Gå til innhold

Hva er din "hemmelighet" ?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Helene_Mari

Jeg trodde jeg ville miste min kjære hvis jeg ikke ville ha barn, så jeg ga uttrykk for at dette ønsket jeg meg selvfølgelig.

Hvorpå han forteller at han ikke er sikker på at han noen gang vil ha - og ikke vil ta fra meg muligheten til det. Han forlot meg.

Kan du ikke fortelle han at du ikke ønsker deg barn da? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke fortelle han at du ikke ønsker deg barn da? :klem:

Takk for svar, ja jeg lurer på hvordan jeg skal få fram det..må vel bare få sagt det som det er. På en eller annen måte.

Det er jo allerede slutt, så kanskje han føler at dette ikke "angår" ham lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helene_Mari

Takk for svar, ja jeg lurer på hvordan jeg skal få fram det..må vel bare få sagt det som det er. På en eller annen måte.

Det er jo allerede slutt, så kanskje han føler at dette ikke "angår" ham lenger.

Det er vel verdt et forsøk? :) Kanskje du blir positivt overrasket :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...

Min hemmelighet er at jeg fortsatt i dag fantaserer om min eks svigermor 8 år etter bruddet. Hun hadde den mest sexy rumpa jeg noensinne har sett. Skulle gjort alt i verden for å få komme til mellom rumpeballene hennes med både det ene og andre 👍🙂😁 

Anonymkode: 9de7c...0d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min hemmelighet er at jeg fortsatt i dag fantaserer om min eks svigermor 8 år etter bruddet. Hun hadde den mest sexy rumpa jeg noensinne har sett. Skulle gjort alt i verden for å få komme til mellom rumpeballene hennes med både det ene og andre 👍🙂😁 

Anonymkode: 9de7c...0d9

Haha oida. Hvor gammel var ho?

Anonymkode: 3fc70...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian d'Ibelin
På 29.3.2009 den 19.59, Gjest Methuselah skrev:

De er hemmelige

La meg sitere det jeg skrev i 2009.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha oida. Hvor gammel var ho?

Anonymkode: 3fc70...6f1

44 i 2010 😉 Mmmmmmm milf.

Anonymkode: 9de7c...0d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- jeg får voldelige tanker når jeg leser om kvinner som legger ann på menn de vet  lever i et monogamt, ikke åpent forhold. "real queens fix each others crown, bitch!" - mannen og jeg møter par for å leve ut seksuelle fantasier sammen.                        -jeg tror på astrologi, healing, engler osv. Leser om 5 dimensjon og lysarbeid.             - jeg spiser sjokolade, peller buser og banner hver dag!                                              - jeg blir flau over hvor sarkastisk og streng jeg lyder på film... 

Anonymkode: 072f5...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...