisk endel om barneting. Om navn vi kan tenke oss, når vi skal begynne å kjøpe ting, hva han synes om å kjøpe ting brukt og sånn. Også fant jeg ut at Glagutten ikke ser muligheten for at det blir jente. :ler: Han bare; Vi trenger ikke finne et jentenavn, da, for det er jo en gutt. Først så trodde jeg han bare tulla, men etterhvert viste det seg at det var helt alvorlig. Jeg sa jo at jeg ikke helt likte den tankegangen, ettersom jeg ikke ville at han skulle bli "skuffet" hvis det var en jente. Det betyr jo tross alt ikke at han ikke er noe mindre mann, selv om han ikke får en sønn på "første forsøk". Men som han sa; Han visste det var en gutt når moren hans gikk gravid siste gangen også. Og det var det jo. (Men om han har slike "evner" eller om det kun var lykkeønskninger ettersom han hadde to lillesøstre fra før av, det vet jeg ikke.)

Selv har jeg 0 følelse overfor hvilket kjønn det er. Jeg har drømt masse om tvillinger da, men da er det én av hvert kjønn. Sikkert sånn at jeg ikke skal få noe hint. :fnise: Herrefred. Hvis det viser seg at det er TO der inne, vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg altså. Det er jo kanskje greit å bli ferdig med to stk på en gang, og søsken som er født tett har jo enorm glede av hverandre, menneh.. Nå bor vi jo i en to-roms. :sukk: Og har virkelig ikke råd til å kjøpe en ny leilighet med det første heller. Satser på ett stk friskt barn i magen, ja. Men for all del. Alle mageboere er velkomne! :Nikke:

Gikk bra på jobben igår også. Nå skal jeg ikke jobbe før jeg er 13 uker på vei! Wuhoo! Så da er jeg i 2. trimester og det er ikke så farlig om folk får vite det lenger. Fikk et konkret spørsmål fra en av de mastete gamle damene jeg jobber sammen med igår, da. Og da benektet jeg for harde livet. :ler: Var ikke akkurat sånn jeg tenkte jeg skulle fortelle det på jobben. Men jeg tenker hun ler godt når hun får vite det senere, ja.

Kommer folk inn i bloggen nå forresten? :klø:

Mandagen som skulle brukes flittig til eksamensjobbing ble til at jeg laget en veske til mamma istedet. (Tenkte jeg skulle legge albumene oppi der i bursdagsgaven) Nei, jeg tror jeg blir en flinkere førskolelærer enn økonom eller jurist, ja. :ler:

Sambo jobber overtid, så jeg har utsatt husarbeidet litt idag også. Liker å være ferdig med det jeg skal gjøre før han kommer hjem. Føler at folk går så i veien når jeg skal gjøre rent, at jeg liker å gjøre det når jeg er alene hjemme. Litt sær, men sånn er det bare. 10 dager til jeg skal til gynekologen forresten! :hoppe: Og forhåpentligvis også ultralyd! Gleder meg masse! Og bildet kommer i bloggen :nigo:

Håper du også har en deilig mandag 18. mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så braa han fikk mye skryt av klærne da, da er det kanskje ikke så galt alikevel ;) Hehe.. Jeg kommer forresten ikke inn på bloggen enda nei, det står bare velkommen til bloggen, også er hele siden hvit, kjemperart! :klø:

Spennende med gynekologtimen snart da, spesielt om du får ultralyd!! Ojojoj! :jepp:

Jøss, kanskje den samboeren din har litt overnaturlige krefter, hehe! Hvordan sier han at han vet det da, er det bare en feeling? :) Såå artig om det stemmer da! :ler::) Bare barnet er friskt og fint, så spiller det vel kanskje ikke noen rolle, selv om det hadde sikkert vært gøy med en av hver eller noe, etter hvert altså :fnise:

Får vi høre noen av navnene dere har diskutert da, eller er det litt hemmelig enda kanskje? :sjenert:

I dag har jeg, søsteren min og noen småsøskenbarn raket sandvolleyballbana nedom huset vårt. Hehe, vi har oss noen sånne innfall her i familien skjønner du, vi laget nemlig til en bane for et par år siden, vi har jo fjøra rett nedom her da, så lett tilgang på sand :fnise: Også spilte vi litt etterpå, men ungene var helt ville, så det ble mest tøys og tull! Vi bruker å ha "volleyballturnering" om sommerene, når alle i slekta er hjemme, hehe! :)

Lykke til med eksamenslesing nå da, tror kreativiteten din bobler over alt som heter eksamenslesing ;) Tror du blir flott førskolelærer da! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Lenge siden jeg har vært innom, vært "busy" med feiring hele helgen!!

Godt å se at det ordnet seg med deg og sambo da... Kjedelig med krangling, men av og til så er det det som skal til for å rense lufta! :enig:

Og det virket da jammen som han likte klærne allikevel du!

Jeg synes det er kos å kjøpe nye klær til mannen, men dessverre ikke så ofte jeg får gjort det i og med at vi har hatt det litt trangt økonomisk sett...

Jeg er muligens litt blond, men jeg ser ikke linken til bloggen din engang jeg... :klø:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror jeg fikk det til :klø: Du må huke av for private blog, slik at bare du kan se den. I den såkalte private klubben, søker du opp medlemmene du vil skal ha tilgang. Det må ikke være huket av for at gjester skal kunne lese eller kommentere bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så braa han fikk mye skryt av klærne da, da er det kanskje ikke så galt alikevel ;) Hehe.. Jeg kommer forresten ikke inn på bloggen enda nei, det står bare velkommen til bloggen, også er hele siden hvit, kjemperart! :klø:

Spennende med gynekologtimen snart da, spesielt om du får ultralyd!! Ojojoj! :jepp:

Jøss, kanskje den samboeren din har litt overnaturlige krefter, hehe! Hvordan sier han at han vet det da, er det bare en feeling? :) Såå artig om det stemmer da! :ler::) Bare barnet er friskt og fint, så spiller det vel kanskje ikke noen rolle, selv om det hadde sikkert vært gøy med en av hver eller noe, etter hvert altså :fnise:

Får vi høre noen av navnene dere har diskutert da, eller er det litt hemmelig enda kanskje? :sjenert:

I dag har jeg, søsteren min og noen småsøskenbarn raket sandvolleyballbana nedom huset vårt. Hehe, vi har oss noen sånne innfall her i familien skjønner du, vi laget nemlig til en bane for et par år siden, vi har jo fjøra rett nedom her da, så lett tilgang på sand :fnise: Også spilte vi litt etterpå, men ungene var helt ville, så det ble mest tøys og tull! Vi bruker å ha "volleyballturnering" om sommerene, når alle i slekta er hjemme, hehe! :)

Lykke til med eksamenslesing nå da, tror kreativiteten din bobler over alt som heter eksamenslesing ;) Tror du blir flott førskolelærer da! :jepp:

Ja, jeg tror nok han fikk litt mer "boost" da, gitt. Haha, moren hans var jo helt himmelfallen. "Hvordan har du klart å få på han sånne klær da? Tenk. Buksa sitter jo så fint på han. Han har jo rumpe der han burde han den, jo. Ikke nede på knehasene! Så flott farge på den skjorta, da." Osv. :ler:

Jeg tror alle skal komme inn i bloggen nå, i alle fall. Tror jeg har fått fikset det. :Nikke:

Han bare vet det, sa han. :ler: Men jeg vet ikke om det er "lykkeønskninger" eller noe mer, gitt. Vi får se på den ordinære ultralyden tenker, jeg. Men det blir neppe før i juli elns. Tror det skal være et sted mellom uke 18-20. Tviler på at det er tydelig neste torsdag, nei. :ler: Men bare hjertet slår og den hopper og spretter er jeg fornøyd i alle fall. :Nikke:

Når det gjelder navn er jeg litt forvirret for tiden. Tror ikke vi kommer til å bestemme oss helt før barnet er ute uansett, men må jo ha noen alternativer klare til den tid i alle fall. Helt siden jeg var liten har jeg bestemt meg for at jeg skal ha 5 barn. Først gutten Marcus, så jenta Catharina, så tvillingguttene Benjamin og Christopher og sist attpåklatten Rachel. :ler: Nå er jeg ikke så sikker på disse navnene lenger. Samboer bare; Har ikke du navnene klare uansett, da? Haha, han må jo nesten få lov til å ha noen meninger og forslag han også synes jeg. Dessuten så heter jo halvparten av alle smågutter Marcus/Markus egentlig. Jeg er ikke så veldig fan av sånne urnavn heller da.. Gamle norrøne gudenavn osv. Odin, Frøya osv er fine navn, men ikke så veldig meg egentlig. Liker tanken på oppkalling også, men vil jo gjerne kalle opp etter både min og hans side. Min bestefar gikk bort nå i januar, og han het Kristian. Det navnet synes jeg passer godt både til små barn og voksne, men han selv var veldig imot oppkalling. Da blir det jo litt feil å kalle opp barnet etter han egentlig. Selv om Catharina kan muligens bli en oppkalling etter Kristian? :klø: Tja. Mer endelige navn kommer sikkert til å komme etterhvert. :Nikke:

Så koselig med volleyballturnering, da! Det hørtes jo kjempegøy ut!

Første eksamen imorgen. Har på følelsen av at jeg kommer til å slite litt for å komme over 40%, men shit au. Det går det som går. Hvis ikke så javel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...