Gå til innhold

Hva er din "hemmelighet" ?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest utlogget

Jeg synes det er fryktelig vanskelig å være gravid. Det er aldri noen som spør hvordan det går med meg lenger, bare oss.

Jeg føler jeg ikke er så viktig mer for andre lenger, at det er babyen som er viktigst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min største hemmelighet er vel at jeg har vært heroinmisbruker. Har vært nykter i 5 år, og har det egentlig veldig bra. Studerer og er samboer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_evy_*

Jeg har en tendens til å se og høre ting jeg helst ikke skulle sett/hørt. Har alltid respektert at folk er ulike og forskjellige så lenge det ikke går utover noen på en negativ måte. Ser ikke ned på folk fordi de er anderledes. Tror det er derfor folk til og med fremmede jeg møter og folk jeg kjenner ofte forteller meg sine inderste dypeste og mest plagende hemmeligheter. Vet mer om familien og omgangskretsen til mannen min enn han selv gjør. Jeg setter pris på tillitten, men nå er jeg i en periode hvor jeg synes det er litt slitsomt å vite så mye om andre folk. Så holder meg litt unna folk. :sjenert:

Har også sett broren til mannen min naken med erigret penis og beste vennen til mannen min naken. Mentale bilder som jeg helst skulle ha slettet... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare for drøyt, og i tillegg så er det ulovlig. Eier du ikke et snev av samvittighet? Tenk hvis det var et familiemedlem av deg som opplevde dette. Har det falt deg inn at vedkommende faktisk kunne dø pga. for sen hjelp? Jeg har selv veltet på motorsykkel etter at en rein sprang ut i veibanen, og flere biler kjørte rett fordi. Det var en forferdelig opplevelse, og fortvilelsen ble uendelig større fordi folk faen ikke gidder å bry seg. Skam deg!

Og ja, jeg vet at dette er en tråd for å dele hemmeligheter BLA BLA BLA!

-misa

Jeg syns du burde pelle deg ut av denne tråden, for vår andres skyld. Ingen som er interessert i å høre om dine fordømmende tilbakemeldinger.

Jeg har også en hemmelighet. Jeg er et ultra-konkurransemenneske, men jeg er en taper. Jeg kan ikke fordra at folk er flinkere og bedre enn meg, og jeg er voldsomt misfornøyd med egne prestasjoner og ferdigheter. Jeg er misunnelig hele tiden, og synes det er bedre å la være å ha kontakt med flinke mennesker, og pleie bitterheten. Jeg kommer til å dø alene, sannsynligvis av selvmord. Og jeg sliter med dårlig samvittighet for at jeg ikke skaffer barnebarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Jente20_*

Jeg tror jeg bør slå opp med min samboer, men tør ikke. Er student og er redd for at jeg går glipp av ting siden jeg har samboer. Lever også på drømmen om "den rette", og tror ikke at det er min nåværende samboer. Jeg var mer spennende før, nå er jeg kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vel to/tre hemmeligheter - dvs: noen, men ikke mange vet om det.

jeg har dårlig helse(kronisk sykdom(mer) ) - og skjuler dette i størst mulig grad for arbeidsgivere/medkollegaer.

forteller kun om det jeg er helt nødt til, og da forteller jeg ikke hele sannheten.

det gjør jeg fordi jeg er redd for å bli nedprioritert på ulike vis.

den andre hemmeligheten er at jeg vokste opp med narkomane foreldre - og hadde vel generelt en ganske ekstrem oppvekst.

noen vet om dette, jeg er ikke flau ove det - men jeg ungår å snakke om barndom, lykkelige minner osv.

må lyve endel når det er hyggelige samtaler på jobb om barndom/aktiviteter man gjorde som barn/ting man ikke har fått som andre har pga omsorgssvikt.

det kan være alt fra kulturopplevelser, reiser, lære seg ting som å gå på ski/skøyter++++/ bevaring av tannhelse/generell helse, konfirmasjon, dåp, babybilder av en selv osv.

foreldrene mine husker desverre ikke når jeg ble døpt, og jeg har vel ett babybilde av meg selv.

får litt forklaringsproblem da ja:=)

og siste hemmelighet er vel at jeg fra tid til annen har gått til psykolog for å håndtere følgene av oppveksten inn i mitt voksne liv som jo er totalt annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg egentlig ikke om andre mennesker, jeg eier ikke empati.

Men jeg later som.

Samme her!

Det verste er at jeg er utdannet innen helse. Og jeg misliker jobben min sterkt. Jeg klarer heldigvis å "lure" pasientene, som synes jeg er hyggelig.

Jeg synes det er rart å observere livet. Mennesker som finner make og viderefører genene sine. De som fyller store deler av livet med jobb og/eller familie. Det virker så kjedelig. Jeg forsøker å fornekte synet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foreldrene mine husker desverre ikke når jeg ble døpt, og jeg har vel ett babybilde av meg selv.

Tøffe ting du bærer på. Men angående dåpsattest, kan du få det ved f. eks. å kontakte din lokale kirke.

Lykke til, og stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine hemmeligheter:

* Jeg er forelska i en fyr som pleier å komme innom jobben min iblant, har vært forelska i han i 5-6 år selvom han er gift og jeg har kjæreste. Jeg bytta tilogmed jobbhelg for å slippe å se han. Men klarer ikke slutte å tenke på han.

* Alle tror jeg er flink på skolen, siden jeg tar så mange fag hvert semester, men sannheten er at jeg blir helt satt ut av alt jeg har å gjøre, så jeg får ikke gjort noen ting føles det som.

* Jeg tåler ikke trynet på mange av kollegaene mine.

* Jeg liker ikke dama til svigerfar

* Jeg har så og si avskrevet to av brødrene mine, fordi de er noen selvopptatte rasshøl som ikke bryr seg om familien sin

* Jeg ser meg i speilet hver eneste dag og tenker "herregud så stygg du er" selvom jeg er en helt vanlig jente.

* Jeg er livredd for at noen jeg er glad i skal skade seg/ få alvorlige sykdommer/ dø. Tenker på det hver eneste dag.

Bra tråd, skikkelig deilig å få alt ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_evy_*
Jeg tror jeg bør slå opp med min samboer. Lever også på drømmen om "den rette", og tror ikke at det er min nåværende samboer. Jeg var mer spennende før, nå er jeg kjedelig.

Slik har jeg det også, vet at samboeren min ikke er bra for meg. Han sliter meg ut psykisk. Men han har jo også mange gode sider. Er så redd for å angre, men har problemer med å se at jeg vil få et godt liv med han. Selvom jeg elsker han. Tenker på det hele tiden som om jeg er besatt, er så stressa innvendig pga dette.

Er så redd for å gå glipp av "den rette" fordi jeg er i et forhold med en jeg elsker, men som ikke er riktig for meg. Føler det er et lojalitets brudd fra min side å tenke sånn også.... :unsure::rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik har jeg det også, vet at samboeren min ikke er bra for meg. Han sliter meg ut psykisk. Men han har jo også mange gode sider. Er så redd for å angre, men har problemer med å se at jeg vil få et godt liv med han. Selvom jeg elsker han. Tenker på det hele tiden som om jeg er besatt, er så stressa innvendig pga dette.

Er så redd for å gå glipp av "den rette" fordi jeg er i et forhold med en jeg elsker, men som ikke er riktig for meg. Føler det er et lojalitets brudd fra min side å tenke sånn også.... :unsure::rulle:

Hvis du elsker han, så kan det jo hende det går an å jobbe med forholdet. Med samlivsterapi, for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du burde pelle deg ut av denne tråden, for vår andres skyld. Ingen som er interessert i å høre om dine fordømmende tilbakemeldinger.

Jeg synes at vi burde ha sånne folk i denne tråden, den personen burde bli minnet på det til han/hun aldri finner på å gjøre noe liknende igjen. Det er det verste jeg vet om, man skal jo hjelpe folk som trenger det, et rimelig grunnleggende prinsipp spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er en alt for god menneskekjenner, som "ser" mennesker svært godt, ofte bedre enn de er i stand til selv.

Og at jeg rett som det er framstiller meg som "dummere" og mer uvitende enn jeg er,- mennesker liker ikke å bli utkonkurrert, og man kan få gå litt "stille i korridorene".

Selv vet jeg at jeg er lynende intelligent. Jeg har bl.a. vært på hemmelig opptak i Mensa, og leser haugevis av fagbøker på senga - og det er også meget tilfredsstillende å få lov til og betrakte verden i fred :)

Hemmelig opptak??? Heldiggrisen, jeg fikk bare et brev i posten, jeg ... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjesten som kjørte forbi
Jeg synes at vi burde ha sånne folk i denne tråden, den personen burde bli minnet på det til han/hun aldri finner på å gjøre noe liknende igjen. Det er det verste jeg vet om, man skal jo hjelpe folk som trenger det, et rimelig grunnleggende prinsipp spør du meg.

Men kjære dere da, det er jo derfor det er en hemmelighet FORDI jeg skammer meg over det! Dere behøver ikke fortelle meg at jeg skal skamme meg. For øvrig kan jeg også fortelle at jeg så motorsyklisten reiste seg... sikkert derfor alle de andre bilene foran meg kjørte forbi også. Kunne sikkert trengt litt hjelp til å få den tunge sykkelen på hjula igjen, og jeg hadde garantert kommet til kort.

Hjelpes meg, KG er en forpult kakleklubb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som trådstarter av denne tråden ber jeg dere vennligst om å ikke vurdere og dømme andres "hemmeligheter" og handlinger, det var ikke derfor den ble opprettet. Hillsen TS:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som trådstarter av denne tråden ber jeg dere vennligst om å ikke vurdere og dømme andres "hemmeligheter" og handlinger, det var ikke derfor den ble opprettet. Hillsen TS:)

Annet enn å komme med støttende ord og slike ting da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...