Gå til innhold

Linda sin dagbok


¤Linda¤

Anbefalte innlegg

Hei! :duskedame:

Tilbake med ny dagbok.. klarte ikke å å holde meg unna så veldig lenge :fnise:

En liten oppdatering til dem som ikke har kjennskap til meg fra da jeg var her som lindakristin:

Jeg er en jente på 27 som skal gifte meg med verdens beste mann i København 2.mai..Vi skal ha med oss de aller nærmeste dit,for så å ha en kjempefest for alle venner og hele slekta 6.juni på Sunnmøre der jeg er fra. Det BLIR så bra!

Vi skal feire på Sankt Gertruds kloster,lokalet har en helt nydelig atmosfære! http://www.sgk.dk

Her er kjolen min...- http://www.kristindesign.no/images/iris/12-051.jpg

En liten oppdatering på hva som har skjedd siden sist:

¤ Undertøy: funnet nyyyydelig på Penrose! http://www.penrose.it

¤ Byttet fotograf...fant ut i vinterferien at den vi skulle ha ikke var så veldig god!Men alt ordnet eg til slutt,vi fikk kapret dem som ble Årets bryllupsfotograf i Danmark i 2008... http://www.forevigt.dk. De tar nyyydelige bilder! Og best av alt:vi sparer 6000!!! OG vi får med dvd med alle bildene,noe den andre fotografen ikke ville.

¤Har fått invitasjonene vi bestilte! Det ble SÅÅÅ lekre...

¤Har booket hotellrom på Copenhagen Island.

Sukk...SÅ til møkkadelen..Jeg sluttet å røyke,som førte til at jeg la på meg noen kilo..Meldt meg på Grete Roede,begynner 3.mars. HÅPER jeg får bort det meste til bryllupet!! :unsure:

Ellers er det moro å være inne her igjen!Gleder meg til å følge dere jentene jeg har blitt kjent med videre og å bli kjent med nye :)

STOR :kose:

Nå må jeg stikke på butikken,skal lage sjokoladekake til elevene mine til i morga... ;)

Endret av ¤Linda¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei...første gang jeg legger igjen spør her på KG..:) virker som et drømmebryllup det du skal ha..:) lykke lykke til :)

og forresten...det er mye bedre med noen kilo for mye fremfor å røyke..:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OG: jeg har endelig kjøpt meg det speilreflekskameraet jeg ville ha!!! :skya:

Nikon D300,tar de fiiiineste bildene.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...første gang jeg legger igjen spør her på KG..:) virker som et drømmebryllup det du skal ha..:) lykke lykke til :)

og forresten...det er mye bedre med noen kilo for mye fremfor å røyke..:D

SÅ koselig at du legger igjen det første sporet hos meg! :fnise: Tusen takk skal du ha,så hyggelig :)

Og du har såklart heeeelt rett med kg'ene,men jeg er altfor opptatt av de tallene :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, det fant jeg dagboken din selv! (Spurte akkurat om det inne i min egen bok..)

Hyggelig at du er tilbake!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig tilbake!!!! :bolledeig::nigo::bolledeig::nigo::bolledeig::nigo:

(ikke at det tok så lang tid, men :fnise: ) hehe.. Men det er jo kjempebra!!

Godt å ha deg inne her igjen, vennen :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du er tilbake! :klemmer:

Flink du er som har sluttet å røyke! :jepp:

Takk,Muffin!Det gikk faktisk MYE bedre enn jeg trodde! :duskedame:

Endelig tilbake!!!! :bolledeig::nigo::bolledeig::nigo::bolledeig::nigo:

(ikke at det tok så lang tid, men :fnise: ) hehe.. Men det er jo kjempebra!!

Godt å ha deg inne her igjen, vennen :kyss:

I know! Var veldig koselig å være tilbake også... :kose: Må ha en dagbok som jeg kan forandre til graviddagbok om et par mnd vet du :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk,Muffin!Det gikk faktisk MYE bedre enn jeg trodde! :duskedame:

I know! Var veldig koselig å være tilbake også... :kose: Må ha en dagbok som jeg kan forandre til graviddagbok om et par mnd vet du :lur:

Hehe.. Det kan jeg tenke meg du skal :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen,alle vakre brides-to-be!

Elevene mine ble SÅ glade for sjokoladekake da..koselig lite avbrekk før den store RLE-prøven de får i siste timen :fnise:

Det er så tåkete her! Blir så daff og giddalaus av det.. I dag er det Lindas store TVdag! Gossip Girl,Ugly Betty og Brothers and Sisters :duskedame:

Hvordan går det med alle i dag?

Hadde besøk av min flotte frisør i helga,det vaaar så koselig.. Først satte vi opp håret mitt slik jeg hadde tenkt det. Men så fant vi ut at vi ombestemte oss da hun satte opp håret mitt før vi skulle ut på lørdag :fnise: Ble kjempefint! Jeg hadde to frisyrer det sto mellom,blir nok den siste der ja ;)

Hurra hei og hopp,jeg er så glad i dag--- å hei, å hopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Har sett deg inni en del av de dagbøkene jeg leser, så jeg bare snoker litt her også, jeg.. jeg er ikke bride-to-be, da.. men er relativt nygift, så jeg husker godt planleggingsfasen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,Plingo!

Så hyggelig du tar turen innom :Nikke: Gratulerer så mye,frue! Så koselig :)

Det ble plutselig mye mindre planlegging på oss da...vi skulle egentlig ha full pakke,men ombestemte oss! Så det ble mindre å gjøre,og kortere tid til vi blir gift. Bra deal :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,Plingo!

Så hyggelig du tar turen innom :Nikke: Gratulerer så mye,frue! Så koselig :)

Det ble plutselig mye mindre planlegging på oss da...vi skulle egentlig ha full pakke,men ombestemte oss! Så det ble mindre å gjøre,og kortere tid til vi blir gift. Bra deal :fnise:

lurt.. vi ombestemte oss også, bare motsatt vei (eller det viste seg at vi hadde misforstått hverandre, slik at utenlandsbryllupet jeg drømte om bare ble mer slitsomt enn å kjøre full pakke). men vi fikk også kortere tid til vi ble gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

lurt.. vi ombestemte oss også, bare motsatt vei (eller det viste seg at vi hadde misforstått hverandre, slik at utenlandsbryllupet jeg drømte om bare ble mer slitsomt enn å kjøre full pakke). men vi fikk også kortere tid til vi ble gift.

Så bra da! Jeg er bare glad vi "turte" å ombestemme oss jeg,slik det blir sånn som egentlig vil ha det... :Nikke:

Hellauw :vinke:

Nå har jeg fått deg på mione innlegg :klemmer:

Hurra!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ikke blomstersjappe i København som jeg vil bruke..... :trist: What to dooooo??

Nå er det bare 3 dager til vi skal hente lillegutten min!! Han har vært hos pappaen sin,så nå blir det så godt å få han tilbake..

Men det har vært godt å ha litt kjærestetid da!Vi har hatt vinterferie,så det har blitt mye kos.. :kline:

Og vi har fått tatt noen småturer og bare kost oss skikkelig!

:arwen:

Endret av ¤Linda¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...