Gå til innhold

Linda sin dagbok


¤Linda¤

Anbefalte innlegg

Trommevirvel takk....tamtadataaaa!!! Jeg har gått ned 1,5 kg allerede!!! Siden tirsdag.... Mye vann sikkert,men likevel!

Grete Roede er tingen... :fnise:

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

Og jeg har bestilt undertøy!! http://www.penrose.it/it/Untitled-collezioni-guepiere.html Det er det settet på 4.rad i midten :)

Gratulerer.

og lekkers undertøysett. Det blir nok godt mottatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Heihei. :goodbye:

Stikker nesa innom hos deg jeg. :) Du gifter deg jo snart jo. :bryllup:

Går fort den siste tiden nå tenkter jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: Hei og hopp! Så koselig med nye "ansikter" :fnise:

Ja,nå går det kjempefort... Prøver å finne ut hvordan jeg skal få kontakt med de som skal lage buketten min! De har jo ikke mail :sur:

Hvordan går det med din planlegging da,Maye?

Har bestemt meg for hvilke av de to bukettene jeg skal ha nå da!! Bare å gå inn å se:

Bloggen vår :)

Det er den som er til venstre litt nede på siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempenydelig bukett. :hakeslepp:

Her går det litt opp og ned med planleggingen. Den ene dagen føler jeg at jeg har stålkontroll, og den neste føler jeg at jeg har dårlig tid, og at jeg skulle ha gjort mest mulig. men jeg har jo litt tid igjen ennå, så jeg regner med at ting ordner seg. :)

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Skjønner hva du mener.... jeg kan trøste deg med at det er heeeelt normalt :fnise: Men som du sier,du har god tid! Du får garantert alt i orden til da :Nikke:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan klarte du å bestille det?? Jeg fant liksom ikke nettbutikken, bare oversikt over hva de har?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvordan klarte du å bestille det?? Jeg fant liksom ikke nettbutikken, bare oversikt over hva de har?? :klø:

Jeg sendte mail til Cleopatra brudesalong som fører det merket...og så spurte jeg veeeldig pent :fnise:

Ååå jæææsken for et lokale dere skal ha :dåne:

N-Y-D-E-L-I-G!!! :dåne:

Ja,ikke sant?? Det blir en utrolig setting for feiringen.... :jepp:

Endret av ¤Linda¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh...det skal ikke være lett nei! Fikk mail fra der jeg bestilte mitt fantastiske bryllupslingerie..de sa at det såklart var gått ut av produksjon! MEN lur som jeg er,så surfet jeg litt rundt. Fant en salong i USA som hadde det inne!

:duskedame: for meg! Sendte såklart ikke til Norge,men det er null problem når en har pb i New Jersey ;)

Jihaaa!

Endret av ¤Linda¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjøpte meg sko til den store dagen i går!!! Det var vakre Silje som fant dem for meg... :kose: til Silje.. Skal sjekke om de er riktig farge til kjolen,har bare deponert :)

Skoene mine!!!!

(de i krem)

Endret av ¤Linda¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh...det skal ikke være lett nei! Fikk mail fra der jeg bestilte mitt fantastiske bryllupslingerie..de sa at det såklart var gått ut av produksjon! MEN lur som jeg er,så surfet jeg litt rundt. Fant en salong i USA som hadde det inne!

:duskedame: for meg! Sendte såklart ikke til Norge,men det er null problem når en har pb i New Jersey ;)

Jihaaa!

Link?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...