AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #3981 Del Skrevet 27. september 2022 ti10 skrev (1 time siden): Ikke noe av det du nevner, og heller ikke loppemarkeder eller på finn? Hvor i alle dager bor du? Og hvis de var etter ungene dine, var de vel uansett ikke ubrukt ..? Nei aldri vært loppemarked her jeg har sett eller hørt om. Finn.no brukes ikke. Ser folk har ute samme varer i flere år. Bruker Facebook da. Men som nevnt vil ikke folk ha gratis. Med en gang jeg setter det jeg la ute gratis til feks 50 kr blir det solgt. Maken til kverulering 😆 Ja vi fikk en bæremeis etter vi hadde kjøpt selv. Den ene var brukt en gang. Så jeg vil si den også var temmelig ubrukt. Anonymkode: 1f0ba...c0a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 27. september 2022 #3982 Del Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei aldri vært loppemarked her jeg har sett eller hørt om. Finn.no brukes ikke. Ser folk har ute samme varer i flere år. Bruker Facebook da. Men som nevnt vil ikke folk ha gratis. Med en gang jeg setter det jeg la ute gratis til feks 50 kr blir det solgt. Maken til kverulering 😆 Ja vi fikk en bæremeis etter vi hadde kjøpt selv. Den ene var brukt en gang. Så jeg vil si den også var temmelig ubrukt. Anonymkode: 1f0ba...c0a Jeg skjønner at vi snart er på vei over i "DET HETER IKKE DET", men hvis de ikke er brukt av ungene dine, er de altså ikke etter ungene dine. Men jeg skal ikke kommentere mer ang. det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #3983 Del Skrevet 27. september 2022 ti10 skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner at vi snart er på vei over i "DET HETER IKKE DET", men hvis de ikke er brukt av ungene dine, er de altså ikke etter ungene dine. Men jeg skal ikke kommentere mer ang. det Det er jo en gave ene ungen fikk. Da har den jo vært eid av barnet. Når jeg selger den er den jo fra ungen/etter ungen uansett om den er brukt masse lite eller ingenting. Alt man klarer å henge seg oppi Anonymkode: 1f0ba...c0a 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #3984 Del Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du er flau. Syns det er bra at folk tenker på miljøet. Og en gave er en gave. Hvis ungen får to like paw patrol-leketøy, selvfølgelig selger jeg den andre og setter beløpet i barnets sparekonto. Det er jo bare fornuftig. Like fornuftig som det er for kjøperen som kan kjøpe et leketøy til kanske 200 kroner, og spare 400…. Anonymkode: 41750...04f Man kan tenke på miljøet uten å selge videre ting andre har vært gavmilde og gitt bort? Å selge gaver høres rart ut for meg. Om barnet her får to like gaver, så bytter vi den ene i noe annet barnet ønsker seg. Rart å ta gaven fra barnet og sette penger inn på konto, det er jo ikke det som er stas med bursdag for et lite barn liksom. Anonymkode: c216a...031 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #3985 Del Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (På 26.9.2022 den 8.40): Ei venninne av meg arvet klær etter ene barnet mitt, som hun selger videre når ungen hennes har vokst ut av dem. De har ganske god råd, så jeg synes det er litt smålig å tjene penger på brukte klær hun har fått. Har begynt å gi klærne til noen som trenger dem i stedet for nå. Anonymkode: dcb7a...91d Det er det mange som gjør, jeg gir videre alt jeg får. Da passer jeg på å gi til noen som virkelig trenger det. Anonymkode: 5d739...35a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #3986 Del Skrevet 27. september 2022 Kan dere være så snille å diskutere selge eller gi bort i en egen tråd. Anonymkode: 8415a...ea2 33 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 27. september 2022 #3987 Del Skrevet 27. september 2022 Ryddet for reklame av utestengt bruker. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #3988 Del Skrevet 27. september 2022 Min mormor på 93 er nøysomheten selv. Ringer aldri noen privat før kl 17 i tilfelle tellerskrittene på mystisk vis har vendt tilbake. De ble vel avskaffet for en 20-25 år siden. Før det kostet det ører pr minutt å ringe, men det var mye billigere på kveldstid etter 17. Anonymkode: ad023...e35 14 7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 9. oktober 2022 #3989 Del Skrevet 9. oktober 2022 (endret) Alice123 skrev (På 20.9.2022 den 1.45): Det stemmer nok godt! Jeg jobbet ikke med mottak, men vet vi fikk henting og levering noen ganger i uka og hver gang det var henting var det alltid snakk om "noen hundre kroner" som var borte. Da har jeg blandet og tenkt at én pall var "noen hundre", når det var snakk om hele hentingen. Deg gir mye mer mening, for jeg syntes det var mye for én pall, men avskrevet det med at hva vet jeg egentlig om paller? Hei ja takstene var i alle fall 50 kroner pr pall å¨2000-tallet og utover idag vet jeg ikke hva panten er muligens mindre siden jeg ser folk stadig vekk henter paller dette er jo Euro pall men ser stadig at man mottar paller laget av forskalingsbord etc eller andre bord Endret 9. oktober 2022 av Maskinfører 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #3990 Del Skrevet 22. oktober 2022 Mamma fortalte noe morsomt idag: De var tre venninner i 60-årene samlet, hvor den ene hadde med en pose med gamle parfymer, neglelakker. Begge de to andre har jente-barnebarn så hun lurte på om de ville ha det. Mamma takket nei, siden barnebarna har nok, og hun syntes det var litt ekkelt. Hun andre tok imot, og fikk vippskrav dagen etter 😳 Da leverte hun heldigvis posen tilbake. Anonymkode: 5ae56...a86 34 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #3991 Del Skrevet 22. oktober 2022 Tante spurte søsteren min om hun ville se på noen klær hun hadde ryddet vekk. Søsteren min takket ja til det, og plukket ut noen plagg hun ville ha. «Jeg kan få 500 for det», svarte tante. Søsteren min takket nei… Anonymkode: e0f9a...ee8 20 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #3992 Del Skrevet 22. oktober 2022 On 5/14/2022 at 3:33 PM, AnonymBruker said: Overhørt på legekontoret. En pasient hadde med seg urinprøve hjemmefra på en flaske. Da han skulle betale etterpå ville han ha fratrukket 2 kr i pant fordi sykepleieren hadde kastet flaska etterpå i spesialavfallet uten å ha spurt om lov. Anonymkode: ad023...e35 Hehehe! Denne ga meg minner tilbake til da jeg var sykepleierstudent i hjemmetjenesten. Jeg skulle gi medisiner til en pasient og påse at han hadde ordnet den urinprøven han skulle ha med til legekontoret samme dagen. Den var klar den! Ikke faen om han betalte penger for å tisse i plastikk han hadde gratis hjemme i krydderhylla sa han 😆 så det ble en fin stor og full urinprøve ala piffikrydder 🥴 Anonymkode: 7bd63...224 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #3993 Del Skrevet 22. oktober 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hehehe! Denne ga meg minner tilbake til da jeg var sykepleierstudent i hjemmetjenesten. Jeg skulle gi medisiner til en pasient og påse at han hadde ordnet den urinprøven han skulle ha med til legekontoret samme dagen. Den var klar den! Ikke faen om han betalte penger for å tisse i plastikk han hadde gratis hjemme i krydderhylla sa han 😆 så det ble en fin stor og full urinprøve ala piffikrydder 🥴 Anonymkode: 7bd63...224 hehehe, den var bra🤣 Anonymkode: 24e6a...d85 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #3994 Del Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hehehe! Denne ga meg minner tilbake til da jeg var sykepleierstudent i hjemmetjenesten. Jeg skulle gi medisiner til en pasient og påse at han hadde ordnet den urinprøven han skulle ha med til legekontoret samme dagen. Den var klar den! Ikke faen om han betalte penger for å tisse i plastikk han hadde gratis hjemme i krydderhylla sa han 😆 så det ble en fin stor og full urinprøve ala piffikrydder 🥴 Anonymkode: 7bd63...224 Så lenge beholderen som blir brukt faktisk er helt ren, så ser jeg egentlig ikke problemet... Anonymkode: c0401...e35 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffekrus Skrevet 23. oktober 2022 #3995 Del Skrevet 23. oktober 2022 Har jobbet i bar. Har opplevd at noen stjal dokost fra toalettet. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #3996 Del Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Så lenge beholderen som blir brukt faktisk er helt ren, så ser jeg egentlig ikke problemet... Anonymkode: c0401...e35 Jeg har over tre svangerskap levert urinprøver i krydder-, salsa- og pestoglass 🤣 Ikke primært for å spare penger, men fordi jeg er glemsk og bor langt unna butikk. Er det reint nok til å ha ny mat i, er det reint nok til urinprøve tenker jeg. Anonymkode: ad917...a2b 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 25. oktober 2022 #3997 Del Skrevet 25. oktober 2022 Har nettopp hatt en telefonsamtale på jobb med en av mine kunders kunde som ønsket å informere at han ønsker å bare ta over formuen, og ikke gjelda, til sin avdøde svoger. Skulle så gjeeerne vært den som fulgte denne saken videre 28 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 25. oktober 2022 #3998 Del Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 22.10.2022 den 22.26): Mamma fortalte noe morsomt idag: De var tre venninner i 60-årene samlet, hvor den ene hadde med en pose med gamle parfymer, neglelakker. Begge de to andre har jente-barnebarn så hun lurte på om de ville ha det. Mamma takket nei, siden barnebarna har nok, og hun syntes det var litt ekkelt. Hun andre tok imot, og fikk vippskrav dagen etter 😳 Da leverte hun heldigvis posen tilbake. Anonymkode: 5ae56...a86 AnonymBruker skrev (På 22.10.2022 den 22.54): Tante spurte søsteren min om hun ville se på noen klær hun hadde ryddet vekk. Søsteren min takket ja til det, og plukket ut noen plagg hun ville ha. «Jeg kan få 500 for det», svarte tante. Søsteren min takket nei… Anonymkode: e0f9a...ee8 Men i alle dager da! Folk😅 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #3999 Del Skrevet 29. oktober 2022 Turkis Sau skrev (På 25.10.2022 den 16.24): Men i alle dager da! Folk😅 Folk ja Anonymkode: e6ff4...677 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #4000 Del Skrevet 1. november 2022 Sugar&Spice skrev (På 25.10.2022 den 15.47): Har nettopp hatt en telefonsamtale på jobb med en av mine kunders kunde som ønsket å informere at han ønsker å bare ta over formuen, og ikke gjelda, til sin avdøde svoger. Skulle så gjeeerne vært den som fulgte denne saken videre Hva sa han da du sa at det ikke går? Anonymkode: 02528...a1f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå