Gå til innhold

Hva er din "hemmelighet" ?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

er har du vært utro, tatt penger fra jobben, myrda en mann, føler deg forferdelig selv om alle tror du har bra selvtilitt eller noe annet kanskje? fortell del din "hemmelighet".

jeg begynner: jeg er tror jeg har valgt feil yrke, føler det er et nederlag å innrømme dette, desuten er jeg litt misunnelig på søsteren min som virker å være sp mye mer vellykket enn meg på alle områder...jeg vet jeg aldri blir lykkelig av å sammenlikne meg med andre, men er ikke så lett å la være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Jeg så nesten alle episodene av Buffy the Vampireslayer og var trist da serien sluttet.

Jeg så alle ble iritert da de ikke tok livet av Buffy i siste episode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg støtter min svogers utroskap med hele hjertet og litt til.

Han har hatt det forjævlig i ni år, og nå har han det endelig litt bra.

You go, B!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmeline

Jeg sliter psykisk, med dårlig selvtillitt og sosial angst. Andre tror bare jeg er overlegen, selvopptatt og sur.

Jeg blir veldig påvirket av rollefigurer i filmer/tv-serier som jeg liker.

Jeg har et problem med shopping, klarer ikke gå inn i en butikk uten å kjøpe noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wacmoc

Jeg spiser mye mindre enn jeg overbeviser megselv om. Det er dager jeg burde spise tre ganger mer enn jeg gjør. Og jeg er ikke noe flink til å si ifra til kjæresten at jeg ikke har spist.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg har hatt en spiseforstyrrelse som ikke helt har sluppet taket selv om de rundt meg tror jeg er frisk.

- Jeg er 23 år gammel og jomfru

- Jeg stemmer ikke frp, men synes ikke de er så ille som alle skal ha det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente 21

Jeg drikker alt for mye og bare det at jeg skjuler det tilsier vel at det er et problem.

Godt jeg innser det selv da... ? Heh,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

-Jeg er en skaplesbe uten en eneste venn i verden.

-Jeg faker "ok" pga lillesøstra mi på 18 har en tendens til å kopiere meg.

Jeg hater henne litt for det.

Synes hun er ganske ego i å med at hun har masse venner og klarer mye mer enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

- Jeg har hatt en spiseforstyrrelse som ikke helt har sluppet taket selv om de rundt meg tror jeg er frisk.

- Jeg er 23 år gammel og jomfru

Var som om jeg skulle ha skrevet dette selv, høres sikkert litt egoistisk ut, men fint å vite at vi er flere i samme båt:)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er hemmelig forelsket. Har vært det i 6 år, men tror jeg aldri kommer til å fortelle han det. Han har nok skjønt det en gang i tiden, men jeg dummet meg ut og nå er det for sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wacmoc

Kom på et par til. Er litt deilig å få det litt ut.

- Har en mamma som var utro mot pappa med en annen dame i over ett år. Skillsmisse helvette med barnevern, familievern, psykologer og advokater.

- Jeg har prøvd å ta mitt eget liv, men klarte det heldigvis ikke.

- Jeg er litt rasist

- Jeg kan bli så forbanna på en tv-reklame at jeg må hive noe i veggen

- Jeg kunne ønske jeg var som jeg var før, at jeg sto opp for det jeg mente og forsvarte meg selv.

- Jeg syntes jeg er feit selv om jeg er undervektig

- Uansett hvor ofte kjæresten min sier at jeg er pen, så klarer jeg ikke tro på det.

Endret av Wacmoc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har trøbbel med å stole på mannen min, selvom han aldri har gitt meg noen grunn til ikke å stole på ham. Han er stødigheten selv.

Men, min far var utro mot min mor, min svoger mot min søster, jeg har opplevd å miste mange som har stått meg nær.

Når vil han forlate meg?

Han sier aldri, og jeg tror ham men....

Hva om han oppdager hvor kjedelig jeg er, tenk om han ser meg og tenker at han har jaggu sløst bort mye tid på meg osv...

Vi har nå vært sammen i 12,5 år, egentlig vet jeg at jeg har intet å frykte.

Håper jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det var jeg som var Jack the Ripper. Det er en hemmelighet jeg har bært på i mange, mange år. Selv kona mi fikk aldri vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Det var jeg som var Jack the Ripper. Det er en hemmelighet jeg har bært på i mange, mange år. Selv kona mi fikk aldri vite det.

Skal du komme med tull. Kom med noe som er sansynlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Skal du komme med tull. Kom med noe som er sansynlig

Det er sant. Men for meg så er det jo en fordel at du ikke tror meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg ville hatt problemer med å ta livet av mannen som voldtok min venninne. Som om ikke livet hennes var ødelagt nok fra før... Sannsynligheten for at jeg treffer på han er heldigvis så godt som ikke eksisterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med å stole på samboern min, fordi jeg har dårlig selvtillit.

Jeg synes jeg er feit, selv om jeg veier 55 kilo og er over 170 høy.

Jeg har overaktiv blære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...