Gå til innhold

Ny tidsregning


Miss I.W.

Anbefalte innlegg

Håper du har det fint om dagen og at den største skuffelsen har lagt seg. :troest:

Skulle du til legen denne uka? Håper det blir/har vært et positivt besøk! :)

:klem:

Jeg har det ganske så fint nå. Det som har skjedd, har skjedd, og nå får vi se framover! :klem1:

Det ble ingen time til legen i forrige uke, dessverre. Jobben kom i veien... Jeg måtte plutselig reise utebys og kunne ikke dra. Skal se om jeg får kommet meg dit innen et par dager. Gruer meg til det, så det er vanskelig å manne seg opp igjen. Men jeg må bare!

:klemmer:

Nei så kjedelig at den hersens :kosteskaft: skulle komme!! Skjønner veldig godt at du blir skikkelig lei hele greia! Vi får bare håpe at det snart klaffer for deg! Og for dere alle andre også selvsagt! :)

Ønsker deg en kjempefin helg!

:klemmer:

Dritkjærringa kan fra nå av holde seg lang unna meg! Der værste er at jeg har begynt å plages skikkelig med :heks: Før hadde meg bare litt smerter og blødde bare litt (både med og uten p-piller). Men nå er det så innmari vondt, både i magen og i hodet. Blør mye mere gjør jeg også. Ble helt satt ut jeg! Det er ille nok at jeg ikke ønsker at :kosteskaft: skal komme, men hun må liksom gni det skikkelig inn når hun først kommer tre dager på overtid! :kjefte:

Teite mensen :kjempesinna: det skulle ikke vært lov :kjefte:

Jeg kjenner så godt til følelsene dine :kose:

I´m in :jepp:

Nei, nå begynner jeg å bli lei av det stadige besøket! :grine:

Det er som mange følelser som svirrer omkring inni hodet mitt at jeg vet nesten ikke hva jeg føler til tider. Håper så inderlig, men så må jeg prøve å være fornuftig og litt negativ for å beskytte meg selv mot nedturene... :tristbla:

Vi begynner å bli en bra gjeng som skal opp på den fjelltoppen å :rope: på spire nå! Jeg ser for meg en gjeng bestemte damer på vei oppover! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt en liten KG-pause den siste uken. Litt pga at jeg har vært så travelt opptatt med jobb, vært bortreist i flere dager og på en skikkelig snurr i helga. Dette har gjort at jeg har "sluppet" å tenkte på prøvingen, samt at mellom IKM, plikt :humpe: fra dag 9 og EL-testing, så er det liksom så lite en kan gjøre. :filer:

Etter den store nedturen når :heks: kom var det bare en deilig med en pause fra tenkingen på :babysmokk: Til å begynne med var jeg helt tom og utslått av mensen. Jeg har vært innom KG, men tvang meg selv til ikke lese så mye og skrive noe. Det har vært noen skikkelig travle dager og det har vært helt fantastisk med en liten pause. Jeg føler meg på en måte uthvilt og klar for en ny PP! :danse: *positive tanker, postive tanker*

Denne PP`en er det på`n med både EL-testing, pliktsex annehver dag, ekstra vitaminer, grapejuice, og andre kjærringråd, som rompa i været! :lur:

Alt skal prøves, og så er det bare å håpe på det beste! :pls:

Har lest at det er lettere å bli gravid i lyse måneder :sol: enn det er i mørke, så vi går forhåpentligvis gode tider i møte! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei å velkommen tilbake :hoppe:

Godt å høre du er klar for ny pp ;)

Det kan være skikkelig slitsomt med tr av og til men det viktikste er jo at du fortsatt holder humøret opp :nigo: Positive tanker hjelper alltid !!! ;)

Skal si noen har travle dager her inne, kanskje lettere å holde seg unna kg også når man har noe å gjøre. Kanskje du skal prøver noe WY ? ;)

Hvilken ppe r dere på nå?

denne pp klaffer det for dere, for det har JEG bestemt :jepp:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som mange følelser som svirrer omkring inni hodet mitt at jeg vet nesten ikke hva jeg føler til tider. Håper så inderlig, men så må jeg prøve å være fornuftig og litt negativ for å beskytte meg selv mot nedturene... :tristbla:

Vi begynner å bli en bra gjeng som skal opp på den fjelltoppen å :rope: på spire nå! Jeg ser for meg en gjeng bestemte damer på vei oppover! :ler:

Jupp, alt for mange tanker som surrer og går hos meg også, akkurat nå får jeg ikke kontroll på dem heller :sjenert: Er kanskje en smule for krass og negativ på jobb :sukk: liker det ikke. Kan ikke skryte over at konsentrasjonen er på topp heller :roll: tar meg selv i å stirre rett ut i luften og tegne kruseduller på det som skulle vært lest :rodme:

Håper virkelig det er din tur nå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei å velkommen tilbake :hoppe:

Godt å høre du er klar for ny pp ;)

Det kan være skikkelig slitsomt med tr av og til men det viktikste er jo at du fortsatt holder humøret opp :nigo: Positive tanker hjelper alltid !!! ;)

Skal si noen har travle dager her inne, kanskje lettere å holde seg unna kg også når man har noe å gjøre. Kanskje du skal prøver noe WY ? ;)

Hvilken ppe r dere på nå?

denne pp klaffer det for dere, for det har JEG bestemt :jepp:

:kose:

Nå hadde vært utrolig greit om KG-jentene faktisk KUNNE BESTEMME at nå var det den, og den sin tur til å bli gravid! :Nikke:

Vi er i PP 9 nå. Har prøvd WY i to PP`er. Prøver igjen denne mnd. Hadde bestemt meg for å prøve Vitex denne gangen, men glemte helt å bestille... :sjenert: Skulle bestille når :heks: kom, men det var helt borte for meg da. Tankene var en helt annen plass... Men jeg har igjen litt WY så jeg får heller bruke opp det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, alt for mange tanker som surrer og går hos meg også, akkurat nå får jeg ikke kontroll på dem heller :sjenert: Er kanskje en smule for krass og negativ på jobb :sukk: liker det ikke. Kan ikke skryte over at konsentrasjonen er på topp heller :roll: tar meg selv i å stirre rett ut i luften og tegne kruseduller på det som skulle vært lest :rodme:

Håper virkelig det er din tur nå :jepp:

Kjenner meg sånn igjen!

Det er helt grusomt til tider og jeg kjenner nesten ikke igjen meg selv. Jeg kan godt bli krass og kort når jeg ikke har det bra, men nå er jeg liksom ikke tilstede. Både på jobb og i sosiale sammenhenger har jeg tatt meg selv i å nikke og svare, men ikke fått med meg NOE av samtalen. Folk må virkelig begynne å lure på hvor fjern jeg kan bli! :klø: I lengden blir det rett og slett for pinlig å spørre opp om alt... :rodme: Men, jeg orker rett og slett ikke å engasjere meg. :kari:

Tusen takk for lykkeønskninger, Pusilus! Setter stor pris på det fra ei som har slitt lengere enn oss! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei - måtte bare inn her å kikke litt! Ser du har prøvd en liten stund nå - får virkelig håpe det blir deres tur neste gang! Må bare prøve å være positiv og ikke la det ta helt over livet ditt --- "lettere sagt enn gjort" - I know.. jeg sliter jo med å tenke på noe annet nå allerde...... er jammen ikke lett dette!

Krysser fingrene veldig for deg videre i prosessen! Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg sånn igjen!

Det er helt grusomt til tider og jeg kjenner nesten ikke igjen meg selv. Jeg kan godt bli krass og kort når jeg ikke har det bra, men nå er jeg liksom ikke tilstede. Både på jobb og i sosiale sammenhenger har jeg tatt meg selv i å nikke og svare, men ikke fått med meg NOE av samtalen. Folk må virkelig begynne å lure på hvor fjern jeg kan bli! :klø: I lengden blir det rett og slett for pinlig å spørre opp om alt... :rodme: Men, jeg orker rett og slett ikke å engasjere meg. :kari:

Tusen takk for lykkeønskninger, Pusilus! Setter stor pris på det fra ei som har slitt lengere enn oss! :kose:

:kose:

Livet går opp og ned, jeg kan garantere deg at det ikke bare det er du som ikke føler deg tilstede. Jeg har hatt noen slike perioder siden jeg var 13-14 og oppover.

Man har lov til å ikke føle seg på topp hele tiden :)

Vil bare si at positive lister hjelper meg, jeg har det mye bedre med meg selv etter at jeg begynte med dem. Nå har jeg planer om å finne 5 positive ting med hver dag :) Vi får se hvordan det går da :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynner å bli en bra gjeng som skal opp på den fjelltoppen å :rope: på spire nå! Jeg ser for meg en gjeng bestemte damer på vei oppover! :ler:

Ser det for meg ja :fnise:

Skjønner godt at humøret svinger om dagen ja, ikke langt mellom topp og bunn noen ganger :( Men men...hvem sa at prøving var en enkel sak?

Ha en super dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde vært utrolig greit om KG-jentene faktisk KUNNE BESTEMME at nå var det den, og den sin tur til å bli gravid! :Nikke:

Vi er i PP 9 nå. Har prøvd WY i to PP`er. Prøver igjen denne mnd. Hadde bestemt meg for å prøve Vitex denne gangen, men glemte helt å bestille... :sjenert: Skulle bestille når :heks: kom, men det var helt borte for meg da. Tankene var en helt annen plass... Men jeg har igjen litt WY så jeg får heller bruke opp det!

Hei Missiw!

Det hørtes ut som en veldig god ide å bare bestemme hvem sin tur det var framover ja. Kunne godt ha fått beskjed om at jeg blir gravid om 6 måneder jeg og ventet til da, så lenge jeg bare visste at jeg faktisk blir gravid da! Å gå sånn og vente og ikke vite hva som skjer framover er en veldig tålmodighetstest iblant.

Hvordan skal Vitex hjelpe og brukes? Tror ikke at jeg har hørt så mye om det her inne. Det meste må prøves etterhvert nå ja, enig i den!! ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagene i det siste har godt i ett. Litt godt det, for da blir det dessto mindre tid til tenking og funderinger...

Sitter i en by langt, langt borte fra kjæresten min pga jobb. Fire dager borte i EL.tider passer meg særdeles dårlig! :kjempesinna: Hadde lyst å fortelle jobben noen sannhetens ord når jeg fikk vite om det i går morrest! :kjefte:

Og jeg som hadde lagt inn i kalenderen til kjære når vi skulle :humpe: .... Håper vi fikk lagt inn nok før jeg dro eller at jeg rekker meg hjem i tide! Har planlagt at vi skal ta en runde med en gang jeg kommer hjem om morgenen før han drar på jobb! Dèt kaller jeg effektivitet! :danse:

Går det ikke denne måneden heller har jeg "belønningen/trøsten" klar... Vi reiser to uker til "syden" i IKM-tider, så da kan jeg kose meg med vin og all slags god mat! :spise:

Jeg har endelig vært til legen. Føler at jeg kanskje kom litt videre og at hun forstår at jeg er redd og bekymret! Greide ikke å la være å begynne å grine mens jeg var der. Det jeg har gått å tenkt på de siste dagene når smertene kom tilbake, kom bare ut og jeg greide ikke å la være... :trist: Hun trodde kanskje at jeg har endometriose. Hun har henvist meg til sykehuset og jeg ska inn til CP (tror jeg hun sa) om en måneds tid. Er utrolig lettet for å ha kommet et steg videre! Håper jo ikke at jeg har en sykdom som f.eks endometeriose, men samtidig får jeg jo en forklaring på hvorfor jeg har så mye vondt i magen. Er det endo, kan jeg få hjelp med det og evt. hjelp til å bli :gravid:

Noen av syptomene jeg passer ganske godt med det jeg har lest på forskjellige steder:

* slår ut i 30årene

* merkes når en slutter med hormomprevansjon

* "menssmerter"

* smertene har sammenheng med syklusen

Endo vises ikke på blodprøver eller ved gyn.undersøkelse, men det er ikke uvanlig. Irriterer meg at ikke gynekologen jeg var hos ikke tenkte på det! Drittkjærring! :sur:

Jeg skulle også få tabletter av legen for å gå ned i vekt. Jobber fremdeles med det, men det er vanskelig! Ligger på det jeg alltid har lagt på, og kommer liksom ikke over den kneika. Har vært litt vanskelig å holde meg helt til "dietten" pga påske hos svigers, div. selskap og det vanskelige tiden jeg har hatt i det siste, men jeg har i allefall ikke gått opp! Skal ta meg sammen fram mot ferien, selv om det er litt vanskelig når jeg er borte med jobben og bor på hotell. Jeg synes jeg ser bra ut nå, som meg selv!, men jeg vet at det er best for meg og kroppen min at jeg tar av mest mulig før svangerskapet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehei :kose: Høres ut som det farer masse hoder osv gjennom hodet ditt om dagen... og vet jo det at å prøve å lage :babygutt: kan være stressende. *sender deg positive tanker*

Så lurt det var å legge inn sydenferie ved IKM som godbit.. så hvis TR nærmer seg, har du noe på bakhånd som også er gledelig.

usj, håper du ikke har en sykdom... men har du smerter og symptomer, er det jo godt og få satt navn på det. Uff... :klem: Håper det er noe bra tilbud for behandling for deg. og at du har en utmerket, helt kongesøndag!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsener, alle sammen! Veldig koslig med klemmer, lykkeønskninger og omtanke! :jepp:

:klemmer:

Hvordan skal Vitex hjelpe og brukes? Tror ikke at jeg har hørt så mye om det her inne. Det meste må prøves etterhvert nå ja, enig i den!! ;)

Det er en tråd om vitex under "prøvere og ufrivilling barnløse". Skal visst være godt for mye og her kan du lese mer om det! Jeg har nettopp bestilt fra helsekosten.dk. Håper det er det som skal til!

hehei :kose: Høres ut som det farer masse hoder osv gjennom hodet ditt om dagen... og vet jo det at å prøve å lage :babygutt: kan være stressende. *sender deg positive tanker*

Så lurt det var å legge inn sydenferie ved IKM som godbit.. så hvis TR nærmer seg, har du noe på bakhånd som også er gledelig.

usj, håper du ikke har en sykdom... men har du smerter og symptomer, er det jo godt og få satt navn på det. Uff... :klem: Håper det er noe bra tilbud for behandling for deg. og at du har en utmerket, helt kongesøndag!! ;)

Jeg håper heller ikke at det er noe galt med meg, men etter over et halvt år med smerter i den nedre delen av magen/underlivet, 5 legebesøk og 8 prøveperioder håper jeg at vi snart finner ut av hva det er og bli gravide om ikke så lenge! Jeg begynner å bli utålmodig... :regler:

En funderer jo mye på denne prøvingen og alt rundt det, og når jeg i tillegg går å tenker og kjenner på disse daglige smertene, er det ikke rart det blir litt fullt oppi hodet mitt innimellom! :sjenert:

Nå er det under to døgn til jeg kommer jeg meg hjem til min kjære og :humpe: ! Håper eggløsningen har holdt seg unna fram til da! Har med meg el.tester, men det har ikke blitt noe testing... Jeg vil teste litt utpå dagen, men jobber fra like etter lunch til langt på kveld, og drikker MASSE vann på jobb. Tror ikke det er noe vits å teste etter jobb, da urinen sikkert er veldig utvannet. Får ta en test nå, i stedet for å bare skive om den... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, jeg bare titter innom og ønsker lykke til. Legger også igjen en stoor dose babystøv til deg! Når det gjelder Vitex, så har den min fulle velsignelse - da jeg begynte å bruke den, så klaffet det! Det kan selvsagt har vært tilfeldig, men hvem vet? Nå har jeg en nesten full boks i skapet som bare står..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg bare titter innom og ønsker lykke til. Legger også igjen en stoor dose babystøv til deg! Når det gjelder Vitex, så har den min fulle velsignelse - da jeg begynte å bruke den, så klaffet det! Det kan selvsagt har vært tilfeldig, men hvem vet? Nå har jeg en nesten full boks i skapet som bare står..

Hei, Exhale! :goodbye:

Håper Vitex gjør susen her i gården også! Det ser ut som den har mange gode egenskaper så det kan vel ikke skade å prøve. Kanskje den hjelper på plagene mine også...

Nå er det bare et døgn til jeg er tilbake til min kjære og jeg gleder meg som en unge! :rødme: El.testen jeg tok i formiddag var negativ, så jeg håper jeg rekker hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at legebesøket gikk fint og at det endelig skjer noe. Håper jo virkelig ikke det er noe galt, men hvis så er, så er det jo bra du finner ut hva det er. Går vel an å få noe behandling for det og, i så fall? Man blir jo helt gal i hodet av å gå rundt og tenke på hva det kan være, så godt du blir undersøkt skikkelig nå. :)

God tur hjem, håper du rekker EL i tide. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lhinn

hei hei!

ser du har hatt en liten KG pause- skjønner deg godt. er akkurat slik jeg også, kan bli litt mye til tider. også er vel ikke jeg noen blogger/dagbok type heller da.. :sjenert:

men, etter noen uker er det jo egentlig godt å komme tilbake her på KG. Har vært uten data da min kræsjet, så nå da jeg endelig har fått ny, er jeg innom her oftere enn noen gang.. :fnise:

så fint at du skal få hjelp med plagene dine nå :tommelopp:

har du fått noen dato for når du skal inn eller?

Ha en fiin-fin dag!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...