Gå til innhold

Linda sin dagbok


¤Linda¤

Anbefalte innlegg

Jeg får klump i halsen og sommerfugler i magen når jeg leser her inne jeg!! Det er så kort tid igjen jo!!! :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å,jeg vet! Jeg er veldig dårlig på å stikke innom dere nå,men er så mye i hodet.. Lover å komme sterkere tilbake etter den O'store helgen.

Det her er så fantastisk! Nå har vi jo vært veldig flinke til å holde på forelskelsen i 3 år,og gjort den ennå sterkere etter hvert som tiden har gått.Men nå er det på et maxnivå tror jeg!! :fnise: Romantiske tider osv ...hihi..

Jeg får fremdeles ståpels og sommerfugler i magen av mannen,det MÅ jo være et godt tegn!

Dere får unnskylde det svært klissete innlegget,men jeg er riiiimelig tussete om dagen! I kveld fikk jeg ståpels av å lukte på han,helt seriøst... :fnise:

Happy!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,tenk på det!Tiden har gått såååå fort da. Flaks at jeg begynte å planlegge så tidlig! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt herlig med forelskelse som bare blir sterke, sånn er det for oss også. Det lover godt, Linda :5: Bare fem dager igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,DD! Her er alt på plass :Nikke: Skal bli spraya brun og få ny pleiefarge i morga da. I kveld kommer svigers på besøk,skal spise moussaka! :spise:

Etter jobb i dag skal jeg en tur å handle litt tjafs.. og så skal jeg be jentene på Agape veldig pent om de vil dampe sløret mitt! Blitt litt rynkete..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: til deg,Tusle!! Nei,nå er det bare kos igjen :fnise: Du har mye koselig planlegging foran deg!

;)

Ja, det gjelder å fordele litt utover fant jeg ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Kanskje litt sent å begynne å følge med her nå! :fnise: Men jeg kan jo i det minste ønske dere masse lykke til! :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Miss S,det var en nyyydelig presentasjon!! Hihi..

:velkommen: Mazilla!! Bedre seint enn aldri vet du ;) Jeg har sett deg omkring her inne,men har ikke blitt til at jeg har oppdatert meg :kose:

Takk,søte Silje! Gleder meg såååå veldig til å se dere i morga! Nuss

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra å høre at alt er på stell her!! Deilig å slippe noe stress de siste dagene før Dagen!!! Jeg skal sprayes brun selv i dag jeg, for å teste og se hvordan det blir. Jeg skal et sted de bruker St.Tropez, det skal visst være noe av det bedre som finnes, så det blir sikkert fint. Men jeg tar ikke sjansen på å ikke prøve det før Dagen.

Herlig å lese om at dere fortsatt er så forelsket i hverandre!! :rødme: Forelskelse er jo en vidunderlig følelse, så hold på den!!! Åååå... Snart er du fru!!! :bryllup::danse::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så spent på om det blir bra! Men det er jo hos profesjonelle da,så det er jo et godt utgangspunkt :fnise: Og så har jeg jo verdens beste frisør til å ta pleiefarge på meg etterpå!! (Silje: :blomst: til deg!)

Ja,er så glad for at vi har klart å holde fast i den. Vi har vært bevisste på det hele veien :)

Hurra for at jeg snart er lillekona!! :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at sløret skal glatte seg ut av seg selv hvis du henger det på badet mens du dusjer :jepp: Da vil dampen av dusjen rette ut rynkene :Nikke:

Nå er det ikke mange dagene igjen :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...