Gå til innhold

Hva er din "hemmelighet" ?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest klarfølt
Min hemmelighet er at jeg er et klarsynt medium.

Kun samboern min, moren min, ei nær venninne, ei "nettvenninne", og et synsk medium vet dette.

Og nå vet noen her det da, men jeg kjenner jo ingen her, så...

Vet du hva? Det er faktisk min hemmelighet også. Og jeg sliter noe voldsomt med dette, for jeg vet ikke helt hvordan jeg skal hanskes med alt. Godt å vite at det er flere med slike hemmeligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er veldig flau over dette men:

*jeg er 19 år og har aldri blitt kysset og har aldri hatt sex :sjenert:

(har sammenheng med at jeg er ekstremt sjenert og ble mobbet gjennom hele barne-og ungdomsskolen...)

*har få venner, dessuten føler at jeg har "vokst fra" de vennene jeg har, derfor har jeg nesten ikke kontakt med dem

*den eneste personen jeg betror meg til er broren min

*jeg trives med å være alene samtidig som jeg hater å være ensom

*jeg liker ikke å dra på fest, syns det er kjedelig

*tror jeg har sosial angst

*jeg bruker alt for mye penger på klær og sminke, vil så gjerne se pen ut men det nytter jo ikke når man er så stygg som meg...

*føler meg mislykket

*alle andre tror jeg er skoleflink osv, men egentlig gjør jeg ikke en dritt..sitter enten på nett eller ser tv..

uff så tragisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wacmoc

Jeg syntes foreldrene mine burde aldri hatt barn. Av 3 barn de har fått sammen har alle psykiske problemer, alle har hatt en form for spiseforstyrrelse, alle har skadet seg selv, og ingen av oss klarer å få til noen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Derfor står det "hemmelig" med gåsetegn!!!

2. Ingen vet hvem som skriver hva, så det er jo fortsatt hemmelig at akkurat den personen har slik og slik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "hemmelig"

Jeg har lest i denne tråden fra den har startet, og endelig "tør" jeg og å skrive.

*jeg elsker og være alene, og når folk vil jeg skal komme på besøk så må jeg jo av og til. Da sitter jeg bare og lytter med et halvt øre. ENDA så synes folk at jeg er en fantastisk person og være sammen med !? Jeg kunne ikke gitt mer f**

*synes mennesker er rare

*jeg takler ikke jenter(har bare et par jeg "liker")

*jeg takler ikke bebiser

* blir sur for samboern er på facebook

*har et selvtillitsproblem, for det om alle tror jeg har verdens beste selvtillitt

*elsker oppmerksomhet fra gutter enda jeg er i et godt forhold

*ingen som kjenner meg og leser dette vil kjenne meg igjen, for jeg opptrer helt anderledes enn det jeg er i hverdagen.

Kommer sikkert på mer.

Kan skrive da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Utlogget
Jeg vurderer å barbere bikkja mi så han får løvesvies xD ( Han har supermye hvit pels. )

:fnise:

Ellers, her er noen av mine hemmeligheter:

* Jeg er ekstremt sjenert overfor nye folk. Jeg vet ikke hva jeg skal snakke om og sliter med å holde en samtale gående. Dette sliter utrolig mye på meg i jobbsammenheng. Ingen av mine venner eller kjæreste kan forstå dette siden jeg ikke er sjenert overfor dem.

* Jeg blir forelsket/betatt av karakterer i filmer, bøker og tv-serier. I skrivende stund er det David fra ''Kings''. :sjenert:

* Jeg har ingen venner i byen hvor vi bor. Dette gjør meg forferdelig trist, for jeg trenger noen andre enn kjæresten og familie å snakke med.

* Jeg synes jeg selv er stygg og tykk, selv om jeg - objektivt sett - har et pent ansikt og en normal kropp.

* Jeg har forferdelig dårlig selvtillitt, egentlig uten grunn. Det har nok noe med sjenertheten min å gjøre.

* Jeg har et sterkt behov for å få alle til å like meg selv om jeg egentlig ikke bryr meg om hva folk synes om meg. Forstå det den som kan.

* Jeg gikk til psykolog etter at min far døde og fornektet alt. Det hjalp på akkurat det punktet, men jeg er fremdeles en verdensmester i å fornekte og å utsette ulike ting.

* Jeg trives best i eget selskap og føler meg sjelden ensom.

* Jeg føler en ubeskrivelig tiltrekning mot homofile, selv om jeg er jente. Jeg ser heller på homsesex enn heterosex og det å se to gutter kline er noe av det mest sexy som finnes. Jeg fantaserer også om at kjæresten min har sex med en gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Utlogget bruker
- Jeg er jente på 23 som tisser på meg når jeg ler veldig :(

- Jeg har sliter VELDIG med tvangstanker, angst, depresjon og ensomhet

- Har et fryktelig kontroll behov ovenfor både ting og andre mennesker :(

-Jeg har ingen venner, og tør heller ikke skaffe meg noen pga sosial angst

- jeg sliter veldig med sjalusi.

Signerer!

Eneste som er litt ulikt er at jeg tisser på meg når jeg hopper på trampoline, ikke når jeg ler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært utro mot kjæresten min som jeg er uendelig glad i, og det gjør vondt i hjertet mitt hele dagen hver eneste dag. Men det fortjener jeg, når jeg kunne være så vanvittig dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Utlogget bruker

- All slekt tror jeg går på skolen, men sannheten er det at jeg brukker dagen til å sove, se på TV og sitte på nett.

- Jeg har veldig dårlig selvbilde/selvtillit.

- Jeg har drevet med selvskading, og faller iblant tilbake til gamle synder.

- Jeg har noe på vandelet mitt.

- Jeg sliter med ekstremt sosial angst.

- Jeg har en halv venn. Velger å kalle h*n en halv, siden jeg aldri ser ham/henne.

- Jeg stemmer FRP.

- Jeg er litt rasist.

- Jeg tør ikke å søke jobb pga angst.

- Jeg ønsker å dø...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er undervektig, men føler meg feit!

Ser meg i speilet, og liker ingenting av det jeg ser.

Selv om min forlovede sier han elsker alt med meg! Og mer enn det!

Jeg har vanskelig for og tro han....

Har dårlig selvtillit.

Hater jobben min, så later som jeg er syk å ringer inn og sier jeg ikke kan komme...

Har ikke pupper..

Lider av deprisjon

Selvmordstanker

Føler ikke familien bryr seg noe om meg....

.....noe må gjøres..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wacmoc
Jeg er undervektig, men føler meg feit!

Ser meg i speilet, og liker ingenting av det jeg ser.

Selv om min forlovede sier han elsker alt med meg! Og mer enn det!

Jeg har vanskelig for og tro han....

Har dårlig selvtillit.

Hater jobben min, så later som jeg er syk å ringer inn og sier jeg ikke kan komme...

Har ikke pupper..

Lider av deprisjon

Selvmordstanker

Føler ikke familien bryr seg noe om meg....

.....noe må gjøres..

:klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare 3 personer jeg kaller venner, det er mine to søstre, samt veninna mi, alle andre ser jeg på som bekjente...også samboeren min da :)

Jeg har ikke noe behov for å møte andre, hverken til kaffe/kino eller andre ting, og jeg har heller ikke behov for å høre om alle deres problemer, selv om jeg sitter pent og hører på når de begynner å mase, og jeg er for feig til å si nei når de vil møtes...

Så en liten oppmuntring til alle her som tror de kanskje er rar som har få venner, jeg synes det må være 1000 ganger bedre å ha en god, nær venn, enn 10 som man ikke kan betro seg til, for da vil de resterende 50 vennene også vite det..så det så..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har INGEN venner, og det er så ufattelig trist. Og jeg aner ikke hvorfor ingen vil ha meg som venn, hadde noen bare fortalt meg det så kunne jeg gjort noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Eg har runket til 10-12 åringar. selv om det bare har skjedd 4-5 ganger og at jeg er er under 17 år. begynnar å lure på om eg e pedofil, men eg runker mest til de på min alder. kanskje jeg tenner på barn ;( jeg er glad i barn og jeg skammar meg. eg ønskar å bli normal men tør ikke å si det til psykolog osv redd for å bli stemlet som pedo. egentlig så vet eg ikkje om eg e det eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har runket til 10-12 åringar. selv om det bare har skjedd 4-5 ganger og at jeg er er under 17 år. begynnar å lure på om eg e pedofil, men eg runker mest til de på min alder. kanskje jeg tenner på barn ;( jeg er glad i barn og jeg skammar meg. eg ønskar å bli normal men tør ikke å si det til psykolog osv redd for å bli stemlet som pedo. egentlig så vet eg ikkje om eg e det eller ikke.

Er det noen form for fetish du lider av siden du kan runke til barn? Eller tenner du rett og slett på Unger? Ser du nevner alderen din og kanskje du mener at det ikke er så unormalt å runke til 10-12 åringer ettersom du er under 16. Selv om du er rund 15 år gammel så blir det forsatt feil. Du er så gammel at du burde ha de på din egen alder.

Blir vanskelig å holde en slik hemmelighet for seg selv, kan føre til tvangstanker og litt av hvert. Kanskje du burde fortalt dette til en psykolog?

BLi stemplet som pedofil? Altså du tror at du ikke kan jobbe i en barnehage eller rundt unger i eldre alder fordi psykologen har sladret til Politiet osv? virker som om det er det du tenker på

Men uansett lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_elvira_*
Eg har runket til 10-12 åringar. selv om det bare har skjedd 4-5 ganger og at jeg er er under 17 år. begynnar å lure på om eg e pedofil, men eg runker mest til de på min alder. kanskje jeg tenner på barn ;( jeg er glad i barn og jeg skammar meg. eg ønskar å bli normal men tør ikke å si det til psykolog osv redd for å bli stemlet som pedo. egentlig så vet eg ikkje om eg e det eller ikke.

Du må ta kontakt med noen! Disse folkene har taushetsplikt,og du har jo så langt ikke gjort noe heller bortsett fra å fantasere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt nysgjerrig på dette: Hvordan klarer du å være kreativ som designer samtidig som du hater jobben? Påvirker det ikke resultatet at du synes det er helt pyton?

Jeg synes ikke at arbeidet er pyton. Men jeg stiller høye krav til meg selv, og bruker lang tid på oppgaver. Når jeg i tillegg jobber mer enn de fleste som studerer fulltid, blir jeg sliten og uinspirert til tider. Likevel får jeg stadig henvendelser fra etablerte kunder, så det må jo bety at jeg gjør noe bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Fantabulous_kitten~

Jeg har også noen hemmeligheter...

-jeg ser ikke på mine egne problemer som reelle, bortsett fra når jeg virkelig synker ned i gjørma og innser at de er det. Føler jeg ikke kan snakke med noen om dem, fordi jeg ikke vil bli forstått, og er redd andre bare skal tro jeg "hiver meg på bølgen" av andre med samme problemer. Og at andres problemer er verre enn mine, fordi mine er skjulte, og jeg ikke har snakket med mange leger om dem. Eller forsåvidt nevnt dem for noen andre heller.

-ofte ønsker jeg at jeg var helt alene, slik at jeg kunne latt være å spise uten å få kommentarer.

-jeg har perioder hvor jeg vil gjøre det meste for å føle meg bedre, for så å miste motet helt og ikke gjør noenting.

-etter jeg begynte å kjøre bil selv, tenker jeg på 1 av 10 bilturer hvordan jeg kan kjøre av veien uten å føle smerter, men likevel bli hardt skadd/omkomme. Det at jeg ikke har funnet en løsning på "smerteproblemet", har holdt meg tilbake fra å gjøre noe med det. I tillegg er jeg så egoistisk i tankegangen at jeg tenker på hvordan forloveden min ville reagert, og det har også stoppet meg.

Endret av ~Fantabulous_kitten~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke at arbeidet er pyton. Men jeg stiller høye krav til meg selv, og bruker lang tid på oppgaver. Når jeg i tillegg jobber mer enn de fleste som studerer fulltid, blir jeg sliten og uinspirert til tider. Likevel får jeg stadig henvendelser fra etablerte kunder, så det må jo bety at jeg gjør noe bra.

Ja, da liker du kanskje jobben litt også da. Jeg skulle gjerne også jobbet som designer. Men mangler selvtillit og kreativitet. Så må isteden ta til takke med en dødskjedelig kontorjobb uten utviklingsmuligheter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...