Gå til innhold

Linda sin dagbok


¤Linda¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var såååå koselig å være hos dere!! (som alltid)

:kose:

I dag skal jeg til Hafjell med jobben!! Det blir kjempemoro... Skal ha seminar,så blir det fest i kveld :skaal: Og så er det :sol: i dag! Det er så deeeeilig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var såååå koselig å være hos dere!! (som alltid)

:kose:

I dag skal jeg til Hafjell med jobben!! Det blir kjempemoro... Skal ha seminar,så blir det fest i kveld :skaal: Og så er det :sol: i dag! Det er så deeeeilig..

Nei, er det sant? Vi skal til Hafjell med jobben neste helg, så dumt det ikke var samtidig!! Da skulle jeg spionert på deg.. :lur: Håper dere får det gøy! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er det sant? Vi skal til Hafjell med jobben neste helg, så dumt det ikke var samtidig!! Da skulle jeg spionert på deg.. :lur: Håper dere får det gøy! :)

Så artig da! Hadde vært moro om det var samtidig ja ;) Det blir nok supergøy,jobber med de kuleste folka!

Ååå det høres gøy ut :biggrin:

Kos dere masse :klemmer:

Tuuusen takk,søte deg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linda! Der er du jo! Som jeg har lett etter deg! Jeg var litt lite aktiv her i en periode, også var du plutseliig helt borte herfra! Men, der er du jo :hoppe:

Hva foregår? Ny dagbok og nytt navn? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linda! Der er du jo! Som jeg har lett etter deg! Jeg var litt lite aktiv her i en periode, også var du plutseliig helt borte herfra! Men, der er du jo :hoppe:

Hva foregår? Ny dagbok og nytt navn? :klø:

Hei!!Så koselig å høre fra deg! :kose: Jeg meldte meg ut fra forumet,for det var så mange som var så slemme og ekle.. men så bestemte jeg meg for å henge for det meste her inne hos dere! Og så fikk jeg litt abstinenser... :sjenert:

SÅ koselig!Jeg har ikke sett deg,prøvde å spore ned da jeg kom inn igjen.. :)

Håper du har det gøy på Hafjell! :klemmer:

Tusen takk,søte Muffin! Jeg hadde det kjempegøy!!!

Kose deg masse på tur, vennen min :hug:

Glad i deg!! :kose:

Superglad i deg! :kose:

God tur! Ikke gjør noe jeg ville gjort!

:skya:

:fnise: Jeg er som regel veldig snill jente! Har det litt moro med dansekunnskapene til mannfolka på jobb da,det er gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig::strix: Har dere SETT tickeren min eller?!! :strix::bolledeig:

LITT kort tid igjen nå!! Blir litt stressa også....klarer jeg å bli kvitt røykekg mine i tide...? Begynner på Grete Roede i dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig: Ikke lenge igjen nå! :bolledeig:

Du klarer det helt sikkert :Nikke:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk,Plingo!! Det hjelper med litt heiing :fnise:

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

Endret av ¤Linda¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for kos,Siljus! :kose: tilbake..

Det var kjempebra på kurs i går! Nå vet jeg akkurat hvor mange kcal jeg skal ha også,så da er det jo greit... Smartiparti med å møtes en gang i uka altså,da får en motivasjon til å fortsette :Nikke: Og så er det ikke så kjempekult å stå på stedet hvil på kg'ene -så en passer litt ekstra på i uka :fnise:

:sukk: Jeg hååååper sånn at dette funker, at jeg får bort deler av spekket som kom på før bryllupet...

Endret av ¤Linda¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier :duskedame: på Linda for at hun skal komme seg i mål såpass hun blir gift (ikke de at jeg ikke tror du blir gift uansett om kiloene er der eller ikke :rodme:) og kommer inn til oss :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk,Hønemora!! Gleder meg til å joine dere ja... :fnise:

Kan jo uansett se på det på den måten her da:kroppen min blir veldig sunn av det her! Ergo:bra rugekasse for en liten bønne :duskedame:

Endret av ¤Linda¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...