Gå til innhold

Ny tidsregning


Miss I.W.

Anbefalte innlegg

I see :) Den jobben er neimen ikke mye glamorøs lenger :( Tanta til mannen gjør det samme og hun snakker stadig om hvor sliten hun er :)

Høres ut som om dere har hatt en fin dag, deilig med skikkelig opprydning :Nikke:

Godt snuppa ikke hadde gått så lang da, grusomt å ikke finne henne med en gang tenker jeg ja...

Nei, ikke akkurat! :lur: Selv om noen tror det enda.

Det ble ei herlig helg! Fikk gjort masse, grillet på terrassen, ordna snuppas rom nesten som jeg hadde tenkt det og gjort klart ekstrarommet. Gjort masse, men også kost oss masse. Det er jo ganske kos å ordne og orge i heimen.

Snuppa ble storfornøyd med ny-rommet, som nå ser ut som rommet til ei lita jente med sommerfugl-wallstickers, ny lampe, ei eldgammel tallerkenhylle i sin orginale grønnefarge som pappa fikk tak i meg, og annen søt pynt, og ikke et lagerrom. Jeg har kost meg masse med planlegging og å gjøre det i stand, men den store gleden har vært at snuppa har de siste dagene jublet over rommet. :strix: Hun peker på ting, hopper og ler både morgen, etter bhg og når hun skal legge seg. :rodmer: Designen falt visst i smak! ;)

Møtet med Nav og arb.giver gikk over all forventning. Nav tilbyr coach/psykolog for å få ordnet opp i alle tankene og styret som har vært. Jeg har jo sammen med legen ordnet med "fysisk" hjelp, og jeg håper dette kan hjelpe meg med å rydde opp i resten og at det kanskje kan hjelpe på nakke-og ryggproblemene! Hadde en så god dialog at jeg spurte rett ut om jeg får svangerskapspenger om jeg blir gravid mens jeg går sykmeldt. *liten jippi!*

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så herlig at rommet falt i smak hos snuppa :hjerte:

Godt møtet gikk fint også :) Da er det bare å sette igang da :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at rommet falt i smak hos snuppa :hjerte:

Godt møtet gikk fint også :) Da er det bare å sette igang da :lur:

Ja, må ikke snakke! Fremdeles er det oi-ing og peking om morgenen! :rodmer:

Veldig glad for møtet! Overrasket over at Nav hadde noe å tilby og at de var så positive.

Mensen lurer rundt hjørnet nå, kjenner jeg, så straks er i vi gang med PP1, del 2! :strix: Har ikke peiling på sykluser om dagen, men mtp hvordan kroppen føles rundt EL (MÅ bare være det!) og at terminen min når jeg gikk med snuppa ble satt fram noen dager, så har jeg EL ganske sent i syklusen.

Snuppa har forresten klekket koden på å komme seg opp i Stokke-stolen. Hun har prøv før, men den nederste plata er høyere her enn i bhg, så det gjør det vanskeligere å komme seg opp i. Men i går klatret hun opp i stolen, snudde seg på toppen og ålte seg ned på setet mellom bøylen og ryggen. Og var bare så stolt etterpå! Skulle ha sett dèt gliset!

Har hatt fredagsfølelse i hele dag, så det blir litt luksus å fredagen "en gang til"! :fnise: Har fartet hit og dit hele uka, så i morgen skal jeg kose meg hjemme og kanskje ta fram symaskina og få gjort ferdig gardinene på spisestua. Som er på høy tid! :sjenert:

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ingen nye gardiner, men det ble veldig ryddig i skuffene til snuppa! ;) Det trengtes en liten opprydding der. Ulla er flyttet nederst og sommerklærne kommet fram. La vekk litt klær som har blitt for små og fant fram noe småtteri i 92. Hun bruker stort sett 86 og gjort det siden jul, men kan bruke 92.

Tror føttene hennes har vokst en str på to dager! :sjokk: Tirsdag passet bhg-skoene fint, men i går var de nesten litt trange! Fikk målt foten hennes i påska til str 19 og kjøpte sko i 21 så de skulle holde, men nå er de altså på vei til å bli for små. De dyre, nye skinnskoene som skulle vare en stund... :sukk: Ja, ja, det er vel sånt som skjer.

Fikk mensen i dag, så PP1 er i gang! :strix: Var litt godt at den kom for kroppen har vært ekkel i flere dager.

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj! Vi har hatt tre urolige netter på rad og i natt var hun veldig urolig. :natti:

Fredag, lørdag og litt på søndag tror jeg at det reaksjon på vaksina hun fikk i forrige uke. Helsesøster sa vi ville merke det 7-10 dager etter og det stemmer. Hun har vært trøtt, varm og ekstra kosete. Og når hun er ikke er i form vil hun ofte ha litt trøst og nærhet på natta. Og det får hun som regel. Burde kanskje vært strengere, men hun er så lett å legge om kvelden og koser seg ofte lenge i senga i morgenen før hun vil stå opp, og hun sover stort sett natta igjennom i sin egen seng uten problem.

I helga sov hun greit i mellom oss, men våknet litt vel tidlig (halv seks). Greit for henne å starte dagen tidlig for hun kan bare ta seg en ekstra dupp. Litt værre er det for oss voksne som i tillegg var litt lenge oppe kvelden før. Men hun er da så søt! I gårmorrest ble jeg vekt av et bøh! og en herlig latter! :rodmer:

Men i natt har hun vært helt "umulig". Hun var urolig og lå ikke i ro i mange minuttene sammenhengende. Vet ikke hva det var med henne men hun sparket med føttene mye, så vi tror kanskje det var voksesmerter. Hun ble litt roligere etter at vi masserte bena hennes, men jeg ser etter litt surfing at hun kanskje er litt for liten til at det er akkurat det. Huff, jeg håper hun slipper plager i natt og at alle tre får ei god natts søvn.

Hun våknet tidlig i morrest også, men var i strålende humør. Og kjære var litt sen, så det passet bra at han tok bhg.leveringa. Planen var at jeg skulle legge meg å sove igjen, men når jeg først har stått opp er det vanskelig å legge seg og får sove igjen. Tror jeg må prøve å ta meg en dupp i dag i tilfelle vi er på`n igjen i natt. Det er liksom jeg som får det, mens kjære neste uforstyrret sover videre. Snuppa klenger mest på meg, men jeg er også litt for snill siden han skal på jobb.

Oi, det ble et langt syte-innlegg om søvnmangel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny natt med styr! :Gjesp: Men i natt var vi litt smartere og hardere. Vi la oss tidligere og hun våknet og begynte å skrike idet vi skulle slukke lyset. Hun gråt (sutret, ifølge kjære) i over tre kvarter før vi "ga oss". Hun fikk komme i sengs vår, men hulket og gråt en liten stund til. Etter hun hadde slått seg helt til ro og sovnet, bar jeg henne tilbake på rommet hennes. Hun våknet og begynte å grine igjen, men ga seg etter en stund (og sovnet, regner jeg med).

Jeg har sovet mye bedre i natt, men er ganske så trøtt. Har en rolig start på dagen. Snuppa tegner (dvs. hun leker mest med blyantene, etter at jeg tok ifra henne tusjene som hun spiste på), og jeg sitter her med kaffen. Skal på trening bekken-fysioterapeuten og akupunktur og knaing til nakke-fysioterapeuten. Skal se om jeg finner meg en fin duk til terrassebordet når jeg først er i sentrum. Håper de har den jeg så på for to uker siden enda. Da var det -40%, men jeg greide ikke å bestemme meg... Typisk!

Og i løpet av dagen må jeg gjøre ferdig foto-boka fra Barcelona. Det er min første foto-bok bestilt på nett og gratistilbudet går ut i dag. Men vi tok sikkert 500 bilder på ei uke og det er så vanskelig å bestemme seg for hvilke som skal med. Må vel ha med noen fiffie kommentarer også. Morro, men det er litt arbeid med å gjøre noe med bildene. Men det er så trist, egentlig, å bare la de ligge på en disk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nettopp pusset tenner og det viser seg at den siste jekselen, oppe til høyre, kom i natt... :sjenert:

Tannpussen går forresten litt bedre etter vi før helga begynte med flourtabletter i "belønning". Det er litt dumt at hun skal ha en om dagen og at de ikke lager de mildere sånn at vi kan gi en morgen og en kveld. Nå driver vi å deler dem. Funker det også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble snuppa ett år og fire måneder, og det er akkurat ett år siden navnedagen hennes. :strix:

Hun fikk sin første hårklipp i dag. Har stusset på panneluggen tidligere, men i dag tok jeg godt over 2 cm på lengden. Hun er søt med lyse krøller i nakken, men det er litt upraktisk og musefletter går hun ikke med på.

Hun snakker fremdeles ikke noe særlig. Sier takk, hade, hei, der, se. Hun har nettopp begynt som smått å synge.

Hun elsker å underholde med dans og ablegøyer.

Hun tar hånden vår når hun vil noe og dytter og drar hvis det går for sent.

Hun er glad i mat, og sier klart ifra når det er på tide å få maten på bordet, ved å gå inn på kjøkkenet å peke på brødfjøla eller kjøleskapet. Hun har begynt å få smake på godsaker som kake, is, kjeks, sjokolade, osv. Da smattes det og "overtygges", samtidig som hun sier mmmhmm.

I dag fikk hun tak i tuben med sinksalve og lekte at hun skrudde at korka, og gnidde salva inn i hendene og i skrittet. :fnise: Flink pike! ;)

På prøver-fronten så er jeg helt sikker på at jeg blir gravid på første forsøket. :sjenert: Helt høl i hue å gå rundt i innbille seg det, men jeg greier ikke roe ned forhåpningene. :eeeh:

Fornuften sier at jeg kanskje bør gå ned noen kg. Jeg veier ikke like mye som når vi startet prøvingen sist, men da gikk jeg jo ned 10kg før snuppa var på vei. Jeg håper også at jeg skal greie å være litt mere tålmodig hvis det likevel tar tid siden vi har fått det til en gang før. Sist hadde jeg mye vondt og var redd for at det var noe galt med meg.

Har forresten starta med både folat og vitex. Sistnevnte brukte jeg når jeg ble gravid med snuppa. Hadde nettopp begynt, men det skader vel ikke å prøve... :tommelopp:

Men en ting jeg bør gjøre er å holde meg unna prøver-forumet (annet enn IKM-lista...). Det er ikke bra å være for mye på det, kjenner jeg. :sjokkbla:

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige snuppa :hjerte:

Den prøvingen er spennende, og ikke lett å skru ned forventningene :sjenert: Håper det går fort for dere denne gangen da :) Hvor kjøper du vitex?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på samtale i bhg. Snuppa er blid og glad, tålmodig, kos, og "lite krevende", i følge ped.leder. Hun er flink til å bruke hele bhg og liker spesielt å leke i sandkassa. Ped.leder syntes at hun kunne ha hatt flere ord, men jeg er ikke bekymret. Snuppa vet å gjøre seg forstått, og hun gikk lenge før normalen, så om hun snakker litt etter tiden, så det helt i orden. Hun er der hun skal være ellers i utviklingen, så det der tar vi med knusende ro!

Herlige snuppa :hjerte:

Den prøvingen er spennende, og ikke lett å skru ned forventningene :sjenert: Håper det går fort for dere denne gangen da :) Hvor kjøper du vitex?

:klemmer:

Takk! :hjerte:

Nei, det er et lite hjernespill, den der prøvingen. :sjenert: Koslig med lykkeønskninger fra en langtidsprøver som deg, Lucky! :klemmer:

Vitexen er fra forrige runde og jeg kjøpte den fra en dansk side. Vet ikke hvor mye den kan hjelpe, spesielt siden jeg ikke er så flink til å ta den på tom mage.

Hele familen er grusomt trøtte i dag! :natti: Helga har visst tatt på. Snuppa la seg før tiden, og det skal vi gjøre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt meg vitex også :) Mye positivt å lese om den da, så blir spennende å se om det har noen effekt på meg :)

Har jo lest om den før også da, men dytter jo i meg så mye annet også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt meg vitex også :) Mye positivt å lese om den da, så blir spennende å se om det har noen effekt på meg :)

Har jo lest om den før også da, men dytter jo i meg så mye annet også :fnise:

Det er mange gode Vitex-historier, ja, Lucky. :jepp: Trodde du kanskje hadde prøvd det før... Håper du får positivt resultat! :klemmer:

Her går dagene sent, men samtidig raskt. Jeg er i litt dårlig humør om dagen og kroppen er bare... "blæh"! :sukk:

Jeg er litt oppgitt over situasjonen min og det har påvirket humøret. Jeg er lei av at ikke kroppen fungerer, at det meste ang snuppa faller på meg, at jeg ikke er i jobb (noe som gir påfyll i hverdagen), at jeg er giddesløs og på tross av sol, sommer og en fantastisk liten datter, så er livsgnisten laber om dagen.

Kjære er flink til å ta kveldstellet og er veldig stolt av henne, og sånn, men det er alle de små tingene som faller på meg og hun er liksom mitt hovedansvar. Hvis han er trøtt eller opptatt med noe annet, så må han ikke ta henne, slik som jeg må, og kan automatisk overlate ansvaret til meg uten å tenke over at han en gang gjør det. Jeg tar morgenstell på hverdagene, passer på levering, henting, mat og klær til bhg. Jeg passer på at hun har det hun trenger av klær og leker (vi har ingen som kjøper det til snuppa, ingen "ufornuftige" slektninger ;) ). Jeg passer på at hun har et godt og variert kosthold og får mat til riktig tid. Jeg setter henne i stolen, tar på smekke, serverer maten, hjeper henne, tørker av henne og løfter henne ut av stolen når hun er ferdig. Jeg rydder, vasker klær, passer på at hun har rent sengetøy osv, osv,. Han kan ta henne når det passer han og overlate ALT annet til meg. I tillegg til at jeg handler og lager stort sett alt av mat, vasker og legger bort alles klær, og holder i stand huset (ikke store ting, da). Han gjør jo ting, han også. for all del! Og jeg har selv tatt på meg det ansvaret, siden jeg er sykmeldt og har "fri" på dagene.

Nå når humøret mitt er labert og snuppa sitt heller ikke er helt strålende, merkes ansvaret og begeret randt over i går etter en liten, unødig kommentar fra kjære ved middagsbordet. Han mente ikke noe med den, men den illusterete situasjonen godt. Jeg bare ryddet opp og gikk på soverommet og la meg/gjemte meg. Jeg orket ikke å ta kveldstellet på snuppa eller forholde meg til han. Etter en god stund forsto han at noe var på gang og vi fikk pratet ut. Han var enig med meg, men ikke klar over situasjonen.

I dag har han tatt vare på snuppa og laget middag. Han sendet tom sms og spurte om jeg kunne ta kveldstellet fordi han ble heftet. Det har hjulpet på humøret, men føles samtidig litt kunstig og krampeaktig. (Blir jo aldri fornøyd, heller da! ;) ) Men jeg håper at han ikke glemmer og at det blir mer naturlig for oss begge at han tar mere aktivt del i snuppas hverdag.

Han må det, for i går var det så ille at jeg lurer på om et barn er nok... :tristbla: Men jeg vil at snuppa skal ha søsken, på godt og vondt, og jeg ønsker å oppleve graviditet og fødsel minst en gang til. Familien min er rett og slett ikke komplett enda. :rodmer: Og ansvaret jeg har fått er et fantastisk ansvar, det vet jeg. Men skal vi være to om det, så får han pokker meg bidra mere han også. Det er ikke nok å delta når det passer han. Han er en god, snill og omtenksom far, ikke misforstå meg der, men jeg tror han må bli mer oppmerksom på den daglige arbeidsfordelingen!

Dèt var dagens utblåsning over kjære! Nå skal jeg bare klage over kroppen før jeg tar kveld! :gjeiper: Jeg har EL i disse dager, tror jeg. Vi har vært ganske flinke på :sengekos: -fronten. Denne prøvingen er et positivt dytt i riktig retning for sexlivet vårt. :lur:

Jeg har hatt mange rare vondter i nedre del av magen. Sånn jeg hadde før snuppa ble unfanget. Lurer rett og slett om jeg har det hver med, men når jeg er prøver så blir jeg mere var på kroppen og kanskje kjenner ekstra etter... :sjenert: MEn jeg er ekstra oppblåst og i perioder i dag har det faktisk vært vondt å sette seg ned. Jeg er i tillegg drittrøtt og hoven i bena, det verker i korsryggen og i bena. Nesten så jeg kunne tro at jeg var gravid (eller at TR og ikke EL er på vei). :fnise: Burde ha hatt sex i går, men da var jeg på sur og oppgitt, så det ble droppet. Orker ikke pliksex (enda).

Ifølge fysioterapeuten min er bekkenet bedre enn for et halvt år siden og det er jeg enig i, men det knirker og knaker og jeg har sikkelig dårlige dager innimellom. Men det går riktige veien. Nakken går det seint med, men jeg håper det løsner snart. Jeg går til aku og behandling ukentlig.

Håper neste uke blir bedre enn denne og jeg skal være flinkere til å komme meg ut og gjøre ting for meg selv, og jobbe med humøret. Må er det tid for kveldsmat og en dusj før en runde i bingen!

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble :sengekos: i går, men det var litt merkelig. Det ble for sent og minnet litt om pliktsex til slutt. :sjenert:

Tror jeg skal brenne av en EL-test i dag. Tenkte ikke at jeg skulle stress med de helt enda, men det er jo kjekt å sjekke om jeg føler riktig.

Snuppa og jeg sitter i sofaen og koser oss på morgenkvisten i dag. :rodmer: Vi bruker å ha felles helgefrokost, men kjære ligger og sover enda, så da har vi spist noen skiver og sitter og koser oss med barnetv og kaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativ EL-test idag. Testetn er fra forrige runde så den har gått ut på dato, så jeg vet ikke hvor sikker den er. Tror ikke jeg har hatt EL, men det kan jeg jo ikke vite med sikkerhet.

Har hatt verk i korsryggen i dag også. Ikke fullt så oppblåst i nedre del av magen i dag da. Det verker istedet. Det er som om TR på vei, men hun er ikke ventet på en god stund enda.

Snuppa har idag funnet ut at det er veldig gøy å slippe ting ned trappa mellom sprinklene på trappegrinda. Ellers har hun hatt to dupper i dag, og vært varm og kosete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg ;)

Her må jeg følge med... masse spennende lesning. Sikkert mye trått i hverdagen også, men masse gleder og! Slik vi alle har det, litt opp og ned.. Høres fantastisk ut med lille tulla :rodmer:

Lykke til med prøving nå!! Og gooooood bedring på bekkenet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles vondt i eggstokkene (ca). Lurer meg på om det kan være Vitexen, jeg... :klo: For det får da være måte på EL-smerter da! Det har vært vondt å hoste og å sette seg ned i perioder. Får håpe det kommer noe godt ut av vondtene! :tommelopp: Det har i allefall ikke manglet på vilje og innsats. :lur:

Dagen i dag startet med sure miner og gring. Snuppa var ikke i humør og det er dessverre ikkr første dagen som starter eller avslutter sånn. Synd å si det men noen ganger er det veldig greit å levere henne i barnehagen... :omg: Men i dag har hun bhg-fri.

Heldivis kom humøret seg og vi har hatt en herlig dag med tur til svømmehallen og middagsdate på restaurant med kjære etterpå. :hjerte:

Hun var veldig skeptisk til å begynne med, men etter en liten stund i barnebassenget var det bare lek og latter. Hun storkoste seg og var tøffere i vannet enn jeg trodde hun var. Når hun falt og gikk hodet under vann, var det ingen sure miner, og hun kastet seg inn i "fossefallet". Det var en kjempetur og vi må gjøre det flere ganger!

Vi spiste sushi til middag og snuppa spiste rå fisk som bare det!

Kjære har falt litt tilbake til gamle synder, men jeg har begynt å bli flinkere til å la gjøre ting. Ting ser lysere ut, så da går dagene lettere, så det går bra.

Har forresten oppdaget hvor fantastisk Nav er! :rasende:

Siden jeg har vært sykmeldt så lenge så skal vi ha oppfølgingsmøte nå i vår. Saksbehandleren min bestemte, uten å varsle oss, at det trengte jeg ikke da jeg var "svanger". Makan til langvarig svangerskap da! :kjefte:

Arbeidsgiver krevde møte og at de gjorde noe for meg. Fikk tilbud om timer til samtale med coach/psykolog innen 2-4 uker. Jeg har ikkee hørt noe og etterlyste i går timen. Men neida, hun hadde ikke i løpet av 4 uker hatt tid til å skrive henvisningen! Måtte spørre om hun hadde glemt det, og det var litt begge deler! :nei:

I tillegg fikk vi avslag på 20% kontantstøtte, men snuppa har bare 80% plass (og vi bruker den mindre enn det). I brevet står det ikke klart hvorfor vi fikk avslag og jeg brydde meg ikke om å klage fordi jeg regnet med at de hadde rett. Men så har de ikke fått med seg at hun går bare 4 dager i uka. :regler:

Jeg er såååå imponert av Nav denne uka! :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei på deg ;)

Her må jeg følge med... masse spennende lesning. Sikkert mye trått i hverdagen også, men masse gleder og! Slik vi alle har det, litt opp og ned.. Høres fantastisk ut med lille tulla :rodmer:

Lykke til med prøving nå!! Og gooooood bedring på bekkenet :jepp:

Hei, du!

Det går litt opp og ned ja! Sånn er jo bare livet! ;)

Det blir spennende om TR kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NAV er virkelig ikke så lette å samarbeide med til tider har jeg følelsen av :sukk: Det er ikke mange som har så mye positivt å si om dem...

Så moro at vesla koste seg sånn i vannet da, herlig :strix:

Merkelig med vondter i eggstokkene da...kan jo være vitexen som jobber :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som det er EL-smerter du har ja, det høres nok så likt ut til hvordan mine arter seg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NAV er virkelig ikke så lette å samarbeide med til tider har jeg følelsen av :sukk: Det er ikke mange som har så mye positivt å si om dem...

Så moro at vesla koste seg sånn i vannet da, herlig :strix:

Merkelig med vondter i eggstokkene da...kan jo være vitexen som jobber :vetikke:

Jeg har heldigvis ikke hatt så mye med nav å gjøre, og derfor er det tragisk at de få møtene jeg har hatt med de er så dårlige. Det er de som har bestemt at vi skal ha oppfølgingsmøte, men å følge opp det vi ble enige om det greier de ikke! :kjefte: Blir bare oppgitt jeg, og tenker på gru på de som må ha mere kontakt med dem. Fant et sitat om nav et sted; når du trodde du hadde nådd bunnen, trekker nav deg enda lengre ned. Passer sikkert bra for mange, dessverre. Godt jeg ikke er avhengig av hjelp derfra og har en grei lege!

Snuppa storkoste seg. Det er jo noe helt spesielt med unger og vann! :rodmer:

Håper Vitexen gjør underverker! :lur: Går bare å venter på puppevondt nå, det opplagte, men oversette tegnet på graviditet. :gjeiper:

:klemmer:

Høres ut som det er EL-smerter du har ja, det høres nok så likt ut til hvordan mine arter seg.

:klem:

Det var nok EL-smerter, men stusset sånn på at de var så kraftige og så langvarige. Bruker å kjenne noen murringer rundt passenede EL-tid (tester jo ikke så jeg kan bare tippe). Det værste er over, men kjenner fremdeles noen stikninger nå og da. Bare å håpe det er "gode" vondter jeg har.

:klemmer:

Den som venter SKAL få! :jepp:

Idag er jeg helt zombie med ryggvondt. Snuppa var våken i flere timer i natt med magevondt og oppkast. Tror hun ble dårlig av noe grillmat i går for de andre barna som spiste det samme har hatt magevondt og lett diare på morgenen. Formen til snuppa er bra nå og til tross for at vi sov til halv ti(!), så er ikke kroppen til mor helt på stell enda. Jeg er ikke laget for å dele seng med klengete snuppe i lengden. Men hva gjør man ikke når minstemann er dårlig.

Gleder meg til taco, fred og ro, rødvin og sist men ikke minst kjærestetid på sofaen! :hjerte:

Nei, nå kom snuppa og mistenkelig odør tuslende inn fra verandaen. Merkelig hvor ille en søt liten snuppe kan lukte! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...