Gå til innhold

Hva er din "hemmelighet" ?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg gråter hver eneste dag fordi ingen andre enn mannen min tror meg når jeg sier jeg har hatt en jævlig barndom. Etter at jeg valgte å søke profesjonell hjelp for depresjonene og angsten, og valgte å kutte ut moren min, har alle i familien min vendt meg ryggen. Avsluttet behandlingen på psykiatrisk i år, men det var fordi jeg følte meg tvunget til det av psykologen min, ikke fordi jeg følte meg klar for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

At jeg er egentlig dypt deprimert, og hater meg selv.

Hadde jeg hatt mot til det, hadde jeg nok tatt livet av meg.

Jeg spiller bare skuespill til de jeg kjenner rundt meg.

Livet er noe fælt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Selv hvor mange ganger kjæresten sier han elsker meg og hvor fin jeg er, så ser ALLE andre jenter som en enorm trussel, som penere, diggere og bedre enn meg.

Jeg blir sur og sjalu bare han prater med en annen jente.

Noe av dette fordi han har løyet for meg og holdt noe skjult for meg, og klina med en annen jente tidligere. Og jeg ser til stadighet nye jenter dukke opp på vennelista hans på facebook som han har fjernet fra mini-feeden så jeg evt ikke skal se han har fått nye jentevenner.

Jeg er litt rasist.

Jeg faker blid og fornøyd hele dagen, men når jeg er alene så gråter jeg ofte.

Jeg føler meg dritfeit selvom jeg er 170cm høy og veier 52 kilo, men om morgenen ser jeg bra ut, derfor lar jeg ofte være å spise noe før middag bare for å føle meg fin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mannemann

Alle tror jeg er flink i alt jeg gjør, mens jeg egentlig bare sitter på nettet halve dagne og klarer meg på rutinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
At jeg er egentlig dypt deprimert, og hater meg selv.

Hadde jeg hatt mot til det, hadde jeg nok tatt livet av meg.

Jeg spiller bare skuespill til de jeg kjenner rundt meg.

Livet er noe fælt.

Du kan få det bedre, få en henvisning til psykolog hos legen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hemmelighet er at jeg er et klarsynt medium.

Kun samboern min, moren min, ei nær venninne, ei "nettvenninne", og et synsk medium vet dette.

Og nå vet noen her det da, men jeg kjenner jo ingen her, så...

Endret av LilleCanCan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Jenta_*

Jeg begynte ikke å følge med i mediene før etter at jeg begynte å jobbe som nyhetsjournalist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg begynte ikke å følge med i mediene før etter at jeg begynte å jobbe som nyhetsjournalist.

-Og jeg er 31 år og følger fremdeles ikke med i mediene.. dette er jeg ganske flau over, men jeg gjør ikke noe med det likevel.

-Jeg har prøvd å ta livet av meg

-Jeg har tvangstanker

-Jeg er eller har vært forelsket/betatt i flere forelesere

-Jeg må ofte lage en romantisk fantasi som involverer konkrete personer, for å onanere "vellykket".. ganske sjelden jeg bare kan se for meg en anonym kropp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har hatt masochistiske fantasier og onanert fra jeg gikk i barnehagen. (Men de fantasiene har endret karakter nå.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er avhengig av sjokolade.

Alle rundt meg mener jeg er flink og smart, mens jeg vet jeg ikke er det, og håper ingen andre drar slike konklusjoner, for da må jeg jo prøve å være det..

jeg vet ikke hva kjærlighet er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest menneh

Alle sier at det er så godt å være sammen med meg, for jeg er så behagelig og smiler hele tida og får alltid andre til å føle seg viktige.

Jeg gråter om nettene, og får sjeldent sove særlig godt. Unntatt når jeg er hos kjæresten min, da sover jeg bedre.

Jeg sier aldri fra når nok er nok. Jeg kjøper alltid gjennomtenkte gaver til venner og kjæreste til bursdag og jul, selv om jeg vet at de ikke kommer til å gjengjelde det. Jeg stiller alltid opp når jeg ser at andre ikke har det bra. Hver gang kjæresten min sårer meg, ender jeg opp med å si unnskyld. Jeg liker å behage andre. Da slipper jeg å tenke så mye på meg selv. Men av og til forundrer det meg at de ikke skjønner hvor vondt jeg har i hjertet mitt, når jeg kan forklare dem akkurat hva slags vonde følelser de selv har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg liker virkelig ikke familien min, med et par unntak. Det har sine helt klare grunner, riktignok, men er ganske tabu å si høyt likevel.

- Jeg spiser ALTFOR mye usunn mat. Har prøvd å ta meg sammen, men det har ikke vært noen suksess så langt. Det synes ikke så godt på meg enda, men om noen år regner jeg med at jeg kommer til å se ut som en badeball hvis jeg fortsetter på denne måten.

- Jeg hadde et veldig dårlig selvbilde tidligere, og vanskelig for å sette grenser for folk. Det er heldigvis på bedringens vei, og jeg synes det er deilig befriende å ikke lenger være "snill pike" for enhver pris. Noen kontakter har jeg mistet i prosessen (kan ikke si det er noe savn, for jeg ser at det i stor grad var dem som skapte grunnlaget for det selvbildet), mens andre, som jeg allerede hadde et bra forhold til fra før, har jeg fått et enda bedre forhold til etter at jeg turde å ta mer plass og være synlig. Vinn-vinn-situasjon, med andre ord. Leste en plass at det er bare folk med skitne sko som liker dørmatter, og det synes jeg var usedvanlig godt sagt. :)

- Jeg er redd for å aldri bli gift og få barn, men har fortsatt håp om at det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kastet bort 3 år av livet mitt og ett stort studielån på en utdanning jeg syns er helt forferdelig kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har kastet bort 3 år av livet mitt og ett stort studielån på en utdanning jeg syns er helt forferdelig kjedelig!

Weee, det har jeg også :) Det krøller seg i magen nå som jeg sitter og forsøker å skrive entusiastiske søknader til jobber jeg ikke vil ha, akk og ve, sånn kan det gå... Føles litt godt å vite at det finnes flere som meg selvom det ikke akkurat hjelper noen av oss, heh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stormforelsket og lykkelig

tross for at jeg svever på rosa skyer og har gjort dette i over 3 år, og vet jeg har funnet mannen i mitt liv, så syns jeg det å gifte seg er en stor bortkasta og tullete ting å gjøre/bruke penger på.

Og jeg blir bare sikrere i min sak hver gang alle de typiske jentejentene som har planlagt bryllupet sitt siden de var 4 år, GISPER og stirrer på meg og skjønner ikke hvordan jeg kan synes noe slikt.

Tåpelig.

Jeg er heller svært lite romantisk, men dette betyr ikke at jeg ikke setter stor pris på en god middag og telys og kos foran peisen med kjæresten.

Men kommer jeg hjem en dag og det ligger roseblader som fører inn til soverommet..... da blir jeg direkte sur.

Og dette vet kjæresten min, og han syns det er helt topp:D

Og vi har det helt topp.

Alikevel er dette helt tabu for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
tross for at jeg svever på rosa skyer og har gjort dette i over 3 år, og vet jeg har funnet mannen i mitt liv, så syns jeg det å gifte seg er en stor bortkasta og tullete ting å gjøre/bruke penger på.

Og jeg blir bare sikrere i min sak hver gang alle de typiske jentejentene som har planlagt bryllupet sitt siden de var 4 år, GISPER og stirrer på meg og skjønner ikke hvordan jeg kan synes noe slikt.

Tåpelig.

Jeg er heller svært lite romantisk, men dette betyr ikke at jeg ikke setter stor pris på en god middag og telys og kos foran peisen med kjæresten.

Men kommer jeg hjem en dag og det ligger roseblader som fører inn til soverommet..... da blir jeg direkte sur.

Og dette vet kjæresten min, og han syns det er helt topp:D

Og vi har det helt topp.

Alikevel er dette helt tabu for andre.

Det er mange av oss!

:D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...