Gå til innhold

Linda sin dagbok


¤Linda¤

Anbefalte innlegg

Snasent undertøy :lur: Jeg liker Nordstrom, og spesielt Nordstrom Rack, må alltid innom der når jeg er i usa, kan finne masse kupp :nigo:

Og så koselig med date! Søt mann du har :rødme:

:hug:

Jeg vet,han er nyyydelig.... :rødme:

Håper sånn at kjolen passer! Har ikke kjøpt den for liten i alle fall,så da er det jo en mulighet for å sy den inn om det blir nødvendig :)

Snasent :lur:

I know!Fant endelig noe jeg likte,tror det vil falle i smak med "snart-mannen" min også :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så søte og forelska dere er, og det passer jo veldig bra, for snart blir dere mann og kone! :strix:

Du virker godt forberedt til dagen og natten du. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det ble jeg!!Til de GRADER også...er støl i muskler jeg ikke visste jeg hadde uten å vite hvorfor!

Dagen begynte med at Silje og forloveren min kom knisende inn døra kl 8 med rosa sjampis.. Jeg fikk liste over ting jeg måtte pakke,mens de holdt på å presse i meg bubbly :fnise:

Så kom taxien å hentet oss og kjørte oss til toget.(jeg visste ikke hvor vi skulle...) Nok en venninne ventet på stasjonen :) Så var det frokost+diverse drikkevarer på toget. Vi gikk av i Oslo,der resten av jentene ventet. Jeg ble så glad!

Så gikk vi inn på et hotell og satte fra oss ting og tang.

Så gikk vi et stykke til et lite hus som var dekket av tagging. Jeg ble holdt for øynene til vi kom inn i huset.På det punktet her var jeg litt nervøs! Trodde det var aktbilder eller noe :sjenert:

Men det var karaokestudio!! Jeg skulle spille inn sang! Mer cider+++,MYE knising og nesten-tisse-på-meg-situasjoner...PLUTSELIG kom det inn en venninne jeg ikke har sett på et år!! Ååå,jeg gråt så fælt! Så,etter en del tårer,klarte vi å ta oss sammen å fullføre sangen.Jentene mine var kordamer :fnise: Jeg sang Breathless av The Corrs.Fikk den med på cd,var så gøy!

Så stakk vi på en kjempekoselig cafe på Grunerløkka og spiste lunsj... :kaffekopp:

Så vandret vi videre til vi kom til et stort bygg.Jeg ble MAX nervøs da jeg hørte masse folk og musikk!Heldigvis var det ingenting å være redd for... Vi var på Oslo Gladiators for å leke! Vi ridde på oksen(jeg var DÅRLIG!!!)hadde hinderløypestafett og var sumobrytere :fnise: Det var så gøy!! Sumodraktene var skikkelig tuuunge..

Så bar det til hotellet der vi ordnet og pynta oss. Silje var så søt og fikset hår :kose: Så stakk vi til en venninne der vi spiste moussaka og koste oss.

Så hadde vi dopapirbrudkonkurranse!Moro ;)

SÅ hadde forloveren min ordnet filmklipp av kjæresten min der hun hadde stilt ham mange spm. Så skulle vi se hvor mange spm jeg klarte som stemte overens med det han svarte.Og GJETT om vi var gode da!! Han var så utrolig skjønn på filmen..Ble litt ekstra forelska da gitt! :rødme:

Så koste vi oss der en stund før Silje,forloveren min og jeg dro tilbake på hotellet :)

Hadde en FANTASTISK dag!! Og jeg er så heldig;for jeg har så mange fantastiske venner!

Nå sitter jeg og slapper av med forloveren min,vi er RIMELIG oppbrukte etter i går :fnise: Min elskede kommer hjem halv elleve,gleder meg!! :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du, jeg tror jeg har ganske god peilig på hvordan du føler deg.. Jeg ble drukket ut selv i går, og er helt kjørt... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå,det har jeg ikke fått med meg!!!! *inn å lese* :popcorn:

Endret av ¤Linda¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt utdrikningslag! :strix:

Jeg var også støl etter utdrikningslaget mitt. Mistenker at de sumodraktene hadde noe med det å gjøre. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,heldigvis!! :fnise:

Fikk tlf fra presten vår i går. Han kunne fortelle at det kommer et kor (et-eller-annet-akademiske) den dagen. Kjempeproft liksom.. De ville gjerne gjøre noe for brudeparene den dagen. Hva synes dere? De er 60 stykker og er kjempeflinke. Eneste jeg tenker på er at det blir mindre intim stemning da...?

Bestevennen min (forloveren min) og en kompis (min kjæres forlover) skal synge hver sin sang og vi er jo ikke så mange..

Fantastisk kult at de tilbudte seg å gjøre det da!!! :Nikke:

Hjelp... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,heldigvis!! :fnise:

Fikk tlf fra presten vår i går. Han kunne fortelle at det kommer et kor (et-eller-annet-akademiske) den dagen. Kjempeproft liksom.. De ville gjerne gjøre noe for brudeparene den dagen. Hva synes dere? De er 60 stykker og er kjempeflinke. Eneste jeg tenker på er at det blir mindre intim stemning da...?

Bestevennen min (forloveren min) og en kompis (min kjæres forlover) skal synge hver sin sang og vi er jo ikke så mange..

Fantastisk kult at de tilbudte seg å gjøre det da!!! :Nikke:

Hjelp... :sukk:

Det høres jo fantastisk ut da!!! Men da blir det det i tillegg til de andre 2 sangene da ikkesant?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååå,så søt du er! :kose:

Jeg tror egentlig ikke jeg vil det.. (er det samme for bjørnen min) For med K og S som skal synge de to sangene,så blir det veldig intimt og koselig!Med bare oss og våre nærmeste.. Med et kor på 60 stykker så blir det litt ødelagt.. Men utrolig snilt av dem å tilby seg da! Snakke om det med rusken min når jeg komemr hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dager!! :bolledeig::strix::bolledeig:

Jeg syns det hørtes flott ut med kor :Nikke: Men jeg er av den typen som får frysninger og tårer i øynene av skikkelig vakker korsang :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det er jo utrolig flott da! Men tror det vil bli en helt annen vielse enn den vi har sett for oss... :klø:

Endret av ¤Linda¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...