Gå til innhold

Ny tidsregning

Miss I.W.

Anbefalte innlegg

Kjedelig med prøvestans når en er så innstilt på det :klemmer: Men greit å vente til det passer litt bedre da, og 3 måneder går jo kjempefort! Nyt resten av sommeren som ugravid og ta et glass hvitvin eller tre for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal jeg gjøre, Klematis! :Nikke: Er vel fare for at det blir litt vinkos framover.

Det ble litt mye usikkerhet ang ting vi ikke kan få svar på, så for å være sikre på at vi ikke står der i en vanskelig situasjon. Så travelt har vi det ikke. Nå skal jeg kose meg med en kropp som er bare min og som skal bli enda bedre og sterkere! Har lyst å bli litt sunnere og lettere også, så kanskje det kommer som en bonus på toppen. Jeg tror ikke jeg kommer til å få så mye ut av Ryggskolen hvis jeg blir like kvalm som med snuppa. Og det er ikke sikkert at de klaffer med de neste månedene likevel, så da er det like greit å motivere seg for å klare helseskjekken og alle kuresene på jobb.

Kvisene er på retur og mensmurringene har også roet seg ned litt. Drømmer like livlig, men har for det meste hostet meg igjennom netten. Det klør i halsen og jeg er tett i hodet. Føler meg ikke forkjølet, men det kommer vel.

Kjære ligger å sover enda, mens jeg og snuppa har en veldig rolig start på dagen med Drømmehagen og KG. Hun sitter siden av meg i sofaen med dukka i ene armkroken og bamsen i den andre. Dukka får låne smukken hennes innimellom. :rodmer: Vi skal kjøre til svigers i kveld, så det er godt for kjære å få ligge nedpå litt lengre, mens vi unngår å bråke for mye.

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende å se om dere får dere en liten overraskelse da! :)

Men det kan jo kanskje være litt lurt å ta en liten pause i prøvingen så du får konsentrert deg om ryggskolen, og å ta vare på deg selv. Det er jo ingenting som haster selvom man ønsker seg det veldig. Mulighetene er jo der om tre mnd også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jo vært koslig med en overraskelse før helga. :rodmer: Selv om vi har lagt planer framover med prøvestopp, ryggskole og jobb, gjør det meg ingenting om jeg må droppe de! ;) Men vi får se. Blir det ikke nå, så går liksom ikke baby-toget! Vi har jo enda muligheter til det. Og hastverk kan bli lastverk og det orker vi ikke. Vi hadde et vindu hvor det passet å bli gravid i sommer, og går ikke det er det bare å gå over til plan B.

Så får jeg bare følge graviditetsbøkene til deres i mellomtiden! :hjerte:

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du er åpen for ulike fremtidsscenarioer Missiw! Veldig enig i det du sier, at kroppen din og helsa di er viktig.. Da blir det trolig enda lettere å bære frem nr 2. og være tobarnsmamma (om dere ikke får enda flere i slenge da såklart!)

Men enn så lenge så har du denne PP å gå på... Så får det bare gå en av to veier ;):popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering fra svigers; IKM idag, ingen TR så langt og svaaak strek på testen jeg tok i morrest... Er kvalm av spenning og har mest lyst å legge meg under dyna til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åj, så spennende! Selv om jeg har en sterk følelse for at "this is it", så aventer jeg med gratulasjon til etter neste test.

Men hopper litt allikevel! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner den greia med "sykt spennnende"..!!! :popcorn: Spent på neste oppdatering herfra! *krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende det var her da :strix: Kanskje det kommer en liten overraskelsesbaby alikevel :Nikke:

Krysser fingerne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det er en tung og trist dag etter det som skjedde i Oslo i går! Er på en måte lettet over at det er en nordmann som står bak dette, og håper at han var alene og at dette er èn gal manns verk. :sukk:

Så bra du er åpen for ulike fremtidsscenarioer Missiw! Veldig enig i det du sier, at kroppen din og helsa di er viktig.. Da blir det trolig enda lettere å bære frem nr 2. og være tobarnsmamma (om dere ikke får enda flere i slenge da såklart!)

Men enn så lenge så har du denne PP å gå på... Så får det bare gå en av to veier ;):popcorn:

Var ganske så bestemt på plan B nå... Uansett utslag har jeg bestemt meg for at jeg bare må trappe opp treninga når jeg kommer fra ferie.

Det stemmer; en av to! ;):popcorn:

Åj, så spennende! Selv om jeg har en sterk følelse for at "this is it", så aventer jeg med gratulasjon til etter neste test.

Men hopper litt allikevel! :hoppe:

Takk for liten :hoppe:

Ville jo være typisk egentlig, for sist gang det klaffet hadde det vært like greit at det ikke gjorde det, og nå har jeg liksom staket ut en annen kurs og bestemt meg for det.

Skjønner den greia med "sykt spennnende"..!!! :popcorn: Spent på neste oppdatering herfra! *krysser fingrene*

Plutselig stor spenning på ferie hos svigers, samt en del hvisking og tisking på rommet. :rodmer: Ventingen er bare pyton!

Så spennende det var her da :strix: Kanskje det kommer en liten overraskelsesbaby alikevel :Nikke:

Krysser fingerne ;)

Det ble plutselig det, Lucky! Kanskje, kanskje...

Takk for fingerkryssingen allesammen, men her er vi like kloke! Tok ny stripstest i morrest og den var omtrent like svak som i går. Ingen TR og det kjennes ikke ut som hun kommer. Har en del murringer og det bobler fælt. Tørr egentlig ikke å se etter symptomer, men brystene kjennes tunge og brystknoppene er litt mere rosa enn til vanlig og jeg går myyye på do.

Holder forresten pusten når jeg går på do og blir like lettet hver gang. :sjenert:

Svigers maser også denne gangen om vin og skjønner ikke at jeg ikke vil ha. Det drikker veldig skjelden og synes det er stas å få servere et glass som kos til kvelds. Svigermor satt fram deilig brie og spekeskinke først i dag. :sikle:

Skjønner ikke hvorfor testene er så svake for som kjære sier; jeg kan jo ikke bare være litt gravid. :klo: Men jeg tørr ikke helt håpe enda. Tok bare med meg to strips fra Lavpris-tester, men har vært på apoteket i dag og kjøpt en (sikkelig) test til i morgen. Testen skal vel være helt blank hvis den er negativ, og i så fall hvor er :kosteskaft: ?? En teori er at jeg har hadde positiv EL-test på CD18 og at jeg er for kort på vei, men som sagt, jeg tørr ikke håpe helt enda.

Ellers er snuppa i fantastisk humør om dagen og sjarmerer alle omkring seg. :rodmer: Hun kasetet oppp på vei ned til svigers igjen, men det gikk fort over og hun er i storform nå.

Vi har begynt å få nusser og i kveld gikk hun helt uoppfordret å nusset pappaen midt på munnen. :hjerte: Hun går helt i fistel hvis hun ser en hund og begynner å bjeffe. Søskenbarnas biler som ligger her er stor stas, og det kjøres og brummes. Jeg synes at det er veldig koslig at besteforeldrene setter sånn pris på henne og er like facinerte av henne som vi, selv om hun er nr 7 i rekken av barnebarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventetida med uavklart situasjon er laaang... så bare pust dypt! Du får svaret snart, bare ikke NÅ.. dessverre :sukk:

Kanskje du har litt sen HCG produksjon denne gang? Eller kanskje du har et befruktet egg som ikke har festet seg ordentlig eller noe? Ikke for å bekymre deg, men det er vel ulike scenarier man kan se for seg..

Følger spent med videre :popcorn: (er spent på egen situasjon også, selv om det ikke er like spennende her enda)

stor klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventetida med uavklart situasjon er laaang... så bare pust dypt! Du får svaret snart, bare ikke NÅ.. dessverre :sukk:

Kanskje du har litt sen HCG produksjon denne gang? Eller kanskje du har et befruktet egg som ikke har festet seg ordentlig eller noe? Ikke for å bekymre deg, men det er vel ulike scenarier man kan se for seg..

Følger spent med videre :popcorn: (er spent på egen situasjon også, selv om det ikke er like spennende her enda)

stor klem :klemmer:

Noe er det i allefall, for apotektesten viste bare en svak strek den også. Uansett er jeg tre dager over IKM, så muligheten for at jeg har en liten spire i magen er der. Er tegn på det, men jeg liker ikke at hCG`en ikke blir sterkere, jubelen står ikke akkurat i taket... :overrasket:

Ingen TR, bare tunge bryst med rosa knopper. Forssatt murringer til tider. Oppblåst. Det bobler og "surkler", og når jeg hoster stikker det. Er kåtere enn til vanlig... :rodme::fnise: Er litt forstoppet og tisser fremdeles masse. Er litt tung i hodet.

Tenker tanken på at et egg har blitt befruktet, men stoppet i utviklingen. Vi har bare bestemt å se det an til vi kommer hjem. Har time til legen for noe annet 8.august, men det er litt lenge å vente hvis situasjonen ikke blir avklart snart.

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart den ikke blir sterkere :klø: Kan jo være at eggløsning var seinere enn du trodde da ;) Krysser fingerne for at alt er som det skal :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så rart den ikke blir sterkere :klø: Kan jo være at eggløsning var seinere enn du trodde da ;) Krysser fingerne for at alt er som det skal :klemmer:

Ja, ikke sant! :klo: Jeg hadde positiv ELtest CD 18, så jeg trenger ikke å være så veldig mange dagene på vei.

Ny test (strips) i morrest og den var litt sterkere, men ikke mye. I dag skal jeg droppe drikke etter middag for å være sikker på at jeg ikke tynner ut urinen.

Har senket skudrene litt og tror jeg er gravid, men vil gjerne ha en sikkelig positiv test før jeg slipper jubelen helt løs.

Puppene er tunge og jeg er tidvis litt kvalm. Ikke fullt så oppblåst lengre og murringene har avtatt nesten helt. Tung i hodet innimellom.

Vi kom hjem fra svigers i natt og det er sååå deilig å tusle rundt i "ny-huset" vårt i bare morgenkåpa mens resten sover søtt.

Turen hjem gikk veldig fint. Snuppa sov lite mtp at det var barnenatta, men vi koste oss og lekte. Rett før hun sovnet var hun så overtrøtt at hun fikk latteranfall bare jeg kikket på henne! :rodmer:

Snuppa har vært i feriemodus og har sovet til halv ni og halv ti, selv om hun har lagt seg til vanlig tid. Det ga mammaen og pappaen en sikkelig feriefølelse også.

Nå synges det nedenunder, gå jeg får vel gå å hente solstrålen min! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok se at testen blir sterkere ettehvert :Nikke: Blitt veldig glad i de med ukeindikator jeg da, de slipper man å tolke ;) De er jo dyre, så har bare brukt de når billigtestene har gitt en ekstra sterk ;)

Så deilig å være hjemme igjen, alltid godt å komme hjem når man har bodd sammen med mennekser noen dager :)

Deilig at vesla er stilt inn på feriemodus da :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok ganske lang tid før mine billigstripser ble særlig mørkere også. 4 dager kanskje? Har faktisk vært så flink at jeg har kasta alle, så jeg kan ikke løpe å se :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal nok se at testen blir sterkere ettehvert :Nikke: Blitt veldig glad i de med ukeindikator jeg da, de slipper man å tolke ;) De er jo dyre, så har bare brukt de når billigtestene har gitt en ekstra sterk ;)

Så deilig å være hjemme igjen, alltid godt å komme hjem når man har bodd sammen med mennekser noen dager :)

Deilig at vesla er stilt inn på feriemodus da :tommelsmil:

Den var litt sterker i dag, og det har begynt å gå opp for meg at jeg er gravid igjen. Tenkte på å kjøpe en dyr-test til, men tvilen begynner å gi seg, så jeg får bare stole på billigstripsene!

Det er best å komme hjem når en har bodd sammen andre! ;) Kjære har ferie og går rundt omkring med et stort smil og jobber i hus og hage. Og snuppa sover lenge om morgenen. Deilig! :tommelsmil:

Det tok ganske lang tid før mine billigstripser ble særlig mørkere også. 4 dager kanskje? Har faktisk vært så flink at jeg har kasta alle, så jeg kan ikke løpe å se :fnise:

Fikk du tester hvor stripene var like sterke da?

Jeg har kastet alt jeg også nå!

Har våget meg til å lage meg ny ticker! :rodmer: Tok ikke fra menstermin, men fra ca EL. Tenkte det var likegreit. Ble jo satt tilbake 5 dager med snuppa også.

Kjenner litt på kvalme, tretthet, ulvehunger og halsbrann. Det er så langt i fra ille, men jeg siden jeg var plaget med det sist kjenner jeg kanskje litt ekstra etter... :sjenert:

Føler meg rå-gravid. Magen er oppblåst og diger. Håper det gir seg om litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...