Gå til innhold

Ny tidsregning


Miss I.W.

Anbefalte innlegg

Å, så spennende dette er! :hoppe: Noe må det jo være som skjer, siden kroppen din oppfører seg sånn... Når tanta ikke har kommet nå, så lenge på overtid, da har hun vær så god å holde seg unna i 9 måneder! :regler:

Krysser fingrene og venter videre i spenning. Jeg synes dette er grusomt spennende, så kan bare forestille meg hvordan det må være for deg. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ørk, så teit da. Så lenge tanta holder seg unna så er det enda håp...

*Krysser det jeg har av fingre og tær*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så merkelig da :( Men så lenge det ikke er noe tante på besøk er det jo fortsatt muligheter da ;) *håpehåpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, så merkelig.. :overrasket: Som de andre sier her, så lenge tanta ikke har kommet, så er det håp. Uff, det må være veldig frustrerende for deg å leve sånn i ingenmanns land... :kose: Håååper denne ventingen har en lykkelig slutt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ørk, så teit da. Så lenge tanta holder seg unna så er det enda håp...

*Krysser det jeg har av fingre og tær*

Tuuuusen takk!

Så merkelig da :( Men så lenge det ikke er noe tante på besøk er det jo fortsatt muligheter da ;) *håpehåpe*

Jeg vet at jeg muligens kanskje ikke har nok graviditetshormon til å få utslag, og så lenge jeg ikke har fått mensen så er det fremdeles håp...

Men, jeg er litt skuffa og oppgitt likevell. Lufta gikk liksom sakte med sikkert ut av meg her... :sukk: Var ikke så positiv og prøvde å tenke fornuftig, men dette er liksom dobbelt dumt nå; ikke er jeg gravid, og kroppen min har i tillegg begynt å tulle og lure meg. :kjefte:

Jeg er tung i hodet, kvalm og svimmel, og har bare lyst å gå å legge meg og glemme hele prøvesjiten! :trist: Sa til min kjære etter han fortalte meg at testen var negativ at vi skulle trøste :humpe: i kveld, men nå vet jeg ikke om jeg greier å "motivere" meg for det... Stakkars flotte, snille, omtenksomme kjæresten min. :hjerter_rundt: Jeg var så tøff i trynet ettermiddag, men nå er jeg bare oppgitt og lei meg. Er ikke så greit for han heller. Han er jo med på alle mine opp- og nedturer og vet stort sett alt som foregår i hodet og hjertet mitt. Han var ganske skuffet han også, og trøster og støtter meg alt han kan! :kline:

Nå sitter han med selvangivelsen min :rødme: Bruker å ta den selv og vi satt egentlig med hver vår, men jeg ble litt giddesløs og sitter på KG og sutrer i stedet. Plutselig var selvangivelsen min snudd fra 10` i minus til 2`pluss... Han er den beste kjæresten som finnes!

Jeg skal en tur til legen denne uka med smertene mine, og nå har jeg enda en grunn! Sto i vedlegget til graviditetstesten at hvis du tok test tre dager etter mensen var forventet, og den ble negativ burde du oppsøke lege. Så jeg får bare manne meg opp igjen og hute meg til doktoren! :regler:

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom hun! :heks: Aaaaargh! :kjempesinna: Og det er så vondt...

Når skal det bli vår tur??? Jeg er bare så drittlei denne prøvingen, ventingen, forhåpingene, og nedturene!

:trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom hun! :heks: Aaaaargh! :kjempesinna: Og det er så vondt...

Når skal det bli vår tur??? Jeg er bare så drittlei denne prøvingen, ventingen, forhåpingene, og nedturene!

:trist:

:troest: Skjønner godt at du er lei nå ja :( Nedturene er så harde.... og bare tanken på at man må vente enda en mnd gjør like vondt i kroppen hver gang synes i allefall jeg :(

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme, dumme :kosteskaft: !!! :sinna::sur:

At hun ikke lærer seg å holde seg borte! :sur:

Kjenner så godt til ventingen, forhåpningene en får og den stor nedturen når mensen kommer. Synes det er tyngre og tyngre for hver gang. Men en gang så skal det klaffe! :)

Nei, her trengs den en skikkelig :kose::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, skjønner godt at du blir oppgitt og lei. :troest: Og særlig når du har blitt holdt sånn på pinebenken så lenge, da stiger jo forventningene. Blir lei meg på dine vegne jeg og. :tristbla:

Sender over en god klem og trøst. Tenker på deg! Håper i alle fall at det blir et positivt besøk hos legen denne uka, sånn at du kan få ordentlig svar på alt du lurer på. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for trøst og oppmuntrende ord, Lucky?, Bailie og Happy Feet! :klemmer:

Det er virkelig godt å få skrevet ned følelsene sine og få litt feedback og trøst. Jeg føler meg så dum som lot meg selv tro og håpe på et positivt resultat denne PP`en. Heldivis er det helt vanlig og det er bare så kjekt å ha muligheten til å se hvordan andre i stituasjon har det og takler prøvingen. :kghjerte:

En ting er sikkert at det en på forhånd ser for som enkelt, romantisk og nesten som selvfølge, ikke nødvendigvis er det. Vi stresser med el.tester, kostilskudd og sist, men ikke minst sex etter kalenderen. Dette kan være tungt for selvfølelsen, psyken og forholdet. Jeg visste at når vi startet prøvingen for over et halvt år siden at vi nødvendigvis ikke kom til å lykkes med det samme, men jeg ante ikke at prøvingen skulle gå sånn inn på meg og at jeg skulle bruke så mye tid på den. Jeg er bare så fed up nå, og kan ikke forestille meg hvordan dere som har prøv i flere måneder og år har det! :vetikke: Mine tanker er med dere! :kose:

Det som slo meg mens vi ventet på :heks: var at jeg har tenkt lite på det å være gravid utover det å få en positiv test og det å faktisk forberede seg på at et barn skal komme. Men det er kanskje like greit å ikke bekymre seg for det også/enda...

Jeg har bare så lyst å stille meg på toppen av et fjell og rope ut at; VI VIL BLI GRAVIDE NÅ!!! :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

teite :kosteskaft: Jaja så kommer det en pp neste mnd også og DA klaffer det for dere ;);)

Kanskje spise noe damiana og WY? Jeg har begynt nå, er litt spennende og litt skummelt :klø:

Håper humøret blir bedre og at skuffelsen tar av :kose:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare så lyst å stille meg på toppen av et fjell og rope ut at; VI VIL BLI GRAVIDE NÅ!!! :rope:

Jeg blir med :fnise:

Kjenner meg veldig godt igjen i hvordan du har det nå :( Det er tøft å være prøver, kjempetøft :( Men EN dag blir det vår tur også, selvom jeg har lyst til å gi opp hver gang tanta kommer da....

Men hadde jeg visst at prøvingen skulle ta så lang tid og slite meg ut så mye som den gjør, ville jeg ikke begynt med den....men nå kan jeg jo ikke gi meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare så lyst å stille meg på toppen av et fjell og rope ut at; VI VIL BLI GRAVIDE NÅ!!! :rope:

Jeg er også med på denne!!! Bare si fra når og hvor ;)

Dumme heksa som dukka opp igjen. Det er noe dritt, og man blir bare mer og mer lei... Håper humøret kommer seg snart.

*Stor klem* :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare så lyst å stille meg på toppen av et fjell og rope ut at; VI VIL BLI GRAVIDE NÅ!!! :rope:

Kanskje det er dette som skal til :lur: Jeg er definitvt med - anytime! :jepp:

Jeg var også 3 dager forsinket denne mnd, og forhåpningene var selvfølgelig stigende disse dagene for å ende opp i en enda større skuffelse den dagen tanta kom :sukk: Jeg også gikk i den troen at dette skulle være en fin, romantisk opplevelse som skulle være over på et par mnd. Så feil kan man ta. Nei det er slettes ikke bare bare, og jeg har vel aldri hatt et sexliv før som består hovedsaklig av såkalt pliktsex. :filer: Men uansett hvor håpløst det kan virke, det blir vår tur - om ikke så veldig lenge håper jeg.

Stor klem til deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper du har det fint om dagen og at den største skuffelsen har lagt seg. :troest:

Skulle du til legen denne uka? Håper det blir/har vært et positivt besøk! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så kjedelig at den hersens :kosteskaft: skulle komme!! Skjønner veldig godt at du blir skikkelig lei hele greia! Vi får bare håpe at det snart klaffer for deg! Og for dere alle andre også selvsagt! :)

Ønsker deg en kjempefin helg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teite mensen :kjempesinna: det skulle ikke vært lov :kjefte:

Jeg kjenner så godt til følelsene dine :kose:

Jeg har bare så lyst å stille meg på toppen av et fjell og rope ut at; VI VIL BLI GRAVIDE NÅ!!! :rope:

I´m in :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med :fnise:

Kjenner meg veldig godt igjen i hvordan du har det nå :( Det er tøft å være prøver, kjempetøft :( Men EN dag blir det vår tur også, selvom jeg har lyst til å gi opp hver gang tanta kommer da....

Men hadde jeg visst at prøvingen skulle ta så lang tid og slite meg ut så mye som den gjør, ville jeg ikke begynt med den....men nå kan jeg jo ikke gi meg ;)

Jeg føler det på samme måte til tider! Har mest lyst å gi opp! Men vi kan jo ikke gi oss nå! Må bare se å få avsluttet prosjektet! :kjefte:

Jeg er også med på denne!!! Bare si fra når og hvor ;)

Dumme heksa som dukka opp igjen. Det er noe dritt, og man blir bare mer og mer lei... Håper humøret kommer seg snart.

*Stor klem* :klem:

Tusen takk! Humøret er heldigvis blitt bedre!

Kanskje det er dette som skal til :lur: Jeg er definitvt med - anytime! :jepp:

Jeg var også 3 dager forsinket denne mnd, og forhåpningene var selvfølgelig stigende disse dagene for å ende opp i en enda større skuffelse den dagen tanta kom :sukk: Jeg også gikk i den troen at dette skulle være en fin, romantisk opplevelse som skulle være over på et par mnd. Så feil kan man ta. Nei det er slettes ikke bare bare, og jeg har vel aldri hatt et sexliv før som består hovedsaklig av såkalt pliktsex. :filer: Men uansett hvor håpløst det kan virke, det blir vår tur - om ikke så veldig lenge håper jeg.

Stor klem til deg :klemmer:

Det var tre lange dager! Var nesten som om vi levde i et vakum hele helga. Greide å få opp forventningene ganske mye, til tross for neg.test. Det bli jo sånn når en vil så gjerne. En glemmer liksom det som taler imot og opphøyer det som taler for... :sjenert:

Er ikke noe sælig denne pliktsexen! Trodde som deg at det skulle bli romantisk og nydelig. :yvonne: I stedet er det bare stress og styr. Denne PP`en har jeg faktisk lagt inn i kalenderen til min kjære når vi skal ha sex framover, sånn at det ikke bare ligger på meg... :lur: Heldigvis syntes han det var en god idè!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...