Tinelise Skrevet 27. mai 2009 #321 Del Skrevet 27. mai 2009 Hehe, rett fra eksamen og tilbake på jobb. Ikke mye sommer her i gården nei! Nå er jeg jo snart ferdig med å være student. Egentlig burde jeg nyte de gjenværende 2 ukene når jeg tenker meg om.. Dessverre er det ikke særlig mye å nyte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #322 Del Skrevet 27. mai 2009 Du er knallheldig som har en bra og relevant jobb allerede, syns du er helt rå, jeg. Så mye som du jobber!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #323 Del Skrevet 28. mai 2009 Ben- og ryggøkt Knebøy: 40 kg - 8 reps 50 kg - 8 reps 60 kg - 8 reps 65 kg - 5 reps Pers igjen Kom ikke så langt ned på 65 kg, men det spiller ingen rolle. Var egentlig sjeleglad bare jeg klarte 8 reps med 60, jeg da Markløft: 40 kg - 8 reps 50 kg - 4 reps 55 kg - 2 reps Pers Bulgarsk utfall: 8+8 kg - 8 reps 9+9 kg - 8 reps 10+10 kg - 8 reps Chins m. assistanse: 20 kg ass - 6 reps 15 kg ass - 3 reps Dette ble bare tull. Neste gang gidder jeg ikke assistanse, er sikker på at jeg ikke fikk brettet med meg denne gangen heller, akkurat det samme som på dips i går. Overhørte en fyr som dipset ved siden av; "hu der kunne sikkert heist seg opp sjøl." Så da gjør jeg det da. Stående roing m. stang,: 35 kg - 4 sett, 8 reps Core m. terapimaster: 4 sett, 8 reps Har etterhvert begynt å like denne taugreia. Planken: Vanlig: 30 sek Hver side: 30 sek Hadde veldig lange pauser på bøy og mark i dag, så det ble en lang økt; 1 time, 20 min inkl uttøying. Skikkelig mør i rompa, ruslet rundt i byen med ei venninne i dag, merket at jeg var sliten. Men det på en god måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 28. mai 2009 #324 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Gratulerer med ny pers Moro å se du øker såpass raskt, vil tro du har 70+ kg inne og vel så det i bøy når du klarer såpass mange reps på 65 etter 8x60 først! Endret 28. mai 2009 av Bolledeig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #325 Del Skrevet 28. mai 2009 Takk for det Satser på 70 neste gang, skal jo ha en grei hvileperiode nå, pga jobbehelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #326 Del Skrevet 29. mai 2009 Deilig å ha god tid på morgenen igjen. Har tatt en times tur med hunden før frokost, og nå er det å pakke sekken og dra avgårde for en rolig overkroppsøkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. mai 2009 #327 Del Skrevet 29. mai 2009 God trening og god jobbehelg Shorty!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #328 Del Skrevet 29. mai 2009 Takk for det Twisted, god helg til deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #329 Del Skrevet 29. mai 2009 Endelig tid til å kjøre på med litt kardio etter endt styrkeøkt igjen Det ble 45 på ellipsen, 2,5 km. Var spent på formen, den var ikke så ille. Jeg kunne tråkke i vei med høyere effort level, mest sannsynlig pga mer rompemuskler, og det kult! Dagens: Benk: 25 kg, 4 sett, 8 reps Dips: 3 sett, 4 reps. Første gangen jeg ikke hadde assistanse på hele øvelsen, og for å være helt ærlig føler jeg meg litt for liten til dette stativet? :klø: Syns håndtakene er så langt fra hverandre, at jeg ikke får belastet bryst og triceps slik jeg hadde forventet. I stedet ble det en merkelig skulderøvelse som ikke føltes helt bra. Selvfølgelig kan det tenkes at teknikken min er helt på bærtur, så jeg skal spørre personalet neste gang om de kan se på hva i all verden det er jeg driver med. Skulderpress m. manualer: 7+7 kg - 8 reps 7+7 kg - 8 reps 8+8 kg - 6 reps 8+8 kg - 4 reps Fransk press: 12 kg - 8 reps 12 kg, 3 sett, 6 reps Sidehev m. strak arm: 5 kg, 3 sett, 6 reps Bicepscurl m. stang: 15 kg, 4 sett, 8 reps Core m. terapimaster: 4 sett, 8 reps Planken: Vanlig: 30 sek Hver siden: 30 sek God dag! Treningstid tilsammen i dag, både styrke og kardio: 3 timer Da er det å legge seg for å sove litt før jobb. Kanskje. Haha, får vel ikke sove nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 29. mai 2009 #330 Del Skrevet 29. mai 2009 Again: Blindern Athletica. De har smalere dipsestativ Dipsing (stort sett) andre steder har vært bare skuldervondt og dritt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #331 Del Skrevet 30. mai 2009 Tydelig at jeg bør sjekke forholdene på Blindern da Slapp dag, sov godt i dag etter jobb, det får jeg som regel alltid, men ofte våkner jeg innimellom. I dag våknet jeg først da min kjære stakk hodet inn døra etter jobb. Og han holdt på å grille pølser, og siden det var pinse (det har nesten gått meg hus forbi altså), har jeg spist kyllinggrillpølse med hjemmelaget reke- og avocadosalat. Og en Munkholm, i jobbemodus blir jeg nemlig bakfull av en vanlig pils, og det går jo ikke :gjeiper: Det var helgens kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #332 Del Skrevet 31. mai 2009 Har fått hardere triceps enn kjærsten :gjeiper: Det betyr selvsagt ikke at den er sterkere, men det gjør ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 31. mai 2009 #333 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg bøyer meg i støvet!! Så flink du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #334 Del Skrevet 31. mai 2009 Takk for det Men jeg klarer ikke strake push-ups som deg, bare så det er sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 31. mai 2009 #335 Del Skrevet 31. mai 2009 Men jeg klarer ikke strake push-ups som deg, bare så det er sagt Strake pushups? Jeg har nylig satt meg et nytt mål på pushups-fronten, nemlig å kunne utføre opptil flere repetisjoner med armene helt inntil kroppen (skulderbredde), og 90 graders vinkel i nedsenket posisjon. Det er jo utrolig tungt! Jeg tar normalt pushups med veldig bredt grep, og føler egentlig at det nesten er litt juks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Mags- Skrevet 31. mai 2009 #336 Del Skrevet 31. mai 2009 En liten tur innom, og jeg er imponert! Om jeg ikke husker feil fulgte jeg litt med fra begynnelsen i den forrige "boka" di, og du må ha hatt en enorm progresjon og vilje. Mange som gjerne vil, men heller få som får det til. Sånt blir jeg glad av å se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #337 Del Skrevet 31. mai 2009 Ja, med hele kroppen strak, ikke knærne nedi. Det er selvfølgelig fordi jeg ikke trener push-ups, men jeg får litt sånn svett-ungdomsskole-gym-følelse av det.. dumt... det er en veldig bra øvelse. Får ta meg sammen, og trene den skikkelig i steden for bare å ta den på oppvarminga. Jeg tenker at det ikke er juks, det kommer jo an på hva du vil med den. Bredt grep og smalt grep er jo nesten som to forskjellige øvelser, da bredt tar mer på bryst. Smalt grep klarer jeg hvertfall IKKE. Men kanskje det kunne vært et alternativ til dips, hvis det viser seg at det dipsstativet på Domus faktisk ER for bredt for meg, og tuller med skuldrene mine i steden? Er det en teit tanke? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #338 Del Skrevet 31. mai 2009 En liten tur innom, og jeg er imponert! Om jeg ikke husker feil fulgte jeg litt med fra begynnelsen i den forrige "boka" di, og du må ha hatt en enorm progresjon og vilje. Mange som gjerne vil, men heller få som får det til. Sånt blir jeg glad av å se! Tusen takk, nå ble jeg veldig glad!! Jeg føler egentlig at det har gått lekende lett, men det er fordi det har vært gøy. Det har tatt meg mange år, for å si det sånn. Jeg vet hvordan det er å tenke at man skal melde seg inn på et studio, men ikke gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 31. mai 2009 #339 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg vil se på det som et ålreit dipsalternativ. Jeg klarer såvidt å dipse på Domus, og er ganske bred over skuldrene. Mistenker at det er først og fremst beregnet på menn. Stengene Blindern skrår innover som en trekant-sak - og derfor kan man stille seg der hvor man føler det passer best selv. Push-ups er jo forsåvidt også mer benkrelatert enn dipsing, om det er økninger i de tre store som er pri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Mags- Skrevet 31. mai 2009 #340 Del Skrevet 31. mai 2009 Det er virkelig deilig når man trener fordi man synes det er gøy, og ikke fordi man må. Jeg tror egentlig aldri jeg hadde trent om jeg ikke likte det, så føler meg heldig sånn sett... Når det gjelder alternativ øvelse for triceps, ville jeg brukt smalbenk og/eller franskpress, for eksempel. Armhevinger er jo fint, men det blir litt annerledes siden du ikke kan øke i vekt (selv om man kan gjøre øvelsen tyngre), og heller må ta veldig mange repetisjoner etterhvert. Ikke gi opp strake forresten, det kommer det kommer! Blytungt i starten, men plutselig er man over kneika, og da går det fort oppover i antall reps. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg