Gå til innhold

Ungkaren 20 vs 40

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skjønner ikke klagingen.

Syns ungkaren er utrolig sexy og sjarmerende:)

Skikkelig flott kar. reflekterende og kjekk!

Kanskje dere er missunnelig på at deres mann ikke er like flott?;)

Reflektert??? Da legger vi nok trolig litt ulike ting i det ordet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest maggotguri
Jeg VAR faktisk på samme flyet - hadde vært nede på kombinert ferie /bryllup, og hadde en flott tur - at jeg havnet oppi denne " produksjonen" var vel nesten bare en morsom bonus for en som synes programmet er underholdende.

Ble nok litt overivrig fordi jeg skjønte at jeg visste hvem vinneren var, og beklager ovenfor dere alle at jeg i min iver, avslørte noen jeg ikke burde ha gjort.

:) fFiskerjenten

Dette var litt interessant! Jeg følger debatten med stor interesse, og jeg vet hvem som sitter igjen til slutt. Men det er ikke den personen du har skrevet at det var ;) Så det var nok noen andre du så på flyet, om du i det hele tatt var med på turen i begynnelsen av februar ;) Ser andre har etterlyst din reisedato, og at du ikke ville svare. Synes ogå det er unødvendig å lage falske spoilere, det ødelegger for selve spoiler-prinsippet. Så til alle sammen: En 30 år gammel mann blir ikke sammen med ei på 40 om han kan få ei på 20. Bare det må være nok til å forstå at ungkaren ikke valgte slik gjesten hevder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Dommeste jeg har hørt.

Tror du ikke en 30 åring før vil ha ei på 40?

20 åringene er jo så utrolig barnslig.

hadde ikke orket en kveld med de.

hilsen mann,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dommeste jeg har hørt.

Tror du ikke en 30 åring før vil ha ei på 40?

20 åringene er jo så utrolig barnslig.

hadde ikke orket en kveld med de.

hilsen mann,

Her er jeg helt enig! Klart mange menn i 30-åra vil ha en jente i 20-åra, det vet vi jo, men de 20åringene som er med på ungkaren... De er virkelig et kapittel for seg selv! Ureflekterte til de grader. Om de skal representere norges svar på 20åringer er jeg flau over å være i 20-åra selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Han minner meg om Thomas Giertsen - faktisk. :fnise:

Skjønte ingenting da jeg leste dette innlegget her en dag, men i kveld hørte jeg det godt, jeg også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg tror nok Jørgen er en oppegående og ålreit fyr. Det er kanskje lett å dømme ham på grunn av utseendet, pratemåten og klesstilen. Gutten har en god utdannelse, en spennende jobb, musikalske evner og sikkert mange andre egenskaper. Jeg syns iallfall det virker veldig bra, selv om han ikke er helt min type. :)

Når det er sagt, så er jeg bombesikker på at han velger Silje. Det har jeg faktisk trodd siden første episoden. Litt usikker på hvorfor, men det var noe med henne, en utstråling, som gjorde at jeg tenkte de kunne passe sammen. Etter gårsdagens episode er det ingen tvil. 20-åringene er for unge for ham. Ikke aldersmessig, men med tanke på personlighet. Kanskje med unntak av hun mørke, nydelige. Han og Silje er kjempefysisk tiltrukket av hverandre, samtidig som de er på bølgelengde.

Jeg fikk direkte vondt av Eli-Synnøve da hun ble avvist flere ganger. Avviste Ungkaren henne fordi han skulle ta henne med på date senere på kvelden, eller følte han at han måtte ta henne med ut av dårlig samvittighet? For han virket jo ikke interessert overhodet da hun spurte om han ville bli med ut. Hva tror dere? (Jeg vet at hun ble sendt hjem, men lurer allikevel) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg fikk også veldig vondt av Eli-Synnøve, er egentlig veldig glad for at hun gikk ut da hun ikke passet sammen med Jørgen overhode, hun virket til å være en følsom jente/dame som Jørgen nok lett hadde "walked all over", syns han oppførte seg direkte usympatisk og frekt overfor henne de få gangene hun ymtet frempå om "alenetid" selv om han hadde planlagt en egen date med henne i etterkant. Eli-Synnøve minnet meg om damene i Jane Austens serier, tror hun hadde passet perfekt der :) ( Jeg elsker forresten Jane Austens karakterer, så ikke noe negativt ment) Ja er helt enig at Silje ser ut til å passe sammen med Jørgen, hun er trygg på seg selv og tør å måle krefter med Jørgen, tror han trenger en dame han kan bryne seg på ellers vil han kanskje gå lei...

Men jeg begynner å bli en smule lei av alle kommentarene fra damene om at han er såååå fantastisk, vakker, reflektert......please give me a break.....Han vet det jo allerede så altfor godt selv :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har lagt merke til alle de UTALLIGE gangene Jørgen sier : "Så bra!" ??

Helt syykt ofte !! :ler::ler:

Vet ikke om dette er nevnt før, har ikke lest hele tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

en ting er disse jentene i 20-årene.. Men jeg syns 40-åringene er utrolig naive. Bare de får litt øyenkontakt med ungkaren, eller han sier ne hyggelig, så svever de jo på skyer. Etter å ha levd noen år, datet en del menn og hatt noen forhold, burde de vel kanskje roet ned litt og ikke glemt at de er der med flust av andre damer som opplever akkurat det samme?? Men kanskje det er bare sånn man blir i en sånn setting. Det er vel nok en grunn til at man aldri skal finne på å delta i noe sånt. Huff og huff, en gjeng fjollete damer og jenter. men desto morsommere å se på;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Noen som har lagt merke til alle de UTALLIGE gangene Jørgen sier : "Så bra!" ??

Helt syykt ofte !! :ler::ler:

Vet ikke om dette er nevnt før, har ikke lest hele tråden :)

Ja, merker at jeg nesten blir litt flau på hans vegne hver gang han kommer med den der ENDA en gang... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Uansett om han vet han er deilig, og uansett hvor mange ganger han sier "så bra (...)".. så klarer jeg ikke å la være å bli litt fascinert av mannen. Han er jo meget billedskjønn. Og jeg tenker at han faktisk ikke er i en særlig lett situasjon; han har kameraer på seg hele tiden, det er ingen pause mellom alle intense inntrykk og samtaler og samvær med jentene/damene, han må helst gi ulike komplimenter og ta vare på hver og en, og ta vare på/finne ut av sine egne følelser midt oppe i det hele. Jeg hadde blitt helt utkjørt jeg, og jeg tror forresten jeg ikke hadde fått særlig god selvtillit av det heller, siden man sikkert føler seg råtten i blant. (Men det kan jo tenkes at HAN får verdens beste selvtillit, når det går for alle damene bare de ser på ham. ;))

En annen ting er at det er TVNorge som til en viss grad bestemmer hvordan han og de andre deltakerne fremstår. De velger sikkert ut hvem som skal fremstå som "dumme blondiner" og hvem som skal fremstå som smarte, sjarmerende, etc. Det er jo svært mye vi IKKE får med oss. Men jeg regner med at de ønsker å fremstille Jørgen som mest mulig attraktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

leste på nett hvor en av damene sa at tv norge hadde sakt de ikke fikk sankke dritt om ungkaren da de ikke skulle true hans "gudestatus"...var faktis mange som egentlig ikke likte han. selv tenker jeg det må være en grunn til at han er 30, er sååå kjekk (i manges øyne), har en god jobb, og hus og samtidig er singel!!! en hører jo når han oppsumerer fra datene at han snakker nedlatende om det han ikke synes noe om...virker ikke særlig reflekter og smat når tv norge attpåtil har klippet bort det værste og bare tatt med det beste fra han!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
leste på nett hvor en av damene sa at tv norge hadde sakt de ikke fikk sankke dritt om ungkaren da de ikke skulle true hans "gudestatus"...var faktis mange som egentlig ikke likte han. selv tenker jeg det må være en grunn til at han er 30, er sååå kjekk (i manges øyne), har en god jobb, og hus og samtidig er singel!!! en hører jo når han oppsumerer fra datene at han snakker nedlatende om det han ikke synes noe om...virker ikke særlig reflekter og smat når tv norge attpåtil har klippet bort det værste og bare tatt med det beste fra han!!!

beklager masse skrivefeil, lå litt rart... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv tenker jeg det må være en grunn til at han er 30, er sååå kjekk (i manges øyne), har en god jobb, og hus og samtidig er singel!!!

Og hva slags grunn er det? Det er ikke alle som forelsker seg så lett, det skal litt til for å finne en person man virkelig klikker med.

Jeg var singel da jeg var 30, selv om jeg er attraktiv, hadde god jobb osv. Var det noe galt med meg da altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

mener jeg skrev litt om det... har du hært når han snakker om de han dater? han er skikkelig frekk innimellom, og mangler forståelse for alle som ikke har de samme meningene og synspunktene som han selv, lagde grimaser og dissa utsagn til flere av jentene, og dette er på tv hvor det værste klippes bort....tenk bare hvordan han kan være i virkeligheten da...og nei pjukset, jeg tror ikke det er noe galt med deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Linda_*

HEI:D

jeg lurte på om noen visste hvilken sang ungkaren sang og spillte på piano for Linn Synnøve. Den var helt utrolig fin=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
HEI:D

jeg lurte på om noen visste hvilken sang ungkaren sang og spillte på piano for Linn Synnøve. Den var helt utrolig fin=)

"Jessie" med Joshua Kadison :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Veronica_*
Så til alle sammen: En 30 år gammel mann blir ikke sammen med ei på 40 om han kan få ei på 20. Bare det må være nok til å forstå at ungkaren ikke valgte slik gjesten hevder ;)

Hehehe...

Jeg er kvinne på 42 og min mann er 33. Vi har vært sammen noen år og det fungerer ypperlig!!! Og min mann er mye kjekkere enn ungkaren.

Og han kunne fått flere på 20 - men det ble meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...