Gå til innhold

Hva er din "hemmelighet" ?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Jeg er fortsatt sammen med min samboer, selv om han i vinter innrømmet et 20-talls besøk hos prostituerte i inn- og utland i løpet av hele vår periode som par.

Jeg vet ikke om jeg på en måte har "tilgitt" ham pga jeg selv har vært utro mot min ham flere ganger (10 ganger) på tidligere tidspunkt med forskjellige menn (5stk) (ingen de siste 2 årene).

Har ikke fortalt samboer at jeg har vært utro.

Kanskje jeg fortsatt bor sammen med ham fordi jeg da slipper å flytte fra vår store, dyre leilighet, som verken jeg eller han har råd til å sitte med alene.

Lurer på hvorfor jeg ikke ble/er mer sint på ham.

Det er da ikke så mye å lure på. Du er ikke sint på han fordi han har like stor grunn til å være sint på deg. Jeg ville til og med hatt dårlig samvittighet hvis jeg var deg, fordi du ikke har fortalt det. Han har i det minste vært ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg

- er et løvetannbarn

- sliter psykisk, føler meg mindre verdt enn andre, har null tro på meg selv

- føler meg "fremmed", selv i min egen familie

- tør ikke snakke høyt i forsamlinger

- har masse hår på armer, legger og lår som jeg fjerner hver dag i sommersesongen

- vet ikke forskjell på de ulike politiske partiene og orker heller ikke følge med på politiske diskusjoner

- sitter mye på nettet i løpet av arbeidsdagen

- hater korpsmusikk, kor og musicals!

- er rasist

- får lyst til å skalle ned folk som sier/skriver "Carpe Diem"!

- synes ikke feite folk skulle spise fastfood og ser med forakt på de som gjør det

- liker ikke barn

- er redd for at jeg skal ende opp alene, aldri få noen kjæreste

- synes det er alt for mange stygge mannfolk

Jeg er en kvinne på 35 som utad fremstår som vellykket men som er langt fra dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Godt å se at jeg ikke er den eneste som har hatt incestuøse forhold til en fetter her inne....Det skjedde da jeg var 12 og han 14. Litt klining og klåing men heldigvis gikk det over av seg selv. Jeg likte det ikke, men han er grei som person idag,derfor har jeg aldri fortalt det i familien.

Jeg har også hatt et litt drøyt forhold til min 2 år eldre fetter, da jeg var ca 14 år.

Først prata vi bare, og flørta litt, selv om det egentlig bare var tull. Så begynte vi å snakke om sex og sånn. Hele tiden mens vi pratet og ingen andre var i rommet, var det en veldig flørtete stemning.

Seinere har jeg jeg strippa for han (jeg var full, men ingen unnskyldning uansett), og har sett han runke. Men har aldri gjort noe mer, takk gud.

Dette må for all del ikke komme frem i familien, da stoltheten innad i familien er veldig viktig, og sex er veldig tabu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg har også hatt et litt drøyt forhold til min 2 år eldre fetter, da jeg var ca 14 år.

Først prata vi bare, og flørta litt, selv om det egentlig bare var tull. Så begynte vi å snakke om sex og sånn. Hele tiden mens vi pratet og ingen andre var i rommet, var det en veldig flørtete stemning.

Seinere har jeg jeg strippa for han (jeg var full, men ingen unnskyldning uansett), og har sett han runke. Men har aldri gjort noe mer, takk gud.

Dette må for all del ikke komme frem i familien, da stoltheten innad i familien er veldig viktig, og sex er veldig tabu.

Tror slike ting er ganske vanlig. Og det er jo ikke naturlig å fortelle det til andre i familien heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Min lille hemmelighet er en fyr jeg er betatt av :-)

men dessverre skal jeg flytte i august til andre siden av landet, og han har jobb her. så kommer ikke til å gjøre noe med det. er fint nok å bare tenke på han egentlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_nina_*
Det er da ikke så mye å lure på. Du er ikke sint på han fordi han har like stor grunn til å være sint på deg. Jeg ville til og med hatt dårlig samvittighet hvis jeg var deg, fordi du ikke har fortalt det. Han har i det minste vært ærlig.

Dette er en "ikke-dømme-tråd"

Alle har hemmeligheter, noen er verre enn andre.

Det er nesten sånn at de verste hemmelighetene klarer jeg ikke en gang skrive ned, for da blir de virkelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min hemmelighet er at jeg er et klarsynt medium.

Kun samboern min, moren min, ei nær venninne, ei "nettvenninne", og et synsk medium vet dette.

Og nå vet noen her det da, men jeg kjenner jo ingen her, så...

Holder på å utvikle meg til klarsynt... Keep up the good work :) Hvis du vil selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Hadde skrevet ned mye, men får meg ikke til å trykke enter. Gjort dette et par ganger tidligere her inne også... he he. Kommer kanskje senere en gang, men akkurat nå ser det ut til at jeg må ha det for meg selv.

Uansett deilig å få skrevet det ned uten at det kommer på "trykk".

Og mine tanker går til dere alle som har skrevet her inne! Mange av dere som dessverre har det veldig tøft... Håper det blir bedre med tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hemmelighet er at jeg har vært i den samme "populære-jentene-gjengen" i nesten ti år, når det er mange der jeg ikke kan fordra og som jeg mener er selvopptatte, arrogante og litt onde. Men jeg tør aldri å stå skikkelig opp, fordi det er de som er vennene mine, og det er de jeg har å støtte meg til. Og faktisk: det er de som gjør at de fleste vet hvem jeg er. Så kanskje jeg ikke er noe bedre selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

jeg har ingen venner lengre, untatt ei venninne.

hadde en del venner felles med eksen, vi var sammen i nesten 3 år. men de fleste kjenner ham best siden de har gått skole i lag, selv om jeg er barndomsvenninne med hu ene. derfor vil jeg ikke blande meg for mye inn i den gjengen.

pleier å late som jeg har venner, har noen bekjente jeg møter innimellom, eller jeg dikter opp at jeg har vært steder i helga. det spørsmålet jeg hater mest er : "Hva har du gjort i helga?"

hater å bli baksnakka som taperen som ikke har noen venner, og aldri er med på noen ting. sannheten er at jeg blir med på ting, jeg blir bare aldri spurt, og jeg har ikke så mange å spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

jeg har problemer med svetteringer under arma så pleier å teipe bomull eller papir under arma før jeg skal på skolen eller jobb, eller skal være lenge hjemmefra.

om jeg har glemt dette må jeg på do hele tiden for å tørke meg under amra for å være på den sikre siden. er så flaut, og ikke særlig feminint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg kan snurre mennesker rundt lillefingeren, involverer meg med minst mulig hvis ikke de tilfredstiller mine krav..er snill og god men det betyr ikke at de får min tillit..pga ett bra utseende, papirer og snakketøy får jeg det som jeg vil jobbmessig..vurderer å tråkke ned mennesker for å komme dit jeg vil MEN bare de som er onde og har ingenting å tilføre mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

jeg er ei sexavhengig jente/dame. får sikkert over 100 orgasmer hver dag. onanerer hver kveld før jeg legger meg, ellers får jeg ikke sove. er kåt hele tiden.

dette er et flaut problem, aldri fortalt det til noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg liker jobben min, men har egentlig ikke lyst til å jobbe.

Jeg skulle ønske jeg kunne bruke dagene til akkurat det jeg har lyst til og likevel ha penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker alle fødselsdatoer , har jeg fått vite når en person er født, sitter det som limt ! Men det er ingen som vet, syns det er litt flaut :sjenert: Ja jeg er rar!!

Dette var som om jeg skulle skrevet selv. Men for min del er det ingen hemmelighet. Mange ringer meg for æ høre når den og den har fødesldag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg har problemer med svetteringer under arma så pleier å teipe bomull eller papir under arma før jeg skal på skolen eller jobb, eller skal være lenge hjemmefra.

om jeg har glemt dette må jeg på do hele tiden for å tørke meg under amra for å være på den sikre siden. er så flaut, og ikke særlig feminint.

Kjøp deg aluminiumsklorid på apoteket du :))) Hjelper mot svettringer under armene og andre steder =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Utlogget bruker..

Jeg logget ut for denne.

- Faren min (og til dels broren min) var veldig voldelig, spesielt da jeg var yngre. Har blitt banket, lugget og mobbet. Jeg tenker fortsatt på dette nesten hver dag. Jeg har aldri sagt det til noen, bortsett fra en gang til ekskjæresten da jeg muligens hadde drukket og var i et sentimentalt hjørne. Men han brydde seg ikke noe særlig, og det såret helt utrolig.

- Jeg har alltid tenkt masse på sex, men jeg tørr ikke ta initiativ eller noe til det fordi jeg er så utrolig flau over kjønnsleppene mine. De indre er store, og dette har gjort at jeg nesten ikke har tørt å dusje i gymmen og svømming er skummelt. Andre tror at jeg er en veldig seksuell aktiv person fordi jeg elsker å flørte med gutter og har drevet med mange, men neida.. In my dreams.

- Om noen andre snakker med bestevenninen min blir jeg utrolig misunnelig om jeg er i nærheten. Jeg vet det er utrolig egoistisk og dumt av meg, for jeg unner henne alt godt og vil at hun skal ha det så bra som mulig, men.. jeg vil ha henne for meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Utlogget bruker..
- er sterkt missfornøyd med kroppen min, og vil gå ned i vekt, emn klarer det ikke! ( er ikke overvektig, emn har noen kilo for mye) og tenker at om jeg hadde sett perfekt ut ville alt vært bra

- bryr meg alt for mye om hva andre tenker om meg

-

Åhh, meg og!! Føler med deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...