Gå til innhold

Ny tidsregning


Miss I.W.

Anbefalte innlegg

Så spennende! :hoppe: Håper virkelig at tanta holder seg langt unna og at du kommer hjem fra ferie med gooode nyheter. Nå er det din tur!

Heldig du er som skal på ferie! Ønsker deg en super ferie og håper du og din kjære finner ut at dere bærer på en søt, liten hemmelighet mens dere er på tur. :rødme:

God tur, Missiw. :vinke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var på do to ganger i natt, og hver gang jeg kom tilbake var kjære våken og spurte om det hadde kommet noe enda. Når jeg våknet tidlig i morrest og måtte på do enda en gang og jeg enda ikke hadde sett noe til :heks: bestemte jeg meg for å ta en test... Jeg liker egentlig ikke å ta graviditetstest... :sjenert: Innbiller meg at jeg "jinxer" det, og synes det er bedre å vente i spenning til mensen kommer, enn å sitte med neg. test og vente. :sukk:

Men i dag er jeg fire dager over (estimert) IKM og har ingen (synlige) tegn til mensen. Så da var det bare å teste da! I det minste har jeg visst om jeg har måttet forberde meg på å få besøk av :kosteskaft: på reisen.

Testen var svak positiv....

Tok med meg testen og bruksanvisningen og lusket meg inn til sambo med testen. :rødme: Måtte vekke han denne gangen, stakkar. Han har ikke sovet så godt i natt, tror jeg. Jeg sa bare at jeg måtte vise han noe, og at det ikke var helt 100% sikkert enda... Han ble så glad og sa at vi har jo uansett ikke vært nærmere målet vårt enn nå. :kline: Vi lå lenge å pratet om løst og fast, og at vi må vente litt til før vi slipper gleden helt løs. Han lurte på om vi MÅ vente 3 mnd. for å si i fra til folk om det. Jeg tror at vi nok blir avslørt lenge før den tid, mye pga jobben min og det faktum at vi reiser til "syden" med svigers i dag... Har noen unnskyldninger på lur, og jeg må tenke ekstra mye over hva jeg drikker og spiser. Vi ble enige om å ta det som det kommer og i det minste "innrømme" at vi prøver hvis det blir snakk om det.

Har sendt kjære på apoteket for å kjøpe CB-test, siden jeg bare hadde en lavpris test igjen.

Blir spennende i morgen! :popcorn: Håper vi kan slippe :strix: løs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååååååhhhhhhhh :hoppe: spennende :jepp:

Sitter på jobb med tårer i øynene nå :grine::strix:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så moro og spennende, Missiw! :hoppe: Håper morgendagens test gir et klart og tydelig svar så dere kan slippe jubelen løs. Det unner jeg dere virkelig av hele mitt :hjerte:.

:bolledeig::skya::hoppe::strix::danser::danse:

Måtte bare juble litt på forskudd, for kan ikke skjønne annet enn at du endelig er gravid. Det er sååå fortjent. :strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååååå gratulerer så mye!

:duskedame:

:duskedame::duskedame:

:duskedame::duskedame::duskedame:

:duskedame::duskedame:

:duskedame:

Dette er jo helt fantastisk!! God ferie og kos dere masse :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To tester har bekreftet det og :heks: skulle ha kommet for en uke siden;

:rødme:

JEG ER GRAVID!

:duskedame:

Så spennende! :hoppe: Håper virkelig at tanta holder seg langt unna og at du kommer hjem fra ferie med gooode nyheter. Nå er det din tur!

Heldig du er som skal på ferie! Ønsker deg en super ferie og håper du og din kjære finner ut at dere bærer på en søt, liten hemmelighet mens dere er på tur. :rødme:

God tur, Missiw. :vinke:

:klemmer:

Tusen takk, søte du! Greier ikke å vente med nyheten til vi kommer hjem! :lur:

Så langt har det vært en helt fantastisk tur!

Ååååååååååhhhhhhhh :hoppe: spennende :jepp:

Sitter på jobb med tårer i øynene nå :grine::strix:

:hug:

Ååh, du assa! :klem: Så koslig! Smiler og jubler inni meg (svigers er med på tur), og er så glad at jeg nesten begynner å gråte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så moro og spennende, Missiw! :hoppe: Håper morgendagens test gir et klart og tydelig svar så dere kan slippe jubelen løs. Det unner jeg dere virkelig av hele mitt :hjerte:.

:bolledeig::skya::hoppe::strix::danser::danse:

Måtte bare juble litt på forskudd, for kan ikke skjønne annet enn at du endelig er gravid. Det er sååå fortjent. :strix:

:klemmer:

Ååååååååå gratulerer så mye!

:duskedame:

:duskedame::duskedame:

:duskedame::duskedame::duskedame:

:duskedame::duskedame:

:duskedame:

Dette er jo helt fantastisk!! God ferie og kos dere masse :klemmer:

Tusen takk, søte KG-jentene mine! Det er så flott at dere kan glede dere over at lille meg som "bare" hadde kommet PP9, har lyktes! Jeg synes at dere fortjener å lykkes snart også! Dere er så flotte! Synd at ikke det mange må legge i å bli gravid, prøving i mange måneder, testinger, undersøkelser, hormoner, håp, tanker og bekymringer, ikke kan bli tatt hensyn til når man prøver å gravid! Da vet jeg noen som har stått først i køen ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte dele opp svarene pga. begrensningene på smilene...

Mange :klem: til dere og tusen takk for hilsninger og gratulasjoner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Åh, så fantastisk å lese, Missiw! GRATULERER så mye, dette er så fortjent. Tenker på alle bekymringene du har hatt rundt magevondten og graviditet og nå har det endelig klaffet! Åh, så GLAD jeg er, sitter på jobb og gledestårene presser på. :legrine:

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Ønsker dere en FANTASTISK ferie videre, du, din kjære og den søte hemmeligheten deres. Ta vare på deg selv og hverandre. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lhinn
tenk om det faktisk klaffer nå, når du kanskje venter det minst? :rødme:

..hva var det jeg sa?

Missiw!!!

jeg viiiissste det!!! GRATULERER!!!

dette er jo bare helt utrolig!! :) tenk at du er :gravid: Sitter på jobb og kan ikke annet enn å felle en tåre for deg. har bestemt at Vitex'n har noe med dette å gjøre- og snart kommer jeg etter å joiner :fnise: (forhåpentligvis EL disse dager...)

:roser: til deg og din kjære fra en lettrørt Linn :grine:

..og ha en herlig ferie!!

Det er så flott at dere kan glede dere over at lille meg som "bare" hadde kommet PP9, har lyktes! Jeg synes at dere fortjener å lykkes snart også! Dere er så flotte! Synd at ikke det mange må legge i å bli gravid, prøving i mange måneder, testinger, undersøkelser, hormoner, håp, tanker og bekymringer, ikke kan bli tatt hensyn til når man prøver å gravid! Da vet jeg noen som har stått først i køen ja!

synes ikke du skal tenke slik- alle fortjener like mye å bli :gravid: , uansett "ventetid". dessuten er 9PP mer enn lenge nok! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig::bolledeig::bolledeig::bolledeig::bolledeig::bolledeig:

gratulerer Missiw

:nigo::nigo::nigo::nigo::nigo::nigo::nigo::nigo::nigo:

For en lykke! (håper dette er smittsomt... alle blir jo gravide i ett sett..) hehe.

*ruller meg i støvet* :pasha:

All hell og lykke til deg nå fremover ;)

åh.. nå ble jeg rørt.. :grine:

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, Happy Feet, Lhinn, pusilus, Aurelia og Exhale! :strix:

Jeg er så overveldet og lykkelig. Det er så rart å ha en liten spire i magen! Det hele er jo helt merkelig!

Jeg trodde slettes ikke vi skulle bli gravide denne PP`en fordi jeg var så fokusert på MR`n, og fordi jeg trodde Vitexen trengte litt lengre tid på seg. Altså, var jeg avslappet til det hele. Har ikke vært så avslappet til prøvingen siden vi startet i høst.

Jeg la inn på kalenderen til kjære når vi skulle :humpe: i tiden rundt EL., sånn at han var klar over "forpliktelsene" sine :lur: og jeg slapp å minne han på hva som skulle skje til kvelds, samt at vi jobbet litt for at det ikke skulle ende opp som pliktsex.

Det er mulig at Vitexen hjalp. Resten av pillene spares i allefall til nestemann!

Trodde ikke jeg skulle være så aktiv her i ferien, men vi har med PC og har innlagt nett, så mens resten av gjengen ligger å sover koser jeg meg ute på verandaen med KG, fuglekvitter, te og en liten pre-frokost. :sol:

Merker at jeg må ha mat jevnlig. Kan til tider bli litt småkvalm hvis det går for lenge. Har kjøpt inn litt grove kjekser i små pakker og sånne slankebarer (aldri prøvd før, men de var ganske billige her; 6 stk for under 20 kr), som jeg kan ty til når vi er på farten. Å drasse på en nødmatpakke i varmen frister ikke! Svigers er vant til å spise tre store måltider hver dag, mens jeg spiser 5-6 små, med litt frukt/grønnsaker/yoghurt i mellom. Vi prøver å møtes på halvveien, men det er jo ikke så enkelt å få spist når det passer MEG :lur: når vi driver å farter rundt hele tiden. Tror det skal hjelpe mye på kvalme og humør nå når jeg har fått hamstret inn nødrasjoner!

Svigers kan jo ikke gi seg å spørre om hvorfor jeg ikke drikker vin til maten. De må spørre ved hvert måltid og gjerne hver sin gang. Jeg prøver vri meg unna på en pen måte, men i går ble jeg litt oppgitt og svarte ganske snurt at det var da et underlig til drikkepress! :overrasket: Tok vel kanskje litt mye i :blush: , men håper de slutter å spørre. Vi har vært her i tre dager og jeg har ikke drukket alkohol siden vi kom, så jeg mener at de snart kan ta hintet og slutte å mase! :regler: De er übersøte og vil bare mitt beste og at vi skal ha det koslig, men nok er nok. Vi skal heldigvis være alene den siste uken og det bli godt. Akkurat nå blir det mye hvisking, hint og blikk mellom oss.

Har gitt kjære frie tøyler når det kommer til å fortelle dem om at vi skal ha barn. Jeg MÅ ikke vente i 12 uker (skjer det noe før den tid vil jeg at familien skal vite det uansett). Vi snakket om å fortelle det på onsdag for da skal vi ut å feire at de har 40 års bryllupsdag. Kjære mener at det er bedre å fortelle dem det for da holder de det hemmelig, enn at moren og søsteren begynner å spekulere. Har jo gitt dem nok å spekuler i da! :jepp:

Ringte å snakket med legen min for å høre om hun hadde fått svar fra røntgenstedet, og spørre om undersøkelsen og sprøyta med det stoffet som skulle roe ned organene mine, kan ha noen innvirkning på spiren. Hun og jeg ble overrasket når hun sa at det av CT hun hadde henvist meg til. :blink: Jeg mener bestemt at det sto at jeg skulle på MR på innkallelsen og at når jeg kom dit så spurte de om jeg hadde tatt MR før... :eeeh: Uansett, så hadde ikke svarene kommet (selv om de sa det tok bare 3-4 dager), og hun skulle undersøke om det var noe farlig i sprøyta, men hun trodde det skulle gå bra. Hun ville ha meg inn i uke 7/8 og det blir rett etter ferien. Er 5 uker i dag! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare legge inn symptom lista for morro skyld!

* Økt søvnbehov Er kveldstrøtt, men det er fordi jeg våkner så alt for tidlig!

* Glupende appetitt Nei, men må spise jevnlig

* Intens lyst på spesiell mat Nei

* Stadig småtissing Drikker ganske mye da

* Ømme, spente bryst VELDIG VONDT! Vurdrer faktisk bh om natten...

* Kvalme Bare litt nedi halsen, når det er lenge siden jeg har spist

* Menstrasjon uteblir Jepp

* Mer utflod en normalt Ikke merket noe

* Mensmurring før forventet menstrasjon og etter Helt klart!

* Stikking i høyre side Næsj

* Stølhetsfølelse i magen Kanskje blitte litt innimellom

* Livmortappen ganske lav Aner ikke

* Tett i nesen - forkjølt Antydninger, men det har vel med A/C å gjøre

* Litt stikking i korsryggen Nei

* Tørr i halsen og utrolig tørst. Tørr i munnen og utrolig tørst

* Strekk i livmoren når du reiser deg opp fort. nei

* Svimmel Plages med det innimellom uansett, men det har ikke blitt værre

* Halsbrann Nei

* Klarer ikke å ha på stramme klær Ikke noe problem

* Oversensitive for noen lukter Ikke merket noe til

* Hårsår Nei

* Stram lukt av urinen Nope!

* Kviser Nei

* Tung i hodet Nei

* Festesmerte -Festeblødning Vanskelig å si siden jeg plages med mye smerter uansett. Tror ikke det har vært noe verre. Ingen blødning

Som jeg trodde! Har ferre symptomer nå enn tidligere! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt dere koser dere på ferie tross drikkepress fra svigers :fnise: Kan tenke meg de går rundt å håper at de skal bli besteforeldre nå ja, har nok sine anelser skal du se ;)

Koselig å fortelle den store nyheten på bryllupsdagen dems da :) Har de noen barnebarn fra før eller?

Kos dere masse og nyt spiren og hverandre :klemmer:

:bolledeig:

:bolledeig::bolledeig:

:bolledeig::bolledeig::bolledeig:

:bolledeig::bolledeig:

:bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fantastiske nyheter! :strix: Dette er jo kjempegøy, gratulerer sååå mye! :hoppe::strix::bolledeig::skya:

Å så moro! Og fem uker allerede! Kose dere masse masse på ferie med bolle i ovnen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig::bolledeig: GRATULERER!! :bolledeig::bolledeig:

Så utrolig kjekt å komme inn hit å lese. :strix::strix: Nå ble jeg så glad på dine vegne, tenk at det vokser en liten baby i magen din :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååh fantastisk nyhet å lese!!!!!

Gratulerer så masse!!!!!!!! :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Nå ble jeg virkelig glad og rørt her jeg sitter på jobb :-)

Kos deg masse videre på ferie og nyyyyyt livet!

Svigers har nok et håp om at det er barnebarn på vei ja :fnise:, men de gir seg nok med maset nå etter at du sa fra. Tenker det blir morro å fortelle det!! Å, jeg får helt frysninger her :hoppe:

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:pls:

Så kjære, kjære "baby-fairy"; vi er klare for at du sender :heks: på en lang ferie og at spiren endelig skal sitte!

:trist:

Vi har husrom og hjerterom for en eller to til i denne lille familien vår,

og det er faktisk dèt vi ønsker oss mest at alt på denne jord.

:hjerte:

Måtte bla meg tilbake og finne fram denne. Ser visst ut som du ble hørt. ;):fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...