Gå til innhold

Linda sin dagbok


¤Linda¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nice!! Hvilken da? Litt av en natteravn du,Miss :fnise:

Var på nattevakt ;)

Free fallin' :) Nå er jeg Tom Petty-fan, men John Maier var ikke verst, altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,den er dødsfin....Det er noen få som klarer å lage nydelige nyversjoner :) Som en annen jeg har på bloggen,Forever young med The youth group..

Nyyyyydelig!!! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh...i dag har jeg fått unna litt! Etter vi hadde lagt oss i går,kom jeg til å tenke på at det bare er 1mnd og to uker igjen til jeg blir lillekona til Bjørnen min. Og da kjente jeg merkelig nok ( hehe) at svetten begynte å renne:er alt på plass??

SÅ-i dag har jeg mailet alle og fått bekreftet alt. Det som jeg går å venter på nå,er de som jeg har sendt mail til ang buketten.. Og så sliter jeg med å finne på en sang til etter selve vielsen. ...

Vi skal ha Mendelsohn da jeg kommer hulkende opp kirkegulvet og The prince of Denmark på veien ut.

Rett før vielsen skal vi ha "songen om mitt liv"

Sang før vielse

Men vi sliter med å finne en til etter selve vielsen... noen ideer??

Endret av ¤Linda¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen er så vakker-sangen til Jahn Teigen :hjerte: Det er så fin tekst på den :)

Sånn hvis den ikke hadde blitt sunget i førtid.. :sjenert: Men det er jo lett å bytte ut hadde med har :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg fått kjole til bryllupet deres!!! Den er helt NYDELIG!! Fikk låne av T :)

Fotsid kjole som sitter helt etter og går ut igjen fra knærne. I burgunderrød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen er så vakker-sangen til Jahn Teigen :hjerte: Det er så fin tekst på den :)

Sånn hvis den ikke hadde blitt sunget i førtid.. :sjenert: Men det er jo lett å bytte ut hadde med har :Nikke:

Tusen takk for tipset,dinedama! :kose: Lykke til med den treige datakjæresten ;)

Nå har jeg fått kjole til bryllupet deres!!! Den er helt NYDELIG!! Fikk låne av T :)

Fotsid kjole som sitter helt etter og går ut igjen fra knærne. I burgunderrød.

Wohoooo!! :duskedame: Bra gjort!! Gleder meg til å se deg i den :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet!!!! Uæææææ!! :bolledeig:

Apropos det å få bekreftet ting....:sendte mail til der vi skal spise middag.Fikk ikke svar... Går inn på siden,der står det foreløbig stengt!!! Jeg har ikke fått mail om at det er noe galt,så hva gjør vi nå.. ? Kan jo være at det er noe oppussing eller noe..?

Får ringe dem i morga... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: Nå har undertøyet mitt kommet til pb min i New Jersey!! :duskedame:

Da er det snart her så jeg kan prøve :lur:

Ang. den restaurantmøkka-jeg skal prøve å få tak i dem i dag på tlf. Det er rart om det har gått konk eller noe da,for det er en velrenommert restaurant som er veldig anbefalt av mange. Jeg velger å tro at de pusser opp eller noe til det motsatte er bevist..

Men må såklart finne noen reserveløsninger nå... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk,Siljus! :kose: Nå rakk du å skrive i min,før jeg fikk skrevet i din...var akkurat på vei til å klikke meg inn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bukett er bankers! Bering House of Flowers skal lage den.De tar en liten formue (2300!!),men nå er det i alle fall i orden.De kommer med den til hotellet før vielsen :) Kommer mens Silje driver å gjør meg fiiiiin :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme:

Skal dere ha bryllupsfesten i Danmark også, eller skal dere ha fest hjemme? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha den på Sunnmøre der jeg er fra :) På en øy der mamsen min vokste opp! Ligge ute i havgapet,tenker det er noen østlandsfolka som kommer til å kose seg med omgivelsene der ja :fnise:

Sitter og ser på "Kan du teksten" på Sumo jeg nå.Søsteren min var med der :) Moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heia Linda :)

Ser du leita ette song til etter vielsen... Me hadde 2 songa sånn bortsett frå dei 2 obligatoriske salmane... hehe... Men dei sleppe no du :)

Den første songen va "Anthem" frå musikalen Chess som kom rett etter inngangsorda frå presten

Den andre va "you raise me up" ... Den var heilt til slutt når m skulle til å gå ut...

De vart heilt magisk :rødme: Men anbefala dej til at noken filma vielsen og resten av dagen... der e vanvitti mykje so gjenge i gløymeboka på en slike dag... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TUSEN takk for forslagene,Hønemora! Har allerede fikset kamera :Nikke:

Tenkte det samme som deg,har jo en del som ikke får sett vielsen siden den er i København.. :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere tenkt å vise vielsen på festen? Det tenker vi å gjøre. Det er jo også veldig koselig å ha mye film fra dagen for sin egen del. :rødme:

Det ordner seg nok med restauranten. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk,fru Muffin... snill du er! :kose:

Tenkte vi skulle ha bildene på visning på data som vi tar med..ha den på gavebordet eller noe lurt :) På slutten av kvelden vil vi be gjestene våre om å legge inn bilder fra festen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...