Gå til innhold

Ny tidsregning


Miss I.W.

Anbefalte innlegg

Åh, så håpløst! :kjefte: Når du endelig har mannet deg opp og greier! Når får du time igjen nå da? Håper :kosteskaft: holder seg langt unna! Hun kan heller komme til meg, for jeg vil jo ha i alle fall ett ordentlig tantebesøk!

Ønsker deg en fin helg. Satser på at det ikke blir noe vin på deg! :lur:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Her har jeg ikke vært før... Trist å lese at du har så mye vondt og at det tar så lang tid å finne ut hvorfor du har vondt da :( Håper det ordner seg veldig snart ;)

Dumt tanta kom på besøk igjen også, hun skulle vært sendt langt langt vekk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei heiii :eeeh: Måtte jo inn og kikke litt ;)

Håper tr holder seg laaaaaaaaangr unna og at det har laffet nå :)

Hva skal du i hlegen for noe artig?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doktor´n syk. Det skulle ikke vært lov

Håper at du får en fin dag og at :heks: ikke kommer på besøk

God helg Missiw

Åh, så håpløst! Når du endelig har mannet deg opp og greier! Når får du time igjen nå da? Håper :kosteskaft: holder seg langt unna! Hun kan heller komme til meg, for jeg vil jo ha i alle fall ett ordentlig tantebesøk!

Ønsker deg en fin helg. Satser på at det ikke blir noe vin på deg!

Huff, ja! Ble skikkelig grinete når jeg fikk tekstmelding i morrest. Umulig å komme igjennom på tlf for å få ny time å! :frustrert: Det kom til å ta lang tid å få ny time, så jeg skulle bare komme innom neste uke. Greit at jeg ikke må vente så lenge for å komme inn, men det passer meg dårlig at jeg blir skviset inn mellom andre pasienter.

Ingen tegn til :kosteskaft: , så du må mer enn gjerne ta henne for meg ja, Happy Feet! Hadde satt stor pris på det! :pls:

Hei

Her har jeg ikke vært før... Trist å lese at du har så mye vondt og at det tar så lang tid å finne ut hvorfor du har vondt da Håper det ordner seg veldig snart

Dumt tanta kom på besøk igjen også, hun skulle vært sendt langt langt vekk

Takk for besøket! :goodbye: Godt med medfølelse fra alle KG-jentene!

Hei heiii Måtte jo inn og kikke litt ;)

Håper tr holder seg laaaaaaaaangr unna og at det har laffet nå :)

Hva skal du i hlegen for noe artig?

Dèt håper jeg å! Merkelig hvordan en kan håpe på noe, uten å ha forhåpninger! :lur: Det har begynt å murre bra, så hun er vel dessverre på vei. Men enn så lenge kan jeg leve litt i håpet og drømme litt...

Skulle ta meg et IKM-vinglass i kveld, men :heks: er sen, så rødvinen får bare vente. MKS er ute på livet, og jeg skal kanskje hente han, så da kan det være like greit å holde seg unna flaska!

I morgen er det party på programmet! Skal på to fester, og for å gjøre det helt enkelt skal jeg kjøre! :reise: Hadde gleda meg til begge festene og dessverre måtte de havne på samme dag! :( Vi er ikke de som er mest på fest, så det var bra jobba at de havna på samme dag... Typisk! Men jeg skal ha det gøy likevel jeg!

Ellers står kos og avslapping med Min Kjære Sambo på tapeten. :kline: Jeg har frihelg, så da må vi gjøre det meste ut av den! (Kom plutselig på at hvis :heks: ikke kommer med det første kan vi :humpe: i imellomtiden! En positiv tanke! Er ikke som oftest greier å se det positive i alle ting, jeg prøver, men jeg i allefall praktisk anlagt! :lur: )

Skal også i løpet av helga besøke et par som ble foreldre for to dager siden, og håper litt nyfødt-babystøv funker! :jepp:

(Måtte fjerne noen "smil"...)

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er så søtt med nyfødte babyer ;) Hehe ja ta med noe babystøv til oss her inne når du skal på besøk :hoppe:

Er med gravide hele tiden jeg alle rundt meg er på tjukka så det er bare meg igjen :( Lurer på om det hjelper å henge med gravide egemtlig ? :fnise: Kan vel ike skade uansett :skratte: Håper du får en nydelig helg ;)

Sant det du sier med forhåpninger ja, trodde jeg var forberedt på negativ test sist men da det stod på skjermen ike gravid ble jeg ganske skuffet og sinna :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende :hoppe:

:hoppe::popcorn:

Vet ikke hvor spennende det er... Har fremdeles ikke sett noe til mensen og synes det er utrolig merkelig. Har ganske stabile sykluser, og har bare en eneste gang gått over til 29 dager. Men nå er vi lang ut i dag 29 og fremdeles ingen :heks: Testet i morrest, kunne jo ikke gjøre annet, men testen var negativ. Skal ikke unnskylde meg med at det er en billigtest... :sjenert:

Jeg kjenner alltid når mensen kommer, men kjenner ingen antydning i dag. Er litt kvalm og har "rare pupper", men har ingen tro på at jeg er gravid!

Bare å vente! Hu :kosteskaft: kommer vel når jeg sitter på fest i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun bruker komme da det passer dårligst :gjeiper: Håper hun holder seg UNNA og følger spent med videre :popcorn:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Snikleser litt, og ser at jeg må følge med her!

Blir spennende dette, og håper at :heks: holder seg langt unna, f.eks 9mnd! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg våge å lime inn den gode og gamle syptomlista da.... :sukk:

Jeg har enda ikke sett noe til :heks: og aner ikke hva dette er. :rødme: Enten er jeg det jeg ikke tørr skrive at jeg kan være, eller så har jeg tidenes lengste syklus. Har aldri gått over 30 dager hverken før eller jeg begynte på p-pillene for litt over 2,5 år siden.

Drit redd for å "jinx`e" hele greia med å si :gravid: -ordet. Har vært litt sånn hele prøvetiden. Ville ikke bestille el.tester før jeg var ferdig med en PP. Likedan er det med å kjøpe vitaminer som skal hjelpe på og andre kjærringråd... :blush: Kunne f.eks. aldri kjøpt mammaklær før en positiv test, samme hvor fine eller billige de var.

* Økt søvnbehov Varierer mye til vanlig, men har vært trøtt i det siste

* Glupende appetitt Er sulten hele tiden

* Intens lyst på spesiell mat Næsj...

* Stadig småtissing Drikker ganske mye da

* Ømme, spente bryst Ikke så veldig ømme, men merkelige og fryktelig tilstede, på en måte

* Kvalme Har slitt med det daglig siden påska

* Menstrasjon uteblir Tre dager over nå

* Mer utflod en normalt Helt klart mye, mye mere enn vanlig.

* Mensmurring før forventet menstrasjon og etter Har hatt det i over 6 mnd nå!

* Stikking i høyre side Samme som over

* Stølhetsfølelse i magen vet ikke, med den er jo ikke min beste venn om dagen

* Livmortappen ganske lav Aner ikke

* Tett i nesen - forkjølt Nei

* Litt stikking i korsryggen veldig på CD 26, bare antydninger nå

* Tørr i halsen og utrolig tørst. Tørr i munnen og utrolig tørst

* Strekk i livmoren når du reiser deg opp fort. Har skjedd et par ganger

* Svimmel Har vært det et par ganger...

* Halsbrann Litt i går kveld

* Klarer ikke å ha på stramme klær Ikke noe problem

* Oversensitive for noen lukter Ikke merket noe til

* Hårsår Nei

* Stram lukt av urinen Nope!

* Kviser Å,ja! Bla. fått en super en midt på nesa!

* Tung i hodet Veldig! Har hatt tidvis intens hodepine siden påska

* Festesmerte -Festeblødning - kjente murringer rundt feste tider Har jo hatt murringer nesten hver dag det siste halve året...

Er klar over at mye av dette også er tegn på at mensen er på vei, og tørr derfor ikke håpe for mye. Har jo ikke fått en positiv test... Pluss at jeg har jo vært plaget mye med magen, murringer, stikkinger og andre tegn som minner om PMS og graviditet i lang tid nå. Andre sypmptomer er jo ting som en har til tider uansett, som å være tørst, trøtt, ha hodepine ol. Lista betyr ikke sååå mye, men jeg synes det var greit å kommentere den siden jeg er "på overtid". :unsure:

Dette er rett og slett nervepirrende! Så nå må jeg bare holde meg i aktivitet og holde meg langt unna KG i dag, tror jeg! Må bare prøve å få tiden til å gå! :trist:

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God søndag!!! Hvordan gikk det med :kosteskaft: og IKM og alt det der? Skikkelig dritt når ting ikke skjer som vi hadde tenkt det! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spennede! Noe må det jo være siden tanta ikke kommer som den skal da :lur: Krysser fingerne for at det er din tur nå :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPENNENDE :popcorn:

Håper du er :gravid:

Krysser allt jeg har ;) Tr er her så krysser bena å :fnise:

Ååå, så spennende, Missiw. Hååååper virkelig det er din tur nå. :klemmer:

God søndag!!! Hvordan gikk det med :kosteskaft: og IKM og alt det der? Skikkelig dritt når ting ikke skjer som vi hadde tenkt det! :klem:

Hei Missiw :)

Håper TR holder seg langt unna deg! Spent på å lese fortsettelsen her! :)

*spent*

Spennede! Noe må det jo være siden tanta ikke kommer som den skal da :lur: Krysser fingerne for at det er din tur nå :klemmer:

Tusen, tusen takk for lykkeønskninger, jenter! :klem:

Fremdeles ingen tegn til :heks:...

Magen lever sitt eget liv, og jeg har siden onsdag følt at nå kommer mensen straks! Det er mye stikking, murringer, verking og aktivitet generelt, mere enn jeg har kjent før. Og det er skikkelig smertefullt innimellom. Er litt uggen i kroppen, noe som er helt vanlig timene før mensen, men så har jeg vært ganske opptatt i helga og har hatt problemer med å sove de siste to nettene. Natt til søndag hadde jeg kanskje drukket litt for mye kaffe før jeg la meg, og det var mye aktivitet ute i gata. Men i natt var jeg bare trøtt og urolig, og var våken fram til fire. Er ganske trøtt og mørbanka i dag.

Håper jo selvfølgelig på at vi har nådd delmål 1 av det hemmelige prosjektet vårt, men får å være ærlig har jeg vært mere positiv og håpefull før IKM tidligere. Tørr liksom ikke slippe meg helt løs fordi jeg har mista litt trua på at vi skal lykkes med dette og har heller ikke testa flere ganger. Driver å utsetter det og utsetter det. På en måte er det bedre å leve i uvissheten, enn å få enda en negativ test... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...