Gå til innhold

Ny tidsregning


Miss I.W.

Anbefalte innlegg

Krysser fingerne for at vitexen gjør susen for deg :) Og at du rekker hjem til :sengekos:;)

Ha en super dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vitex høres veldig bra ut, hva enn det er! Hva er det? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skya: HJEMME IGJEN! :skya:

Så godt å høre at legebesøket gikk fint og at det endelig skjer noe. Håper jo virkelig ikke det er noe galt, men hvis så er, så er det jo bra du finner ut hva det er. Går vel an å få noe behandling for det og, i så fall? Man blir jo helt gal i hodet av å gå rundt og tenke på hva det kan være, så godt du blir undersøkt skikkelig nå. :)

God tur hjem, håper du rekker EL i tide. :klemmer:

Hoppet rett i seng til min kjære når jeg kom hjem tidlig i morrest. Har ikke testet positivt på el.test enda, så her er det enda litt håp!

Hormonbehandling som p-piller hjelper, men det skal vi jo ikke ha noe av når vi skal bli gravide. :nei: Ellers er kikhullsoperasjon for å fjerne endoen visstnok et alternativ. Tenker ikke så mye på evt behandling enda, for jeg vil først finne ut hva det er... Gynekologen sa jo at hun trodde jeg hadde PCO(S), og da begynte jeg å finne ut masse om det. Nå har jeg bare lest litt om endometriosen og det trenger ikke å være det, men mange av symptomene passer. Uansett har jeg fått henvisning til sykehuset og jeg håper at jeg får oppfølging der og at vi finner ut av dette!

hei hei!

ser du har hatt en liten KG pause- skjønner deg godt. er akkurat slik jeg også, kan bli litt mye til tider. også er vel ikke jeg noen blogger/dagbok type heller da.. :sjenert:

men, etter noen uker er det jo egentlig godt å komme tilbake her på KG. Har vært uten data da min kræsjet, så nå da jeg endelig har fått ny, er jeg innom her oftere enn noen gang.. :fnise:

så fint at du skal få hjelp med plagene dine nå :tommelopp:

har du fått noen dato for når du skal inn eller?

Ha en fiin-fin dag!

:klemmer:

En og annen ufrivillig og frivillig KG-pause i ny og ne gjør bare godt tror jeg. Mye fint med prøvedagbok, men noen ganger trenger jeg en pause fra meg selv og prøvingen, og da må jeg bare kutte ut KG litt! :sjenert:

Legen mente at det bare tok en måneds tid å komme inn (stemmer det er det bare tre uker igjen :filer: ). Jeg håper at jeg kommer inn og får i gang ting FØR sommern! Ting går alltid litt tregere om sommeren med ferieavvikling og sånn. Og når skolen begynner på igjen i august har vi faktisk prøvd i 11 måneder. Jeg VIL finne ut av smertene før vi har krav på utredning. :regler:

Krysser fingerne for at vitexen gjør susen for deg :) Og at du rekker hjem til :sengekos:;)

Ha en super dag :klemmer:

Dèt gjør jeg også!

Tror jeg rakk hjem, da jeg ikke har sett/følt noen antydninger til eggløsning... :tommelsmil:

Vitex høres veldig bra ut, hva enn det er! Hva er det? hehe

Vitex er helsekost med urten Angus Castus, som bl.a. hjelper mot PMS, PCOS, endometriose, barnløshet m.m. Mange mener det er et lite vidundermiddel. Har ikke prøvd det ennå, så jeg kan ikke gå god for det ennå, men flere på KG har hatt gode erfaringer.

Her og her kan du lese mere om vitex. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en el.test tidligere i kveld, men glemte av den på vasken. Min utrolig søte samboer kom etter en stund løpende inn i stuen med testen, for at vi skulle se på den sammen. :rødme: Stolt som et barn! :fnise: Han er bare så utrolig søt! Det er så godt at det er akkurat han jeg gjennomgår dette med! Han vil dette like mye som meg, og støtter og trøster meg når jeg har det vondt. Han spør om jeg har testet og blir så glad når el.testene er positive og jeg nærmest ser forventningene stige i øynene hans.

Jeg trodde egentlig aldri at jeg skulle få barn med noen, og hele denne opplevelsen gjør at jeg elsker han mye, mye mere! :yvonne: Og midt oppi denne gleden, fylles hodet mitt med dumme tanker som at vi ikke kommer til å få barn fordi vi har det så fantastisk sammen og livet går på skinner, og dette er det vi skal vokse sammen på og gjøre oss sterke.... :trist: Jeg føler meg bare så teit, og min kjære sier at jeg må ta det litt med ro. Vi skal finne ut av dette, sier han og at vi har god tid.

Er det en ting som han har rett i så er det i allefall at vi har det flott sammen og at vi får nyte tiden vi har sammen, bare vi to. :kline: Plutselig er vi blitt tre :babysmokk: og da vil hverdagen bli en helt annen!

Testen så positiv ut, streken var omtrent like sterk som kontrollstreken. :klø: Skal teste mere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha litt sengekos i dag dere ;) Tipper den blir knallpositiv i morgen om den var nesten like sterk i dag :duskedame: Heier for baby ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: positiv el test :hoppe:

Så bra :) Samboeren din virker såå god da :) Deilig å ha det sånn!

Regner med at det ble :sengekos: på dere i går da, så da får vi krysse alt vi har for at det blir full klaff denne gangen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

samboeren din høres ut som en goding ja! Da kan man tillate seg noen måneder med venting.. og kanskje nett i dag så var det klaff?? heia :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha litt sengekos i dag dere ;) Tipper den blir knallpositiv i morgen om den var nesten like sterk i dag :duskedame: Heier for baby ;)

:klemmer:

Vi hadde en runde :sengekos: på morgenen når jeg kom fra jobb, og tar en runde i kveld. Var redd jeg ikke skulle rekke hjem i tide, men det ser bra ut! :strix:

:klemmer:

:hoppe: positiv el test :hoppe:

Så bra :) Samboeren din virker såå god da :) Deilig å ha det sånn!

Regner med at det ble :sengekos: på dere i går da, så da får vi krysse alt vi har for at det blir full klaff denne gangen :klemmer:

samboeren din høres ut som en goding ja! Da kan man tillate seg noen måneder med venting.. og kanskje nett i dag så var det klaff?? heia :klappe:

Han er bare helt fantastisk! :hjerter: Er så utrolig heldig, spes. mtp at jeg faktisk hadde gitt opp å finne en kjæreste når han plutselig dukket opp! Daglig takker vi hverandre for at vi har hverandre. Høres sikkert litt klissete ut, men vi er fremdeles like forelsket og hverdagen har liksom ikke satt inn selv etter nesten 2,5 år... :hjerte: Det funker i allefall for oss! :hjerter_rundt:

Håper det klaffer ja! :jepp: Har ventet leeeenge nok nå, synes jeg! ' :trist:

:rope: JEG VIL HA BABY I MAGEN NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som du har funnet den som er rett for deg :rødme: Jeg synes ikke det er noe klissete at dere takker hverandre for at dere har hverandre, besteforeldrene mine gjorde det samme daglig i over 50 år :hjerte: Mormor som har vært enke en god stund nå takker fremdeles hver dag for at hun fikk så mange gode år med mannen i sitt liv :)

Så bra at du rakk hjem igjen til EL da :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk innkallingen til MR i dag, og ventetiden var nok ikke en mnd som legen mente, men nesten TO OG EN HALV MÅNED! :kjefte:

Jeg ble så sinna og lei meg når jeg åpnet brevet! :sinna: Da går det nesten 3 prøveperioder til før noe skjer, og selv om jeg har et lite håp om at vi skal greie dette selv, er jeg redd for at jeg har endometriose eller noe annet som gjør at vi ikke greier å bli gravide uten hjelp. Jeg har jo mye vondt (sitter med noen jævlige smerter no, som første dagen med mensen), og noe er jo tydligvis galt! :regler: Var til legen første gang i november og nå synes jeg har ventet lenge nok på at noe skal skje. :kjefte: Men som vanlig blir jeg full av håp om at NÅ skal det skje noe, men så kommer jeg ingen vei, og må vente enda lengre!

Jeg hadde håpet å komme igang før sommeren, men den gang ei! :trist: Først over to måneders venting for å komme inn til MR og første del av utredning av endoen, så ventetid for å komme tilbake til fastlegen min, så sikkert ventetid for å få behandling (operasjon), så ventetid før å bli bra, så skal vi sikkert prøve på egenhånd en stund, før det er ventetid for å få hjelp med å bli gravide, og tiden går... Jeg vet jeg fryktelig negativ nå, men jeg tviler på at vi blir gravide i 2009! Det å tenke det værste har jeg fra min mor, og det kommer sjelden noe godt ut av det, men jeg greier ikke å la være... :blush:

Huff, jeg må slutte å tenke på dette, og ta en dag av gangen! :scorpis:

Og idag skal jeg :humpe: ! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som du har funnet den som er rett for deg :rødme: Jeg synes ikke det er noe klissete at dere takker hverandre for at dere har hverandre, besteforeldrene mine gjorde det samme daglig i over 50 år :hjerte: Mormor som har vært enke en god stund nå takker fremdeles hver dag for at hun fikk så mange gode år med mannen i sitt liv :)

Så bra at du rakk hjem igjen til EL da :hoppe:

Så koslig! :rødme: Synes det er så herlig å høre sånne historier! :jepp: Jeg tror det har noe for seg å ikke ta hverandre for gitt, og det har vi snakket en del om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig litt gode nyheter! :danser:

Jeg ringte røntgenklinikken bare for å si at jeg kan komme på kort varsel hvis de hadde noen avbestillinger. Hun sa at undersøkelsen min var ganske lang, så det var ikke bare får meg å ta noen andres time. :sukk: Hun skulle sette meg på liste uansett. Men snille damen sjekket om de hadde noe ledig framover, og de hadde en avbestilling i morgen! :danse: Så i stedet for å vente i to mnd, får jeg komme inn i morra! Er sååååå utrolig letta og glad nå! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, herre gud, så utrolig bra!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Jeg får faktisk tårer i øynene og ståpels på ryggen... :grine::fnise:

Jeg skulle til å lire av meg noen trøstende ord og så venter det så gode nyheter på slutten! Så fantastisk, Missiw. Seriøst, nå gråter jeg...

At man kan bli så glad på vegne av noen man ikke kjenner... :sjenert: Men jeg føler liksom at jeg kjenner deg og alle andre her likevel. Jammen bra du ringte! Hurrraaaaaa!! :strix:

Jeg leste også om Vitexen, og den virker jo veldig spennende. Jeg har alltid vært plaget med migrene i forbindelse med mens, og det skulle kunne hjelpe med det også, så det skal jeg prøve når jeg er ferdig med hormonene mine. Tør ikke blande, får la hormonene gjøre jobben alene først. Håper jo selvfølgelig det ikke blir så mange tantebesøk etter at hormonkuren er over, men skal huske på Vitexen dersom behovet skulle melde seg.

Kjære, kjære Missiw, nå ble jeg GLAD!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, står i brevet fra røntgenstedet at man ikke bør være gravid når man tar MR. :hakeslepp: Jeg har mest sannsynlig eggløsning idag, så det må vel gå bra... :klø: Om det skulle klaffe denne måneden så er jeg jo ikke per def. gravid enda, eller? :vetikke: Nå ble jeg veldig usikker assa! Og min kjære sambo mener at jeg bør spørre om dette i morgen.

Jeg vil finne ut av plagene min nå,så jeg tror jeg tar sjansen... :unsure: Det får da bare gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe::hoppe: Så bra at du kom til i morgen allerede :hoppe::hoppe:

Litt flaks skal man ha også, masse lykke til :klemmer:

Ja, litt flaks og medgang må en få innimellom! :jepp: Tungt med denne ventetiden; to måneder for å komme inn til G.U., over en måned for å komme inn til fastlegen og over to måneder for å komme inn til MR.... Dagene går og en blir bare mere utålmodig og lei!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, herre gud, så utrolig bra!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Jeg får faktisk tårer i øynene og ståpels på ryggen... :grine::fnise:

Jeg skulle til å lire av meg noen trøstende ord og så venter det så gode nyheter på slutten! Så fantastisk, Missiw. Seriøst, nå gråter jeg...

At man kan bli så glad på vegne av noen man ikke kjenner... :sjenert: Men jeg føler liksom at jeg kjenner deg og alle andre her likevel. Jammen bra du ringte! Hurrraaaaaa!! :strix:

Jeg leste også om Vitexen, og den virker jo veldig spennende. Jeg har alltid vært plaget med migrene i forbindelse med mens, og det skulle kunne hjelpe med det også, så det skal jeg prøve når jeg er ferdig med hormonene mine. Tør ikke blande, får la hormonene gjøre jobben alene først. Håper jo selvfølgelig det ikke blir så mange tantebesøk etter at hormonkuren er over, men skal huske på Vitexen dersom behovet skulle melde seg.

Kjære, kjære Missiw, nå ble jeg GLAD!! :strix:

Og masse lykke til da, det glemte jeg helt å si i gledesrusen. ;):klemmer:

Søte, søte deg! :klemmer: Tusen takk for at du er til!

Er veldig glad for at jeg ringte når jeg ringte. Samboern kommer fremdeles ikke over hvor heldig jeg var med timeingen! :danse:

Jeg synes at mensen ble værre etter at jeg sluttet med pillene, og om Vitexen kan hjelpe med det, vil jeg være veldig takknemmelig! Håper selvfølgelig at det hjelper på smertene i resten av måneden, og at vi blir gravide snart. :lur:

Samboern var veldig skeptisk til disse tablettene, spesielt siden jeg måtte bestille dem fra Danmark. Men når han fikk lese litt om kyskhetstrese og se at Vitexen kom fra en leverandør som er godkjent i Norge, fikk jeg "lov" til å prøve dem,men jeg måtte love å slutte med en gang hvis jeg ble dårlig av dem. :skratte: Han er bare så søt! :hjerte:

Jeg tenkte å begynne på Vitexen etter IKM og etter jeg har vært til legen for å få svar på MR`en. Har ikke lyst å blande hvis jeg får en resept fra legen... :sukk:

Takk for lykkeønskninger! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...