Gå til innhold

Linda sin dagbok

¤Linda¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God påske LIndaPinda :klemmer:

Goood påske,DD!! Har allerede hatt 6 dager fri jeg... (å være lærer har noen deilige fordeler :fnise: )

:kose: tilbake!!!

To kjoler høres ikke dumt ut :fnise:

Jeg planlegger å få sydd min kjole slik at den kan sys om seinere, hvis jeg har hjerte til å klippe i den da ;)

Oooo...smart!! Skal selge min etter bryllupet jeg :Nikke: Sitter og klør i fingrene etter å bestille kjolen....må tenke pittelitt til først ;)

God påske! :klemmer:

God påske,Muffin!! Håper du får det kjempefint hvor nå enn du er i verden i ferien din :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske!! :sol: :sol: :sol: :sol: :sol:

GOD PÅSKE;kjære deg!! Takk for koselig hilsen! Ønsker deg myyye :sol: tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No nærma de sej her Linda :) Ikkje lenge igjen no til du blir Fru :duskedame:

He ikkje vore so aktiv her inne i det siste sida me e inne i ei lita "pause" til juni og NY :rødme:

Håpe du hadde de fint her heime på Sunnmøre, og at du fekk nyte tida med famila di :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bestilt fra Nordstrom før? Bestiller du til en postboks i USA eller noe da? :klø: De leverer jo ikke til Norge...?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No nærma de sej her Linda :) Ikkje lenge igjen no til du blir Fru :duskedame:

He ikkje vore so aktiv her inne i det siste sida me e inne i ei lita "pause" til juni og NY :rødme:

Håpe du hadde de fint her heime på Sunnmøre, og at du fekk nyte tida med famila di :)

No ekje det lenge igjen nei!! Skjønna det med NY...men det e no ikkje så lenge til det heller :duskedame:

Har du bestilt fra Nordstrom før? Bestiller du til en postboks i USA eller noe da? :klø: De leverer jo ikke til Norge...?

:klem:

Tjohoo! Jeg bruker Jetcarrier,som er heeeelt geniale... ;)

17 dager igjen!! :strix:

Weeehoooooo!!! :bolledeig: Jeg gleder meg SÅ fælt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så spent!! Og så gleder jeg meg veeeeldig til utdrikkingslaget mitt....har noen veldig flotte venninner som er veldig lure om dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jeg er riiiimelig sikker på at du ikke er så veldig uskyldig,Silje!! :skratte:

Jeg gleder meg skikkelig.... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden det bare er 16 dager igjen ( :hoppe: :hoppe: !!!!) må utdrikningslaget komme snart ja.. Håper venninnene dine lager en herlig dag for deg!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har verdens beste venner (det sier vel alle :fnise: ), så jeg er kjempehappy bare av å se dem!

Vi var på Sharifs i går og kjøpte+fikk satt på sommerdekk. Vi sparte 4500 kroner på å dra til Lillestrøm fremfor å kjøpe her på Hamar! :danse:

Jeg har fått skoene,de var driiiitlekre....og veldig gode på :)

Lillebollen min har fått seg pensko og skjorte til peneantrekket sitt..han blir så nydelig! Jeg har kjøpt meg det som manglet av sminke og løse vipper ;)

Er så spent på spraytan!Gleder meg til å bli instant brun :fnise: Og så skal Silje work her magic på håret mitt også,det blir digg!

Shit,det er bare 16 dager igjen!!! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bonjour,mes amis!!

Håper alle har det bra.. Jeg har seriøst verdens beste jobb! Er så moro å følge med på elevene mine når de vokser til :) Og de vokser fort! Og så er de så innmari søte og gode :)

I dag skal jeg og min elskede på date :kline: ....

Først middag på restauranten vår,så kino etterpå. Gleder meg! Og vet dere hva..; i går kom han hjem med roser!! Da smelter jo jeg da... :fnise:

Her er linken til undertøyet jeg har bestilt! Skal ikke bruke bh under kjolen,den blir til natta :lur:

BH'en..

Trusen & strømpeholderen :)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Snasent undertøy :lur:

Og så koselig med date! Søt mann du har :rødme:

:hug:

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...