Gå til innhold

Ny tidsregning

Miss I.W.

Anbefalte innlegg

:hoppe: Så fantastiske nyheter da :hoppe:

Masse lykke til i morgen :klemmer:

:bolledeig: Yeeeeesssssssssss :bolledeig:

Lykke til i morgen :hoppe:

Tusen takk! :klemmer: Begynner å gru-glede meg nå! :sjenert:

Jeg håper så inderlig at legen endelig ser hva som forårsaker smertene! :pls: Jeg har hatt forferdelig vondt i magen og underlivet de siste dagene i forbinnelse med eggløsningen. Har hatt helt klart positive tester to kvelder på rad nå, så jeg har vel eggløsning i dag. Sexen blir bare vondere og vondere også. :rodme: Og kvalmen som kommer midt i syklusen og varer til IKM, meldte sin ankomst i morrest. :spy: Den sitter i halsen og hvis jeg nyser/hoster kjennes det ut som jeg skal til å kaste opp. Jeg kaster heldigvis ikke opp, men kunne spart meg kvalmen og de sure oppstøtene! (Dess nærmere jeg kommer IKM, dess mere håper jeg at det er svangerskapskvalme... Men det er jo det samme hver måned og :heks: kommer selvfølgelig :scorpis::sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, det var for godt til å være sant! :kjefte: Det ringte en dame fra røntgen stedet og sa at det hadde skjedd en feil og at jeg ikke kunne komme idag likevel fordi det måtte være en lege tilstede når jeg ble undersøkt. :trist: Hun skulle sjekke det opp og ringe tilbake. Med en gang jeg la på røret begynte jeg å gråte! :grine: Hun ringte opp etter en kort stund og beklaget feilen, og sa at jeg kunne få komme 19. mai. Jeg måtte regne med en del venting. Tror hun skjønte at jeg ble lei meg... :sjenert:

Typisk! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei !! :troest: var jo ikke det som skulle skje... men bra du fikk time 19 mai da, og ikke måtte vente i 4mnd til.

Uff, skulle vært der og gitt deg en god klem. :troest::kose::klem::klemmer:

Håper du får en fin helg, tross alt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei !! :troest: var jo ikke det som skulle skje... men bra du fikk time 19 mai da, og ikke måtte vente i 4mnd til.

Uff, skulle vært der og gitt deg en god klem. :troest::kose::klem::klemmer:

Håper du får en fin helg, tross alt....

Takk, Ananan. :klem:

Jeg var så lykkelig og glad i går, og i dag raste liksom alt sammen igjen! :tristbla: Er inne i en ganske dårlig periode, og dette trengte jeg ikke akkurat nå. Gråten er hele tiden rett rundt hjørnet, og tankene og følelsene mine er ei ekkel mølje! :sukk: Min kjære prøver å trøste alt han kan. Har lyst å droppe alt, prøving, jobb, alt (unntatt min kjære, selvfølgelig!). Men det er jo ikke det jeg vil på sikt! Jeg vil jo at vi skal få til dette, samme hvor lang tid det tar! Jeg vet at jeg har mange små ting å glede meg over, men det er vanskelig akkurat nå! :lete:

Og 19. mai er bedre enn 8.juli... :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt det ikke ble noe i dag da :( Men er jo ikke så lenge til 19.mai heller, selvom jeg skjønner veldig godt at det er kjedelig å vente....

Ha en super helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:blomst::dagens-rose::digge::briller::klem::kose::smilyblomst::tommelsmil::vinke:

Tenker på deg!! Håper den tunge perioden snart går over.. og at du finner ut av dette her med smertene. Skjønner deg bare såå godt at du er fortvilet. og blir jo så sårt også når man håper man er smelt på tjukka.. hihi.. og bare hu der tanta kommer for å torturere oss..

masse klemmer til deg idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt det ikke ble noe i dag da :( Men er jo ikke så lenge til 19.mai heller, selvom jeg skjønner veldig godt at det er kjedelig å vente....

Ha en super helg :klemmer:

Var jo klar for å dra og ble bare så innmari skuffa over utsettelsen! Med min ferie,betyr det at jeg må vente tre uker på svar fra fastlegen, istedet for 10 dager som var avtalen. Så det baller liksom på seg da...

:blomst::dagens-rose::digge::briller::klem::kose::smilyblomst::tommelsmil::vinke:

Tenker på deg!! Håper den tunge perioden snart går over.. og at du finner ut av dette her med smertene. Skjønner deg bare såå godt at du er fortvilet. og blir jo så sårt også når man håper man er smelt på tjukka.. hihi.. og bare hu der tanta kommer for å torturere oss..

masse klemmer til deg idag!

Håper den går over jeg også! Og det litt KJAPT! Er litt bedre i dag... Jobbing som en galing hjelper på å få tankene over på noe annet.

Neimen, det var jo ikke det som skulle skje i dag.. :troest:

:klemmer:

Så sant, så sant! Den værste skuffelsen har lagt seg, heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til alle dere hærlige KG-jentene som alltid har et trøstende ord på lur! :roser:

Ja, da var muligheten over for denne gang; EL var i går. Har stått på med :sengekos: , så jeg håper at vi har vært heldige. :pls: Denne gangen kan det godt være vår tur! :jepp:

Er nå CD 19, 1 DPO. IKM er om 9 dager :opplyser:

Den månedlige kvalmen kom for et par dager siden, og har vært ganske ille flere ganger idag. :spy: Arbeidsdagen har vært lang og tung med mye magesmerter og kvalme. Har sovet dårlig i natt pga. dette og at jeg ikke fikk tømt hodet for (teite) tanker. :sove: I natt MÅ jeg få sove skikkelig ut! Kan ikke drive å jobbe sånn, med så lite søvn!

Ønsker alle som er innom en riktig god helg!

:klem:

Er det bare meg eller er "alle" :gravid: ??? :vetikke: Synes jeg ser mager overalt! :sjenert:

Har forresten fiksa linken til dagboka min, som visstnok ikke har funket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes... idag er det tidlig leggetid på deg! :fy_fy: hehe. Nå må du snart pusse tennene, søta! ;) hihi.

Stemmer også for at du og typen er de heldige denne perioden!! svøm, svøm, svøm... og befrukt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var muligheten over for denne gang; EL var i går. Har stått på med :sengekos: , så jeg håper at vi har vært heldige. :pls: Denne gangen kan det godt være vår tur! :jepp:

Denne gangen SKAL det være deres tur! :Nikke::tommelopp:

Håper du sover søtt nå, og får en god natts søvn. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes... idag er det tidlig leggetid på deg! :fy_fy: hehe. Nå må du snart pusse tennene, søta! ;) hihi.

Stemmer også for at du og typen er de heldige denne perioden!! svøm, svøm, svøm... og befrukt!!!

Var i seng før ni! La inn en ekstra runde :sengekos: selv om EL var på fredag. Skader ikke å "fylle" på litt... :ler:

Denne gangen SKAL det være deres tur! :Nikke::tommelopp:

Håper du sover søtt nå, og får en god natts søvn. :klem:

Håper at det er vår tur nå, jeg også! :tommelsmil: Venter på utredning for endo og er innstilt på at det kan bli lang tid før det klaffer, men jeg har et forsiktig håp. Med endo er det jo vanskelig å bli gravid på egen hånd, men ikke umulig! :sukk: Og det er jo faktisk ikke sikkert at jeg har det heller!

Første dag med VITEX! :hoppe: Tenkte først at jeg skulle vente til IKM og etter at jeg har vært til legen, men med utsettelsen av MR`en blir det fort en måned før jeg kommer meg til legen for å få resultatet pga ferien vår. Det står at Vitexen trenger en stund for å virke, så jeg fant ut at det var like greit å starte med en gang! :jepp: Og hvem vet, kanskje mage/underlivssmertene gir seg... :lur: Vitexen skulle hjelpe på så mye!

Ellers er det en stund til IKM, så det er bare å smøre seg med tålmodighet og "glemme" prøvingen for noen dager. :lete:

Har ikke kjent til så mye til kvalmen idag, men magen har til gjengjeld vært helt umulig! (Og innerst inne håper jeg på festesmerter, selv om jeg har kjent dette mange ganger før, og det er vel tidlig... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:duskedame:

Skal prøve å glemme prøvingen noen dager jeg også :sjenert: Så får vi se hvordan det går :roll::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: el og vitex :hoppe:

Nå synes jeg virkelig det skal være deres tur :)

Kjedelig at ting kræsjer med ferien deres da, tre uker lenger venting er lenge :(

Håper tiden til ikm går fort....pleier jo aldri å gjøre det da, men er jo lov å håpe :fnise:

Ha en super dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med Vitex! :hoppe: Virker jo som en vidundermedisin, så håper virkelig den gjør jobben sin for dere også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:duskedame:

Skal prøve å glemme prøvingen noen dager jeg også :sjenert: Så får vi se hvordan det går :roll::fnise:

Går ganske bra til å begynne med etter el., men dess nærmere IKM jeg kommer, dess mere stresser jeg! :sjenert: Så det skal nok bra noen dager til... :filer:

:hoppe: el og vitex :hoppe:

Nå synes jeg virkelig det skal være deres tur :)

Kjedelig at ting kræsjer med ferien deres da, tre uker lenger venting er lenge :(

Håper tiden til ikm går fort....pleier jo aldri å gjøre det da, men er jo lov å håpe :fnise:

Ha en super dag :klemmer:

Er ikke såå lenge til IKM... Vi får håpe vi har noe å glede oss over :gravid: mens vi venter på å komme inn til legen! *håpe, håpe* Hjelper nok litt at vi venter i "syden" å da. :sol:

Så spennende med Vitex! :hoppe: Virker jo som en vidundermedisin, så håper virkelig den gjør jobben sin for dere også. :)

Er kjempe spennende. :jepp: Er veldig mange som er overbevist om at Vitex er tingen. Håper den har en positiv virkning på meg også! Begynte sikkert litt sent i denne syklusen for at den skal virke, men kanskje vi ser forskjell neste sykus! :pls:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobb i dag spurte en kollega om det ble noe kjærlighetsbarn på oss i sommerferien. Jeg ventet ikke akkurat dèt spørsmålet fra henne må jeg innrømme! :dåne: Tror jeg svarte ok, uten å "avsløre" for mye. Vi bestemte oss tidlig at vi ikke skal lyve hvis noen spørr rett fram om prøving og sånn, fordi det blir for dumt om du blånekter for at du tenker på å få barn og så vips er du plutselig gravid likevel. :klaske: Jeg har noen venninner som vet om at vi prøver, ellers er det kun min bror av slekta som vet med sikkerhet at vi prøver på :babysmokk: . Uansett; jeg svarte kollegaen min at det kom nok til å bli et kjærlighetsbarn en vakker dag, men å legge det til ferien er vel ikke bare, bare å planlegge. Hørtes det greit ut eller? :unsure:

Hun svarte at å planlegge barn passer aldri, det er alltid noe en skal gjøre først, men når en først blir gravid så legger man ting til rette. (...) Tror ikke jeg avslørte meg mtp svaret jeg fikk. Hun har jo delvis rett, men nå traff jeg min kjære når jeg var godt voksen og NÅ er det absolutt INGENTING vi MÅ gjøre FØR vi får barn! Det passer helt utmerket for oss begge å bli gravide nå, faktisk. :tommelopp:

:pls:

Så kjære, kjære "baby-fairy"; vi er klare for at du sender :heks: på en lang ferie og at spiren endelig skal sitte!

:trist:

Vi har husrom og hjerterom for en eller to til i denne lille familien vår,

og det er faktisk dèt vi ønsker oss mest at alt på denne jord.

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lillesky: ble rørt av den talen din til babyfairy.. Jeg håper hun hørte på! Unner deg og mannen din en liten eller gjerne to. ;) Da får du igjen for all ventingen da.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lhinn

:pls:

Så kjære, kjære "baby-fairy"; vi er klare for at du sender :heks: på en lang ferie og at spiren endelig skal sitte!

:trist:

Vi har husrom og hjerterom for en eller to til i denne lille familien vår,

og det er faktisk dèt vi ønsker oss mest at alt på denne jord.

:hjerte:

awww, det var fint sagt Missiw! ble rørt jeg :grine:

ja, da var vi begge to på Vitex, dette blir spennende! jeg blir så ivrig da jeg prøver noe nytt, så vil bare at tiden skal gå litt fortere..lurer på om vi merker noen forandringer snart? :lur:

ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...