Gå til innhold

Glabarn?

GlaJenta88

Anbefalte innlegg

Gleder meg til ultralyd oppdatering :)

Spennende med UL i dag da :nigo:

Tja, det var egentlig ikke så spennende at det gjorde noe likevel, gitt. Alt var fint med den lille, men den lå rart til, jeg hadde foranliggende morkake og han mente at jeg var 16+5 idag (noe jeg ikke tror kan være, mtp når jeg fikk den positive testen). Så vi fikk en ultralyd til den 20. juli istedet! Fosteret vokser jo i rykk og napp, og mtp at jeg, ut fra forrige ultralydtermin, er 17+6 idag, er det jo litt tidlig med den ordinære ultralyden sånn egentlig. Den skal jo egentlig være et sted mellom 18-20 uker har jeg lest. Den 20. juli er jeg 19+2 eller 20+3 i alle fall. Evt. et eller annet sted i mellom. Han målte ikke noe særlig, men viste oss ryggrad, ansikt og det bankende hjertet da. Glagutten var meget stolt når vi gikk ut derfra, så dermed var egentlig jeg fornøyd. Han mente ganske bestemt av det var noen ganske så maskuline knær han så, så han står fortsatt på sitt. :fnise: Får håpe vi har bedre "flaks" neste gang, da. Litt dumt at vi ikke fikk vite kjønn idag, men shit au. Sånn er det bare. Det er fortsatt "bare" én, og den er frisk og rask. Alt er bra!

Jeg skal på polet i morgen, for å se om jeg finner en alkoholfri rødvin uten så mye garve (sommerfesten skal bestå av ost, vin og kjeks, og jeg som ikke kan spise ost laget av upasteurisert melk, type brie, eller drikke vin, må jeg nesten belage meg på å ha med eget.), og så skal jeg måle soverommet samt leite litt etter egnede møbler på ikea.no osv. Det er igrunn hele planen for morgendagen. :nigo: Muligens jeg får lagt meg litt ute på verandaen også, hvis jeg orker. Mer kommer nok i morgen. Nå skal jeg se episode 3, sesong 5 av Grey's. :Nikke: Kjære tid, nå har jeg nesten sett hele serien! :hakeslepp: Jeg er ikke drøy altså! :fnise:

Snakkes plutselig!

Ps. Lurer fortsatt veeldig på hva det er for noe i magen altså.. :babyjente: eller :babygutt:

Endret av GlaJenta88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjedelig at det var for tidlig med ordinær UL da, men sikkert moro å se den lille likevel! Og nå får dere jo en ekstra titt på bebisen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at det var for tidlig med ordinær UL da, men sikkert moro å se den lille likevel! Og nå får dere jo en ekstra titt på bebisen :lur:

Ja! :fnise: Det var det jeg tenkte også. Vi er så nysgjerrige vi, at jeg er sikker på at hvis alt av målinger hadde gått i orden idag, men at vi ikke hadde fått vite kjønn, så måtte vi bestilt en privat i tillegg.. :ler: Det er jo billigere å gjøre det på denne måten. Vi har dessuten snakket litt om å kanskje bestille 3D-ultralyd senere i svangerskapet, siden denne ultralyden i dag tross alt var så tidlig, men nå vet jeg ikke helt lenger. Vi får se hva som skjer den 20. juli, og så ta utgangspunkt etter det. Litt kjedelig når morkaka ligger sånn også.. Da tar det jo sikkert lang tid før jeg kjenner liv osv. Men bare ukene går så kjenner man det vel uansett kan jeg tenke meg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at alt er bra med den lille da i alle fall! :hoppe:

Har du lagt en alternativ strategi for å fortelle det til kollegaene i morgen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt at dere ikke fikk vite kjønn da... Men godt å høre at alt står bra til :jepp:

Og samboeren din hørtes jo veldig veldig stolt ut da - koselig!

:ler: litt av de maskuline knærne :ler:

Håper du fant en god alkohol fri vin, synes de jeg har smakt er helt pyton...

Jeg er også litt nyskjerrig på alternativ strategi når du skal slippe nyheten for dine kolleger :)

Kos deg masse med fri og helg!! :hoppe:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at alt er bra med den lille da i alle fall! :hoppe:

Har du lagt en alternativ strategi for å fortelle det til kollegaene i morgen da?

Ja, alt var fint i magen! Og det er jo godt. Det viktigste er igrunn at det er ett stk friskt barn som kommer i november/desember, ja. Litt dumt at jeg egentlig ble satt tilbake en hel uke da, men jaja. Jeg beholder tickeren min frem til 20. juli i alle fall! Det er jo litt dumt også egentlig. Nå har jeg fri, sola skinner og livet er igrunn ganske så bra, men jeg sitter bare å venter på at tiden skal fly forbi.. :fnise: Jaja, tida går jo uansett. Selv om jeg tenker på det eller ikke.

Ang. den alternative strategien, så er jeg litt usikker. Det er dessuten mulig at jeg kommer litt senere enn de andre, men det gjør kanskje ikke noe. Det blir jo mindre "haloi" jo tidligere på kvelden jeg tar det, og jo mindre vin de har fått i seg. ;) Gleder meg jo ikke til å høre fødselshistorier egentlig, men jaja. Mulig jeg bare sier det rett ut. "Jeg sier det høyt til alle, sånn at jeg slipper å gjenta meg selv så mange ganger idag; Jeg er ca 18 uker på vei idag, jeg. Så Glagutten og jeg venter barn i desember, vi!" Elns. Da har jeg fått gitt mye sjokkerende informasjon på en gang, og så får de bare reagere som de vil. Dessuten kan jeg jo nevne at jeg derfor har tatt med egen alkoholfri vin, og ikke vil ha noe punsj. :fnise:

Jeg er veldig glad for at jeg allerede har fortalt det til avdelingslederen da! :Nikke: Og det bare bare hun som er der som vet det fra før også. Bedre å ikke drøye det så mye mer da synes, jeg.

Dumt at dere ikke fikk vite kjønn da... Men godt å høre at alt står bra til :jepp:

Og samboeren din hørtes jo veldig veldig stolt ut da - koselig!

:ler: litt av de maskuline knærne :ler:

Håper du fant en god alkohol fri vin, synes de jeg har smakt er helt pyton...

Jeg er også litt nyskjerrig på alternativ strategi når du skal slippe nyheten for dine kolleger :)

Kos deg masse med fri og helg!! :hoppe:

Ja, jeg også synes det var litt dumt ang. kjønn, gitt. Det blir så mye mer "personlig" da på en måte.. Litt rart kanskje, men sånn er det for meg i alle fall. Når jeg kan referere til den lille i magen som gutten min eller jenta mi, så blir det så mye mer virkelig også. Hehe, jo, han samboeren min altså, og disse maskuline knærne. Jeg er sikker på at etter barnet er født, så kommer vi til å stå ved stellebordet og beundre de flotte knærne til barnet. Samt le godt av hvor "maskuline" de er. :fnise:

Jeg har funnet en "god", halvtørr, musserende vin fra før, da. Men det passer seg ikke å drikke hvit, musserende til ost og kjeks. (Nå skal jo ikke jeg spise sånne mykoster uansett, da. Så jeg håper noen har tatt med litt "vanlig" ost også.. Hvis ikke blir det noen tørre kjeks på meg, ja.) Kan jo fint drikke rødvin uten å spise også da, for all del. :fnise: Det fungerer godt med vanlig rødvin i alle fall.

Jeg tror den beste strategien er å bare få alles oppmerksomhet tidlig, også bare plumpe det ut. Ferdig med saken. Sagt er sagt på en måte. Jeg har dessuten kjøpt meg en mammatopp på H&M idag, så den fremhever jo kanskje magen litt også. Føler meg fortsatt bare feit egentlig, men sånn er det vel bare. Plutselig en dag våkner jeg opp, også har jeg den gravidmagen! :fnise: Når jeg ligger på ryggen så er magen fortsatt nesten helt flat.. Det er også litt merkelig. Jeg kan jo kjenne at livmoren har kommet nesten opp til navlen, men den stikker ikke noe særlig utover enda. Det har kanskje noe med denne morkaken å gjøre. Hva vet vel jeg? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag er jeg jo, kanskje, 18 uker på vei også! :hoppe: Det betyr jo at barnets ører kom på "riktig plass" i forrige uke, og hører nå! Dessuten har øynene kommet seg på plass, og barnet sparker, visstnok, hardere. Fingertupper og tær utvikler nå sine særegne avtrykk også. Det er jo litt fint å tenke på, da. :rødme:

Jeg har kjøpt en navnebok idag, forresten. Huff, dette med navn er jammen ikke lett! Det eneste jeg egentlig har bestemt meg for er; Kriterie nr. 1: Jeg vil at barnet skal ha mitt navn som mellomnavn, og Glaguttens etternavn. Jeg regner med at det er sånn jeg vil gjøre det når vi en gang i verden får somlet oss til et bryllup, og dermed vil jeg at hele familien skal ha et etternavn. Likevel er mitt et etternavn som kun tilhører min familie her i Norge, hans er det flere familier som har. Dog ikke så veldig mange. Hans etternavn i ssb; 1394. Mitt etternavn: 50. Dessverre fungerer de dårlig sammen, så jeg vil ikke at barnet skal bruke det. Kun ha det som "pynt" i pass og andre offentlige dokumenter. Slik at når h*n blir større, så kan de velge om de vil beholde det, fortsette å bruke det eller kun bruke etternavnet. Samboer mener at barnet kun skal ha et av etternavnene, og da egentlig mitt. Det er jo ganske uvanlig synes jeg, men jaja. Jeg vet ikke helt. Er litt tradisjonsbunden føler jeg, at jeg vil ta hans navn når vi en gang gifter oss. Jaja, men pga et mellomnavn og et etternavn, så vil jeg kun ha et fornavn. Gjerne et kort navn.

Kriterie nr. 2: Jeg vil ikke at barnet skal måtte stave navnet sitt hvorhen h*n skal. Dermed burde det helst være et godt internasjonalt navn, men med gode norske røtter. F.eks. David, Julie osv. Men, jeg har heller ikke så lyst til at min sønn eller datter skal komme i klasse med 3-4 andre med det samme navnet, så disse 10 mest populære navnene har jeg lyst til å styre litt unna. Type Mathias, Sarah osv. Selv om jeg liker de fleste av 10 på topp-navnene, så vil jeg at barnet skal være litt mer "originalt" enn det, men uten at det blir for "sært" også. Jaja, vanskelig er det i alle fall.

Ble litt avbrutt her nå. Samboer kom hjem, og vi fikk prata ganske lenge om navn, samt bladd sammen i boka. Nå er han i dusjen, og jeg burde starte å gjøre meg litt mer klar for å dra egentlig.

Ny oppdatering kommer enten i kveld eller i morgen tenker jeg. :Nikke: Det kommer an på hvor sent jeg kommer hjem, og hvor trøtt jeg er når jeg kommer hjem. :nigo:

Snakkes plutselig i alle fall!

Ps. Hvis det er noen av dere som har noen knakende gode navn å komme med, så tar jeg imot med takk! Både gutt og jente behøves ;)

Edit: C-kjendis!! :hoppe:

Endret av GlaJenta88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så glad av å lese i andres graviditetsdagbøker - da mimrer jeg litt om min tid som gravid og det første møtet og alt jeg har lært om meg selv og minimann. Det er jo ikke det at jeg er supererfaren heller tvert imot, det er bare det at man opplever så utrolig mye fantastisk.

Du har en nydelig fin tid foran deg :rødme:

(litt babysyk :sjenert: ... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å høre at alt stod bra til med lillebebisen i magen da! Litt kjedelig å ikke få vite kjønn regner jeg med, men dere får jo kanskje vite det neste gang :)

Håper det står bra til ellers! Jeg sitter med en halvvirkende pc og den andre er på rep, men når har jeg endelig fått liv i denne gamle kassa :fnise: Jeg skal lese meg skikkelig opp når jeg får igjen den andre pcen ;)

Ellers vil jeg fortelle det at jeg i dag ettermiddag fikk jeg meg et nytt søskenbarn! Det var kjempestas :) Artig med en liten en igjen på farssida av slekta, den yngste (før denne nye lille gutten) er 8 år så, hihi. I allefall kjempekoselig! Og om to uker skal søskenbarnet mitt ha barn! Haha, artig med et sånt "missing link" :ler:

Her er jo såå mange fine navn ute å går! Utrolig mange fine :) Jeg har allerede halvbestemt hva min fremtidige jente skal hete slik jeg synes det nå da ;) Hun skal hete Tirill! Men guttenavn er såå vanskelige.. Jeg synes Noa er ganske fint da! Også har jeg fått litt sansen for Tarald, hehe.. Nei, det er ikke lett! Lurer på hva mine unger kommer til å hete, hah :ler:

Her har det vært knallvær i to uker nå, og det er helt utrolig!! Vi er ikke akkurat bortskjemt med sommer på denne kanten av landet :lete: Deilig er det i allefall :)

Håper du nyter sommeren!

Blir spennende å høre om "avdukingen" som skal skje på festen da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så glad av å lese i andres graviditetsdagbøker - da mimrer jeg litt om min tid som gravid og det første møtet og alt jeg har lært om meg selv og minimann. Det er jo ikke det at jeg er supererfaren heller tvert imot, det er bare det at man opplever så utrolig mye fantastisk.

Du har en nydelig fin tid foran deg :rødme:

(litt babysyk :sjenert: ... )

Heisann! :vinke: Ja, det er en ganske utrolig opplevelse dette her, og jeg føler meg faktisk litt priviligert som får lov til å oppleve det! Jeg synes det er litt synd at jeg skulle få en foranliggende morkake, da. Da kommer det nok til å ta litt tid før jeg merker noe liv, men noen spark kommer jeg nok til å merke uansett tenker, jeg. :Nikke: Jeg gleder meg veldig i alle fall!

Kanskje det er på tide å produsere søsken til minimannen din, da? :lur:

Så bra å høre at alt stod bra til med lillebebisen i magen da! Litt kjedelig å ikke få vite kjønn regner jeg med, men dere får jo kanskje vite det neste gang :)

Håper det står bra til ellers! Jeg sitter med en halvvirkende pc og den andre er på rep, men når har jeg endelig fått liv i denne gamle kassa :fnise: Jeg skal lese meg skikkelig opp når jeg får igjen den andre pcen ;)

Ellers vil jeg fortelle det at jeg i dag ettermiddag fikk jeg meg et nytt søskenbarn! Det var kjempestas :) Artig med en liten en igjen på farssida av slekta, den yngste (før denne nye lille gutten) er 8 år så, hihi. I allefall kjempekoselig! Og om to uker skal søskenbarnet mitt ha barn! Haha, artig med et sånt "missing link" :ler:

Her er jo såå mange fine navn ute å går! Utrolig mange fine :) Jeg har allerede halvbestemt hva min fremtidige jente skal hete slik jeg synes det nå da ;) Hun skal hete Tirill! Men guttenavn er såå vanskelige.. Jeg synes Noa er ganske fint da! Også har jeg fått litt sansen for Tarald, hehe.. Nei, det er ikke lett! Lurer på hva mine unger kommer til å hete, hah :ler:

Her har det vært knallvær i to uker nå, og det er helt utrolig!! Vi er ikke akkurat bortskjemt med sommer på denne kanten av landet :lete: Deilig er det i allefall :)

Håper du nyter sommeren!

Blir spennende å høre om "avdukingen" som skal skje på festen da ;)

Her står alt bra til! Så dumt med sånne pc-problemer da, men heller at de kommer nå i sommerferien enn midt i semesteret. Jeg liker dårlig pc-problemer midt i semesteret!

Så moro med en "ny" kusine eller fetter da! Jeg får neppe flere søskenbarn, da min eldste er 37 og den yngste er 9. :fnise: Tror ikke mine onkler og tanter har planer om flere nå altså. For all del, noen av dem kan jo sikkert finne på det, men det blir så veldig "attpåklatt" i så fall. Sambo derimot, fikk en kusine for halvannet år siden. Men nå er jo hans tanter på alder med mine kusiner, ettersom hans mor er den eldste i sin søskenflokk og min mor er den yngste. Kusinene og fetterne mine har jo begynt å få barn nå da. Jeg har faktisk termin rundt samme tid som den ene kusina mi! Men hun bor i Oslo, så vi kommer nok ikke til å se hverandre så mye at det gjør noe. Hun har ca 14. november tror, jeg. Mens jeg da varierer fra 5.-11. desember.

Tirill og Noa er jo kjempefine navn! Tarald passet ikke heelt min smak, men synes at det klang fint sammen med Tirill mtp søskenpar og slikt. :Nikke: Uff, sambo og jeg hadde jo alle 5 navn klare leenge før vi ble gravide, men nå er det brått så mye mer alvorlig. Vi blar og leter i navneboka, da.

Det har virkelig vært flott vær her også! Litt for varmt når man skal jobbe på et sted uten klimaanlegg, men shit au. Det går for det. Igår derimot kom det plutselig masse regn, lyn og torden! Det var meldt på indre østlandet, og der mener jeg bestemt at jeg ikke bor mtp at byen ligger ved vannet ;) Men det hørte ikke tordenværet på gitt! Det er flott vær igjen nå da, så det gikk fort over. Tror det er meldt litt regn i neste uke, men det gjør egentlig ikke så mye. Det er godt å få renset litt opp i luften også. Bare det ikke regner så lenge av gangen, så er det greit med regn.

Avdukingen kommer snart! Sammen med et magebilde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, dette blir bare en kort oppdatering, for nå fikk jeg plutselig litt dårlig tid! Men jeg hadde det kjempekoselig igår, til tross for mye forsinkelser fra min side. Jeg skulle ha vært der kl. 19, og jeg kom 20.30. Men, det var jo ikke særlig mat uansett, bare ost, vin og kjeks, så det gjorde ikke så mye synes jeg. De aller fleste var i livat og godt humør, samtidig var det veldig moro å se dem i "sivil" igjen. Det er ikke så mange ganger i året jeg gjør det. Vanligvis er det hvite bomullsbukser og lange kjortler. ;) Fordi vi satt veldig spredt, fikk jeg ikke fortalt det før seeent på kvelden. Hun ene skulle dra rett over kl. 24, og da sa jeg at jeg gjerne ville si noe før noen dro. Haha, gjett hvordan de reagerte da? :fnise: De klappet for meg! :hoho: Det er det merkligste jeg har vært med på! Også mange koselige ord da såklart. Dessuten slapp jeg unna fødselshistorier og slikt siden jeg slapp nyheten så sent! :nigo:

Så da vet nesten alle på jobben det i alle fall! Dessuten tror jeg ikke at jeg kan skjule det stort lenger heller..

post-23721-1246697708_thumb.jpg

Den begynner jo å ta form nå synes, jeg.

Nå skal jeg visst jobbe på vip-losjen på stadion idag (derfor det ble noe forsinkelser igår), da. Servere mat, vin, øl o.l. til vip'ene ;) Haha, sjefen for serveringen ringte meg helt fortvilet i går, og fant ingen til å hjelpe. Så etter en heftig ringerunde (alle mine venner er visst i Spania, Italia, Tyrkia, arrangerer beachfotball, er coach på beachfotball, skal spille beachfotball eller se på, evt jobber selv andre steder), så endte jeg opp med å ta jobben selv. :sukk: Jeg vet ikke hvor mye jeg orker sånn egentlig, men tross alt går det fint på sykehjemmet! Bare jeg drikker nok vann, skal det nok gå fint tenker, jeg. Men jeg får med meg den 17 år gamle søsteren til sambo for å hjelpe da. Hun kan jo ikke servere alkohol, men rydde sammen glass og servere mat kan hun. Så jeg skal ned dit nå i 11-tiden for å hjelpe med å finne noe hun kan ha på seg som ikke er så preget av hennes personlige "stil". Hun er litt sånn svartkledd og mye eye-liner for tiden.. :sukk: Man skal ikke pynte seg for å dra på jobb som servitør, men man trenger ikke skremme vip'ene heller ;)

Så da skal jeg jobbe under hele kampen idag, mamma og pappa er på fly sørover, broren min er på ferie hos tante på sørlandet og onkelen min skal ha stand med butikken sin i Stavern. Så da blir det 7 tomme seter der vi pleier å sitte dessverre. (Sambo vil ikke alene, og fetteren min er nok med onkel i Stavern eller gidder ikke å dra alene). Jaja, jeg får jo med meg kampen i alle fall. :Nikke: Jobbtiden er ca 13-19 tror jeg. Det kommer nok litt an på hvor raske vi er til å rydde. ;)

Mer oppdatering kommer kanskje senere. Må jo ha noe mat i kveld også. Vet ikke helt hva vi skal finne på, men noe blir det nok. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann! Magen begynner å vokse nå ja :biggrin:

Gøy at nyheten ble så godt mottatt av kollegaene dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi! det var en kjempefin :gravid: mage! Har virkelig begynt å vokse!

Navn er vanskelig ja... jeg har egentlig mine navn klare også, men tror ikke jeg klarer å bestemme meg før enn han/hun har kommet til verden ( :ler: og jeg som ikke er gravid enda engang). Må liksom se om han/hun passer til navnet først.

Jeg liker gamle norske navn da. Så det blir nok noe sånt som Snorre, Gard, Ingrid, Amalie o.l. :Nikke:

Ønsker deg en fortsatt fin mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann! Magen begynner å vokse nå ja :biggrin:

Gøy at nyheten ble så godt mottatt av kollegaene dine :)

Ja, nå kommer den seg. Ser litt mer gravid ut, og ikke så tjukk ut nå.. :fnise: Jada, de tok det svært så bra egentlig. ;)

Så fin mage :nigo:

Begynner å synes nå ja :Nikke:

Ja, den kommer seg nå! Men nå er jeg jo ikke langt unna halvveis heller, så den burde jo synes nå snart. ;)

Oi! det var en kjempefin :gravid: mage! Har virkelig begynt å vokse!

Navn er vanskelig ja... jeg har egentlig mine navn klare også, men tror ikke jeg klarer å bestemme meg før enn han/hun har kommet til verden ( :ler: og jeg som ikke er gravid enda engang). Må liksom se om han/hun passer til navnet først.

Jeg liker gamle norske navn da. Så det blir nok noe sånt som Snorre, Gard, Ingrid, Amalie o.l. :Nikke:

Ønsker deg en fortsatt fin mandag!

Takktakk! Synes også at den kommer seg nå ;) Navn er kjempevanskelig! Vi prata litt om det igår før vi la oss, da. Mulig vi har "landa" på 2 guttealternativer i alle fall.

Snorre var veldig fint egentlig! Men Gard, Ingrid og Amalie har vi allerede i familien. :fnise: Men det er fantastisk vanskelig! Ja, man kan ikke velge navnet heelt før man ser gutten eller jenta synes jeg. Må nesten se om navnet passer. Når det gjelder jentenavn så foreslo sambo Sofie.. Jeg vet ikke helt hva jeg synes om det sånn egentlig. Jeg liker det jo, for katten heter jo Miss Sophie. :ler: Men ja. Det var kanskje ikke heelt i den retningen vi har tenkt når det gjelder guttenavn på en måte. Liker ikke "puslete" guttenavn egentlig. Selv om de er fine, og passer på søte, små babyer, så passer det ikke like godt på barske menn i 30-årene.

Håper du får en flott mandag du også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh, idag har sambo og jeg vært sammen i 5 år og 7 måneder! :strix:

Lurer på om vi skal finne på et eller annet idag eller ikke. Muligens jeg bare lager middag elns. Er jo koselig det også. Dessuten fikk han lønningsslippen idag; 181 ordinære timer og 21 timer overtid. :hoppe: Så gutten har jobbet hardt, ja. :nigo:

Endret av GlaJenta88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herremåne, nå har jeg snart sett ferdig hele Grey's Anatomy! :hakeslepp: Er på episode 19 nå av siste sesong allerede. Jeg håper at de ikke lager så mange sesonger til da. Det begynner å bli litt nok nå på en måte. Men bra har det jo vært. Tidtrøyte om ikke annet i alle fall!

Nå regner det skikkelig her, og jeg liker det. Nå har det vært så varmt og fint så lenge, at jeg har savnet ordentlig regnvær. Det blir jo fort litt høstfølelse da, men det får så være rett og slett. Har til og med laget kakao til mannen og meg selv, så nå koser vi oss. Jeg har strikka en lue og holder nå på med skjerfet! Det er så koselig med sånne små plagg merker, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at regn er koselig, deilig å plundre med diverse ting inne da :jepp:

MEN; jeg har ferie snart og da kan det godt bli fint igjen!!

Men kjenner jeg gleder meg litt til høsten når man kan sitte inne i varmen og drikke kakao og tenne lys og bare kose seg :rødme:

Sånn sett er jeg så glad jeg bor i et land hvor vi har 4 årstider!!

Flink du er som strikker, jeg kan ikke det jeg. Eneste jeg har strikka i mitt liv er noe dårlige skjerfgreier på barneskolen. Kanskje jeg skulle fått strikkedronninga selv (min bestemor :ler: ) til å lære meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott mage du har fått deg :)

Skjønner at navn ikke er bare bare å komme frem til.. Husker når søstrene mine skulle finne navn når de ventet barn for 6-7 år siden, og det var ikke bare enkelt.. Men de klarte nå å komme frem til navn til slutt da, hadde bestemt det før prinsessene kom til verden, og de passet dem perfekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...