Gå til innhold

Hva er din "hemmelighet" ?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg hater at mennesker rundt meg og menneskene som jeg jobber med klager over bagateller. Slik som en liten våt flekk på genseren på størrelse med en femmer, at de klager over to brune blad på den nye potteplanten, slikt barnslig vås, jeg får lyst til å hyle høyt LUKSUSPROBLEM. Mennesker som ikke tåler et eneste nederlag uten at de må ha psykolog. Mennesker som klager over dårlig psyke, derfor kan de gjøre ditt og datt, å slippe billig unna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

- Jeg er jente på 23 som tisser på meg når jeg ler veldig :(

- Jeg har sliter VELDIG med tvangstanker, angst, depresjon og ensomhet

- Har et fryktelig kontroll behov ovenfor både ting og andre mennesker :(

-Jeg har ingen venner, og tør heller ikke skaffe meg noen pga sosial angst

- jeg sliter veldig med sjalusi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har hatt gruppesex med to gutter og en jente... Dette er det kun et fåtall mennesker som vet: De som var med på det og to veldig gode venninner av meg, som jeg vet holder kjeft om det. Samboeren min vet det ikke... Det var den beste sexen jeg har hatt i hele mitt liv. Jeg fikk tre orgasmer under samleie - jeg hadde aldri fått orgasme under samleie før... :sengekos: Jeg fantaserer fortsatt om det fra tid til annen. Jeg fikk utløp for flere fantasier - blant annet at flere mennesker koser med hele kroppen min mens jeg bare ligger og nyter, og det å suge to menn samtidig. Noen måneder senere så jeg han ene på TV - da fikk jeg litt sjokk. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er nok den i vennegjengen som har klint med, rotet med og ligget med flest i vennegjengen... Det er mange av dem som ikke vet hva jeg har gjort med de andre, jeg har alltid blitt sett på som veldig ordentlig og hvis de har sett meg fyllerote med noen har de ikke tenkt noe mer over det... Det er en annen jente i den samme kretsen som har ligget med noen av guttene som vi begge kjenner, men det er på langt nær like mange som meg. Likevel har hun fått et rykte på seg, fordi hun ikke er diskré... Dessuten er hun ikke så flink til å flørte/sjekke opp og går altfor fort rett på sak. Hun virker derfor veldig løs på tråden. Jeg vet hvordan pikken til de fleste kompisene mine ser ut, hvem som er små og store osv. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er bifil, hatt jentesex en gang.

Jeg ble voldtatt av den alkoholiserte samboeren til bestemoren min da jeg var ti, etter det hadde jeg ikke sex igjen før jeg var 28.

Jeg syns kjæresten min er ekstremt selvskrytende og til tider arrogant.

Jeg er litt antifeminist.

Jeg har fortsatt store problemer med selvbildet mitt etter å ha blitt mobbet i ni år på skolen.

Jeg drømmer om at kjæresten min skal gi meg ris på rumpa (det var flaut å skrive selv her inne som ingen verken ser eller kjenner meg).

Jeg tenker lett negativt om innvandrere fra den muslimske delen av verden og østeuropeere (jeg skjems over meg selv ja).

Jeg får noia av tantebarnet mitt som har lært seg at alle konflikter kan løses ved å furte og grine.

Hadde visst noen hemmeligheter ja.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Jeg er 23 år og aldri vært lykkelig forelska, de få jeg faller for vil ikke ha meg og de tusen andre som virker genuint interessert vil jeg ikke ha... :sukk:

(Jomfru nei!!)

2. Jeg var for noen år tilbake så sterkt deprimert (jeg bodde helt alene) at jeg satt inne hver dag/kveld og lukket meg inne i min egen elendighet, jeg misbrukte en periode alkohol og tenkte hver natt å ta livet av meg (dette tror jeg ikke de jeg kjenner i dag noensinne kan innbille seg da alle ser meg som alltid glad og lykkelig)

3. Og hemmelighet nummer 3... kan jeg ikke si :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Min hemmelighet er at jeg var utro over en periode på 2-3 mnd for en tid tilbake. Min elsker som jeg var forelsket i brøyt forholdet pga omstendighetene. Jeg fant tilbake til kjæresten min og vi giftet oss. Nå noen år etter så har jeg begynnt å snakke med min gamle elsker igjen og merker til min store forskrekkelse at han fortsatt har stor makt over følelsene mine. Nå har jeg bare lyst til å snike meg hjem til han og la han holde rundt meg. Gråter hver gang jeg tenker på det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tann for tunge

Mine hemmeligheter forblir nettopp hemmeligheter ved at jeg ikke forteller gud og hvermann om dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tross for at jeg svever på rosa skyer og har gjort dette i over 3 år, og vet jeg har funnet mannen i mitt liv, så syns jeg det å gifte seg er en stor bortkasta og tullete ting å gjøre/bruke penger på.

Og jeg blir bare sikrere i min sak hver gang alle de typiske jentejentene som har planlagt bryllupet sitt siden de var 4 år, GISPER og stirrer på meg og skjønner ikke hvordan jeg kan synes noe slikt.

Tåpelig.

Du er ikke alene! Det å gifte seg er en juridisk sak for meg, det har ikke så mye med følelser å gjøre. Jeg synes for så vidt det kan være moro med andres bryllup, men det er et opplegg som bare ikke passer for meg. Og jeg skjønner ikke helt hvorfor andre lar seg provosere sånn av det, det virker som om de synes jeg "snyter" dem for noe. :klø: Jeg synes heller ikke jeg er uromantisk, snarere tvert i mot... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Mine hemmeligheter...tja.

Jeg har hatt sosial angst helt siden barneskolen (eller før, det husker jeg ikke) og er helt satt i de fleste sosiale sammenhenger. Kan liksom aldri holde igang en samtale heller...

Jeg har vært sammen med samboeren min i over 4 år, vi eier hus sammen men jeg tviler fortsatt på forholdet. Jeg er veldig glad i ham, men forelska? Nja.

Vi har i gjennomsnitt hatt sex ca. 4 ganger per år de to siste årene. Begges feil, men...

Jeg hater jobben min. Alle synes jeg har fått "drømmejobben" men den har gjort meg deprimert og snål, og jeg drømmer om å bli gartner!

Jeg er over 30, men kan fortsatt ikke tenke meg barn. Føler meg nesten skuffet for hver gang en venninne annonserer en ny baby; mere bleieprat....

Det værste jeg kunne tenke meg er hvitt bryllup, med kjole og hele harangen :spy: De fleste bryllup jeg har vært i har vært rene døden, eneste som var til å overleve var det borgelige hippiebryllupet til en venninne som giftet seg av praktiske grunner...

Jeg hater kristenfundamentalister så sterkt at jeg nesten skremmer meg selv, og må ta meg i nakken for ikke å slippe det ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Min hemmelighet er ikke veldig ille, men jeg føler at mange ikke forstår seg på meg - de tror jeg ikke har lyst å være sammen med dem, men problemet er at jeg har aldri sett noen stor glede i å tilbringe tid sammen med andre.. Jeg har det veldig koselig når jeg er med andre, når jeg først er ute, men jeg trives bedre i mitt eget selskap enn med noen andre mennesker - venner eller familie. Jeg foretrekker heller å sitte alene enn å dra ut på kaffe med andre f.eks.

Å jeg som trodde jeg var den eneste...slik er min hemmelighet også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh fint å høre at det er andre som også har det slik!:) Jeg synes det er veldig koselig med selskap innimellom, men jeg har ikke behov for å være sosial hele tida. Deilig å være alene, og det er det mange som ikke forstår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

- Min hemmelighet er at jeg ikke liker mennesker spesielt godt. Spesielt ikke jenter/damer som er intrigemakere, overfladiske, oppmerksomhetssyke, sjalue, selvopptatte, kyniske- og det er desverre de fleste. Inkludert min søster og min mor.

En kollega av meg, henne liker jeg derimot. Har aldri sett noen av ovenfornevnte trekk hos henne. Det merkelige er at hun er singel på 10'ende året. Kvinner som nevnt først derimot, de har kjærester, som de behandler som dritt osv. Forstå det den som kan.

- Jeg liker dyr bedre enn mennesker, se ovenfor.

- Jeg har hatt kjærlighetssorg i 10 år.

- Jeg synes selv jeg er mer normal enn de aller fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Jeg tok abort uten at min daværende samboer visste om det,ingen vet om det

-Jeg har levd i ett langt forhold der jeg ble misshandlet,men kom meg ut av

-Jeg har hatt forhold til en gift mann da jeg selv var singel

.Jeg har hatt jentekjæreste

-Jeg liker å holde meg litt på avstand og observere mennesker

-Jeg er oversensitiv på andres følelser og sinnstemninger

-Jeg er deprimert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_sine_*

Jeg tiltrekkes seksuelt av det andre vil kalle mindre attraktive mennesker(rent utseendemessig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg interesserer meg ikke i andres liv.

Jeg tåler ikke fnisete jenter!!!!

Jeg er ganske sjalu av meg på andre jenter.

Jeg er veldig pen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har også tungt for å engasjere meg i andres liv, men er ganske flink til å fake interesse.

Jeg kjørte en gang bak en motorsyklist som veltet..... jeg kjørte videre uten å stoppe siden det var så mange andre bilister som også kjørte forbi....

Når ingen ser meg kaster jeg litt småsøppel i naturen.

Jeg slurver med kildesorteringen.

Jeg har en plett på vandelsattesten som ingen i min familie eller noen av mine venner vet om.

Jeg lukter på sokkene hver morgen, lukter de ikke vondt bruker jeg dem en dag til, lukter de litt surt, kaster jeg dem i skittentøyskurven.

Jeg fikk smekk på rumpa av mamma helt til jeg var 17.

Mange tror jeg alltid har det ryddig og rent hjemme og har støv på hjernen, sannheten er at jeg tar et fem-seks timers skippertak når jeg venter besøk, og da blir alt vasket. (Mine nærmeste venner som gjerne kommer uanmeldt vet jo at de kan møte på litt rot og noen hybelkaniner).

Jeg klarer ikke ta et politisk standpunkt... AP, RV, FRP, Ap, FrP, H, så tilbake til aP ....... aldri KrF da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...